Gewoon steeds raak.

Menno communiceert gewoon top.

Bestel gerust bij Faber!

Niets op aan te merken. Makkelijk besteld, vlot geleverd, prima prijs.

Prima zaak zeer behulpzaam.

wij hadden wat problemen en zijn zeer vakkundig geholpen.

Beetje moeizaam maar toch nog goed gekomen.

Verliep stroef in eerste instantie maar toch nog goed gekomen .

goede website

vlot gevonden wat ik zocht. eerlijk, goede prijs

uitstekende service,goede informatie

Bij telefonisch contact wordt de tijd genomen goed te informeren,geen moment het idee dat ik als leek 'lastig' wordt bevonden.Een aanrader,dit bedrijf.

Goedkoop en supersnel geleverd

Ik zal er nog kopen

prima ervaring

Super behelpzaam

Bestellenbgibg supervlot. Eens onserdeel ontvangen had ik wat moeite met installatie maar dit was zchter zo verholpen. 2 maal telefonisch bijgestaan op hzel vriendelijke en duidelijke manier.

Overzichtelijke site. Item snel gevonden. Item snel geleverd.

Veel op voorraad en supersnel geleverd

Veel verschillende artikelen van Webasto besteld, alles op voorraad en de volgende dag al in huis.

Ik bestelde een regelaar voor mijn Webasto bootverwarming. Bleek dat een andere optie beter was. Telefonisch vakkundig en snel geholpen, bestelling aangepast, en nog dezelfde dag verzonden. Super blij met deze service!

Goede prijs, maar ook telefonisch even vakkundig geholpen

Nog sneller verzonden en bezorgd dan op de site stond. Ik wist niet in hoeverre een 16 jaar oude Webasto 3500 kon worden vervangen door een EVO55 met behoud van oude kabelboom e.d. Werd vlot teruggebeld door iemand die er echt verstand van had: 1 op 1 vervangen kon, maar je de dieselpomp en dieselpompstekker is veranderd.

Ik kan het bedrijf aanraden zeker ook door de technische ondersteuning.

Duidelijke site, scherpe prijzen, snelle levering

Ik kon de gezochte artikelen goed vinden. Dankzij de duidelijke maatvoering was de keuze goed te doen. De prijzen vond ik prima en de snelle levering heel prettig.

Product snel en zoals voorgesteld geleverd !

Goede website en snelle levering!

Ik kon de producten die ik nodig had makkelijk vinden op de site. De producten had ik 3 dagen later al in huis.

Persoonlijk advies met snelle correcte levering

Na een telefoongesprek mijn bestelling geplaatst. De zelfde dag verzonden en de dag erna ontvangen. Verzonden in een minimaal doosje met papieren opvulling. Goed voor de recycling.

No-nonsense & goede service

Revisie oude dieselkachel snel & goed uitgevoerd. Later besteld item rap geleverd. Klantvriendelijk.

Goede service met snelle levering

Ik had een onderdeel nodig voor mijn standkachel. Omdat ik niet zeker wist of dat het het juiste onderdeel was, telefonisch contact opgenomen. De persoon die mij hierover kon voorlichten was op dat moment niet aanwezig, maar belde zelf een half uur later terug. Telefonisch alles doorgenomen en de producten besteld om 16.45 uur. Een dag later om 9.15 uur geleverd door Post-NL. Superservice.

good service

Efficient, knowledgeable, flexible with a good focus on customer satisfaction and effective communication. I had made an error, purchasing a product that was not sufficiently capable for what I required, was given good impartial advice, with my mistake rectified and the correct products provided, no bother. Frank

Prima service en oplossing gericht

Goede feedback en er wordt meegedacht

Telefonisch goed geholpen.

Ik had wat info nodig over een benzinekachel, ik ben goed geïnformeerd en heb gelijk een offerte gekregen met alle materialen die ik nodig had. Snel geleverd en netjes verpakt.

De mensen verkopen niet alleen maar zijn ook ter zaken kundig. De afhandeling was ook flexibel bedankt

Product goed beschreven, snelle levering en op tijd

Eerste ervaring maar positief Product als beschreven en verwacht Geleverd binnen 2 dagen

Bongerd 172

8212BK Lelystad

320707993

Over FaberTronics

FaberTronics, uw leverancier voor Videoconverters, Energievoorziening, Standverwarming en meer.