I ordered 2nd time

When the product is on sale then it’s great i wait again till the bracelet will be cheaper than 49 euro for 29 then I will orders their time I love the products

Mooi maar kan beter

Na het openen van de verpakking bleken er erg veel krassen op de achterkant van het medaillon te zitten. En het is erg jammer dat de zilver code 925 op de voorkant staat boven de gegraveerde text kun je beter op de achterzetten dit ziet er erg vreemd uit. Verder was de levertijd netjes

Prachtig product

Mooi afgewerkt, mooi product

Mooi en duidelijk gegraveerd. Snelle bezorging

goede service bedel valt wel wat tegen

De zilveren bedel valt tegen. De prijsverhouding tot het product vind ik hoog en daarom had ik een dikkere bedel verwacht. Meer body. Dit is een dun plaatje en heeft een goedkope uitstraling.

Top kwalitiet

Geweldige sierraden en geweldig snelle levering

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Wij hebben een prachtige ketting bij Names4ever gekocht waar de ontvanger (onze moeder) ontroerd van was.

heel tevreden over het artikel en de bezorging

zie boven

Veel keus, snelle levereing

Gewoon goed

Ben er mega blij mee en ziet er mooi uit

Echte aanrader !

Zeer makkelijk te bestellen en zeer mooie fotograveren op hanger en ook nog eens binnen 4 dagen geleverd .

Oke

Ik heb de bestelling snel ontvangen, alleen vindt ik het jammer dat er geen ringen door het gaatje van de hanger zijn geplaatst om de hanger meteen aan een ketting te hangen, ik had hier best voor willen betalen, nu moet ik nog opzoek naar een andere juwelierwinkel om die ringen te plaatsen zodat ik de hanger aan de ketting kan zetten.. de gaten zijn ook niet gelijk geplaatst aan de begin van de naam is de gat hoog bij de N en aan het einde staat het laag bij de e, waardoor de naam niet recht komt te hangen maar schuin. Ik heb het als een cadeau voor me beste vriendin gekocht en moet het haar nog geven, hoop alleen dat zij er wel blij mee is.

Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat de hanger niet volledig aan uw verwachtingen voldoet. Onze naamkettingen worden inderdaad geleverd zonder oogjes, aangezien deze meestal direct aan een ketting met oogjes bevestigd kunnen worden. Wat betreft de positionering van de gaatjes, deze zijn zorgvuldig geplaatst om ervoor te zorgen dat de ketting recht hangt. Als dit niet het geval is, horen we graag van u via e-mail, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

top!

Top ketting, me vriendin was er super blij mee!

Was goed

Highly recommended

Fast delivery. The product is super nice, just as described.

SUPER. !!!!!!!

Snel en netjes gemaakt en afgeleverd

Mooie Hanger snelle levering. Super tevreden

Perfect en ongelofelijk klantvriendelijk

Voor mijn broertjes 18e verjaardag wilde ik een speciale ketting voor hem kopen. Ik wilde een ketting waarop stond dat wat er ook gebeurde en hoe alleen hij zich ook voelde wij altijd bij hem zullen zijn/voor hem er zullen zijn. Ik wilde dit in niet-Latijnse letters laten graveren op een ketting (en ook nog eens met 'te veel' letters). Het liefste de voor- en achterkant. De klantenservice (en met name Cynthia) heeft mij uitstekend geholpen. Het was geen enkel probleem dat ik niet-Latijnse letters wilde gebruiken en het was ook geen enkel probleem dat het te veel letters waren en het was geen enkel probleem dat ik de voor- én achterkant wilde laten graveren. Gedurende het hele proces ben ik uitstekend op de hoogte gehouden en ik heb het contact met de klantenservice als professioneel, toegankelijk en vriendelijk ervaren. De klantenservice controleerde telkens of hun uitwerking van mijn verzoek wel aan de juiste verwachtingen voldeed en als dat niet zo was kwamen ze erg snel met een nieuwe uitwerking. Aan de telefoon waren de klantenservicemedewerkers ook zeer beleefd. Het bestellen met mijn bijzondere specificaties ging heel erg gemakkelijk. Ik heb de ketting ontvangen en hij is daadwerkelijk prachtig. Precies zoals ik verwachtte (en eigenlijk, nu ik het in het echt zie, nog mooier). De klantvriendelijkheid, professionaliteit en uitwerking zijn simpelweg on-point. Ik zou dit bedrijf zeker weten aanbevelen.

geweldig

De voorbeelden zijn duidelijk en ze denken mee

Super mooi, makkelijk bestellen en snelle levering

Armbandje met 4 namen besteld. Heel erg mooi gegraveerd. Was een erg leuk cadeau om te geven. Top!

Mooi resultaat met snelle levering

Bestelling was precies naar wens

Het kettinkje dat ik voor mijn vriend had besteld, was precies zoals ik had verwacht/gehoopt en mijn vriend was er ook blij mee.

Snel geleverd kraamcadeau

Voor de geboorte van onze kleindochter een armbandje met haar naam gegraveerd besteld. Binnen 2 dagen geleverd

Alles verliep vlekkeloos

Netje en snel geleverd