matig

Op de site waren alle artikelen die ik bestelde op voorraad leverbaar, hetgeen niet zo bleek te zijn. Positief was dat hierover wel contact werd ondernomen. Spullen waren overigens in perfecte staat geleverd .

Beste Ad, Bedankt dat u uw ervaring van onze webshop met ons wilt delen. Helaas is het bij u voorgekomen dat er een aantal producten inderdaad niet op voorraad waren terwijl dit wel op de website stond. Wij doen er alles aan om ons voorraadsysteem zo up to date mogelijk te houden. Wij begrijpen dat de situatie vervelend is en willen hiervoor nogmaals onze excuses aanbieden. In het systeem zien wij inmiddels dat u uw bestelling heeft ontvangen. Wij hopen dat alles naar wens is. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel.

Voorraad niet op orde.

We wilden snel een set in huis hebben en hebben daarvoor op diverse websites gezocht. Bij Flymo konden we de bestelling plaatsen waarbij werd aangegeven dat alles op voorraad was. Voor ons het belángrijkste punt. Kortom: de volgende dag leveren maar helaas. Achteraf bleek de voorraad niet te kloppen. Één onderdeel van de order lag niet op voorraad. De hele order kwam een week later binnen. Kregen we pas later een email over. Ook was er niet even overleg of er al wel alvast een deel kon worden geleverd. Dat moet allemaal een tandje strákker.

Beste Willem, Bedankt dat u uw ervaring met onze webshop met ons wilt delen. Wij hebben gezien dat u op 21 maart een bestelling heeft geplaatst. Op 22 maart heeft u een bericht van ons ontvangen waarin wij u hebben geïnformeerd dat de Gardena SET Classic slang 13mm (1/2"),20m helaas niet op voorraad was en in bestelling stond bij onze leverancier. Wij doen er alles aan om ons voorraadsysteem zo up to date mogelijk te houden, helaas is het bij uw bestelling inderdaad voorgekomen dat het artikel niet op voorraad was terwijl dat wel op de website stond. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hebben gezien dat u inmiddels uw bestelling heeft ontvangen en wij hopen dat de bestelling naar tevredenheid is. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

nog steeds niets ontvangen

Nog steeds geen bericht dat bestelde artikel op voorraad was en gereed is gemaakt voor verzending. Terwijl verzendduur 3 tot 6 werkdagen was. Nu al 9.

Beste Egbert, Bedankt dat u uw ervaring van onze webshop met ons wilt delen. Helaas heeft de levering van het door u bestelde artikel nog meer vertraging opgelopen bij de leverancier. Ook wij vinden dit erg vervelend, omdat we het liefst onze bestellingen zo snel mogelijk naar de klanten toezenden. Helaas zijn wij als webshop afhankelijk van de levering van de leverancier. Wij verwachten uw bestelling eind volgende week binnen te hebben en sturen de bestelling zo spoedig mogelijk naar u toe. Nogmaals onze excuses voor de situatie. Met vriendelijke groet, Team Wishpel.

Snelle levering!

Zeer slecht

4 weken geleden besteld en kreeg gisteren te horen dat het nog minimaal 6 weken gaat duren! Dit vind ik zeer slecht van gardena Het ie een nieuw product en wordt verkocht terwijl het gewoon niet geleverd kan worden. Schandalig!! Ik heb er geen goed woord voor over. Ben erg teleurgesteld. Graag reactie

Beste Martien, Bedankt voor uw bestelling bij onze webshop. Zoals vermeld op de website en in uw orderbevestiging zou het product Gardena combisystem 3in1 voegenkrabber/borstel eind maart leverbaar zijn. Dit is een landelijk probleem. Er was een vertraging bij het productie proces in de fabriek. Maar goed nieuws! Het artikel is vandaag bij ons binnen gekomen, uw bestelling is vandaag gereed gemaakt om aan u verzonden te worden. Veel plezier toegewenst met dit nieuwste en populaire artikel. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Wat je mag verwachten

Zie boven

site clair. Produits très corrects

Suivi de la commande rapide et précis

Zoals altijd super

Besteld en volgende dag binnen.

Nog niet ontvangen

Nog niet ontvangen.

Retour

Er waren wat spullen die pas laat geleverd zouden worden en konden daarom de hele bestellingen annuleren dasrvoor hoefden we verder niets te doen.

Geen levering

De levering wordt steeds uitgesteld, eerst 2 weken, nu komen daar weer 6 weken bij. Ik mag de bestelling annuleren maar overal is levertijd. Beetje jammer, ik ben wel geïnformeerd dat de bestelling op zich laat wachten.

