Ik bestel al jaren bij Karina's dierenwebshop

Karina's Dierenwebshop heeft een zeer uitgebreid aanbod in allerlei soorten benodigdheden voor je dieren. Onze cavia's zijn gek op de hangmatjes en ook de gedroogde groenten en snackjes eten ze graag. Allemaal spullen waar je blij van wordt en de dieren ook. Ze leveren altijd vlot en mijn bestelling klopt altijd. Als ik per mail een vraag stel, krijg ik snel bericht terug en word ik goed geholpen.

Super fast delivery, great items, love the webwinkel

My bunny is very satisfied, thank you!

Er is meer dan genoeg keuze. Dat is fijn de website is duidelijk en handig

Alhoewel mijn cavia nog te bang is om op het hang matje te liggen ben ik er wel erg blij mee. Mooi stofje. Snelle levering.

Fijne webshop

Snelle levering, zeer tevreden

Mooi product met snelle levering.

Mooi stoffen hoekje voor in de cavia kooi en de levering super snel! Top dus

Perfect!!

Goeie prijzen altijd netjes verpakt. Ook de informatie met betrekking tot kruiden en het toedienen per dier soort super handig vermeld. Alleen misschien een leuk idee om pakketen te maken per diersoort. Mvg pracilla

Snelle levering en leuke spullen

SUPER SNEL

Snelle levering top kwaliteit

Toppie

Top top top

goed verpakt, snelle levering

het artikel is goed verpakt, heel aangekomen. ondanks de kwetsbaarheid via de brievenbus ben er blij mee

Prima product en levering

Fijn product, snel geleverd, met een leuk kaartje en kortingbon erbij. Word je blij van!

Mooi product en hele snelle levering

Heel erg blij met het mooie konijnen huis en de goede service.

Niets op aan te merken

Ik heb al meerdere keren bij Karina’s Dierenwebshop bestelt. Een snelle verzending, je krijgt wat je bestelt. Een goede communicatie wanneer dit nodig is.

Hele leuke site

Leuke site, met veel dingen voor mijn cavia's. Snelle levering

Snelle bezorging en hele mooie dekentjes voor onze cavia’s

We zijn overgestapt van hennep vezels. Super fijne dekentjes onze cavai zijn er heel blij mee. Ze zijn hwel mooi gemaakt

Leuke artikelen

Hele leuke webshop met unieke artikelen voor een leuke prijs

Word altijd snel verzonden en goed verpakt. Altijd leuke cavia spulletjes.

Bestelling super snel binnen en een goede kwaliteit. 2 keer hier al besteld en beide keren super tevreden!

Snelle levering, goed verpakt

Snelle service en heel mooie producten

Snel geleverd en goed verpakt

Mijn caafjes vinden het bedje helemaal leuk leuk dat als je de doos openmaakt dat er om het bedje alle maal leuke reststandjes stof is gebruikt dat gaat hier ook weer worden hergebruikt

geweldig

goede kwaliteit producten en prijzen

Vriendelijk en behulpzaam

Via mijn telefoongesprek werden de wensen meteen zichtbaar gemaakt en kon ik eenvoudig de bestelling doen. Zeer vriendelijke vrouw die goede informatie gaf. De bestelling is snel verstuurd en het ziet er allemaal mooi uit.

Leuke producten en snelle levering

Ik had een theemuts voor onze cavia's besteld en een anti-plasmat. De theemuts ziet er heel schattig en netjes afgewerkt uit. We hadden al 1 plasmat xl en dat bevalt heel goed, dus heb ik er nog 1 bijbesteld

Engelberterweg 65 9723 ek Groningen