Prima en correcte afwikkeling van de bestelling

hartelijk bedankt voor je reactie! Veel plezier gewenst met je product! hopelijk tot snel op Gardena-Flymo-Dealer.nl!

Snel en goed geregeld

Prima gedaan

bedankt voor je reactie! we wensen je veel plezier met je producten! Hopelijk tot snel op een van onze webshops!

Snelle levering!

Leuk om een positieve reactie te horen! Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel!

Top Top Top

Ik werd goed geholpen en had het de volgende dag al in huis

goede service snelle levering groot assortiment

bestelling geplaatst en zoals ik gewend ben, een vlotte levering zonder problemen en alles netjes kompleet, uitstekende shop

Bedankt voor je compliment! We hopen je graag weer te zien op Gardena-Flymo-Dealer!!

Snel, duidelijk een een mooie prijs

Mijn artikel was toch niet op voorraad dus het ging iets langer duren. Daar kreeg ik een vriendelijke mail over. Daarna kreeg ik het product alsnog heel snel geleverd (volgens mij binnen 2 dagen) Top!

Bedankt voor je leuke terugkoppeling Leonie, heel veel plezier met je aankoop!

prima seit snelle levering

snelle levering en goed verpakt ben er blij mee.

Netjes op tijd en goed verpakt geleverd.

Ervaring mbt het product kan ik nog niets over zeggen, Het ligt klaar om meegenomen te worden naar ons vakantieadres. www.lechat58.com

Lekker afspoelen na sauna

Prima prijs, kwaliteitsverhouding. De blauwe merkkleur vind ik jammer. Oog wil ook wat...

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Erg fijn dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Zeer te tevreden.

Snelle en nauwkeurige levering. Precies wat ik had besteld : een goed produkt.

bedankt voor je bestelling en veel plezier!

Alles verliep zoals beloofd

Overzichtelijke website Snelle levering Het product, een notenraper, doet wat ervan verwacht wordt.

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! erg veel plezier met je aankoop!

Eindelijk de oplader gevonden die ik zocht!

Snel gevonden op de site wat ik zocht. En prima contact over de duur van de levering. Ging nog sneller dan ik had verwacht!

uitstekend

Website overzichtelijk en product snel gevonden. Scherpe prijs voor gekozen product. De levering was snel en via track en trace goed te volgen. Product was goed verpakt. Kom zeker terug als ik weer eens iets nodig heb.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We hopen je graag terug te zien, en veel plezier met je product!

Is Prma

Is Prima

Bedankt voor je reactie Wim;) veel plezier met je aankoop!

Fijne webshop

Makkelijk bestelproces, snelle en goede levering

Hartelijk bedankt voor je review Jesse. Veel plezier met je aankoop en we hopen je nog eens te zien in onze webshop!

Correcte levering

positief

Cis, bedankt voor je reactie. hopelijk tot ziens!

snel geleverd, prima kwaliteit, zonder fratsen

snel geleverd, prima kwaliteit, zonder fratsen

straight to the point Robert, fratsen houden we niet van! Gelukkig ben je tevreden met je bestelling, hopelijk tot snel!

Goede kwaliteit

Dit is mijn eerste bestelling maar top

We hopen dat er nog vele volgen! veel plezier met je aankoop en bedankt voor je reactie!

Zeer goede service

Bestelling mooi op tijd en geweldig goed verpakt.

ook aan het verpakken van onze producten geven we inderdaad veel aandacht, fijn dat je dit waardeerde! Hopelijk tot snel~op Gardena-Flymo-Dealer.nl

Zeer tevreden Werking uitstekend. Geen kantjes bij knippen Eventuele reparatie bij wie of door wie ?

bedankt voor je positieve reactie, Evert. Veel plezier met je aankoop! PS.Als u een defect heeft kunt u dit altijd melden door een email te sturen.

Uitstekende ervaring

Zeer snel en correct geleverd Ook nog de helft goedkoper als Andere webschops ben zeer tevreden over deze webschop

Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad van het bestellen bij ons. Veel plezier met je aankoop Loes!

zeer goede service.

mensen die willen meedenken, fijn om mee zaken tedoen

We worden blij van een reactie als deze Wim! bedankt! hopelijk tot snel op Gardena-Flymo-Dealer.nl

Doet wat ze beloven met uitstekend track en tracé systeem.

Wat fijn dat je onze service waardeert! hopelijk tot ziens op onze website!

Webshop met goede service

Ook bij Gardena-Flynn-dealer.nl gaat wel eens wat mis door verkeerde of defect geleverde materialen maar na een mail of telefoontje wordt dat snel opgelost.

Bedankt voor je reactie Gunter. fijn om te horen dat je waarde hecht aan onze service

Prompte levering na eenvoudige bestelprocedure

Het bestellen van een product via het web is simpel en snel uit te voeren. De supersnelle levering de volgende dag was een aangename verrassing.

Bedankt voor je reactie René! Van zo'n mooie review worden wij erg blij, vooral omdat jij tevreden bent!