Beste Silvia, Bedankt voor uw bestelling bij onze webshop. Zoals vermeld op de website en in uw orderbevestiging zou het product Gardena combisystem 3in1 voegenkrabber/borstel eind maart leverbaar zijn. Dit is inderdaad een landelijk probleem. Er was een vertraging bij het productie proces in de fabriek. Maar goed nieuws! Het artikel is vandaag bij ons binnen gekomen, uw bestelling is vandaag gereed gemaakt om aan u verzonden te worden. Veel plezier toegewenst met dit nieuwste en populaire artikel. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Slecht,15mrt besteld en tot op heden niets ontvangen op 31 mrt 21

Beste Henk, Bedankt voor uw bestelling bij onze webshop. Zoals vermeld op de website en in uw orderbevestiging zou het product Gardena combisystem 3in1 voegenkrabber/borstel eind maart leverbaar zijn. Helaas was er een vertraging bij het productie proces in de fabriek. Maar goed nieuws! Het artikel is vandaag bij ons binnen gekomen, uw bestelling wordt vandaag gereed gemaakt om aan u verzonden te worden. Veel plezier toegewenst met dit nieuwste en populaire artikel. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

fantastisch keurig verpakt .

het was goed verpakt en het werkt fantastisch.

Alles geleverd volgens order en netjes verpakt!

Eerste bestelling bij deze verkoper. Duidelijke informatie wat betreft levertijd ontvangen en vervolgens de levering prima ontvangen. Netjes verpakt en de aantallen klopten ook. Dus dik tevreden.

Nvt

Nvt

Waardeloos

Bij bestelling 24-3-2021 vochtsensor op voorraad. Na bestelling levering eind mei. Na mail om te vragen of fit echt zo is wordt de levering medio juli-2021. Reageer op hun mail om bestelling te cancelen maar dan hoor je weer niks.

Beste Frans, Bedankt voor uw beoordeling. Op het moment dat u het artikel Gardena Bodemvochtigheidssensor op onze website heeft besteld, stond het artikel op levertijd eind mei. Dit staat ook netjes vermeld in uw orderbevestiging. Helaas zijn wij als dealer afhankelijk van de levering van de leverancier, wij willen ook de bestellingen zo snel mogelijk aan onze klanten toesturen. Echter heeft Gardena landelijk problemen met het leveren van dit artikel, omdat het productieproces in de fabriek in Duitsland vertraging heeft opgelopen. Wij hebben uw bestelling geannuleerd en heb aankoop bedrag aan u terug gecrediteerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Hopelijk tot ziens in 1 van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Jammer

Men zou mij een afhaalbericht sturen. Echter toen dit uitbleef, ben ik maar eens gaan bellen. Bleek, dat men mij was vergeten. Ik kon het toen alsnog ophalen, maar mij ontbrak toen de mogelijkheid. Ik heb het toen maar toe laten sturen.

Kan nog niets zeggen.

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen. Bestelling geplaatst op 15 Maart bij Aralia. Bestelnummer 300054706.

Beste Mart, Bedankt voor uw bestelling bij onze webshop. Zoals vermeld bij uw bestelling en in uw orderbevestiging zou het product Gardena combisystem 3in1 voegenkrabber/borstel eind maart leverbaar zijn. Helaas was er een vertraging bij het productie proces in de fabriek. Maar goed nieuws! Het artikel is vandaag bij ons binnen gekomen, uw bestelling wordt vandaag gereed gemaakt om aan u verzonden te worden. Veel plezier toegewenst met dit nieuwste en populaire artikel. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

zeer snel geleverd en verzorgd. Duidelijke site.

Prima sevice. Duidelijke communicatie.

Correcte en stipte uitvoering van bestelling!

Bestelling werd netjes en op tijd geleverd.

geweldig

zeer snelle levering

Nog niets ontvangen

Kan geen sterren geven, nog niets ontvangen.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals bij in uw orderbevestiging stond aangegeven, was er een levertijd van eind maart op het artikel Gardena combisystem 3in1 voegenkrabber/borstel. Helaas heeft de levering van dit artikel nog meer vertraging opgelopen bij de leverancier. Ook wij vinden dit erg vervelend, omdat we het liefst onze bestellingen zo snel mogelijk naar de klanten toezenden. Helaas zijn wij als webshop afhankelijk van de levering van de leverancier. Wij hebben op uw verzoek uw bestelling geannuleerd en zorgen dat het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk gecrediteerd wordt. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

ik heb nog niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen

Beste meneer/mevrouw , Bedankt voor uw bestelling bij onze webshop. Zoals vermeld bij uw bestelling en in uw orderbevestiging zou het product Gardena combisystem 3in1 voegenkrabber/borstel eind maart leverbaar zijn. Helaas was er een vertraging bij het productie proces in de fabriek. Maar goed nieuws! Het artikel is vandaag bij ons binnen gekomen, uw bestelling wordt vandaag gereed gemaakt om aan u verzonden te worden. Veel plezier toegewenst met dit nieuwste en populaire artikel. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

ik heb nog niets ontvangen!

wanneer komt het?

Beste Hans, Bedankt voor uw bestelling bij onze webshop. Zoals vermeld bij uw bestelling en in uw orderbevestiging zou het product Gardena combisystem 3in1 voegenkrabber/borstel eind maart leverbaar zijn. Helaas was er een vertraging bij het productie proces in de fabriek. Maar goed nieuws! Het artikel is vandaag bij ons binnen gekomen, uw bestelling wordt vandaag gereed gemaakt om aan u verzonden te worden. Veel plezier toegewenst met dit nieuwste en populaire artikel. Met vriendelijke groet, Team Wishpel