in een woord geweldig!

Snelle antwoorden en mijn naar wens gemaakte bestelling was binnen 3 dagen in huis ipv de gestelde 2 weken! En van uitstekende kwaliteit

Fantastsich

Super snelle en vriendelijke service! Super mooi afgewerkte fleeceliner ontvangen met wat lekkers voor de caviaatjes

Super ervaring

Hele goede ervaring. Vriendelijk en heel goed geholpen! Erg blij met het product! (Cavia snoepjes in potje)

Prima spullen voor betaalbare prijs, snel geleverd.

Veel variatie in de cavia spullen. Goed en fijn veel variatie in kruiden ed.

Blije konijnen

Prima producten, duidelijke communicatie en goede levering. Hier zitten 6 hele blije konijnen.

Erg leuk cadootje!

Heel fijn dat het pakje alsnog dezelfde dag verstuurd werd!

Leuk bedrijf, met goeie service

Snel geleverd, leuke prijzen. Een cadeautje erbij. Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en service

Karina maakt hele mooie spulletjes. Alles is mooi strak zodat er geen nageltjes tussen de naden komen. Als ik weer een idee heb dan maakt ze dat! De levering is supersnel, wat heel knap is bij handgemaakte producten!. Ook op de mail reageert ze altijd snel.

Supergoed

Snelle levering , fijne kwaliteit , erg leuk ingepakt met zelfs een lekkernij , in 1 woord top

Voldoet aan verwachting

Bij deze webshop vond ik precies wat ik zocht

Bestellen bij Karina's dierenwebshop is een feestje!

Goede kwaliteit kruiden en (knaag)speeltjes voor konijnen, leuk dat er ook eigen merk verantwoorde snackjes worden verkocht. Ook erg leuk dat er zoveel handgemaakte producten zijn in de leukste printjes. De hooizak is hier een groot succes en staat super gezellig in mijn huis. En doordat het assortiment regelmatig wisselt vind ik altijd een leuke verrassing voor bij mijn bestelling. Duidelijke en vriendelijke communicatie vanaf de productomschrijving tot aan de klantenservice en altijd snelle levering. Fijn dat er aandacht wordt besteed aan duurzaamheid bijv. bij het verpakken en de too good to go boxen. Ik bestel hier altijd graag!

Snelle levering en goede kwaliteit spullen! Cavia's zijn er blij mee!

Snelle levering en goede kwaliteit

OOpmaandag een mail gestuurd voor een op maat gemaakte bodembedekker. Dezelfde dag een prijsopgave gekregen, die niet duur was. Donderdag de bestelling ontvangen en zeer tevreden over het resultaat en de goede kwaliteit. Niet lang nadenken als je bij Karina wil bestellen... De service is top en de communicatie super.

Op bestelling hoeslaken gemaakt

Ik heb Karina gemaild met de vraag of ze een hoeslaken kan maken voor een ledikantmatras met de giraffenprint. Onze hond ligt altijd op een ledikantmatras en is zo makkelijk te verschonen. Een gewoon hoeslaken slijt wel snel. Karina is er gelijk mee aan de slag gegaan en ik had het drie dagen later al thuis! Ziet er prachtig uit!

De te veel betaalde verzendkosten kreeg ik netjes terug op mijn rekening gestort.

snelle verzending, goed ingepakt, mooie producten!

Niks aan op te merken, de handgemaakte producten zijn van super kwaliteit

Altijd een snelle en nette levering.

Karina levert altijd snel, alles wat ze zelf maakt ziet er ook heel netjes uit. Onze cavia's maken dankbaar gebruik van alle schuilhutjes en andere accessoires.

Kan niet beter!!

Cavia bedje ziet er ontzettend leuk uit, snelle service en kwam netjes verpakt aan. Bedankt en kom zeker vaker shoppen .

Snel en bertrouwbaar

Snelle levering had een bolderkar voor mijn cavia besteld kwam overeen met de afbeelding was goed verpakt .

Ik bestel al jaren bij Karina's dierenwebshop

Karina's Dierenwebshop heeft een zeer uitgebreid aanbod in allerlei soorten benodigdheden voor je dieren. Onze cavia's zijn gek op de hangmatjes en ook de gedroogde groenten en snackjes eten ze graag. Allemaal spullen waar je blij van wordt en de dieren ook. Ze leveren altijd vlot en mijn bestelling klopt altijd. Als ik per mail een vraag stel, krijg ik snel bericht terug en word ik goed geholpen.

Super fast delivery, great items, love the webwinkel

My bunny is very satisfied, thank you!

Er is meer dan genoeg keuze. Dat is fijn de website is duidelijk en handig

Alhoewel mijn cavia nog te bang is om op het hang matje te liggen ben ik er wel erg blij mee. Mooi stofje. Snelle levering.

Fijne webshop

Snelle levering, zeer tevreden

Mooi product met snelle levering.

Mooi stoffen hoekje voor in de cavia kooi en de levering super snel! Top dus