snelle levering en geven goed advies

snelle levering en geven goed advies

Sterk, licht, flexibel, gemak...

Tweedelige gras/bladerenhark super handig neemt in één keer veel afval tussen de klem!

Snel en dyudelijk antwoord op mijn vragen, snelle levering

Vlotte levering

Goede site en vlotte levering

Nette, snelle levering!

Alles besteld via de website. Enkele dagen later al bezorgd. Ik ben dus erg tevreden!

Besteld, paar uur later werd er gebeld van een beschadigde doos, werd keurig wat teruggestort

Gemakkelijk en snel geleverd

Snelle en adequate levering van de bestelde producten.

Prima prijs kwaliteit, grote keuze en snelle levering.

Prima en correcte afwikkeling van de bestelling

hartelijk bedankt voor je reactie! Veel plezier gewenst met je product! hopelijk tot snel op Gardena-Flymo-Dealer.nl!

Snel en goed geregeld

Prima gedaan

bedankt voor je reactie! we wensen je veel plezier met je producten! Hopelijk tot snel op een van onze webshops!

Snelle levering!

Leuk om een positieve reactie te horen! Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel!

Top Top Top

Ik werd goed geholpen en had het de volgende dag al in huis

goede service snelle levering groot assortiment

bestelling geplaatst en zoals ik gewend ben, een vlotte levering zonder problemen en alles netjes kompleet, uitstekende shop

Bedankt voor je compliment! We hopen je graag weer te zien op Gardena-Flymo-Dealer!!

Snel, duidelijk een een mooie prijs

Mijn artikel was toch niet op voorraad dus het ging iets langer duren. Daar kreeg ik een vriendelijke mail over. Daarna kreeg ik het product alsnog heel snel geleverd (volgens mij binnen 2 dagen) Top!

Bedankt voor je leuke terugkoppeling Leonie, heel veel plezier met je aankoop!

prima seit snelle levering

snelle levering en goed verpakt ben er blij mee.

Netjes op tijd en goed verpakt geleverd.

Ervaring mbt het product kan ik nog niets over zeggen, Het ligt klaar om meegenomen te worden naar ons vakantieadres. www.lechat58.com

Lekker afspoelen na sauna

Prima prijs, kwaliteitsverhouding. De blauwe merkkleur vind ik jammer. Oog wil ook wat...

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Erg fijn dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Zeer te tevreden.

Snelle en nauwkeurige levering. Precies wat ik had besteld : een goed produkt.

bedankt voor je bestelling en veel plezier!

Alles verliep zoals beloofd

Overzichtelijke website Snelle levering Het product, een notenraper, doet wat ervan verwacht wordt.

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! erg veel plezier met je aankoop!

Eindelijk de oplader gevonden die ik zocht!

Snel gevonden op de site wat ik zocht. En prima contact over de duur van de levering. Ging nog sneller dan ik had verwacht!

uitstekend

Website overzichtelijk en product snel gevonden. Scherpe prijs voor gekozen product. De levering was snel en via track en trace goed te volgen. Product was goed verpakt. Kom zeker terug als ik weer eens iets nodig heb.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We hopen je graag terug te zien, en veel plezier met je product!

Is Prma

Is Prima

Bedankt voor je reactie Wim;) veel plezier met je aankoop!

Fijne webshop

Makkelijk bestelproces, snelle en goede levering

Hartelijk bedankt voor je review Jesse. Veel plezier met je aankoop en we hopen je nog eens te zien in onze webshop!

Correcte levering

positief

Cis, bedankt voor je reactie. hopelijk tot ziens!

snel geleverd, prima kwaliteit, zonder fratsen

snel geleverd, prima kwaliteit, zonder fratsen

straight to the point Robert, fratsen houden we niet van! Gelukkig ben je tevreden met je bestelling, hopelijk tot snel!