Duidelijke website

Ik zocht een schrobber om aan te sluiten op mijn tuinslang, zodat ik kan voldoen aan de huurvoorwaarden van mijn appartement en de tuinslang zou toch nog gebruikt worden. Dus een win-winsituatie. Ook kreeg ik gelijk een set mogelijkheid als eerste te zien omdat ik daarnaar zocht. Ook was de set vrij snel in de aanbieding nadat ik voor het eerst op de website stuitte en daar was ik uiteraard heel blij mee. Voor de rest ben ik blij met de schrobber en de lange steel, ik heb de schrobber nog niet uitgeprobeerd, maar het zal zijn dienst prima doen zoals ik al weet van mijn gardena tuinslang op haspel.

Op de site stond vermeld dat het artikel op voorraad was. Dat was ook echt zo. Voor het zelfde artikel heb ik bij twee andere aanbieders bot gevangen omdat zij ook aangaven dat ze voorraad hadden maar dat bleek niet waar te zijn. Dus jullie zijn beter betrouwbaar.

Goed prijs - Attent/volledig hulp

Zeer goed klantenservice. Bedankt Bianca.

Prima, snelle levering en compleet.

Prima, snelle levering en compleet.

Correct geleverd en op de afgesproken tijd en plaats

Eerste keer besteld en zonder problemen ontvangen

Prima service zoals altijd :)

Door de jaren heen bestel ik hier regelmatig en het gaat altijd prima met dit bedrijf. Absolute aanrader.

snelle levering volgens afspraak

Alleen zat het in een veels te grote doos.

Heel goef

Was hier dag nadien al geleverd

Flymo draadspoel

Artikel zoals beloofd en snelle levering. Werkt prima!

Fijne handschoenen

Fijne handschoenen, goede prijs en snel en netjes geleverd (fijn in een gerecyclede ver-skiing0

Helemaal top

Van mijn minimaal 18 jaar oude Gardena flymo nog onderdelen kunnen krijgen . Onverstelbaar eigenlijk in deze tijd . Ipv van moeten weggooien een nieuwe messendrager kunnen bestellen bij " Gardena Flymo - dealer" . Helemaal happy . Binnen 1 dag thuis voor een hele mooie prijs . Een stuk goedkoper dan een nieuwe machine te moeten kopen en daardoor waarschijnlijk ook een stukje beter voor ons leefmilieu . Dikke duim , zeer aan te raden .....5 sterren .

Green kommentar

Geweldige service

Ik bestel vrijdag middag wat en ik heb het zaterdagmiddag al binnen

super materiaal en snel geleverd

snel geleverd materiaal . super kwaliteit. ga hier nog jaren geniet van hebben. echt een topper

Jammer

Vele malen producten bij hen besteld. Na contact met zeer vriendelijke verkoper gebleken dat mijn laatste bestelling helaas bij mij niet kan werken door lage waterdruk in woonwijk. Meteen in overleg een ander product besteld. Ik vind het dan zeer teleurstellend dat ik zelf moet opdraaien voor de retourkosten. Ik heb bij de retourzending nog een opmerking hierover geplaatst. Hier is niet meer op gereageerd. Volgende keer maar een ander bedrijf kiezen dan?

Beste Frank, Bij alle water producten wat besproeiing aangaat staat vermeld welke max bereik bij bepaalde water druk is. Water-kraan-druk is per wijk/stad/dorp/straat en zelfs per moment verschillend en zal nooit het zelfde zijn Vervelend te horen dat u niet tevreden bent met de retourbeleid. Producten die nieuw en niet naar wens zijn kunnen binnen 30 dagen retour gezonden en zijn de kosten voor eigen rekening. Ieder webshop heeft een eigen retour beleid, het is niet vanzelfsprekend dat de retour kosten vergoed worden. Met vriendelijke Groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

gardena is zeer slecht te bereiken en nemen geen contact meer na toezegging

telefonisch niet te bereiken en op mails wordt niet of na elke dagen op gereageerd. vragen worden verkeerd beantwoord door te weinig kennis . er komt een uitleg van, nu zou het moeten werken. of probeert u het later nog eens , of het licht aan u internet. kortom, Absoluut niet tevreden. gr.

Beste Hardy, Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de service over Gardena. Echter zijn wij niet van Gardena zelf maar een dealer. Mocht er via ons advies gevraagd worden via mail of telefoon krijgt u bij ons advies waar u wat aan heeft en niet "nu zou het moeten werken". Daarnaast is de klantenservice maandag t/m vrijdag zowel telefonisch als mail bereikbaar. We hebben in het systeem nagekeken wat u vraag is wat betrekking u ontevredenheid maar wij kunnen geen mail contact terug vinden onder het mail adres wat u gebruikt heeft voor deze review. Graag zien wij u mail te gemoed en anders zouden wij het erg op prijs stellen om deze beoordeling te verwijderen aangezien het over een ander bedrijf gaat. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Trage levering, maar toch gekregen.

Alles zat er gelukkig in. Dus nu kan ik verder!

mooi apparaat

Makkelijk te monteren en ziet het mooi uit

Zeer goede service

Zeer goede service

Goed verzorgd

Netjes verpakt

Zeer tevreden de beste.

Goed en klantvriendelijk

Hij is geweldig

Makkelijk uit te rollen en rolt zichzelf heel soepel weer op en is voor zeer veel doeleinden te gebruiken. SUPERDING

Goede omschrijvingen, maar lange kevertermijn

Zeer goede kwaliteit maar zeer lang moeten wachten terwijl alles op voorraad was en wanneer dan alles uiteindelijk verstuurd werd.

ALLES ZAT TEGEN NA HET PLAATSEN VAN DE BESTELLING, DAT KAN GEBEUREN, MAAR DE SERVICE WAS GEWELDIG BRAVO.

Helaas een verkeerde levering.

Helaas een koppeling voor ontvangen met buitendraad ipv binnendraad 't.b v. ontwateringsventiel. Maar snel en adequaat Ontwateringsventiel blijft lekken tussen kunstof aansluiting met rubber ring op de koppeling. Hoe vaster je hem aandraaid hoe harder hij gaat lekken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.