Filters

10

Super service en de volgende dag in huis

Jullie hadden de laagste prijs voor hetgeen dat ik zocht. Ik had nog even gebeld met een vraag over het product en werd kundig geholpen en ik heb het de volgende dag direct geleverd gekregen en kunnen gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topervaring!

Helemaal top, gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

super goede kwaliteit van de producten, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Reageert goed op vragen van de klant.Ben zeer tevreden over service

Heb een Gardena accu regentonpomp besteld ben zeer tevreden over. Werkt perfect hoef niet meer met gieters de volks tuin besproeien. Super oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig personeel en snelle levering

Ik ben uitstekend geholpen door de klantenservice met installatie advies over het besproeien van mijn gazon. Producten van Gardena werkte ook uitstekend en was eenvoudig in aanleg. Hier kunnen een hoop webwinkels van leren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Hele fijne website en erg klantvriendelijke klantenservice. Ik had veel advies nodig over mijn producten en hier over veel contact gehad met de klantenservice. Bestelling iets vertraagd maar dat is logisch in deze tijden. Niks op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snelle levering

Via de klantenservice advies gevraagd over een micro drip system en heel keurig geholpen. Meteen de benodigde artikelen besteld en die zijn vandaag al binnengekomen, dus ik kan lekker aan de slag in mijn tuin dit weekend!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Anton, wat fijn om te horen dat u zo keurig bent geholpen door de klantenservice. Wij doen ook elke dag weer ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Tot ziens in de webshop! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

8

Mooi gazon

Goede service gehad in de winkel omdat ik eerst fysiek wilde zien wat wij wilden kopen. Goede raad gekregen over de aanschaf van een verticuteer en grasmaaier. Folders meegenomen om rustig een keuze te maken. Dit hebben wij na twee weken gedaan en alles kwam volgens afspraak binnen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ruth, dank voor uw fijne bericht. Wat goed om te horen dat u zulke raad heeft ontvangen. Tot ziens in de webshop! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

9

Helemaal goed

Wat een leuke spullen hebben ze bij Gardena! Mooie potten en leuke decoratie voor mijn tuintje gehaald! Alles is op afgesproken tijd bezorgd en na bezorging heb ik nog even contact opgenomen om een item nogmaals te bestellen omdat het zo leuk stond en ook die is netjes op de afgesproken tijd aangekomen. Ik ben er helemaal blij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Vanya, bedankt voor je leuke bericht! Wat goed om te horen dat alles zo fijn is verlopen. Tot ziens in de webshop! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

1

Onbetrouwbaar en slechte service

2 maanden geleden een aantal Gardena onderdelen besteld (en betaald) die, volgens de site, binnen een week geleverd zouden worden. Na enkele weken de orderdesk gebeld en die gaven aan dat "de spullen net aangekomen waren " en nu verzonden gingen worden. Dit toneelspel heeft zich een aantal keren herhaald. Ook kreeg ik een aantal mails dat het ze speet maar dat ze nu echt hun best gingen doen. Sinds 2 weken is de orderdesk helemaal niet meer telefonisch bereikbaar. Eind van het liedje is dat ik mijn bestelling nog steeds niet geheel heb gekregen. Waardeloos bedrijf met een afschuwelijke service.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer de Haan, Bij uw bestelling is inderdaad veel mis gegaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. We hebben een extreem drukke periode achter de rug, waardoor niet altijd alles volgens plan verliep. Ook waren veel producten niet leverbaar van de leveranciers uit waardoor de levertijd nog hoger opliep dan het al was en soms kwam het voor dat hier slecht over gecommuniceerd werd. Onze excuses voor het ongemak en de slechte ervaring met onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

3

Tot op heden wachten en kan dus niet verder

Ik heb een bestelling gedaan op 3 juni en alles zou op voorraad zijn. Toen kreeg ik een mail dat het later kwam. Het zou week 25 binnen komen echter geen mail en ook geen bevestiging. Nu maar weer een mail gestuurd voor de zoveelste keer aangezien ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Informeer in ieder geval je klanten, en in je besteloverzicht staat gewoon dat je bestelling voltooid is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bastiaan, Onze oprechte excuses voor de moeizame verloop van uw bestelling. Helaas waren we inderdaad tijdelijk telefonisch niet bereikbaar vanwege de extreme drukte in onze webshop. Ook via de mail was het volume zo hoog dat wij niet binnen de gewoonlijke 24 uur konden reageren. Excuses dat u hier door slecht op de hoogte bent gehouden over uw bestelling. We hopen u de volgende keer beter te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

6

Waardeloos

Zit nog steeds te wachten op mijn Flymo grasmaaier die op voorraad was en op 17 juni besteld. Door Corona kon het bij Postnl wat langer duren. Wacht nu wel erg lang. Telefonisch niet te breiken met als excuus weer Corona. Lever dat ding gewoon en geef aub geen standaard aan de lijn houden mailtje op dit bericht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Frans, Onze welgemeende excuses voor de slechte bereikbaarheid. We moesten helaas tijdelijk de telefoonlijn sluiten om zo het hoge volume aan mails te kunnen beantwoorden. De Flymo grasmaaiers hebben helaas een vertraagde levertijd waar wij pas na uw bestelling over op de hoogte werden gebracht. Excuses voor het ongemak dat dit voor u veroorzaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

1

Slechte comminicatie over levering.

