Kopen in vertrouwen

Perfecte afwerking van mijn bestelling. Ik had nog een paar vraagjes en deze werden binnen de kortste tijd beantwoord en dit geeft nu echt vertrouwen.

Ruime keuze, ruime prijs

Op de site is veel te vinden maar even op Google doorzoeken kan lonen. Het door mij gekochte product was te vinden binnen Nederland voor de helft van de prijs. Ondanks de prijs, het product was heel goed verpakt en netjes volgens afspraak geleverd.

Het was echt allemaal prima

Plantenbak met steel gekocht goed verpakt was zelfs zo goed verpakt dat het clicksysteem elders in verpakking zat kwam ik later achter. Gebeld dat ik het gevonden had. Al met al mijn ervaring is prima. Gelijk antwoord op mijn vragen. Goede service zou er zo weer kopen.

Ik heb niets aan te merken op de gang van zaken en het artikel

zie boven

Met mijn bejaarde grasmaaier naar deze dealer gegaan. Werd gastvrij ontvangen en zonder kosten geholpen.

Goede en correcte service

Direct leverbaar en een correcte afwikkeling.

Meer dan correct

Ik heb via internet besteld. Het betalen verliep op rolletjes De inhoud van de doos was correct en werd geleverd conform de toegezegde levertijd. Wat wil je nog meer....?!!! Een dealer van het microdripsysteem "om de hoek" dat spul is top. w.g. Troost, J.L.

Snelle afhandelen+snelle levering klasse.

Perfecte levering verticulteermachine en graskantenmaaier.

Netjes op tijd geleverd. Stevig verpakt om beschadiging te vermijden. Via de factuur had ik onmiddellijk alle nodige gegevens om mijn aankopen te registreren op de Gardena website. Goederen gemakkellijk in elkaar te steken via de bijgesloten handleiding. Artikels nog niet getest, maar ik ben nog nooit teleurgesteld door Gardena.

Perfecte (Gardena) producten en uitstekende after sales

Prima ervaring

Alles keurig verpakt en op tijd geleverd.

Helemaal goed

Via internet besteld en 2 dagen later albinnen

Ik heb 11 dagen geleden besteld en betaald. Maar er is nog niet geleverd.

Gardena kan Post NL opdracht gegeven en is daarmee verantwoordelijk voor haar (ontbreken van) prestaties

Great service

Very friendly people and good and fast service

Ben tevreden hoor

tevreden

Gewoon wat je verwacht. En op tijd geleverd. Later in telefonisch gesprek ook goed geholpen door deze winkel

makkelijk en snel

Gekregen van iemand die geen tuin meer had, een Gardena Turbo Trimmer 200. Na drie trimmers te hebben gehad, nieuw in aanschaf, gingen ze na 1a2 seisoenen onherstelbaar kapot. Deze Gardena trimmer gaat el een paar jaar mee, Het enige wat vervangen moest worden was de draadhaspel. Besteld, zeer snel ontvangen compleet met draad en nu, weer jaren te gaan!. Een goed kwaliteitsproduct.

Heel tof insecten hotel gekocht van Gardena super systeem hoop dat de insecten het snel ontdekken .

NIet op voorraad en reageren niet

Levertijd werd niet gehaald omdat de voorraadstatus niet klopte. UIteindelijk kreeg een extra draadspoel erbij als compensatie. Maar vervolgens ontbrak de handleiding en de schroefjes die nodig zijn om de grastrimmer in elkaar te zetten. Nu 2 weken later nog steeds geen antwoord op mijn vragen over welke schroefjes hier in moeten.

Alles ok

Al meer dan vijftig jaar Flymo !

Was niet verkrijgbaar in de winkel

Netjes en optijd afgeleverd bestelling liep vlekkenloos

Alles goed en snel geregeld

Makkelijk besteld en snel geleverd en het apparaat werkt ook uitstekend .

De Flymo zweefmaaier is een aanrader. Mijn vorige Flymo heb ik 40 jaar gebruikt, ja,niet bevorderlijk voor de handelaars. Vandaag nieuwe Flymo voor de 1e maal gebruikt en zeer tevreden over.

Kreekweg 2

3223 LJ Hellevoetsluis