geweldig

snel en accuraat

Zeer snelle en goede service, snelle reactie bij aanpassing van gravure:):) Hele mooie kwaliteit vd ketting en levensboom met gravure

Mooi sieraad

Ziet er in t echt net zo uit als online tijdens bestelling!Ook vlotte bezorging en op tijd. Op de 3 hartjes staan de namen van mijn zussen gegraveerd...dat is heel moeilijk te lezen...jammer...dat is t enige minpuntje.. verder heel tevreden.

Super mooie armband en makkelijk te bestellen.

Ik ben blij met mijn aankoop. Ook super dat de kleine hartjes zo klein gegraveerd konden worden.

Makkelijk en duidelijke bestelsite, goede uitleg vingerafdruk zelf maken. Snel en simpel te bestellen, goede afhandeling, proefdruk, op de hoogte gehouden over datum levering. Openmaken bestelling was echt een cadeautje. Erg blij met mijn prachtige sieraad !

Mooi en snel geleverd Bedankt!

Ik heb het product snel gekregen ondanks dat de vingerafdruk in eerste instantie niet helemaal goed was. Heb een mail daarover gehad of het nog eens kon met het voorbeeld wat ze nu hadden gemaakt. Nadat ik de nieuwe vingerafdruk had opgestuurd hadden ze snel een nieuw voorbeeld en is het allemaal vlot gegaan!

Was erg mooi en net optijd!!

Netjes

Goede snelle service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ketting met hanger was succes. Namen hadden ietsje groter gegraveerd mogen worden ivm leesbaarheid. Maar verder zeer netjes.

Het resultaat is geweldig En snel geleverd

Snelle levering en mooi resultaat

Mooi fijn afgewerkt en duidelijke letters

Fijn! Zonder problemen en super snel

Prima naar verwachting en goede communicatie

Prima naar verwachting en goede communicatie

Precies zoals omschreven

Goed overleg voordat het product geleverd werd.

Uitmuntend

Goede overleggen en keurig volgens afspraak geleverd. Ben er heel blij mee.

Goeie service

Levering op tijd. Goeie communicatie. Product is goed

Uitstekende service en mooi product

Goede service, goede communicatie en snelle service.

Best teleurgesteld

Ik had een armbandje als kado besteld. Maar hoe teleurgesteld was ik toen ik het thuis kreeg. Het waren 2 hartjes met 2 namen maar die waren zo ongelovelijk klein dat je ze amper kon zien. Zet er dan bij kies een andere armband want op de foto was het prima en leek me leuk en dat maakt het een grote teleurstelling, jammer.

Snel en mooi gemaakt

Super klantenservice

Post had aangegeven mijn pakketje afgegeven was. Maar niets ontvangen voor de Kerst. Gebeld en 2 dagen later alleen nieuwe ketting ontvangen.

Goede ervaring

Een goede ervaring

Snelle levering en mooi product.

Mooie hanger en snelle levering. Zeer tevreden.

Mooi sieraad en snel

Sieraad met vingerafdruk was mooier dan ik verwacht had en levering was zeer snel. Waarbij de bestelling die snel moest komen en waarvoor ik extra had betaald uiteindelijk later kwam dan de gewone bestelling.

Ik ben erg tevreden

Het is een mooie ketting ben erg blij mee

Heb helaas tot nu toe nog geen product ontvangen duurt erg lang

Duurt erg lang

Beste Ralf, bedankt voor uw bericht. Ons excuus dat het pakket niet op tijd is. Wij hebben de ketting 2 dagen naar de bestelling aan PostNL gegeven. Helaas heeft PostNL veel vertraging en niet alle pakketten kunnen op tijd gesorteerd worden. PostNL had een enorme achterstand vanwege de drukte. Graag versturen wij het product voor u opnieuw. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: info@names4ever.nl. Met vriendelijke groet, Team Names4ever