Perfect geregeld

• Prijs

Goededag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hier zijn we heel blij mee! Team Condomerie

Perfect, fast, safe

Arrived fast in Brazil. Easy to buy, great products :) thank you !

• Price

Thank you for this comment! Happy to know your order arrived safely. Team Condomerie

Netjes en op tijd geleverd zonder extra verzendkosten

Alles naar wensen

• Prijs

Goededag, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. We reageren wat laat, maar dat zegt niets over hoe blij we ermee zijn :-) Team Condomerie

Indrukwekkende

Indrukwekkende selectie en overtreffend detailniveau. Responsieve klantenservice en snelle levering.

Fijn, makkelijk en snel!

Website werkt goed dus ik kon heel snel vinden wat ik zocht. Goed geprijsd en heel fijn dat er gratis verzending is.

• Prijs

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen, snelle levering

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Fijne ervaring

Fijne winkel met veel soorten en maten en de mensen achter de kassa zijn aardig en behulpzaam.

• Prijs

Goede, snelle service en perfecte producten

Vernieuwend product gekocht en bevalt meer dan uitstekend.

• Prijs

Top site voor de juiste maat en soort condooms

Omdat standaard voor de meeste mannen niet echt werkt heb je hier de keuze dankzij de goede info en tabellen om de juiste maat condoom te vinden. Zodat je over jouw bescherming tijdens de seks geen zorgen hoef te maken en je maximaal kunt geniet . Snelle discrete levering door verpakking en inhoud te scheiden (je krijgt wel alles) waardoor het ruimte en kosten besparend in. Zeker zal ik hier weer bestellen. Wim

Super goed helpend team!

Uitgebreid geholpen door verschillende medewerkers en zeer tevreden met alle mogelijkheden/aangeboden producten!

alles in orde

• Prijs

Alles top, duidelijk een speciaalzaak.

Breed assortiment, informatie over maten en maatvoering aangegeven ook proef setjes te bestellen. Goede prijs en snelle levering.

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs

Hallo, Dank u wel voor deze beoordeling. Ik geef het door aan het team! Met vriendelijke groeten, Namens Team Condomerie

Super service voor een super prijs!

• Prijs

Goededag, Dank u wel dat u de tijd nam ons te beoordelen. Fijn dat alles goed gegaan is. Met vriendelijke groeten, Namens Team Condomerie

Zoals besteld

Iets langzamer bezorgd dan afgesproken maar dat ligt aan post nl

• Prijs

Hallo, Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat het pakketje er wat langer over heeft gedaan. Helaas hebben wij niet veel invloed meer nadat we het hebben overgedragen aan Post.NL. Maar goed, we gaan er maar vanuit dat de postbodes ook hun best doen. Fingers crossed dat het een eventuele volgende keer sneller gaat! Vriendelijke groeten, Team Condomerie

Top service en specialisten!

Ik ben heel blij met de Condomerie. De condooms in een speciefieke maat zitten veel prettiger.

• Prijs

Goededag, Wat fijn dat een condoom met de juiste maat goed werkt voor u! En wat fijn voor ons dat u de tijd neemt om dat te delen :-) Dank u wel voor deze beoordeling. Een goed begin van een druilerige dag. Vriendelijke groeten, Team Condomerie

Snel besteld, ik had nog een foutje met adres gemaakt, via de mail snel en vriendelijk opgelost. Snel verzonden, brievenbuspakje, geen gedoe!

• Prijs

Goededag, Zo fijn om deze maandag met een compliment te beginnen. Dank uw wel! Groeten, Team Condomerie

Superoverzichtelijk

Op de site is heel snel te vinden wat je zoekt. En heel snel bezorgd. En lekker anoniem. Een fantastisch bedrijf!

• Prijs

Beste Peter, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wat een fijn begin van het nieuwe jaar! Met vriendelijke groeten, Team Condomerie

Snel geleverd, volgende dag al in huis

• Prijs

Beste Jan, Dank u wel. Wij proberen inderdaad het pakketje op de dag van aankoop bij de post aan te bieden. Als dan Post.NL ook goed z'n werk doet, kan het inderdaad snel gaan. In dit geval dus ook complimenten aan de postbezorgers :-) Met vriendelijke groeten, Team Condomerie

Beste aanbod en service in condooms

Het fijne van de Condomerie is dat er nirt alleen een mega groot aanbod is van soorten condooms, ze hebben ook heel veel maten zodat ik altijd wel iets kan vinden wat past. De levering gebeurt snel en praktisch, zodat je amper hoeft te wachten en vaak niet eens thuis hoeft te zijn (meestal kan een bestelling als brievenbuspakketje). De prijzen zijn er ook best naar, vooral als je grotere aantallen haalt kun je hier heel voordelig uit zijn en je kan er dan weer langere tijd tegenaan ;) Na je bestelling word netjes geïnformeerd en de vernieuwde website is fijn in gebruik, ook met een account is het nu eenvoudig winkelen.

• Prijs

Goededag, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Een mooi begin van het nieuwe jaar. Ik geef de complimenten door aan de rest van het team :-) Met vriendelijke groeten, Team Condomerie

A place with many options

If you need a specific size or if you have a hard time finding it the company is understanding amd offers many way that could help

• Price

Dear Andrei, Thank you for taking the time to write this. I am glad we were able to help! With kind regards, Team Condomerie

Vlotte service. Overzichtelijke site

Vlotte service, mooie overzichtelijke site

Deskundige en klantvriendelijke winkel

Omdat ik eens wat anders wilde dan de Durex condooms die ik bij mijn plaatselijke drogist kocht, heb ik eindelijk eens de Condomerie bezocht. Het was meteen een succes want naast mijn wensenlijsje raadde de dame mij 2 heel verschillende merken/soorten condooms aan die mij inderdaad qua draagcomfort goed bevielen/bevallen en die ben ik dus na de "testfase" gaan gebruiken. Ook de laatste tip voor een alternatief condoom pakte weer goed uit. Top! De Condomerie is een fijne en klantvriendelijke winkel waar je op je gemak en zonder je te generen-het zijn ten slotte heel normale produkten- je condooms kunt uitzoeken.

Nog niet geprobeerd

Ik heb de condooms zelf nog niet gebruikt maar de levering was snel en discreet en de website is duidelijk

Vaste adres voor Vegan condooms

Ruime keuze uit verschillende condooms, sinds geruime tijd ons vaste adres voor vegan condooms. Snel geleverd en prima prijs.

• Prijs

Beste Andre, Dank u voor de mooie beoordeling! Ik geef het door aan het team. Zijn ze blij mee. Zeker op deze druilerige dag :-) Namens Team Condomerie

Over Condomerie

De Condomerie is 's werelds eerste condoomspeciaalzaak, opgericht in 1987 te Amsterdam.