Prettig, veel aanbod en anoniem

Snelle levering zonder gedoe en prettige service en oplossing toen er eens een deel van mijn bestelling ontbrak.

• Prijs

Bedenk het maar en ze hebben het!

heel goed!

op de dag zelf werd het persoonlijk geleverd, verrassend!

Betrouwbaar & snel

Snel geleverd. Bestellen bij Condomerie is easy peasy en fijn dat er vegan condooms in het assortiment zitten.

Duidelijk en zeer snel.

Uitstekende website, en zeer snelle, milieuvriendelijke levering (in Amsterdam). Niets dan lof.

Perfect!

Finally a condom that feels like they should. Thanks for the recommendation.

Toppie

Ruim assortiment, fantastische service

Bestel altijd de Einhorn-condooms en omdat ik in Amsterdam woon, worden ze vaak binnen een dag met de fiets geleverd. Toptent!

• Prijs

Net als de oude NS slogan: vlug, veilig en voordelig! ( nou ja voordelig is natuurlijk altijd subjectief). Leuk dat er extra’s bij zaten: de centimeter en een gekleurde condoom. Al heb ik deze zwarte Rembrandt condoom in vergelijking tot de 0,02 die ik had besteld wel ervaren als of ik een oude binnenband gebruikte. Zowel qua kleur, dikte en beleving. Was voor een keer grappig maar ga ik zeker niet herhalen. Dus toch wat van geleerd.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Uitstekend!

Snelle discrete verzending. En in de winkel wordt ik altijd heel goed geadviseerd!

Snel en discreet

De levering was snel, de verpakking discreet en de bestelling volledig. Dat resulteert in een uitstekende beleving bij deze leverancier/winkel/webshop.

• Prijs

Presiec wat ik verwacht van een condoom speciaal zaak

Vroeger had ik altijd moeite met condoom ondoen en dacht dat dit was omdat ik onhandig was. Toen ik een vaste relatie kreeg zij mn vriendin dan mn penis gewoon te groot zou zijn voor standard condooms (een gedacjte die nooit bij mij was opgrkomen) na een size test pwkkette hebben geprobeerd heb ik de perfecte condoom voor mij gevonden en dit maaktte de gebuik ervan velr male fijner. Er was wel lichte vewarring aangezien het merkt van they fit over staptenaar my one maar dat is nu al gefixed op de website dus dat zit helemaal goed.

• Prijs

Vaker zaken mee gedaan, heel tevreden

Vaker zaken mee gedaan, heel tevreden over de service en goed passende condooms. Dat zouden meer mensen moeten doen.

• Prijs

Uitstekend assortiment, professionele hulp en razendsnelle (gratis!) verzending!

Nadert de goddelijke perfectie

• Prijs

Een mooi alternatief werd snel aangeboden, toen het bestelde product niet meer leverbaar was.

Snel, prettig, discreet.

• Prijs

Goedkoop, informatief, en anoniem.

Het was goedkoop, bijgesloten informatie (starterspakket) handig, en goed anoniem.

• Prijs

snel bezorg na bestelling, discrete verpakking.

We hadden eerst proef pakket aangeschaft met verschillende soorten condooms die ejaculatie uitstellen . Hellaas waren aantal condooms die in proefpakket zaten niet na te bestellen. ( uit de collectie? niet meer voorradig?). Graag in vervolg alleen condooms in proef pakket doen die je nog kan nabestellen. Voor de rest zijn wij echt heel tevreden!

Heel fijn

Eerst een proefpakket besteld en vervolgens bepaald welke maat het beste paste. Nu daaruit twee 'vaste' condoommerken besteld.

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs

Ik heb pas een account en heb twee bestellingen geplaatst. Ik had een vraag over mijn bestelling (100041121) en werd meteen super snel en super lief geholpen via de chat. De condooms die bestel zijn goedkoper dan in andere shops.

Makkelijk en snel geleverd

Ik kan meteen mijn vorige bestelling herhalen met een paar klikken. Zo geregeld. Levering was discreet en snel.

• Prijs

Super blij met Condomerie, snel, vriendelijk en milieubewust.

Super blij met Condomerie, snel, vriendelijk en milieubewust

super

Prima bedrijf, bestellen, betalen en leveren. Geen poespas.

Defecte verpakking

Ik had condooms besteld van Einhorn 2 Uuuh! en Fummeldschungel. Deze had ik online gezien en ik heb ze - a: besteld omdat ze vegan waren (???, te cool) en -b: omdat je op de verpakking kon klappen en ze dan met een BENG! open schoten. Beide verpakking waren alleen al geopend via een scheurtje door de druk tijdens het vervoeren denk ik. Dat was dus wel een jammer dingetje dat de BENG!! nu weg was :( Verder waren ze er wel super snel en bezorgd met de fiets dus dat is helemaal top!!

heel goed

Normaal gesproken haal ik mijn spullen gewoon in de winkel, maar de online bestelling was duidelijk en de bezorging top. Telefonisch overleg over de tijd, echt heel goed.

About Condomerie

De Condomerie is 's werelds eerste condoomspeciaalzaak, opgericht in 1987 te Amsterdam.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement