Uitstekend assortiment, professionele hulp en razendsnelle (gratis!) verzending!

Nadert de goddelijke perfectie

• Prijs

Een mooi alternatief werd snel aangeboden, toen het bestelde product niet meer leverbaar was.

Snel, prettig, discreet.

• Prijs

Goedkoop, informatief, en anoniem.

Het was goedkoop, bijgesloten informatie (starterspakket) handig, en goed anoniem.

• Prijs

snel bezorg na bestelling, discrete verpakking.

We hadden eerst proef pakket aangeschaft met verschillende soorten condooms die ejaculatie uitstellen . Hellaas waren aantal condooms die in proefpakket zaten niet na te bestellen. ( uit de collectie? niet meer voorradig?). Graag in vervolg alleen condooms in proef pakket doen die je nog kan nabestellen. Voor de rest zijn wij echt heel tevreden!

Heel fijn

Eerst een proefpakket besteld en vervolgens bepaald welke maat het beste paste. Nu daaruit twee 'vaste' condoommerken besteld.

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs

Ik heb pas een account en heb twee bestellingen geplaatst. Ik had een vraag over mijn bestelling (100041121) en werd meteen super snel en super lief geholpen via de chat. De condooms die bestel zijn goedkoper dan in andere shops.

Makkelijk en snel geleverd

Ik kan meteen mijn vorige bestelling herhalen met een paar klikken. Zo geregeld. Levering was discreet en snel.

• Prijs

Super blij met Condomerie, snel, vriendelijk en milieubewust.

Super blij met Condomerie, snel, vriendelijk en milieubewust

super

Prima bedrijf, bestellen, betalen en leveren. Geen poespas.

Defecte verpakking

Ik had condooms besteld van Einhorn 2 Uuuh! en Fummeldschungel. Deze had ik online gezien en ik heb ze - a: besteld omdat ze vegan waren (???, te cool) en -b: omdat je op de verpakking kon klappen en ze dan met een BENG! open schoten. Beide verpakking waren alleen al geopend via een scheurtje door de druk tijdens het vervoeren denk ik. Dat was dus wel een jammer dingetje dat de BENG!! nu weg was :( Verder waren ze er wel super snel en bezorgd met de fiets dus dat is helemaal top!!

heel goed

Normaal gesproken haal ik mijn spullen gewoon in de winkel, maar de online bestelling was duidelijk en de bezorging top. Telefonisch overleg over de tijd, echt heel goed.

• Prijs

Zelfde dag op de deurmat. Smooth

Zie korte omschrijving.

Prima in orde!

Bestelling netjes verpakt, en supersnel in huis, kortom Prima in orde!

• Prijs

Zo prettig om te bestellen zonder pottekijkers

Echt prettig om de condooms te selecteren en te bestellen zonder pottekijkers. De prijzen zijn goed en het wordt zeer discreet geleverd. Erg leuk vond ik de ansichtkaart en het meetlint.

• Prijs

Goede informatieve website en snelle bezorging!

Ik vond jullie site erg fijn, kon precies vinden wat ik zocht. Het proefpakket wat ik ontving was echt heel handig, ook daar weer fijne informatie bij te vinden! Dankjewel!

• Prijs

Veel dank! Mocht je ooit niet al je vragen beantwoord zien op onze website, schroom dan niet ons te bellen tijdens openingstijden. We nemen alle tijd voor uw vragen! Hartelijke groet, Team Condomerie

Duidelijke site en razend snelle bezorging

Leuke winkel met altijd vriendelijke service. Online is ook alles goed geregeld en de bezorging was echt ongelofelijk snel met de fietskoerier.

• Prijs

Inderdaad, binnen de ring van Amsterdam brengt onze eigen Condomerie-fietskoerier bestellingen aan huis, zodat u uw producten nog sneller in huis heeft. Dit betreft wel een pilot-project, maar voor nu zijn we blij deze extra service te kunnen bieden. Veel dank voor uw mooie review! Hartelijke groet, Team Condomerie

Mooie sortering met prima service.

Door de London geen dagje Amsterdam met een bezoekje aan de Condomerie. Prima alternatief via de gebruiksvriendelijke website. Grootse keuze, overzichtelijk en prima te bedienen. Bezorging conform de afspraak, gewoon uitstekend!

• Prijs

Ook op corona-afstand proberen we iedereen van goed advies en fijne producten te voorzien. Heel veel dank voor uw positieve woorden! Hartelijke groet, Team Condomerie

Goed geadviseerd

Naar aanleiding van mijn mail hebben ze een mooi persoonlijk probeerpakket samengesteld. Zeer snel bezorgd en netjes (en discreet) verpakt.

• Prijs

Altijd leuk om een persoonlijk condoom-advies te mogen geven! Hartelijke groet, Team Condomerie

Super snelle levering en vriendelijke mensen

Ik keek nooit verder dan Durex. Condomerie heeft mijn ogen geopend om verder te kijken. Op seks moet je nooit besparen!

• Prijs

Wat leuk om te lezen dat er een wereld voor u is opengegaan - en daarbij zijn sommige alternatieven zelfs nog goedkoper dan Durex condooms! Hartelijke groet, Team Condomerie

Buitengewoon goede service en excellente producten

Omdat ik de Condomerie een zeer sympathieke zaak vind, bestel ik liever bij de Condomerie dan bij een groot, onpersoonlijk bedrijf. Bij grote online bedrijven verloopt de aankoop vaak erg makkelijk en soepel – maar bij de Condomerie zo mogelijk nog makkelijker en soepeler, en bovendien met zorg en aandacht en (klant)vriendelijkheid. Fantastisch! Geweldig dat kleinschaligheid en karakteristieks kunnen samengaan met uitgesproken servicegerichtheid. Hulde!

Goede prijs, snelle levering

Ik heb in deze drukke decembermaand ruim van tevoren een bestelling geplaatst. Ik was dan ook positief verrast dat mijn bestelling al binnen 24 uur bezorgd was met een eigen koeriersdienst die als pilot getest wordt. Prijzen zijn goed en over de levering wordt duidelijk gecommuniceerd.

Klasse

Klasse service, snelle levering, netjes verpakt

• Prijs

Wat een fantastische review en wat fijn dat de levering uitstekend is verlopen. Heel veel dank! Onze webshop is ook tijdens de lock-down geopend en voor advies en het beantwoorden van vragen is Condomerie tijdens openingstijden bereikbaar via chat, e-mail en telefoon. We denken graag mee over gemak en discretie in het bestelproces. Team Condomerie

Gewoon goed

• Prijs

Wat een heerlijk heldere doch razend positieve review - een mooi bericht dat ik met mijn collega's zal delen. Veel dank! Team Condomerie

Snel en geruisloos

Bestelde wordt snel en zonder geruis geleverd

• Prijs

Wat een prachtig compliment! Gemak bij het bestellen vinden wij heel belangrijk en werken continu aan het verbeteren van onze werkwijze. Heel veel dank voor deze super positieve review. Team Condomerie

Over Condomerie

De Condomerie is 's werelds eerste condoomspeciaalzaak, opgericht in 1987 te Amsterdam.