Mooie kwaliteit

Ben erg tevreden, ik heb een armband met bedeltjes, het enige minpunt ,de ringetjes aan de sluiting zijn niet dicht gesoldeerd,ik blijf er vaker aan hangen en moet ze dan weer dichtknijpen met een tangetje,ben hierdoor ook een bedeltje verloren, echt jammer want dit heeft persoonlijke waarde mvg Rosita leistra

makkelijk om te bestellen en zeer snelle afhandeling! Prima

leuke overzichtelijke website, veel keuze en geen ingewikkelde bestel procedure

Mooie armband en snel binnengekregen!

geweldig

Snelle service. In een leuk doosje geleverd. Mooi gegraveerd.

Snelle levering ziet er goed uit

Leuk armbandje ziet er goed uit

Besteld voor kleindochter en is er blij mee

De ring is prachtig! Het kwam super snel binnen en de gravering zag er super uit. Het kwam ook nog is in een leuke boxje!

Zoals altijd een hele goede en snelle service. Bedankt daarvoor.

Snelle en goede levering

Ik heb het kettingkje met de naam nog sneller als werd aangegeven mogen ontvangen!! Het kettingkje is heel mooi had alleen iets grover mogen zijn ( op de afbeelding stond het kettingkje wat grover afgebeeld!!

Snelle levering prima service!!

Geen aanmerkingen eigenlijk ze hebben gedaan wat beloofd werd ik heb zelf een infinity armband besteld met 2 namen voor mijn partner en ben zeer tevreden!!

zeer tevreden

goede service top kwaliteit

Goede kwaliteit, en uitstekende service!

Toen een schakel van mijn mooie ketting losraakte kon ik deze meteen opsturen. Binnen korte tijd ontving ik een nieuw exemplaar! Geweldige service en bovendien ook erg mooi resultaat.

Ging zeer voorspoedig

Ging goed

Prettig en persoonlijke service

Wij hadden een aantal wensen omtrent verschillende herinneringsieraden. We kregen prettig advies en er werd een voorbeeld per mail verzonden. Zeer tevreden met het eind resultaat.

Er zijn geen enkel opmerkingen

Goede producten en snelle levering.

Inmiddels al meerdere bestellingen gedaan bij deze firma. De diverse producten worden tot nu toe vlot geleverd, ik heb nog nooit een artikel op de laatste leverdag binnen gekregen, altijd eerder. De kwaliteit is voldoende, laatst zag ik een eerder besteld artikel in een zeer keurige juwelierswinkel liggen. Dat zegt wel genoeg dunkt me.

Nvt

Nvt

Heel mooi

Jammer dat hij afgeleverd is buiten iedereen die langsloopt had hem mee kunnen nemen.ketting zelf is mooi afgewerkt

Uitstekend!

Alles is perfect verlopen!

Super snelle afhandeling! Dank je wel voor de top service :)! Tot snel

Het ziet er prachtig uit, mooi gegraveerd. Alleen zie je op de foto er een karabijnslotje aan zitten . Die zat er niet aan.

Snelle levering, mooi sieraad, alleen het graveren is apart, de 3e naam staat contra!

Superieur

Snel verzonden Goed verpakt in leuk geschenkverpakking Boven mijn verwachtingen super mooi Zeker de moeite waard voor die prijs Een echte aanrader