Mooi product, snelle levering, goede communicatie, uitstekende klantenservice.

Ik zou zeker weer bestellen bij Names-4-ever.

Mooi product snelle levering

Mooi product, snelle levering.

supper

veel vlugger binnen dan aangegeven leuk verpakt

Top!!!!

Het was een cadeautje voor ons meisje, die eigenlijk niet op tijd zou komen vanwege de 8 a 9 dagen levertijd. Maar jullie hebben er toch voor gezorgd dat ie op tijd was! Super! Mijn dank daarvoor! Ze is er onwijs blij mee!

Heel vriendelijk personeel, top klantendienst

Ik had een bestelling geplaatst en heb die (misschien door Corona) nooit gekregen, ik heb dit gemeld bij de klantendienst en ze hebben geen seconde geaarzeld om mijn bestelling opnieuw te produceren en op te sturen, ik had voorgesteld om het via postpakket te doen en dat was ook geen probleem (kosten wel voor ons) een 2 tal weken later had ik mijn bestelling! Top service

Zeer Mooi gedaan

Zeer mooi gedaan vingerafdruk met tekst er om heen,op zilver rond sierraad met ketting.

Top artikel snel geleverd en zeer mooi

Ik heb het hangertje met ketting voor mijn dochter besteld, het werd snel geleverd en ziet er heel mooi uit, ook de namen van haar 2 kinderen zijn perfect gegraveerd op het hangertje, ze is binnenkort jarig en ik weet zeker dat ze hier heel blij mee zal zijn, in 1 woord Top .

Fijn

Ik had ketting besteld voor oma en hij is gewelig

Prachtig

Toen ik het kettinkje binnen kreeg was ik heel benieuwd hoe het eruit zag.......en ik mag het doosje open en je krijgt echt waar voor je geld. Dit kettinkje was €30 en ik was heel blij dat het ook €30 waard is. Zeker als het een aandenken is aan iemand die overleden is of is ingeslapen Dankjewel!! Zeker een aanrader

Netjes op tijd geleverd en mooie armband!!

Goed op de hoogte gehouden en sneller geleverd dan aangegeven ook is de armband een mooie kwaliteit.

Product is precies als op de foto, naam staat er mooi op.

Snel en goede kwaliteit/prijs

Ik heb een gegraveerd zilveren hart besteld. Dit is binnen een week opgestuurd en naar tevredenheid! Ik zou hier zeker weer bestellen.

Makkelijk te bestellen, prima prijd!

Mooi hangertje voor mijn vrouw, super gemakkelijk te bestellen, mooie kwaliteit.

Al snel zwart en beschadigd

Een ketting gekregen voor mijn eerste Moederdag met de naam en geboortesteen van mijn zoon. De ketting leek erg mooi, maar na twee weken zat hij al onder de zwarte strepen / plekken wat er niet meer afgaat. Per mail krijg ik terug dat dit door parfum / transpiratie etc kan komen. Dit zou niet mogen na twee weken al! Tevens draag ik geen parfum en transpireer ik amper. Erg jammer! Ze kunnen het verhelpen als ik nog eens 20,00 betaal of ze kunnen het reinigen.. maar om nou elke 2 weken de ketting te laten reinigen? Erg jammer! Nooit meer!

Beste Romy, bedankt voor uw review. Wat jammer dat het sieraad zo snel verkleurd is! Dit is echter een eigenschap van echt zilver. Dit kan door meerdere dingen komen zoals oxideren, zweet, parfum, (bodylotion en hand crème) en het gebruik met schoonmaak artikelen. Het kan te maken hebben met de ph waarde van de huid, bij de één is die net iets zuurder dan bij de ander. Ook medicijngebruik of zelfs je gesteldheid kan invloed hebben op het zwart worden van het zilver. De één ervaart dit helemaal niet terwijl de ander dit wel of juist snel kan ervaren. Omdat wij geen massaproductie doen en voor elke klant persoonlijk elk sieraad maken, rhodineren wij onze sieraden niet. Rhodium is een laagje wat over het zilver heen ligt. Als u zo snel al ervaart dat uw sieraad verkleurt, zouden we graag aanbieden uw sieraad te rhodineren. Dit beschermt het sieraad in de toekomst tegen verkleuringen. Vooraf maken we het sieraad eerst schoon. Indien u gebruik wilt maken van ons aanbod ontvangen we graag een mail met een foto van het sieraad en uw ordernummer. Dit kunt u sturen naar info@names4ever.nl Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Waardeloze service

