Leuke producten en snelle levering

Ik had een theemuts voor onze cavia's besteld en een anti-plasmat. De theemuts ziet er heel schattig en netjes afgewerkt uit. We hadden al 1 plasmat xl en dat bevalt heel goed, dus heb ik er nog 1 bijbesteld

antie plas dekjes zijn heel mooi en hele goede kwaliiet sof . ik ben er heel er blij mee en mijn cavia ook daarom bestelling alles bij jou .

Mooie carwash en snelle service/ communicatie

Levering van de carwash was echt super snel!!! En de kwaliteit ook, heel mooi en stevig gemaakt. Mijn cavia beertjes zijn er heel blij mee, ze popcornen van enthousiasme.

Geweldig! Aanrader voor elke cavia liefhebber

Ik heb hier de caviaslingers gekocht als verrassing voor mn zus en ik ben hier heel tevreden over. Hele goede kwaliteit, betaalbare prijzen, snelle en goede service en het pakket was snel verzonden. Aanrader!

De hangmatjes waren tikkeltje te klein

Goed afgeleverd Voor cavia's toch de xl variant nemen De beugels raken snel.los en beter van ander materiaal maken

Altijd goede service

Ze denk altijd mee

Eerlijke webshop

Ik heb 2 kleine artikelen besteld en heb zoals verwacht pakket verzendkosten bestaald. Ik kreeg een keurige email kort daarna waarin werd aangegeven dat de artikelen per briefpost kon worden verstuurd en dat de rest van de verzendkosten teruggestort zou worden. Mijn bestelling heb ik snel ontvangen en het restbedrag werd ook snel teruggestort.

Een leuke gezellige site

Ik heb mijn ogen uitgekeken wat voor leuke dingen er allemaal zijn voor cavia's ! Duidelijke site! Diervriendelijk en het proces van de bestelling ging prima!

Helemaal dikke prima!

Product naar verwachting, netjes verpakt en snelle levering. Helemaal dikke prima!

snel verzending

snel verzending

Leuke producten en snelle verzending!

Snelle levering, goed product

Leuke website. De keuze is reuze. Goede producten

Snel en betrouwbaar

Snele levering met track and trace.

Artikelen zoals belooft.Erg leuk en orgineel. Aanrader .

Hele mooie producten die mooi blijven na veel wassen

Wat zijn wij blij met alle mooie tunnels, huisjes, nestjes etc voor de cavia's. We blijven terugkomen bij deze webwinkel! Snelle levering, hele leuke patroontjes die na bijna een jaar 2x/mnd (koud, in wasmachine) wassen mooi blijven. Ivm vergroting van het hok nu wat producten erbij gekocht want die van een jaar terug zijn nog lang niet stuk. Dikke aanrader dus!

Prima service!

Twee plasmatjes besteld, waarbij het afrekenen op de site niet wilde lukken. Gebeld en binnen no time opgelost. En de plasmatjes zijn weer prima! Anja

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en verpakt. Verzending was ook snel.

Helemaal goed, goed en makkelijk contact, snel afgehandeld en product in goede staat ontvangen, bedankt!

Super, zoals altijd!

Altijd op tijd bestelling gekregen en de inhoud is elke keer netjes en veilig verpakt. De cavia's krijgen altijd een extraatje, zoals een koekje of een zakje hooi, erbij. De cavia's zijn erg blij met de producten die Karina's Dierenwebshop biedt!

Lol caafjes

Mij caafjes waren door dolle heen lekker knabbelen en eten . Ook veel grappige en gekke sprongen gezien veel geluidjes die ze aan het maken zijn . Zodra ze het zakje horen meteen kijken . Blije caafjes

Superleuke dierenspulletjes

Ik probeer altijd zo kort mogelijk in de webshop te kijken, want voor ik het weet heb ik een lange lijst in mijn winkelwagentje, zulke leuke spulletjes heeft Karina te koop in haar webshop. Ze is Snel met opsturen, en niet duur. Ga zo door!

Snelle verzending..alles is perfect verpakt en nog een extra verrassing erbij..voor herhaling vatbaa

Zie hierboven

Altijd weer goed en fijne producten

Altijd weer goed en fijne producten

Bestelling voldoet aan mijn verwachting!

Ik ga vaker bestellen!

Engelberterweg 65