Laden reviews...
Laden reviews...
94 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen over het algemeen de snelle levering en de kwaliteit van de sieraden. De service wordt vaak genoemd als vriendelijk en behulpzaam, met duidelijke communicatie. Er zijn enkele opmerkingen over een klein verschil met de afbeelding, maar de meeste reviews zijn positief. Al met al blijven de personen Names4Ever een betrouwbare keuze voor gepersonaliseerde sieraden.
Netjes verpakt. Sieraad ziet er goed uit.
Beveelt aan
2 September 2025
Franca IJlstra
Hoofddorp
Super mooie ring en snelle bezorging ik ben zeer tevreden bedankt
Beveelt aan
1 September 2025
Gerrit H Zwepink
Raalte
Super mooi en snel verzonden
Beveelt aan
25 August 2025
A
Rotterdam
Mijn bestelde naamring was niet helemaal zoals het hoorde te zijn, naar mijn inzien, maar de klantenservice bood een passende oplossing.
Beveelt aan
21 August 2025
Annette Pieters
Maastricht
De levering was sneller dan verwacht en goed op de hoogte gehouden daarvan. Jammer dat de namen zo licht gegraveerd zijn dat het bijna niet te zien is.
Beveelt niet aan
19 August 2025
Joyce van den Broek
Veldhoven
Ik heb de naam van m'n overleden kat Billie laten maken. Maar bij levering was het uiteinde van de B lelijk afgewerkt en het lijkt meer op een P dan op een B dus niemand herkent de naam van Billie. Daarnaast erg licht materiaal.
Beveelt niet aan
14 August 2025
Josephine van Buuren
Leiden
Goedemiddag, wat ontzettend verdrietig om te lezen dat je teleurgesteld bent, zeker omdat het sieraad de naam van je overleden kat Billie draagt. Dat is iets heel persoonlijks en dierbaars, en dan moet het natuurlijk helemaal kloppen. Het spijt ons oprecht dat de afwerking van de B voor jou niet mooi is en dat de naam daardoor niet duidelijk overkomt. Onze kettingen worden volledig gemaakt van 925 sterling zilver en we vermelden de specificaties transparant op onze website, maar uiteindelijk gaat het erom hoe jij het sieraad ervaart. We kijken hier dan ook graag samen met je naar. Neem alsjeblieft even contact met ons op via e-mail of telefoon, dan kunnen we bekijken hoe we dit netjes voor je kunnen oplossen. We helpen je graag verder.
Goed product en een super service!
Beveelt aan
12 August 2025
Nora Blokzijl
Hollandscheveld
Mooie kwaliteit , snelle levering! Ik ben heel tevreden
Beveelt aan
10 August 2025
Jolanda
Krimpen aan de Lek
Na het aanleveren van de duimafdruk van mij overleden echtgenoot direct de andere dag contact en daarna zeer snel het hartje met datum, naam en duimafdruk afgeleverd tegen een zeer schappelijke prijs
Beveelt aan
9 August 2025
Jolanda Stuiver
Uden
Waarom zit er niet een beschermlaagje over het medaillon? Er zitten al krasjes op!!
Beveelt niet aan
9 August 2025
Francien De Vlieger
Nieuwegein
Goedemiddag, dank je wel voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent en dat je al krasjes ziet op het medaillon. Dat is natuurlijk niet het gevoel dat je wilt hebben bij een nieuw sieraad.
Onze sieraden worden gemaakt van 925 sterling zilver zonder extra beschermlaag, omdat veel klanten juist kiezen voor de pure uitstraling van echt zilver. Zilver is een edelmetaal en kan daardoor bij gebruik kleine krasjes krijgen. Dat neemt niet weg dat het belangrijk is dat jij tevreden bent met wat je ontvangt.
Neem alsjeblieft even contact met ons op via e-mail of telefoon en stuur eventueel een foto mee, dan kijken we graag met je mee en zoeken we samen naar een passende oplossing. Je ervaring vinden we belangrijk en we helpen je graag verder.
Van het begin af aan was de begeleiding voor het maken van een ring met familiewapen fantastisch. Binnen 10 dagen had ik de ring in mijn bezit. Chapeau!!!
