Heel te vreden

Heel blij met mijn dierbare herinnering.

Prachtig resultaat. Nog mooier dan ik had verwacht. Heel blij mee.

Alleen maar positief. Het sieraad is mooi, maar de service die ze verlenen helemaal. Bij de post was het fout gegaan, nooit ontvangen. Maar Namens4ever heeft dit direct netjes opgepakt dus toch nog optijd binnen om kado te geven. Ze krijgen echt een hele grote pluim.

ziet er mooi uit

Ziet er goed uit,maar iets te krap.Mijn fout denk ik. Volgende keer wat groter bestellen

Uitstekende service en goede afhandeling

In één woord uitstekend!!!!

Besteld en heel snel geleverd. Product was zoals omschreven. Zeer tevreden.

Super snel en correct geleverd

Makkelijk te bestellen en uitstekend op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling.

Goede kwaliteit

Heb hier al verschillende naam kettingen gekocht en allemaal zijn ze goede kwaliteit en prachtig!♡

Alles heel goed verlopen.....resultaat top!

Meer dan tevreden!!!

Mooi product en snel geleverd

Leuk armbandje

Geweldige service en de ring is ook perfect

Ik dacht dat ik om iets ging vragen wat onmogelijk leek maar het is super goed uit gekomen. Het is echt zo mooi.

Geweldig !!

Snelle levering , uniek , 4- generaties , goud en zilver... Wij zijn er Super blij mee !!

Hij was geweldig zo mooi

Prima service goede kwaliteit en snel

Netjes en snel

Supersnel geleverd

Gegraveerde ringen prachtig en heel snel geleverd! Aanrader!

Super snel en mooi

Mooie armband voor m’n kleine meid Snelle en perfecte levering

Mooie sieraden

Ik heb een sieraad voor mijn dochter besteld. Het is prachtig en de levertijd (2dagen) was ongelovelijk kort.

Ben heel blij met mijn hanger En een snelle levering

Product naar volle tevredenheid snel ontvangen.

Kwaliteit/ prijs

Positief: Het was binnen een week verzonden. Dinsdag besteld vrijdag al binnen. Negatief: De hanger is erg dun. En ligt van gewicht. Voor de prijs had ik toch iets meer verwacht. Jammer dat het niet retour kan.

Hartelijk dank voor uw positieve opmerking over de snelle levering van uw bestelling. We zijn blij te horen dat dit aspect van onze service aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wat betreft uw feedback over de hanger, het spijt ons te horen dat deze niet helemaal voldeed aan wat u verwachtte qua dikte en gewicht. Onze sieraden zijn inderdaad ontworpen om elegant en verfijnd te zijn, met gebruik van hoogwaardig goud en zilver, en we proberen alle relevante specificaties zo duidelijk mogelijk op onze productpagina's weer te geven. We begrijpen uw teleurstelling over het niet kunnen retourneren van gepersonaliseerde items. Zoals u terecht opmerkt, staan onze voorwaarden wat betreft gepersonaliseerde, op maat gemaakte sieraden duidelijk op onze website. Omdat deze speciaal voor elke klant worden vervaardigd, kunnen we helaas geen retouren accepteren.

Very beautiful necklace

I am very happy with the personalise necklace. The name plate is shiny, nicely done. My friend loves it very much.

mooi produkt

snelle levering en mooi produkt

Heel goede service!

Mooie bedel!

Prima mooie hanger

De letters zijn alleen wel heel klein, maar verder keurig gedaan!

Lekker snel

Lekker snel geen gedoe en een supermooi product