Leuke producten, snelle verzending en fijne service

Ik heb 2 waterproof fleece matjes gekocht, 2 coolpads en een hangmatje. Een van mijn cavia's heeft het door en ligt nu soms heerlijk in het hangmatje. Super schattig en leuk! De printjes van alle dekens en hangmatjes zijn ook echt zó leuk!

Product was binnen 1 dag binnen. Top.

Snelle bezorging

Snelle bezorging en unieke bedrukking. Waar vind je nou een badhanddoek en tasje met cavia opdruk. Ik weet niet hoe de kwaliteit is omdat het er. Kado is en ik het nog nog niet heb gegeven.wel snel en goed ingepakt.

Super snelle levering

Zeer tevreden, aanrader

Handgemaakt en snel geleverd

Snelle levering en ook niet al te duur

Snel

Bestelde snel in huis. Enige wat jammer is bij beschrijving van hooi zak dat er niet bij stond dat die van boven niet open id. Jammer want boven open is zakje beter bij te vullen/ te legen. Verder alles prima.

Goede kwaliteit spullen en snelle betrouwbare levering. Goede service bij onze laatste bestelling was een huisje na 1 keer wassen al beschadigd. Fotos verstuurd en we kregen al snel ons geld terug zodat we een nieuwe konden bestellen

Super leuk!

Ik ben heel tevreden over mijn eerste aankoop. De spullen die ik heb besteld zijn heel snel gemaakt en mooi van kwaliteit. Alles is snel verzonden en mooi ingepakt met een extraatje erbij. Ik ga zeker nog een keer spullen bestellen.

Mijn caafjes zijn heel blij met u spullen de site online is duidelijk en goed in gebruik

Gewoon prima !!

Snelle verzending en snel antwoord op je vraag.

Top hangmatjes

Toch een beetje huiverig voor een onbekende website met betaalfunctie ben ik voor de hangmatjes voor mijn cavia's gezwicht. Ik heb ze gekocht en ze zijn mega populair. Helaas "koppen" ze wel de matjes los wanneer ze onder het hangmatje kruipen. De oplossing hiervoor was simpel. Het ene hangmatjes heel laag hangen en het andere er boven. Zo ontstaat een soort hemelbed waar ze eindeloos in chillen. Blije caafjes, blij baasje.

Super snelle levering

Snelle levering en bestelling compleet

Kan niet beter!

Wauw, wat ging dit allemaal super!! Ik bestel, duidelijke overzichtelijke website, alles in 1x duidelijk. En het was er zoooo snel, mooie afwerking mooie kwaliteit. Ik zeg top top top! Deze komt bij de favorieten te staan.

Superleuke producten

Leuke mooie kadootjes

Zocht iets met konijntjes, gelukt

Super!!

Fijn contact gehad per mail ivm vragen die ik had: snelle reactie en prettig meedenken. Zeer vlotte levering, mooie producten, goede kwaliteit. Ook na wassen in de wasmachine op 30 graden blijven de stoffen mooi.

Leuke dingen voor mijn cavia's

Goede selectie leuke en handige spulletjes voor mijn cavia. Het verrassingspakket was top!

Duidelijke site, veel keus en snelle levering

Goede kwaliteit producten

Mooie producten

Was de eerste keer dat ik bij deze winkel bestelde en alles ziet er netjes uit. En mooi op tijd de bestelling ontvangen

Seller service

Snelle service, leuke producten voor een normale prijs.

Origineel en veel keuze

Voor een opvang die we hebben geholpen met het werven van donateurs hebben we bij Karinas Dierenwebshop schuilhuisjes besteld. Een leuke kennismaking met deze shop. Origineel assortiment en veel keuze. Goed dat er een webshop is met zoveel producten voor konijnen en knagers.

Perfecte service

Perfecte service webshop en bezorgservice

Snel antwoord op je vragen, mooie producten, snelle levering. Heel tevreden.

Mooi mandje

Mooi mandje hij is alleen te klein mijn cavia's passen er niet in