Leuke spulletjes en snel geleverd

Ik heb hier een aantal bedeltjes gekocht voor mijn armband. Superleuk, goede prijs en snel geleverd.

Mooi armbandje

Mooi armbandje, snelle levering,

Snelle en nette afhandeling van onze order

Binnen 1 week onze herstelorder geregeld. Heldere communicatie en goede service.

Prachtige armband en snelle levering!

Armband voor mijn dochter zag er prachtig uit .heel erg blij mee !

goed herstel van fout en service

Ondanks dat de bestelling in eerste instantie verkeerd was gemaakt hebben jullie er alles aan gedaan om de bestelling opnieuw te maken en goed n zeer snel bij mij te krijgen. Dank hiervoor

W

W

Mooie sieraad en snelle levering top

Erg snelle en behulpzame klantenservice!

Zeer tevreden!

Service is goed, contact ook snel. Alleen het hartje met 2 namen viel tegen. Hartje prachtig alleen de namen heel erg klein!!

prima levering volgens afspraak

Al mijn bestellingen zijn steeds perfect geleverd volgens afspraak.Houden zo. Mvg. Hermans Caroline.

Wel mooi

Mooie hanger,mag wat mij betreft iets dikker,en dus steviger

Goede service , ik vond het plaatje wat te donker , maar dat is keurig opgelost en ik ben nu heel tevreden

Goed geholpen

Goed geholpen door mensen die kennis van zaken hebben

Zeer tevreden snelle bezorging

Geweldig mooi resultaat

Tekst getypt, uitgeprint, foto van gemaakt en toegevoegd aan de bestelling om dit in een hartje te laten graveren. Ben heel erg tevreden met het resultaat. Prachtig! Ook de levering was goed. Zorgvuldig verpakt en binnen de termijn die aangegeven werd.

Een heel goede ervaring ,ik had een bestelling geplaatst maar niet ontvangen,het is op een hele fijne manier opgelost en mij op de hoogte gehouden en de hanger ziet er heel mooi uit.

Heel mooi snel geleverd mooi verpakt perfect heel blij mee

Mooi en top sevice

Ik heb al een paar keer besteld is altijd mooi goede informatie aan telefoon top bedrijf dank je wel

Ik heb een zeer goede service gekregen

Ik hadt wee schrijf fouten gemaakt in het boek die ik besteld heb en na vaak doorgelezen te hebben zag ik de fouten toch een dag later nog staan. Het boek was al bij de drukkerij en kon niet meer hersteld worden. Toch hebben ze voor mij een nieuw boek gratis afgedrukt en het boek met de fouten er in mocht ik ook hebben. Dat vind ik nog eens een service geven. Bedankt hiervoor. Mijn kleindochter was dolblij met het mooie boek. Ik raad iedereen aan om bij Names4ever een boek te bestellen.

Vakwerk

Mooi produkt besteld. Keurig op tijd geleverd en van hoge kwaliteit.

Geweldig goeie service

Had iets wat niet werkte kreeg meteen 1 nieuwe opgestuurd geen kosten of vragen

Volgens eigen ontwerp een goyden naamplaat gemaakt

Exact volgens voorbeeld in het juiste lettertype, prachtig gemaakt

Goede en snelle levering.

Goed en snel geleverd. Mooi sieraad en betaalbaar.

Goede, vlotte service met een prachtig resultaat!

Ik ben erg blij met mijn mooie gouden armbandje met vinger afdruk van mijn overleden broer. Het is mij zeer dierbaar!

Zeer tevreden en ontzettend snelle levering

Toen ik de ring bestelde met de optie om hen te laten graveren stond er dat ik kon kiezen tussen de snelle levering van 4-5 werkdagen en de gratis optie was 7-9 werkdagen. Zelf ben ik voor de gratis optie gegaan, omdat ik op vakanties was en het niet zoveel uitmaakte. Tijdens mijn vakantie binnen 4-5 werken had ik de ring al binnen en ik had besteld op een zaterdag avond. Persoonlijk vind ik dit mega snel als je gaat voor de gratis optie en je eigenlijk 7-9 werkdagen moet wachten. Ook hoe ze het pakket leveren is heel erg mooi en hun kwaliteit daar kan je U tegen zeggen. Prachtig en helemaal niks op aan te merken. Naar mijn mening een top aankoop geweest en zal hier zeker vaker nog gaan bestellen. Groetjes, Demi