Slechte kwaliteit en afgewimpeld door klantenservice

Hanger met namen gekocht. Dag erop was deze volledig vuil en verkleurd. Nochtans niet in contact gekomen met parfum, zeep, etc.... Mail gestuurd en daar enkel het voorstel gekregen om te laten coaten tegen betaling. Was dan ook mijn eerste en enige geplaatste bestelling.

Beste Elke, bedankt voor uw review. Wat jammer dat het sieraad zo snel verkleurd is. Dit is echter een eigenschap van echt zilver. Dit kan door meerdere dingen komen zoals oxideren, zweet, parfum, (bodylotion en hand crème) en het gebruik met schoonmaak artikelen. Het kan te maken hebben met de ph waarde van de huid, bij de één is die net iets zuurder dan bij de ander. Ook medicijngebruik of zelfs je gesteldheid kan invloed hebben op het zwart worden van het zilver. De één ervaart dit helemaal niet terwijl de ander dit wel of juist snel kan ervaren. Omdat wij geen massaproductie doen en voor elke klant persoonlijk elk sieraad maken, rhodineren wij onze sieraden niet. Rhodium is een laagje wat over het zilver heen ligt. Als u binnen een dag al merk dat uw sieraad verkleurt, zouden we graag aanbieden uw sieraad te rhodineren. Dit beschermt het sieraad in de toekomst tegen verkleuringen. Indien u gebruik wilt maken van ons aanbod ontvangen we graag een mail met een foto van het sieraad en uw ordernummer. Dit kunt u sturen naar info@names4ever.nl Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Uitstekend gelukt om een vriendschap te bevestigen

Overzichtelijk, duidelijk en makkelijk hanteerbaar

Fijn om op een eenvoudige en overzichtelijke manier bij je salarissen, jaarafrekeningen en andere zakelijke informatie te komen.

Hallo Rick, Bedankt voor uw leuke beoordeling maar volgens mij is dit niet voor ons bedoeld aangezien wij sieraden verkopen. Groetjes

Prima service en op tijd geleverd

Mooi product, mooi ingepakt! Op tijd geleverd en het was een prachtkado!!

Snel en accuraat

IK wilde buiten de 5 namen , iets extras laten schrijven. Zonder dat er verder gevraagd werd, stond her er in gegraveerd. Klasse!

buiten verwachting

Buiten verwachting wat ik heb ontvangen was echt super.

Wauw.

2 prachtige fotohangers binnen gekregen een met me overleden hondje ben er zo ontzettend blij mee echt heel erg bedankt.

Ik had een naamketting bestelt, verzonden en ontvangen was veel sneller dan verwacht, ik heb 4 werkdagen moeten wachten en toen was hij al binnen. Goede service en kwaliteit. Ook de klantenservice reageerde binnen 2 uur! Heel goed

Mooi sieraad, wel prijzig

Mooie ringen met vingerafdruk besteld. Er werd om een bevestiging van het ontwerp gevraagd voordat de ring daadwerkelijk gemaakt werd. De mail daarover was verwarrend door de titel van de mail. Contact gehad met de klantenservice en zeer snel en goed geholpen. Prijzige ringen, ben benieuwd of we er lang plezier van hebben. Wel een aanrader!!

Nog niks ontvangen dus kan niks beoordelen

Ik kan niks oordelen als mijn bestelling er nog niet is. Ruim op tijd besteld nu heeft mijn zoon geen cado op zijn verjaardag .

Beste Nonia, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nog steeds geen bestelling ontvangen heeft. Zou u ons willen mailen naar info@names4ever.nl met uw ordernummer? Dan kunnen we de bestelling inzien en u verder helpen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Spijtig

Was super blij om zo vlot mijn mooie hartje met namen van mijn kids te ontvangen, helaas na een paar dagen zijn er al zware strepen in die er niet meer uit gaan :( is dus al heel lelijk erdoor. Echt het geld dus niet waard, was eerste keer en ook laatste keer bij jullie

Beste Sarah, bedankt voor uw recensie. Wat jammer dat u teleurgesteld bent in het sieraad. Zou u ons alstublieft willen mailen naar info@names4ever.nl met uw ordernummer en een foto van het sieraad? We helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Zilveren horoscoop naamplaatje

Mijn ervaring van dit product was van goede kwaliteit.. En de verzending was ook snel.. Ben er superblij mee! Zal er zeer zeker weer iets gaan bestellen

Zeer tevreden met snelle levering en kwaliteit sieraad!

In een paar stappen een mooie zilveren armband besteld voor mijn vrouw. Was redelijk laat met bestellen maar ondanks netjes aangekondigde kans op leveringsvertraging door COVID, netjes binnen 2 dagen binnen. Frequente communicatie per mail na bestelling. Overzichtelijk site waardoor bestellen snel en makkelijk verliep. Kom zeker nog een keer terug, aanrader!

Prachtig resultaat

Mijn dochter was heel aangenaam verrast als ze haar armbandje zag ze vond het heel mooi

Mooi sieraad geleverd met mooie inscriptie!

Duidelijke website, voor de inscriptie ook makkelijke instructies en mooi werk geleverd.

Veel te klein

Ik kan de gegraveerde namen amper lezen, maar je hebt al een vergrootglas nodig. Ik heb dit op 1 mei besteld voor moederdag op 10 mei. Armband is pas op 14 mei aangekomen, maar jammer. Dus geen 5 dagen zoals er staat vermeld

Beste Carine, bedankt voor uw review. Wat jammer dat u teleurgesteld bent in het sieraad. Zou u ons willen mailen met een foto en het ordernummer naar info@names4ever.nl? We zullen dan sowieso de betaalde verzendkosten terug storten. Helaas hadden zowel wijzelf als de post het met moederdag ivm de huidige situatie enorm druk gekregen. Hierdoor werd het soms lastig binnen 5 werkdagen te leveren. Dit is inmiddels ook aangepast op onze website. Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Snelle levering. Mooi product

Ketting met hanger besteld. Deze was sneller geleverd dan verwacht. Hanger is mooi en netjes gegraveerd. Ik ben heel tevreden met mijn ketting.

Alles naar wens

Goede service, goed contact. Levering / bezorging volgens afspraak. Een aanbeveling. Sorry ivm foute * beoordeling. Nu hersteld. Vriendelijke groeten. Jan.

Beste Jan, bedankt voor uw review! In uw recensie staat dat u ons aanbeveelt echter heeft u ons een 3 gegeven. Klopt dit? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Prima product op tijd geleverd.

Hanger met foto gekocht als moederdagcadeau. Het verwerken van de foto in de hanger werd nog even ter beoordeling voorgelegd. Keurig! De hanger werd ruim op tijd geleverd en ziet er prima uit.

Hele snelle service speciaal in deze drukke tijd!!! Was nog op tijd voor moederdag hele blije kinderen!!

Betrouwbaar. Zeker aan te bevelen

Super ervaring

Snelle levering, keurig verpakt én het belangrijkste: een mooi product. Ik ben er super blij mee.

Niet compleet geleverd op moederdag

Slechte ervaring, heel erg boos dat ze geen sluiting eraan hebben gedaan terwijl het voor Moederdag was.

Beste Joy, bedankt voor uw review. Wat teleurstellend dat de armband geleverd is zonder sluiting. Helaas is dit in de moederdag drukte over het hoofd gezien. We hebben inmiddels contact met u opgenomen met een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Names4ever

Super service,en mooie sieraden

Voor n mooi sieraad en n goede prijs en service moet je naar names4ever gaan op de website