Goede webshop

Goede producten, snelle levering

ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten maar de kwaliteit mag beter.

Ze hebben een snelle verzending. De producten zien er op de site mooi uit maar in het echt is de afwerking niet netjes. Een gymtas van €10,-, waarvan de stof heel dun is.. vraag me af of dit nier bij Ali Express vandaan komt. Plasmat is gestikt met een kleur garen die er niet bij past waardoor de slordigheid opvalt. Verder mooie site met veel producten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Perfect!

Goede kwaliteit plas deken, blijft netjes in de was, de levering is ook snel en bij de eerste bezorging een bedank kaartje met 5 euro op de volgende bestelling vondt ik erg attent, en mijn caafs zijn gek op de gezondheid mix die ik had gekocht om te proberen, en die eten echt niet zo maar alles!

nette en vriendelijke behandeling

Na dat het fout gegaan is bij de postbezorging, heeft ze een nieuwe opgestuurd die gelukkig is aangekomen. Top kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vriendelijk Snelle reactie Snelle verzending Prijs / kwaliteit zeer goed Alles is perfect verlopen . Echt een aanrader TOP

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en netjes verpakt. Cavias waren helemaal blij met de levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede kwaliteit

De volgende dag had ik de producten al in huis. De antiplasdekens zijn van goede kwaliteit en ook nog erg leuk om te zien.

Perfect!

Razendsnel klaar gemaakt voor verzending en spullen van uitstekende kwaliteit. Absoluut een aanrader voor mensen met ook grote konijnen zoals de Duitse reus.

Leuk, goed en snel!

Erg leuk! Ik vind hier spullen die ik nergens anders zie, prijs en kwaliteit en service is geweldig, direct en persoonlijk contact indien nodig, en snelle levering! Dikke 10!

goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en online bereikbaarheid

Klantvriendelijk persoon, goede en meedenkende service via e-mail en social media kanalen. Altijd netjes verpakt en op tijd geleverd. Mocht er iets niet op voorraad zijn word je tijdig geïnformeerd en weet je meteen wat je kunt verwachten. Echt verstand van knaagdieren. Ik heb zelf een konijn die geen voortanden heeft, Karina wist me te informeren over welke snacks hij waarschijnlijk weg zou krijgen. Schmoezel is gek op de gedroogde kruiden en smulmixen, die iedere keer weer met liefde worden verpakt en verzonden. Ruime keus in assortiment, zelfs voor knaagdieren met wat manketentjes.

Prima en snel in huis

Fijne hooibrokjes voor de cavia’s en mooie bedjes

Goed en snel geleverd

zeer tevreden

Heel erg tevreden!!

Bestelling op de wensite is makkelijk te doen! Je wordt goed op de hoogte gehouden per mail, hoe het gaat met je bestelling. Bestelling goed verpakt en snel geleverd.

bedankt voor je beoordeling

Super levering

Snelle levering Vriendelijk service en antwoord op fb Echt een aanrader en ga Zeker nog meer bestellen!

erg goed

Item werd snel geleverd en was precies zoals op de webshop stond beschreven en kwam overheen met de foto. Ook goede klantenservice.

bedankt voor je beoordeling met vriendelijke groet karina

Pluspunten

Goede levering,behulpzaam niks op aan te merken ze eten het graag op dus top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

bedankt voor je beoordeling met vriendelijke groet karina

Pluspunten

Alles

bedankt voor je beoordeling met vriendelijke groet karina

Pluspunten

snel geleverd en top prpducten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

bedankt voor je beoordeling met vriendelijke groet karina

Pluspunten

Goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

bedankt voor je beoordeling met vriendelijke groet karina

Pluspunten

Vlotte levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Karinas Dierenwebshop

Filter op Taal