Alles ging perfect

Mooie ketting mijn dochter was er erg blij mee. En een mooie herinnering aan je eerste communie

Naamketting laten maken alleen in hoofdletters super mooi geworden dankjewel

Een verkleurde ketting

De kleur van de ketting is veranderd en geeft bijna een groene kleur af op de huid. Voor deze prijs is het heel slecht en ook niet wat er beloofd word. Het hoort niet te kunnen dat een ketting van deze prijs verkleurd zonder er mee te douchen. Ik heb de zilveren kleur gekozen en ga er dus van uit dat deze ook echt zilver zal blijven.

Super mooie ketting aan mijn dochter kunnen geven!

Mijn dochter is sinds kort een combinatie met haar paard Bella, wat is nu een leuker cadeau voor d'r verjaardag als een ketting met Bella haar naam erop, zodat mijn dochter haar altijd bij zich heeft! De ketting ziet er super mooi uit, en heel mooi gegraveerd! Ze is er heel erg blij mee, en wij dus ook!

Heel tevreden

Door mijn eigen fout het verkeerde adres te geven heeft de bestelling wat langer op zich laten wachten maar names4ever heeft voor mij kosteloos de bestelling opnieuw gemaakt en verstuurd en mijn vriendin is er super blij mee super mooi cadeau

Snelle levering, ben zeer tevreden

Heel positief

Heel positief

Snelle levering , goed bedrijf!

Perfect!

Super mooie vingerafdruk kettinkjes van opa besteld voor mijn dochters. De kettingen werden snel in productie genomen en zijn echt super mooi geworden! Heel blij mee!

Super snel, erg mooi en luxe verpakking

Een vier namen collier met halsketting besteld, het ging nog vlotter dan was aangegeven. Het ziet er fantastisch uit, en meteen in mooi luxe doosje. Mijn vrouw zal er op haar verjaardag blij mee zijn. Niets dan love voor Names4ever

Snel en heel netjes verpakt geleverd, Artikel is heel mooi en goede kwaliteit

ziet er geweldig uit. Vlotte levering. Een aanrader

Good quality, fast delivery, a bit smaller than i imagined but perfect for a child. My niece is happy.

Heel goed snel in huis

Mijn assieraad wilde niet dicht na de as vulling ,denk dat de schroefdraad niet goed was .Gebeld en nu retoer gestuurd . Moet nu afwachten

zeer correcte levering

duidelijk, gemakkelijk te bestellen en snellere levering dan gedacht

Uitstekende levering

Eerder binnen dan verwacht, mooi product.

Goed en degelijk.

Bestelling eenvoudig. Snelle levering. Goed product.

Vind jullie super

Heb al heel veel sieraden van jullie . En blijf me steeds verbaden wat jullie nieuw krijgen . Van de week 2 soorten besteld met vingerafdruk zijn echt super geworden

Lelijk gegraveerd

Ik heb een gegraveerde naamketting besteld, met een klavertje. Maar de naam is veel te klein en lelijk gegraveerd. Gewoon simpel rechtoe, rechtaan lettertype, letters te klein en letters te kort op elkaar. Is dus niet mooi geworden.

Leuk maar je kon de gravering niet goed zien.

Opzich een redelijk goede ervaring, alleen jammer dat je de gravering niet goed kunt zien.

Goede snelle service

Mijn bestelling geplaatst en snel geleverd en is een hele mooie armband ben er echt heel blij mee!

Bestelde product in goede kwaliteit én snelle levering.

Snelle levering en een mooie ketting

Zeer snelle levering ruim binnen de beloofde tijd. De ketting was ook mooi met gegraveerde namen geleverd.

Heel goed.

Moest nog een cadeautje hebben voor moederdag, maar waren al aan de late kant. Kettinkje besteld bij names4you en was op zaterdag al binnen. Petje af voor de vlotte levering en de mooie hanger met de namen erop. Was helemaal in de emmer bij mijn moeder.

Uitstekend!

Mooie kettingen én precies waar ik naar zocht. Dankjewel