Netje en snel geleverd

Perfekt!!!!

Snelle levering en perfekte uitvoering van het naamplaatje kat, op de dag van de euthanasie van mijn 16 jaar oude kater Armani kwam het al aan, zelfs nog met het gevraagde kattenpootje achter de naam gegraveerd......ik heb het bij de dierenarts aan mijn kettinkje gehangen, en het geeft me troost, dankjulliewel, vooral ook voor de snelle levering, alles sloot zo mooi op elkaar aan op deze verdrietige dag! Een dikke 10 voor jullie!!!

Snelle levering. Wel heel kleine lettertjes op sieraad.

Zoals hierboven omschreven.

kwaliteit prijsverhoging absoluut niet op zijn plaats

print van vingerafdruk is vaag, ring ziet er goedkoper uit dan op de foto en geeft ook nog eens groen af. schandalig voor de prijs.

Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de ring niet aan uw verwachtingen voldoet. De afdruk op de ring is rechtstreeks van uw originele inzending gemaakt en wij garanderen dat al onze ringen van hoogwaardig 925 Sterling zilver zijn gemaakt. Wat betreft de verkleuring, er zijn diverse factoren die dit kunnen veroorzaken. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar onze blog: https://www.names4ever.nl/blog/zilver-schoonmaken. We nemen uw feedback serieus en herkennen ons niet in de beschreven ervaring. Wij nemen spoedig contact met u op via e-mail om samen tot een passende oplossing te komen.

Heel mooi en snelle levering

Ontevreden

De verzending was goed Maar wat ik besteld heb vind ik echt niet mooi Dus ontevreden over

Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te horen dat het bestelde sieraad niet naar uw smaak is. Wij streven ernaar om sieraden van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Helaas is uit uw feedback niet helemaal duidelijk wat specifiek de reden van uw ontevredenheid is. We zouden graag meer te weten komen over uw ervaring om te zien hoe we dit kunnen verbeteren. Kunt u ons een email sturen naar info@names4ever onder vermelding van uw ordernummer en klacht. We zullen deze klacht dan samen met u proberen op te lossen.

Heel te vreden

Heel blij met mijn dierbare herinnering.

Prachtig resultaat. Nog mooier dan ik had verwacht. Heel blij mee.

Alleen maar positief. Het sieraad is mooi, maar de service die ze verlenen helemaal. Bij de post was het fout gegaan, nooit ontvangen. Maar Namens4ever heeft dit direct netjes opgepakt dus toch nog optijd binnen om kado te geven. Ze krijgen echt een hele grote pluim.

ziet er mooi uit

Ziet er goed uit,maar iets te krap.Mijn fout denk ik. Volgende keer wat groter bestellen

Uitstekende service en goede afhandeling

In één woord uitstekend!!!!

Besteld en heel snel geleverd. Product was zoals omschreven. Zeer tevreden.

Super snel en correct geleverd

Makkelijk te bestellen en uitstekend op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling.

Goede kwaliteit

Heb hier al verschillende naam kettingen gekocht en allemaal zijn ze goede kwaliteit en prachtig!♡

Alles heel goed verlopen.....resultaat top!

Meer dan tevreden!!!

Mooi product en snel geleverd

Leuk armbandje

Geweldige service en de ring is ook perfect

Ik dacht dat ik om iets ging vragen wat onmogelijk leek maar het is super goed uit gekomen. Het is echt zo mooi.

Geweldig !!

Snelle levering , uniek , 4- generaties , goud en zilver... Wij zijn er Super blij mee !!

Hij was geweldig zo mooi

Prima service goede kwaliteit en snel

Netjes en snel

Supersnel geleverd

Gegraveerde ringen prachtig en heel snel geleverd! Aanrader!

Super snel en mooi

Mooie armband voor m’n kleine meid Snelle en perfecte levering

Mooie sieraden

Ik heb een sieraad voor mijn dochter besteld. Het is prachtig en de levertijd (2dagen) was ongelovelijk kort.

Ben heel blij met mijn hanger En een snelle levering

Product naar volle tevredenheid snel ontvangen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.