Snel en correct geleverd

Positief

Prijzen en retourkosten niet marktconform

Een Gardena product ( Flymo) bestellen bij een Gardena flymo dealer, dan verwacht je snelle levering. Moest een week wachten op levering. Eerste levertijd indicatie 7 tot 10 dagen, Heb ondertussen elders zonder veel zoeken indirect bij de leverancier besteld, 20% goedkoper. De volgende ochtend geleverd en in huis. Gratis retourneren mogelijk. Exact hetzelfde product, verpakking en codenummers. Dergelijke prijs- en met name serviceverschillen ( levertijd en retourvoorwaarden) niet realistisch en niet marktconform.

Wat ik besteld heb voldeed aan alle gegevens.

Prima, snelle levering.

Net van vakantie terug en nu de trimmer voor het eerst gebruikt. Geweldige ervaring.

merkwaardig

Hoewel ik de opdracht onder mijn eigen naam P.A. van der Heijden gegeven heb verandert u zonder enig overleg de naam in J.W. Elie mijn overleden echtgenoot. Ik vind dit een merkwaardige gang van zaken en ben het er niet mee eens.

Beste P.A. van der Heijden, Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is en dit veel emoties kan oproepen. Onze welgemeende excuses. Wij hebben geconstateerd dat de bestelling op de naam van uw overleden echtgenoot is binnengekomen, hierin hebben wij niets veranderd. Doordat de bestelling op deze naam stond, hebben wij ook in al onze communicatie deze naam gebruikt. Uiteraard hadden wij dit niet gedaan als wij van uw situatie geweten hadden. Nogmaals onze excuses. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel.

heel heel slecht

De spoel voor mijn Flymo trimmer past niet, te hoog. Volgens uw beschrijving zou hij geschikt moeten zijn. Terug sturen moet ik op eigen kosten doen. ik ben dus ruim 20 euro kwijt voor iets waar ik niets mee kan.

Beste GK de Haan, Bedankt dat u uw ervaring van onze webshop met ons wilt delen. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent en willen hiervoor onze excuses aanbieden. Bij het artikel dat u heeft aangeschaft, staat niet uw product nummer van de trimmer vermeld. Helaas hebben wij deze ook niet in ons assortiment, waardoor wij u slechts kunnen aanbieden het artikel te retourneren. Het is voor ons helaas niet mogelijk om voor alle klanten de retourkosten te vergoeden, al zouden wij dat graag willen. Nogmaals onze welgemeende excuses. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel.

Perfect, snelle levering

Een zeer goede, perfecte, verzorgde levering van de juiste artikelen Een aanrader

Vrijdagmiddag besteld enzaterdag om 9 uur ontvangen via de NL Post. Geen woorden maar daden. Prachtige service

snelle en goede levering

netjes verpakt, snel geleverd en de kwaliteit is zoals verwacht

Snel geleverd en product is prima

Verzending van het onderdeel arriveerde sneller als aangegeven.

Leveringstijd 4 dagen

Voor een pakje uit nederland is 4 werkdagen wachten niet oke

Prima product, goede prijs & vlot geleverd!

Prima product, goede prijs & vlot geleverd!

Snel en correct.

Enige dat ik graag zou willen,, is dat er niet zo’n enorme omdoos om het pakketje zit. Je vervoert nu in wezen lucht. Voor de rest prima en snel geleverd.

Gewoon goed, èn snel!!!

Bij Whispel zit je goed!

Bij deze leuke webshop een Gardena accustrimmer besteld en deze razendsnel ontvangen. Kortom, prima service!

Snel en goed geleverd.

Snel en goed geleverd.

Prima strimmer !

1 week in gebruik, en voldoet aan de eisen.

super

snelle leveringen

Alles was keurig netjes verpakt (scherpe delen in noppenfolie) en de volgende dag compleet geleverd.

Goede levering , slecht product

Had een tuinslang besteld . Na welgeteld 30 min gebruik was de tuinslang al aan het lekken .

Beste Ugo, Bedankt dat u uw ervaring van onze webshop met ons wilt delen. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent en willen hiervoor onze excuses maken. Wilt u ons een mail sturen met daarin wat informatie betreft de bestelling en het probleem van de slang? Misschien kunnen wij nog iets voor u betekenen door een passende oplossing aan te bieden. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Goed product

Snelle goede begeleiding

Uitstekende service!

Zelf per ongeluk verkeerd artikel opgenomen in bestelling. Gelijk daarop mailtje gestuurd maar werd te laat beantwoord, nadat de bestelling was verzonden. Werd pro-actief en direct opgelost. Echt een superservice!