Snel, correct en gunstig geprijsd

Een gardenapomp gekocht, was snel in huis. Keurig verpaky

Hi Ad, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw pomp :) Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Goede stevige slang met prima sproeikop.

Doordat de slang zo opgerold is haal je nooit het aantal meters dat aangegeven wordt. Ga dus voor meer meters dan de omschrijving aangeeft.

Goedemorgen Anneke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze webshop te beoordelen. Wat vervelend om te horen dat je aangeeft dat de spiraalslang het aantal meters niet haalt. Als u voldoende waterdruk heeft, dan zou de tuinslang de 10 meter moeten halen. Nadat de druk er vanaf is, dan krimpt de slang weer naar zijn originele staat. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons gerust even weten via de klantenservice. Zij kunnen dan verder kijken hoe het probleem opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Prima webshop

Hi Gerrit, Bedankt voor de mooie 10! Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Helder en snel

Prima web-shop, heldere communicatie en een snelle levering.

Beste J. Harderwijk, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij hopen u nog eens te zien in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

geweldig

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd

Beste John, Bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Uitmuntend

De orderbevestiging is zeer overzichtelijk. Telefoonnummer en mailadres zijn duidelijk vermeld. De track and trace aankondiging is extreem informatief en zelfs ondertekend met voor-en achternaam. Telefonische bereikbaarheid is optimaal en je wordt ook nog eens deskundig en sympathiek te woord gestaan. Dat maak je niet vaak meer mee. Zo hoort het dus.

Beste Ferd, Bedankt voor de mooie 10! Wat fijn om te horen dat u zo ontzettend tevreden bent over ons bedrijf. Hopelijk snel tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Prima.

Er is heel klantgericht geacteerd!!

Beste Jan, Bedankt voor de mooie review. Fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Heel goed.

Goed.

Hi Eelke, Bedankt voor de review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Geheel naar verwachtingen!

Geheel naar verwachtingen!

Hi Frits, Wat leuk om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor deze leuke feedback en review! We wensen u veel plezier met uw bestelling en hopelijk nog eens tot ziens :) Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Gardena materialen - altijd top!

Micro drip componentjes stipt geleverd aan de beste prijs. Je moet al 2 linker handen hebben om dit niet in elkaar te kunnen monteren. Eenvoudig en goed, en dat zijn werk naar behoren.

Goedemorgen Gino, Bedankt voor de genomen moeite om uw ervaring met onze webshop te beoordelen! Fijn om te lezen dat u het micro drip systeem als gebruiksvriendelijk heeft ervaren, wij zelf vinden het ook net een lego systeem, super eenvoudig en op eindeloos veel manieren te combineren. Veel plezier toegewenst van het automatisch bewateringssyteem. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Snelle levering. Kwaliteit product ondermaats.

De aanvoerbuizen van het micro-drip-system zijn niet flexibel. Ze laten zich moeilijk leiden. Bij het afrollen komen er heel gemakkelijk knikken in de buis die er niet meer uitgaan. De buis is dan geblokkeerd en laat geen water meer door. Kwalitatief zou dit beter moeten, het systeem is vrij duur.

Goedemorgen Linda, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met onze webshop te beoordelen. Fijn om te lezen dat de levering naar wens was. Vervelend om te lezen dat u de kwaliteit van het systeem ondermaats vind. Vaak helpt het om de aanvoerbuizen een dagje in de zon te leggen zodat de buizen zich wat makkelijker laten leiden. We zullen deze feedback in ieder geval neerleggen bij de leverancier en hopen dat u toch van het gemak kunt genieten van het automatisch bewateringssysteem. Met vriendelijke groet, Gardena Flymo Dealer

snel geleverd

Jammer van de grote doos. Had ook in een envelop gestuurd kunnen worden. Dan zijn de transportkosten ook een stuk lager.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om onze webshop te beoordelen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw feedback wordt besproken in het team. Wellicht dat het voor in de toekomst een optie zou kunnen zijn om gebruik te maken van brievenbuspakketten. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopelijk nog eens tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Gemakkelijk, snel en goede prijs !

Indien nodig ga ik hier gelijk weer bestellen.

Hoi Henry, Bedankt voor de mooie 10! Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Hi Leonie, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met onze webshop te beoordelen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Prima maaier

Grasmaaier die licht in gewicht is, soepel maait en fris oogt.

Bedankt voor de super review Ine!

Geweldig de producten.

De producten zijn keurig af geleverd, ik heb producten gebruikt en het is een uitkomst. Ga zo door met verbeteringen van de producten.

Goedemorgen, Heel erg bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij dat de producten bij u goed in de smaak vallen! Veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Gardena-Flymo-Dealer

Top bedrijf/product

Goed bedrijf,snelle bezorging en top producten.

Hi Riny, Bedankt voor het mooie compliment en de review :) Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Correcte afdoening leveringsproblemen

Twee keer is per abuis een verkeerd produkt gestuurd.Dit is snel, vriendelijk en correct afgehandeld. Zeer positief.

Hi Ingrid, bedankt voor de review! Graag weer tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Levering volgende dag.

Zoals je van een goede leverancier mag verwachten, ontvingen wij de bestelde Flymo de volgende dag al. Is dit dan 4 of 5 sterren? Alles verder goed gegaan.

Goedemorgen Michiel, Bedankt voor de review! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Ruime keus, snelle levering

Ruime keus en snel geleverd goede prijs/kwaliteit

Levertijd van 2 maanden

De levertijd van 2 maanden werd niet op de webshop aangegeven. Nadat ik de bestelling had gedaan kreeg ik hier pas melding van via een email. Wel kreeg ik de mogelijkheid direct kostenloos te annuleren. De communicatie over de uiteindelijke levertijd was ook niet vlekkeloos.

Goedemorgen Willem, Bedankt voor uw review. Helaas waren er landelijk leveringsproblemen met de robotmaaier van Gardena. We begrijpen dat dit super vervelend is. We willen onze bestellingen graag zo snel mogelijk uitleveren aan de klanten, maar zijn qua voorraad helaas afhankelijk van de leverancier. De dag nadat u uw bestelling heeft geplaatst, hebben we u per mail geïnformeerd over de verwachtte leverdatum, dat eind juli is geworden. We hebben u per mail de optie aangeboden om over te stappen naar een robotmaaier die uit voorraad leverbaar was, of om de bestelling kosteloos te annuleren. Gelukkig kwamen de robotmaaiers toch eind juli binnen. We vinden het vervelend dat u wat langer op het artikel heeft moeten wachten, maar hopen dat het geduld loont en dat u veel plezier en gemak van de robotmaaier mag beleven. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Snelle levering, compleet product

Mooie complete tuinpomp voor het sproeien van de tuin, voor niet te duur. aanrader.

goede koop geweest

werkt prima met prima afstelling

Zee goed

Tevreden over mijn aankoop.

Hi Jef, Bedankt voor de mooie 10 :) Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer