Perfecte service!

Snel geleverd en goede ondersteuning!

Zeer professioneel en deskundig

Bij de aankoop van een Webasto motorverwarming werd ik zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Menno. Prima online service.

Snelle en correcte afhandeling.

Ruime sortering aan materiaal. Snelle afhandeling.

Snelle afhandeling en levering.

Correcte afhandeling en een dag later geleverd.

Fabertronics is een geweldige winkel met een hele goeie service en uitmuntende kennis van zaken!

Best service ever!

Prompt email response when facing delivery problems. Fast delivery. Ultra fast when necessary, received a replacement delivery to Finland in one day! Full support to solve issues. Reasonable pricing. Highly recommended!

goede kennis en service

Storing/defect snel opgelost, mede dankzij goede bereikbaarheid en kennis van de heer Faber

top

vakkundig

Prima service en snelle levering.

Niet spannend, ik bestel, en krijg snel geleverd voor een redelijke prijs. Zo hoort het.

Snelle levering en goede support

Goed geholpen en snel geleverd

Behulpzaam en gedegen kennis

De site vind ik onoverzichtelijk met een slechte zoekfunctie. Daarentegen is de eigenaar goed bereikbaar, of belt snel terug, en is daarbij zeer kundig, behulpzaam en prettig in contact. Denkt goed mee!

klantvriendelijk en service minded

Ondanks mijn wat uitzondelijke verzoek, FaberTronics heeft het behandeld met de intentie om ons verder te helpen.

Goede service en advies

Mijn Webasto AT 5000 hield ermee op. Menno gaf snel en adequaat advies over de te vervangen onderdelen. Ten opzichte van zijn concurrentie een goede prijsstelling.

goed advies en afspraken worden netjes nagekomen

plezierig, deskundig.

Duidelijke site, snelle levering

Hdmi extender via tcp/ip besteld, voordeelbundel die ze leverden was gunstig omdat ik 3 ontvangers nodig had en 1 zender. Verzending was snel en netjes verpakt.

Goed geregeld

Snele levering

Zeer snelle levering

Handige website. Zeer snelle levering. Produkten zijn zeer kwalitatief. Zoals beschreven.

Meedenkend en super service

Door fabertronics uit de kou gered binnen zeer korte tijd. Heel blij mee.

Sneller levering

Pompje voor oude Webasto besteld. Snel geleverd Kachel doet het weer!

Bedrijf denkt met je mee en levert razendsnel. Zeer tevreden.

vlotte afhandeling

snel geleverd werkt perfect

Goed en snel

Ze gaven snel antwoord op mijn advies vragen. Daarna ook snel geleverd. Tevreden dus!

Precies gekregen wat ik wilde.

Goed product voor de laagste prijs. Snelle levering, zelfs sneller dan aangegeven. Zeer tevreden

Menno weet waar hij het over heeft

Alle vragen over heteluchtkachels worden heel goed beantwoord. Je wordt altijd teruggebeld. Er is hier totaal geen sprake van opdringerigheid om een product te kopen. Super ervaring!

Super snelle levering, goede prijs

Aantrekkelijke prijzen voor standkachel en snelle levering

Bongerd 172 8212BK Lelystad

320707993

Over FaberTronics

FaberTronics, uw leverancier voor Videoconverters, Energievoorziening, Standverwarming en meer.