Very beautiful necklace

I am very happy with the personalise necklace. The name plate is shiny, nicely done. My friend loves it very much.

mooi produkt

snelle levering en mooi produkt

Heel goede service!

Mooie bedel!

Prima mooie hanger

De letters zijn alleen wel heel klein, maar verder keurig gedaan!

Lekker snel

Lekker snel geen gedoe en een supermooi product

Mijn laatste bestelling was niet mooi ik ben diep teleurgesteld sorry

Niet mooi valt heel erg teg en ik had zo gehoopt dat je het goed kon lezen valt me heel erg tegen niet mooi zo armband als je het niet kan lezen sorry mijn mening.

We betreuren het dat de armband niet aan uw verwachtingen voldoet. We nemen contact met u op via e-mail om een oplossing te vinden.

Zeer nette en snelle levering

Wat je er ook besteld het is altijd netjes en zorgvuldig gemaakt. Daarbij mooi verpakt en zeer korte wachttijd op je sieraad.

Een super bedrijf

Had een hanger besteld op zondag, op maandag gebeld of ik de bestelling nog kon veranderen. Was ook nog mogelijk, en werd meteen in orde gemaakt. Het sieraad is prachtig en de telefonische contacten uitstekend. Keurig verzorgd en bezorgd. Mijn speciale dank aan Pascal. Ben heel tevreden.

De armbandjes worden pas met kerst gegeven, dus dan kan ik pas goed mijn mening geven. Maar de bestelling is prima verlopen.

Goed meegedacht Snel geregeld

Snelle levering!

Heel tevreden! Op de website stond dat er een levertijd was van (ik geloof) 5-8 werkdagen dus ik was bang dat het niet op tijd in huis zou zijn voor de verjaardag van m'n dochtertje, maar ik had op zondagavond een naamketting besteld en had hem op woensdag al in huis, ruim op tijd ;-)!

Snelle levering en goed contact

Ik heb 3 zegelringen met initialen besteld wn toen ik van te voren vroeg om een voorbeeld van de initialen kreeg ik die snel binnen via de mail. De levering van de ringen was binnen een paar dagen en ze zijn prachtig.

Een super mooie hanger besteld mooi en netjes in een doosje goed aangekomen en netjes verpakt

Zeer tevreden!

Mijn bestelling “ een naamplaat armbandje” voor mijn kleindochter werd binnen 2 dagen al opgestuurd. Het zag er top uit in een keurig mooi doosje en een echtheid certificaat erbij. Hartelijk dank, Kan deze zaak zeker aanbevelen,

Mooie gegraveerde hangertjes

Dit was niet mijn eerste bestelling. Ik heb al meerdere hangertjes besteld en telkens heb ik ze binnen enkele dagen prachtig gegraveerd in een mooi doosje verpakt in huis. Goed bereikbare klantenservice en heel vriendelijk en correct geholpen!

Perfect!

Mooi product en perfecte levering.

Mooie stevige sleutelhangers!

Dank voor de sleutelhangers. Precies hoe ik het verwacht had, ben er erg blij mee!

Super!een mooi sieraad en zeer snel geleverd zeker een aanrader

Super!een mooi sieraad, goede prijs en zeer snel geleverd zeker een aanrader!

Het hangertje is geweldig en de levering heel snel

Netjes op tijd geleverd Goed product erg blij mee

Mooi uitgevonden!

Ik ben zo blij met m'n sieraadjes dankjewel

Precies hoe ik het had verwacht.

Voldoet aan mijn verwachtingen. Mooi en stijlvol.

Erg snelle levering.

Hanger met naam en datum prima in orde en geleverd na 4 dagen.

Snelle levering, je wordt ook op de hoogte gehouden over de levering

Ik heb een hartje besteld met hondenpootje zag er mooi uit leuk verpakt ook, Ik had alleen verwacht dat de gravering van de naam iets groter letter type zou zijn.

De zilveren sluiting bewoog stug, daardoor verloor ik nu mijn ketting.

De sluiting van mijn Venetiaanse ketting, lange ketting van 55 cm, met gegraveerde ovalen hanger eraan waar een lapjes poes op stond met de naam Angel, is nu weg, verloren. Toen ik hem kreeg wilde de sluiting niet soepel sluiten, ik moest meehelpen om het te laten sluiten, en dat zal ook de reden zijn geweest dat ik in diezelfde week mijn ketting en hanger verloor.... Nooit meer terug vond. Jammer van het geld. Ik had die pech.

Beste klant, Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat u uw ketting bent kwijtgeraakt, en we betreuren het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Na zorgvuldig onderzoek hebben we geconstateerd dat deze situatie het gevolg is van een onvoorziene fabricagefout van de sluiting. We hebben reeds contact met u opgenomen via e-mail om deze kwestie te bespreken en om onze oprechte excuses aan te bieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Om ervoor te zorgen dat u snel weer kunt genieten van uw geliefde sieraad, willen we u geruststellen dat we met spoed een nieuw exemplaar voor u in orde maken. Dit nieuwe sieraad zal met de grootste zorg en aandacht worden verpakt en spoedig naar uw adres worden verzonden. Met vriendelijke groet, Cynthia Names4ever