Snelle levering was niet snel, duurde veel langer. Ketting naam ontbrak Slechte service Ze mailden niet terug voor een retourformilier. Ik moest er wel 4 keer achteraan bellen. Mailverkeer was slecht zeiden ze..... Ze hadden mail niet ontvangen van ons zeiden ze , maar naar beter zoeken toch wel. Maar ze mailden ons steeds niet terug. Echt waardeloze service!!!

Beste Ineke, bedankt voor uw mail. Wat jammer dat u teleurgesteld bent in onze service. Dit proberen wij juist altijd goed te verzorgen. Het kan wel eens dat een mail niet goed aankomt. In het systeem zie ik wel dat deze gestuurd waren naar twee email adressen van u. Soms komen onze mails ook wel eens in een spambox terecht, waardoor dit niet goed aankomt. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Heel mooi

De gene voor wie het bestemd was, is heel blij en vond het een pracht cadeau

Goed product en goede aflever afspraken

Gekregen wat ik besteld heb goede service

Mooi en fijn

De armband was snel binnen, is mooi en zit ook nog eens fijn om de pols!

Helemaal super!

Klantenservice was heel vriendelijk en behulpzaam voorafgaand de bestelling. Toen ik klaar was om te bestellen was mijn bestelling ook nog eens heel snel binnen. De ketting is prachtig, zo blij mee! Top !!

Super goed

Mooie naam ketting besteld. Is stevig en precies zo als verwacht. De ketting kwam eerder dan verwacht echt een aanrader

Super leuk en betaalbaar

Mooie zilveren armbandje met onze namen en een hartje Voor m’n vriendin dr 50ste verjaardag Al 35 jaar beste vriendinnen

Prachtig afgewerkt snelle service

Onwijs gaaf!

In de twee harten de namen van mijn vier kinderen, prachtig!

Teleurstellend

Twee ringen besteld. Eentje had de inscriptie op zijn kop, kan gebeuren. Aangezien we ze nodig hadden op een speciale datum, voorgesteld om deze terug te sturen na ontvangst van de nieuwe. Dit kon niet. Vervolgens na de speciale dag hem teruggestuurd. Geen ontvangstbevestiging gehad, dus er maar zelf achteraan. Blijkt de ring nu weer niet voorradig en kunnen we weer wachten. Daarnaast is de kwaliteit van de zilveren ring teleurstellend. De ring is hartstikke scherp i.p.v. glad en na een dag zitten er al krassen op. Ik heb meerdere zilveren ringen al tientallen jaren en deze hebben dit niet.

Beste Xander, bedankt voor uw recensie. Wat jammer dat het zo heeft moeten lopen, we snappen dat u teleurgesteld bent. Helaas kunnen wij geen nieuwe ringen opsturen wanneer de oude nog in het bezit is. We moeten altijd eerst de retour afwachten voordat we een nieuwe kunnen maken. Om u nog een beetje tegemoet te kunnen komen hebben we afgewacht tot de speciale datum (ipv het retourbeleid van 7 dagen) zodat u de ringen wel kon uitwisselen. De vriendschapsringen moeten wij bestellen bij onze leverancier, en deze heeft helaas veel vertraging opgelopen. In alle drukte is het ons ook ontgaan om dit te laten weten. Onze excuses voor dit ongemak. We hopen de ring snel te ontvangen en te kunnen versturen. We hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Klantvriendelijk bedrijf!

Het was mijn eerste kennismaking met Names4ever en helaas kwam mijn aankoop niet aan. Ik heb even gebeld met de klantenservice en deze adviseerde even te wachten of het alsnog aankwam en anders nogmaals contact op te nemen. De bestelling kwam dus alsnog niet en heb ik nogmaals contact op genomen en heeft Names4ever nogmaals het bestelde item gratis toegestuurd en is keurig aangekomen!