Beveelt aan
8 August 2025
Jos Wittebols
Roosendaal
Ja en dan is de kleine geboren, een dochtertje. Je ziet al die knuffels en denkt moeten wij er nog één bij kopen. Dus niet. Even zoeken op internet waarbij wij op deze site kwamen en zeiden "dit is het". Polskettinkje besteld met naam. Een paar dagen later ontvangen. Het kettinkje zat in een mooi doosje en de naam mooi in het plaatje gegrafeerd. Wij hebben het in een cadeau zakje gedaan met een mooi lintje en aan de ouders van de kleine gegeven. Die waren daar heel blij mee en vonden het een mooi blijvend cadeau. Dus bedankt "Names4ever"
Beveelt aan
3 August 2025
Astrid
Annerveenschekanaal
Prachtige hanger met twee vinger afdrukken.
Beveelt aan
2 August 2025
Marjolein Gauthier
Hulshorst
Eerst telefonisch contact gehad , daarna bestelling geplaatst en die is geheel naar wens keurig en snel thuisbezorgd
Beveelt aan
1 August 2025
Astrid Henneken
Bergsc
en op tijd
Beveelt aan
1 August 2025
Jan Olivier
Gorinchem
Na een foutje van mijn kant mbt het graveren, hebben ze dit supernetjes opgelost. Mijn vrouw is er ontzettend blij mee. Dank jullie wel
Beveelt aan
22 July 2025
michael feitsma
Almere
Mn vader was overleden en net voor het weekend We hadden als zussen dit besproken als er wat gebeurt met m'n vader een ketting voor m'n moeder te kopen. Zondag besteld en had geschreven of het mogelijk was dat we de ketting voor vrijdag zouden krijgen.. Want donderdagavond zouden we de kist sluiten om dan de ketting te geven aan onze mams.. We wisten dat het 5 werkdagen zou duren en zou krap aan zijn.. Maar het was er die donderdag en oh wat was het mooi de foto op de ketting.. M'n moeder heeft erg gehuild zo mooi vond ze het dat ze nu vlak bij haar hart deze foto van m'n vader droeg.. Het was een kleine troots maar oh zo waardevol nu.. Dank jullie wel uit de grond van ons hart.. Gr 5 zussen..
Beveelt aan
10 July 2025
Willeke De Heus-Alting
Leerdam
Het zou erg krap worden om de ring op tijd voor de diplomauitreiking af te krijgen. Ze hebben er alles aan gedaan om op tijd de ring bij mij te krijgen en dat is ruimschoots gelukt.
Beveelt aan
8 July 2025
sylvia
Arnhem
hele mooie ktting en ook nog een snel geleverd. wel vaker iets gekocht
Beveelt aan
7 July 2025
Chris Duin
oosterwole
Mooie zwarte ring met mijn eigen naam, prachtig gegraveerd en redelijk snel binnen.
Beveelt aan
24 June 2025
Myrna Smitz
Den Helder
Mijn foto hanger is snel geleverd. Ik vind de hanger mooi en de foto's duidelijk. Alleen wat kleiner uitgevallen dan ik me had voorgesteld.
Beveelt aan
23 June 2025
Lia
Kerkdriel
Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van de hanger en de foto’s.
Wat jammer dat de hanger iets kleiner uitgevallen is dan u zich had voorgesteld. Op de productpagina vermelden we altijd alle specificaties, inclusief de afmetingen, zodat u vooraf een goed beeld kunt krijgen van het formaat.
We hopen dat u veel plezier beleeft aan uw sieraad en danken u voor uw vertrouwen.
Geweldig
Beveelt aan
18 June 2025
nilton fonseca
Rotterdam
Echte aanrader, heel behulpzaam en snelle levering. Kan iedereen aanraden
Beveelt aan
16 June 2025
Lynn
Amsterdam
Ik heb een zilveren herenring met vingerafdruk en 2 zilveren kinderarmbandjes besteld. Elk gegraveerd. Alle artikelen kwamen keurig verpakt in een eigen doosje. Het ziet er super uit. Ik ben er erg blij mee.
Beveelt aan
13 June 2025
Susan Herder
Pijnacker
Ik had 2 ringen besteld met gravering. Maar 1 gravering was te lang waardoor ik hem moest inkorten. Ik had in de opmerkingen gevraagd of de hele tekst er in gegraveerd kon worden ipv de aangegeven tekens. Niet alleen hebben ze dit voor elkaar gekregen, ze waren ook nog eens een aantal dagen eerder geleverd dan de aangegeven levertijd! Alleen maar goede ervaringen, zeker een aanrader. Prijs kwaliteit verhouding is van uiterst niveau!!
Beveelt aan
12 June 2025
Yusuf Baglan
Amersfoort
Opaal 310
3316 LE Dordrecht
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Keuken, Messen
Overige bedrijven