Heel tevreden!

Snelle levering van mooi communiesieraad. Reparatie ketting en verloren hanger viel onder garantie en op korte termijn nieuwe gekregen.

Zeer goed!

Ik had om een zeer specifieke opdruk gevraagd en de ringen waren precies zoals ik hoopte. De levering was binnen de aangegeven tijd (minimaal zelfs). Ik zou deze site zeker aanraden!

Snelle levering en mooi persoonlijk sieraad!

Snelle levering en mooi persoonlijk sieraad!

Mooi en snel!

Snelle levering en goed verpakt,prima!

Goed top snel geleverd

Snel geleverd, blij met resultaat op foto leek die niet zo wauw maar in het echt is het mooier

Ketting met vingerafdruk besteld. Voor het gegraveerd werd kreeg ik eerst een voorbeeld toegestuurd om goed te keuren. Hanger is in het echt nog mooier geworden. Zeer tevreden en een blijvende dierbare herinnering.

Perfect!

Niets op aan te merken

Mooi en snel geleverd.

Als boven vermeld ben ik zeer tevreden.

Super mooie ketting met kruisje gegraveerd

Snelle service en netjes afgeleverd

Alles ging perfect

Mooie ketting mijn dochter was er erg blij mee. En een mooie herinnering aan je eerste communie

Naamketting laten maken alleen in hoofdletters super mooi geworden dankjewel

Een verkleurde ketting

De kleur van de ketting is veranderd en geeft bijna een groene kleur af op de huid. Voor deze prijs is het heel slecht en ook niet wat er beloofd word. Het hoort niet te kunnen dat een ketting van deze prijs verkleurd zonder er mee te douchen. Ik heb de zilveren kleur gekozen en ga er dus van uit dat deze ook echt zilver zal blijven.

Super mooie ketting aan mijn dochter kunnen geven!

Mijn dochter is sinds kort een combinatie met haar paard Bella, wat is nu een leuker cadeau voor d'r verjaardag als een ketting met Bella haar naam erop, zodat mijn dochter haar altijd bij zich heeft! De ketting ziet er super mooi uit, en heel mooi gegraveerd! Ze is er heel erg blij mee, en wij dus ook!

Heel tevreden

Door mijn eigen fout het verkeerde adres te geven heeft de bestelling wat langer op zich laten wachten maar names4ever heeft voor mij kosteloos de bestelling opnieuw gemaakt en verstuurd en mijn vriendin is er super blij mee super mooi cadeau

Snelle levering, ben zeer tevreden

Heel positief

Heel positief

Snelle levering , goed bedrijf!

Perfect!

Super mooie vingerafdruk kettinkjes van opa besteld voor mijn dochters. De kettingen werden snel in productie genomen en zijn echt super mooi geworden! Heel blij mee!

Super snel, erg mooi en luxe verpakking

Een vier namen collier met halsketting besteld, het ging nog vlotter dan was aangegeven. Het ziet er fantastisch uit, en meteen in mooi luxe doosje. Mijn vrouw zal er op haar verjaardag blij mee zijn. Niets dan love voor Names4ever

Snel en heel netjes verpakt geleverd, Artikel is heel mooi en goede kwaliteit

ziet er geweldig uit. Vlotte levering. Een aanrader

Good quality, fast delivery, a bit smaller than i imagined but perfect for a child. My niece is happy.

Heel goed snel in huis

Mijn assieraad wilde niet dicht na de as vulling ,denk dat de schroefdraad niet goed was .Gebeld en nu retoer gestuurd . Moet nu afwachten

zeer correcte levering

duidelijk, gemakkelijk te bestellen en snellere levering dan gedacht

Uitstekende levering

Eerder binnen dan verwacht, mooi product.