Helaas weet ik 3 weken na bestelling nog steeds niet waar ik aan toe ben. Telefonisch zijn jullie onbereikbaar. * geen orderbevestiging * out of stock * geen communicatie

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Iwan, Bedankt voor uw bericht. Wij doen er op dit moment alles aan om de bestellingen z.s.m. te kunnen verzenden. Helaas is dit door de drukte, die het coronavirus met zich meebrengt, soms niet altijd haalbaar, onze excuses hiervoor. Ook de leverancier loopt achter met de leveringen waardoor wij op onze beurt uw bestelling niet tijdig kunnen verzenden. Wij hebben dit duidelijk naar u gecommuniceerd. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

2

Drama klantenservice

Het product zou er binnen 3 werkdagen zijn. Vervolgens ontvang ik een mail dat het iets langer wordt. Ook deze deadline wordt niet gehaald, en op mails wordt niet gereageerd! Slechte klantenservice. Hopelijk komt de bestelling ooit nog...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer van Geffen, Bedankt voor uw bericht. Helaas is de termijn van levering inderdaad overschreden. Het is momenteel erg druk bij de leverancier waardoor uw producten helaas niet op tijd zijn geleverd. Onze excuses hiervoor. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

3

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

Op 25 mei een bestelling gedaan voor 365 euro. Geen bevestigingsmail ontvangen ook niet in mijn spambox. Donderdag 28 mei gebeld met het 0181 nummer. De dame kon mijn bestelling zijn, alles was op voorraad, ze ging navragen waarom het nog niet was verstuurd en mij een mail sturen. Ik wacht nog steeds op de mail. Inmiddels is het telefoonnummer niet meer bereikbaar, te druk. Ik heb een mail gestuurd naar het info adres van Gardena-Flymo dealer, tot nu toe geen antwoord. Hoe kan ik in contact komen met iemand die antwoord kan geven op de vraag wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Vreeman, Helaas was het de afgelopen periode zo druk dat wij genoodzaakt waren om de telefoonlijn te sluiten. Als we de telefoon niet uit hadden gezet hadden we ons werk niet uit kunnen voeren. Verder is er binnen 24 uur op uw mail geantwoord. Uw bestelling is nog geen 24 uur later afgeleverd. Een fijne dag nog gewenst! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

10

prima producten en snelle levering

mijn waterpomp werkt zeer goed ben tevreden .

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product voor een sympathieke prijs

Gewoon goed, gewoon zo als het moet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Ik heb een gardena flymo gekocht die niet aan mijn wensen voldeed, super snel en eenvoudig opgelost ik heb gelijk mijn geld terug gektegen, dus zeker zeer betrouwbaar om in de toekomst te gaan bestellen en dat zal ik ook doen. Compliment voor de snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed verpakt, sneller ontvangen dan verwacht

Webshop werkt goed, gaf mij betrouwbare levertijden aan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service!

4 verschillende spullen van Gardena besteld. Het werd geleverd zoals beloofd, snel en zelfs de 4 losse artikelen bij elkaar in een pakket verpakt. Dit bedrijf denkt dus ook aan het milieu! Minder verpakkingsmateriaal en minder leveringen aan de deur door pakketdienst. Heb hier namelijk met andere bedrijven hele andere ervaringen mee. Al met al zeer tevreden ervaringen met Gardena!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Joost, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het erg fijn dat u tevreden bent met onze inpakservice. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

4

Prima klantendienst, erg vriendelijk.

05-05-20 Gardena spullen besteld, met de toezegging 07-05-20 bezorgen. De 7e niks ontvangen en de 8e ook niet. De 12e klantenservice gebeld en gevraagd wat er mis ging. Kreeg te horen dat door Corona e.e.a. vertraagd was en dat het misschien donderdag of vrijdag wordt aangeboden bij postnl. Dit gaat mij te lang duren, dus gevraagd of ik het kon annuleren. Dit kon en men zou dat bevestigen via mail(die mail moet ik nog steeds krijgen, nee staat ook niet bij spam). Maar wel binnen 24 uur bericht van mijn pay pal dat wishpel mijn aankoop bedrag terug heeft gestort. Dank voor het snelle retourneren van mijn geld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Edwin, Wij doen er op dit moment alles aan om de bestellingen z.s.m. te kunnen verzenden. Helaas is dit door de drukte, die het coronavirus met zich meebrengt, soms niet altijd haalbaar, onze excuses hiervoor. Ook de leverancier loopt achter met de leveringen waardoor wij op onze beurt uw bestelling niet tijdig konden verzenden. Nogmaals onze excuses hiervoor. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

9

Heel groot overzichtelijk aanbod

Gewoon goed, besteld, betaald en direct geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Een fijne dag gewenst en veel plezier met uw artikelen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

10

Goede prijs en duidelijke site.

In feite "gewoon". Namelijk doen wat je zegt. Alles klopte, dus wat mij betreft klantvriendelijk en klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Theo, Dat is fijn om te horen, bedankt! Veel plezier met uw artikelen en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

8

Goed

Levering zoals verwacht

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Frans, Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

10

Top service

Mooie overzichtelijke site. Ondanks dat niet alles op voorraad was snel geleverd. Geweldig

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Chris, Fijn dat u zo tevreden bent met onze webshop. We hopen dat u lang plezier heeft van uw producten. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd