Snelle levering( ws was de naam op voorraad) keurig verpakt met certificaat.

Topwinkel

Mooie persoonlijke sieraden, snelle levering en goede service

top

heel mooi ben er heel blij mee

Leuk hartje hanger ontvangen

Leuk hartje hanger mogen ontvangen, alleen had ik 2 namen ipv 4 en dacht dat ze dan de namen wel wat groter op het hartje zouden zetten, helaas.

Eerst teleurgesteld omdat ik hem niet had ontvangen. Gebeld en een nieuwe opgestuurd gekregen. Heel fijn .

Prima sieraad

Snelle levering Mooi sieraad

Mooi sterrenbeeld hangertje uitgezocht en laten graveren. Zou 8 a 9 dagen duren. Had hem na 4 dagen al thuis. Prima en super snel

Prachtige gouden hanger met vingerafdruk

Omdat mijn dochter onlangs is overleden was ik op zoek naar een gouden hanger met haar vingerafdruk. Names4ever heeft een prachtige hanger voor mij gemaakt met de vingerafdruk van mijn lieve dochter waarop ook haar naam in haar eigen handschrift is gegraveerd. Een persoonlijk sieraad wat ook nog binnen één week was bezorgd, complimenten daarvoor!

Goed, maar verpakking minnetjes

De site is goed, werkt snel makkelijk geen probleem. Het bezorgde hangertje van €200, daarvan mag je verwachten dat het degelijk is ingepakt en waar voor getekend moest worden. Het kwam in een bubbeltjes envelop bezorgd door postnl. Maar ik hoefde niet te tekenen. Als het tussen de folders had gelegen wat ik normaliter oppak en de kliko in smak had hij daar waarschijnlijk tussen gelegen. Vind het wel een dingetje van aandacht. Het hangertje is zeker wat ik ervan verwacht erg mooi geworden.

Hi Bianca, Bedankt voor je feedback. We hebben je bestelling met express-verzending verstuurd en het is echt spijtig dat deze niet naar verwachting is bezorgd. Jouw waardevolle feedback helpt ons om onze service en bezorging verder te verbeteren. Veel plezier met het sieraad en bedankt voor je bestelling. Met vriendelijke groet, Pascal - Team Names4ever

Een blijvende herinnering

Een blijvende herinnering zijn de mooie sieraden. Al meerdere keren een armbandje met naam besteld. Hier zullen er vast meer volgen,

Het product viel tegen

Het zilveren horoscoop hanger was een dunne kwaliteit. Het een dikker zilveren hanger verwacht.

Hi Gertie, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat het zilveren horoscoophanger niet aan je verwachtingen voldeed. Op onze productpagina proberen we alle specificaties, waaronder de dikte van de hanger, zo duidelijk mogelijk te vermelden omdat we transparantie erg belangrijk vinden. We waarderen je feedback en zullen dit meenemen om onze productinformatie waar mogelijk nog duidelijker te maken. Al onze sieraden zijn gemaakt van hoogwaardig 925 Sterling zilver en we hopen dat je ondanks je initiële teleurstelling toch plezier zult hebben van je aankoop. Met vriendelijke groet, Pascal - Team Names4ever

PostNL gaf aan dat het pakket geleverd was in de brievenbus. Dit was helaas niet zo. PostNL was niet klantvriendelijk en kon niets voor ons betekenen. Names4ever Pascal heeft de melding serieus genomen en is aan de slag gegaan met het product opnieuw in productie te nemen en opnieuw te laten bezorgen. Zo hebben we onze moeder toch nog haar (verlate) verjaardagscadeau kunnen geven. Ze is er super blij mee. Super vriendelijke en top service! Names4ever nogmaals heel erg bedankt en hopelijk krijgen jullie meer duidelijkheid van postNL waar het eerste pakket is.

Alles heel goed geregeld en op tijd!

Meewerking personeel heel goed!

Leuk

Slecht

Bijna 40 euro afgerekend en nooit wat thuis ontvangen. Het was een cadeau met emotionele waarde dus ben erg teleurgesteld.

Hi M.J., Wat ontzettend vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We hebben deze op 6 juni 2024 verstuurd. Ik heb geprobeerd je te bellen en heb ook een e-mail gestuurd. Graag zou ik dit samen met jou willen oplossen. We kunnen de bestelling opnieuw maken en versturen. Laat ons weten hoe je verder wilt gaan. Met vriendelijke groet, Pascal - Team Names4ever

Mooie website Makkelijk bestellen Snelle bezorging.

Ik heb echt al heel veel sieraden bij jullie besteld wel voor honderden euro’s want ik vind jullie sieraden geweldig en mooie kwaliteit . Mijn schoondochters heb ik ook al wat gegeven toen mijn kleinkinderen geboren werden . Als ik iets wil kopen staan jullie boven aan mijn lijstje om te kijken of jullie wat hebben . Dus ik vind jullie echt TOP

Dik tevreden.

Mooi..snel en betaalbaar.

Top sieraden

Zoals je de bestelling schrijft, zo mooi krijg je de sieraden in een doosjes thuis. Een echte aanrader.

Zeer tevreden!

Voor mijn dochtertje heb ik een ketting besteld. Voor een paardenmeisje is er heel veel keus. Service is top! We hadden de ketting binnen 3 dagen in huis. De kwaliteit is waar je op hoopt! Al met al zijn wij heel tevreden.

Vlotte levering

Nvt

Origineel babyarmbandje

Mooi naamarmbandje, origineel ontwerp, snelle levering.

Naam ketting ziet er mooi uit en snel bezorgd

Snelle bezorging, product zoals omschreven

product voldeed prima aan mijn verwachting

Product is netjes geleverd binnen zeer korte tijd. Mijn vrouw is her heel blij mee.. ;-)

Opaal 310

3316 LE Dordrecht