Levertijd liep enorm uit

Levering zou binnen een week plaatsvinden, na 7 dagen een mail dat de levering was uitgesteld en de nieuwe leverdatum konden ze nog niet geven. Direct via de mail bestelling geannuleerd, waarop geen reactie is gekomen. Pas na telefonisch contact is de bestelling geannuleerd en het bedrag terug gestuurd. Duidelijk een online winkel welke haar processen niet op order heeft.

Alles goed opgelost

Alles goed opgelost.

Fout adres

Het pakket is terug naar afzender gestuurd. Bij tweede poging was het OK. Koerier heeft ons getoond dat de fout niet bij PöstNL lag maar wel bij jullie. Fout adres doorgegeven op eerste zending. 9230 Overmere ipv 9270 Laarne. Het pakket is dus met een grote week vertaging dan toch geleverd geraakt.

Super goed gewoon !

Goed verpakt en snel geleverd.

Goed product, goede service

op tijd geleverd

Heb gekregen wat ik besteld heb ,alleen heb ik wat langer moeten wachten als aangegeven.

Matig

Meegezonden koppelarij paste niet op de gestuurde slang : dat had u toch kunnen weten, attenderen........

Spullen niet optijd leveren

Ze zeggen volgende dag leveren. Volgende dag krijg je mail product is toch niet op voorraad. Oké kan gebeuren. Nieuwe levering komt over 6 a 7 dagen. Na 9 dagen krijg je mail, u bestelling komt over 1 maand bij ons binnen. Voor de rest werken de spullen goed!

op tijd en compleet geleverd

op tijd en compleet geleverd

goede service!

Ondanks wat vertraging in de levering is alles vlotjes verlopen. Zou deze site zeker aanbevelen.

Prijs en bezorgen duidelijk niet als andere doen dat je de goedkoopste ben maar wel 35 euro bezorgkosten rekenen

Eenvoudig te bestellen en snelle levering.

De bestelling en levering verliep vlotjes. Het enige wat niet goed ging was dat de bevestigingsbrief als spam werd gezien door mijn e-mail programma.

Top organisatie

Een door een fabrikant niet compleet geleverde bestelling in no time zonder kosten compleet gemaakt!! Dat is TOP SERVICE!

Goed gecommuniceerd en op tijd geleverd dus prima

Ik had een stuk verkeerd besteld en ze hebben mij goed geholpen om het juiste vinden

Gewoon goed

Alles prima geregeld

Enkele kleine problemen bij het bestellen werden snel en naar genoegen opgelost. Dus, ronduit tevreden

prima service

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling thuis ontvangen, Prima

heel handig en snel

Snijdt erg goed en makkelijk in gebruik

Bestelling binnen ben er blij mee.

Bestelling binnen ben zeer tevreden met de producten.

Goede site en snelle levering zoals aangeduid.

Op de website benodigde artikel snel gevonden. De aangekondigde leveringstijd in de praktijk ook waargemaakt.

Het was niet de de dag na de bestelling als beschreven in jullie info aangekomen. Duurde 1 week. Advies...geef dit aan als de bestelling is gedaan.

Tijdige en correcte levering

Tijdige en correcte levering

Wel op voorraad niet geleverd

Heel jammer dat we tijdens de hete dagen van deze zomer een product bestellen dat op voorraad is en dat deze dan niet geleverd wordt. Wel klacht ingediend en alleen een slap excuus gekregen. Uiteindelijk ruim 6 weken later geleverd. Geen stijl.

Alles ok

Vlotte verwerking van de order