Super mooi !

Een ketting besteld met een plaatje met 2 namen erin ! ( speciaal om 2 namen ipv 1 gevraagd) Echt super mooi en heel duidelijk gegraveerd , zo blij mee ! En leuk verpakt

Mooie ringen met duidelijke gravering

Super goede service. Ook als je iets wilt wat niet op de site staat

Heel goede service en zeer snel reactie terug per mail.

Last minute voor de feestdagen 2 gepersonaliseerde cadeaus besteld. Gewoon ruim optijd binnen ondanks alle drukte! Cadeaus beide ontzettend netjes en niks op aan te merken buiten dat ze oogverblindend mooi zijn! Zeker aan te raden!!!!!

Mooi kwaliteit voor een zacht prijsje en goed dienstverlening

De website is handig in gebruik en de producten zijn zoals beloofd. Makkelijk om iets up te loaden (in mijn geval een vingerafdruk). Ontving keurig een voorbeeld voor mijn akkoord. Vervolgens een bericht wanneer het werd verzonden. Het was er nog eerder dan beloofd.

Een goeie site

Had het snel thuis bezorgd een goeie servers en netjes ziet er goed uit ben zeer tevreden.

Mooie naamketting besteld Snel binnen Prima service zou zo weer bestellen Hartelijk bedankt

Snelle levering, netjes verpakt. Zeer tevreden mee.

Mooie hanger gekocht, goede service

Een mooie hanger besteld. Was vroeger dan verwacht geleverd. Erg tevreden ! Zou hier zo weer iets bestellen.

Mooi resultaat, snelle levering!

Ik had een sterrenbeeld medaillon besteld. Deze was al heel snel binnen en precies zoals we hem wensten. Het zit ook in een mooi doosje verpakt. Absoluut een heel mooi kerstcadeautje!

Had meer verwacht

Hebben 2 vingerafdruk ringen besteld, op de foto lijkt het alsof de afdruk best diep gegraveerd is maar bleek best oppervlakkig te zijn... moet het nu nog ergens anders laten bijwerken :( helaas

Snell8 levering

Had gerekend op 8 tot 10 dagen het werden er uiteindelijk 4

Mooi naam ketting besteld

Ziet er mooi uit. Mooi ingepakt. Snel geleverd! Kortom helemaal tevreden.

Heb voor mijn 10 jarige dochter een mooie ketting met naamplaatje besteld. Ketting was erg mooi, ze zal er heel blij mee zijn.

Hi Danielle, Bedankt voor jouw reactie. Wat fijn dat je blij bent met de ketting. Nu nog hopen dat je dochter 'm ook mooi vindt! Met vriendelijke groet, Names4ever

Snelle levering! Naamketting is echt prachtig!😍

Zeer aan te bevelen!

Beste Petra, Bedankt voor je fijne bericht. Met vriendelijke groet, Chantal van Names4ever

Naamketting besteld. Helemaal TOP!

De Naamketting die ik had besteld, was heel snel geleverd in een mooi doosje. De ketting zelf was helemaal geweldig!!

Beste Caroline, Dank je wel voor je positieve berichtje. Fijn dat je er zo blij mee bent. Met vriendelijke groet, Chantal van Names4ever

Mooie naamketting

Ik heb voor mijn dochter een naamketting besteld, was heel snel geleverd in een mooi doosje. Bij de klantenservice waren ze ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zou het iedereen aanraden.

Beste Sylvia, Bedankt voor je aanbeveling. Fijn dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Chantal van Names4ever

zeer tevreden

Het lemniscaatteken (infinity) heel mooi uitgevoerd. Onze namen mooi ingegraveerd. Goede service en snel geleverd. In één woord : Zeer tevreden.

Beste Marianna, Dank je voor je fijne berichtje. Fijn dat je er tevreden mee bent. Met vriendelijke groet, Chantal van Names4ever

Prachtige naamketting

Heel erg blij met mijn persoonlijke ketting, sneller verzonden als aangegeven dus alleen maar lof!

Hi Cil, Dank je voor enthousiaste berichtje! Met vriendelijke groet, Chantal van Names4ever

Supersnelle levering!

Als kersverse Oma een ring laten maken met de naam van mijn kleindochter en het woord Oma. Maandagmiddag besteld en donderdagmiddag schoof ik de ring aan mijn vinger. Precies volgens de afbeelding en naar mijn wens!

Beste mevrouw Hoedemakers, Hartelijk dank voor uw positieve bericht. Wat een mooi cadeau voor uzelf! Met vriendelijke groet, Chantal van Names4ever

Mooie snelle levering, product was alleen kleiner als we hadden verwacht!

Het bestellen en leveren is prima verlopen. Het product was echter wel een stuk kleiner als we hadden gedacht/gehoopt.

Goed product en snelle levering

Mooie hanger. Voor een goede prijs.

Dit bedrijf is te vertrouwen

Van te voren meerdere research gedaan, aangezien er meerdere soortgelijke bedrijven zijn die bagger versturen of helemaal niks op sturen na betaling. Uiteindelijk blij dat we dit bedrijf in vertrouwen hebben genomen. Hebben een prachtige armband mogen ontvangen en ook nog eens sneller dan gedacht. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

Super snelle levering

Je krijgt wat je besteld Echt waar voor je geld Top

Snel en mooi verzorgd

Snelle levering en mooi uitgevoerd