Snel en goede kwaliteit/prijs

Ik heb een gegraveerd zilveren hart besteld. Dit is binnen een week opgestuurd en naar tevredenheid! Ik zou hier zeker weer bestellen.

Makkelijk te bestellen, prima prijd!

Mooi hangertje voor mijn vrouw, super gemakkelijk te bestellen, mooie kwaliteit.

Al snel zwart en beschadigd

Een ketting gekregen voor mijn eerste Moederdag met de naam en geboortesteen van mijn zoon. De ketting leek erg mooi, maar na twee weken zat hij al onder de zwarte strepen / plekken wat er niet meer afgaat. Per mail krijg ik terug dat dit door parfum / transpiratie etc kan komen. Dit zou niet mogen na twee weken al! Tevens draag ik geen parfum en transpireer ik amper. Erg jammer! Ze kunnen het verhelpen als ik nog eens 20,00 betaal of ze kunnen het reinigen.. maar om nou elke 2 weken de ketting te laten reinigen? Erg jammer! Nooit meer!

Waardeloze service

Snelle levering was niet snel, duurde veel langer. Ketting naam ontbrak Slechte service Ze mailden niet terug voor een retourformilier. Ik moest er wel 4 keer achteraan bellen. Mailverkeer was slecht zeiden ze..... Ze hadden mail niet ontvangen van ons zeiden ze , maar naar beter zoeken toch wel. Maar ze mailden ons steeds niet terug. Echt waardeloze service!!!

Beste Ineke, bedankt voor uw mail. Wat jammer dat u teleurgesteld bent in onze service. Dit proberen wij juist altijd goed te verzorgen. Het kan wel eens dat een mail niet goed aankomt. In het systeem zie ik wel dat deze gestuurd waren naar twee email adressen van u. Soms komen onze mails ook wel eens in een spambox terecht, waardoor dit niet goed aankomt. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Heel mooi

De gene voor wie het bestemd was, is heel blij en vond het een pracht cadeau

Goed product en goede aflever afspraken

Gekregen wat ik besteld heb goede service

Mooi en fijn

De armband was snel binnen, is mooi en zit ook nog eens fijn om de pols!

Helemaal super!

Klantenservice was heel vriendelijk en behulpzaam voorafgaand de bestelling. Toen ik klaar was om te bestellen was mijn bestelling ook nog eens heel snel binnen. De ketting is prachtig, zo blij mee! Top !!

Super goed

Mooie naam ketting besteld. Is stevig en precies zo als verwacht. De ketting kwam eerder dan verwacht echt een aanrader

Super leuk en betaalbaar

Mooie zilveren armbandje met onze namen en een hartje Voor m’n vriendin dr 50ste verjaardag Al 35 jaar beste vriendinnen

Prachtig afgewerkt snelle service

Onwijs gaaf!

In de twee harten de namen van mijn vier kinderen, prachtig!

Teleurstellend

Twee ringen besteld. Eentje had de inscriptie op zijn kop, kan gebeuren. Aangezien we ze nodig hadden op een speciale datum, voorgesteld om deze terug te sturen na ontvangst van de nieuwe. Dit kon niet. Vervolgens na de speciale dag hem teruggestuurd. Geen ontvangstbevestiging gehad, dus er maar zelf achteraan. Blijkt de ring nu weer niet voorradig en kunnen we weer wachten. Daarnaast is de kwaliteit van de zilveren ring teleurstellend. De ring is hartstikke scherp i.p.v. glad en na een dag zitten er al krassen op. Ik heb meerdere zilveren ringen al tientallen jaren en deze hebben dit niet.

Beste Xander, bedankt voor uw recensie. Wat jammer dat het zo heeft moeten lopen, we snappen dat u teleurgesteld bent. Helaas kunnen wij geen nieuwe ringen opsturen wanneer de oude nog in het bezit is. We moeten altijd eerst de retour afwachten voordat we een nieuwe kunnen maken. Om u nog een beetje tegemoet te kunnen komen hebben we afgewacht tot de speciale datum (ipv het retourbeleid van 7 dagen) zodat u de ringen wel kon uitwisselen. De vriendschapsringen moeten wij bestellen bij onze leverancier, en deze heeft helaas veel vertraging opgelopen. In alle drukte is het ons ook ontgaan om dit te laten weten. Onze excuses voor dit ongemak. We hopen de ring snel te ontvangen en te kunnen versturen. We hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Klantvriendelijk bedrijf!

Het was mijn eerste kennismaking met Names4ever en helaas kwam mijn aankoop niet aan. Ik heb even gebeld met de klantenservice en deze adviseerde even te wachten of het alsnog aankwam en anders nogmaals contact op te nemen. De bestelling kwam dus alsnog niet en heb ik nogmaals contact op genomen en heeft Names4ever nogmaals het bestelde item gratis toegestuurd en is keurig aangekomen!

Slechte kwaliteit en afgewimpeld door klantenservice

Hanger met namen gekocht. Dag erop was deze volledig vuil en verkleurd. Nochtans niet in contact gekomen met parfum, zeep, etc.... Mail gestuurd en daar enkel het voorstel gekregen om te laten coaten tegen betaling. Was dan ook mijn eerste en enige geplaatste bestelling.

Beste Elke, bedankt voor uw review. Wat jammer dat het sieraad zo snel verkleurd is. Dit is echter een eigenschap van echt zilver. Dit kan door meerdere dingen komen zoals oxideren, zweet, parfum, (bodylotion en hand crème) en het gebruik met schoonmaak artikelen. Het kan te maken hebben met de ph waarde van de huid, bij de één is die net iets zuurder dan bij de ander. Ook medicijngebruik of zelfs je gesteldheid kan invloed hebben op het zwart worden van het zilver. De één ervaart dit helemaal niet terwijl de ander dit wel of juist snel kan ervaren. Omdat wij geen massaproductie doen en voor elke klant persoonlijk elk sieraad maken, rhodineren wij onze sieraden niet. Rhodium is een laagje wat over het zilver heen ligt. Als u binnen een dag al merk dat uw sieraad verkleurt, zouden we graag aanbieden uw sieraad te rhodineren. Dit beschermt het sieraad in de toekomst tegen verkleuringen. Indien u gebruik wilt maken van ons aanbod ontvangen we graag een mail met een foto van het sieraad en uw ordernummer. Dit kunt u sturen naar info@names4ever.nl Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Uitstekend gelukt om een vriendschap te bevestigen

Overzichtelijk, duidelijk en makkelijk hanteerbaar

Fijn om op een eenvoudige en overzichtelijke manier bij je salarissen, jaarafrekeningen en andere zakelijke informatie te komen.

Hallo Rick, Bedankt voor uw leuke beoordeling maar volgens mij is dit niet voor ons bedoeld aangezien wij sieraden verkopen. Groetjes

Prima service en op tijd geleverd

Mooi product, mooi ingepakt! Op tijd geleverd en het was een prachtkado!!

Snel en accuraat

IK wilde buiten de 5 namen , iets extras laten schrijven. Zonder dat er verder gevraagd werd, stond her er in gegraveerd. Klasse!

buiten verwachting

Buiten verwachting wat ik heb ontvangen was echt super.

Wauw.

2 prachtige fotohangers binnen gekregen een met me overleden hondje ben er zo ontzettend blij mee echt heel erg bedankt.

Ik had een naamketting bestelt, verzonden en ontvangen was veel sneller dan verwacht, ik heb 4 werkdagen moeten wachten en toen was hij al binnen. Goede service en kwaliteit. Ook de klantenservice reageerde binnen 2 uur! Heel goed

Mooi sieraad, wel prijzig

Mooie ringen met vingerafdruk besteld. Er werd om een bevestiging van het ontwerp gevraagd voordat de ring daadwerkelijk gemaakt werd. De mail daarover was verwarrend door de titel van de mail. Contact gehad met de klantenservice en zeer snel en goed geholpen. Prijzige ringen, ben benieuwd of we er lang plezier van hebben. Wel een aanrader!!

Nog niks ontvangen dus kan niks beoordelen

Ik kan niks oordelen als mijn bestelling er nog niet is. Ruim op tijd besteld nu heeft mijn zoon geen cado op zijn verjaardag .

Beste Nonia, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nog steeds geen bestelling ontvangen heeft. Zou u ons willen mailen naar info@names4ever.nl met uw ordernummer? Dan kunnen we de bestelling inzien en u verder helpen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Spijtig

Was super blij om zo vlot mijn mooie hartje met namen van mijn kids te ontvangen, helaas na een paar dagen zijn er al zware strepen in die er niet meer uit gaan :( is dus al heel lelijk erdoor. Echt het geld dus niet waard, was eerste keer en ook laatste keer bij jullie

Beste Sarah, bedankt voor uw recensie. Wat jammer dat u teleurgesteld bent in het sieraad. Zou u ons alstublieft willen mailen naar info@names4ever.nl met uw ordernummer en een foto van het sieraad? We helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Names4ever