Grandioos!

Snelle levering. En vriendelijk personeel aan de telefoon. Toppie

geweldig, mooi, en snelle levering.

goed en snel

Bestellen eenvoudig en prima op de hoogte gehouden van de status vd bestelling. Snel bezorgd! Enige minimale minpuntje wat ik kan bedenken is dat ik de gegraveerde naam wat klein vond.

Goede service, snelle levering

Mooi product en fijn klantgericht

Fijn meegedacht in het eindresultaat. Erg blij mee.

Naam te klein je Ziet het haast niet

Snelle levering van mooi product

Voor een vriendin hanger besteld . Werd supersnel geleverd in mooie cadeau verpakking

Viel iets tegen

De letter O lijkt op n A, omdat er onderaan n krulletje zit. En t doosje was blauw terwijl t n meisjes naam is!

Ik heb bij Names4ever een ring besteld met de vingerafdruk van mijn overleden oma. Het resultaat is prachtig en ik ben er erg blij mee. Ik vond het erg fijn dat ik via de mail een proefdruk kreeg, zo kon ik instemmen met het ontwerp. Dit geeft een geruststellend gevoel. Verder een snelle levering. In één woord: top.

Zeer mooi

Snel geleverd en mooi gemaakt en verpakt

Snelle levering mooie sieraden en goede kwaliteit

Geweldige service.

Kwaliteit van producten zijn altijd uitstekend!

geweldig!!

Geleverd op verwachte datum en geheel naar wens

Product zoals verwacht

Eerder geleverd

Mooi sieraad, goed kontakt.

Alles prima verlopen en goed mail kontakt. Sieraad is prachtig zoals op de afbeelding stond. Bezorging vlotter dan de 8 a 9 dagen, had t binnen 4 dagen in huis!!

Mooie kwaliteit

Ben erg tevreden, ik heb een armband met bedeltjes, het enige minpunt ,de ringetjes aan de sluiting zijn niet dicht gesoldeerd,ik blijf er vaker aan hangen en moet ze dan weer dichtknijpen met een tangetje,ben hierdoor ook een bedeltje verloren, echt jammer want dit heeft persoonlijke waarde mvg Rosita leistra

makkelijk om te bestellen en zeer snelle afhandeling! Prima

leuke overzichtelijke website, veel keuze en geen ingewikkelde bestel procedure

Mooie armband en snel binnengekregen!

geweldig

Snelle service. In een leuk doosje geleverd. Mooi gegraveerd.

Snelle levering ziet er goed uit

Leuk armbandje ziet er goed uit

Besteld voor kleindochter en is er blij mee

De ring is prachtig! Het kwam super snel binnen en de gravering zag er super uit. Het kwam ook nog is in een leuke boxje!

Zoals altijd een hele goede en snelle service. Bedankt daarvoor.