Prima service en snelle levering.

Had Gardena tuinspullen besteld goede prijs en snel geleverd. Zeker aan te raden.

Perfect.

Alles besteld via de website. Enkele dagen later al bezorgd. Ik ben dus erg tevreden! Het oprollen van de slang via de batterij is perfect. Alleen heb ik een oog aan m'n schuur gemaakt zodat ik hem op slot kan doen met een hangslot. Gijs Oeldrich uit Voorthuizen

Super goede service!

Bij de eerste super snelle levering was het product helaas beschadigd. Na onderzoek is dit gebeurd door PostNL. Contact gehad met Gardena, zodra ze het beschadigde product retour hebben gekregen sturen ze een nieuw product op. Ook hier weer een super snelle levering.

Geduld...

Eerste contact was prima. Bestelling en levering lieten op zich wachten... 2x contact met klantenservice, zou teruggebeld worden, gebeurt niet. Een klein boutje dan vervolgens als pakket versturen...

Beste Karin, Boutjes en andere onderdelen leveren wij alleen als service artikel. Deze onderdelen worden speciaal voor u besteld. Mede doordat andere bedrijven hier vaak niet de moeite voor nemen en wij het belangrijk vinden dat een klant goed geholpen wordt en niet een volledig nieuw product aan hoeft te schaffen hebben wij deze boutjes als service onderdeel voor u bij de leverancier besteld. U heeft zelf voor pakketzending gekozen en betaald. Dit is de reden dat wij deze als pakket naar u hebben toegezonden. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-dealer.nl

Perfecte service, alles naar volle tevredenheid

Alles naar volle tevredeheid

Fijn om te horen. Bedankt voor dit mooie cijfer!

Correcte info, correcte levering

Ten gevolge een landelijk technisch probleem kon de levering niet doorgaan zoals gepland, binnen de 2 werkdagen, werd hierover correct geïnformeerd, en de levering kwam zoals voorspeld in de inlichtingen, zeer tevreden over de manier van behandeling

Beste Steve, Fijn om te horen dat ondanks dat de leverancier een landelijk technisch probleem had je toch een mooie review achterlaat. Pas als er iets niet volledig soepel loopt kun je pas echt beoordelen of een bedrijf een goede service heeft. Wij zijn dankbaar dat je onze manier van werken en service waardeert. Veel plezier met je nieuwe aankoop!

bevalt goed heb al ruim 25jaar een Flymo gehad.

mooie grasmaaier laat geen wielsporen achter en goede prijs kwaliteit.

een mooi en vlot bedrijf..ga zo door..

Goede service..snelle levering..duidelijke site.overzichtelijk..

de beloofde termijnen worden niet nagestreeft

ik krijg net te horen dat ik misschien nog weken moet wachten op mijn bestelling ongehoord

Zoals netjes aan u doorgegeven had Gardena een landelijke storing waardoor de leverancier in heel Nederland aan geen enkel bedrijf producten uit kon leveren. Omdat ze niet wisten wanneer deze storing verholpen zou zijn konden wij geen levertijd toe zeggen en hebben wij bij u aangegeven dat de levertijd onbekend was. Gelukkig is het snel verholpen, hebben wij uw bestelling kunnen verzenden en worden vanaf nu alle producten weer super snel geleverd.

snel

Toppie!

is goed

zij doen wat de klant vraagt

Goed om te horen. Wij luisteren graag naar onze klanten ;-) Zo kunnen we onze service altijd verbeteren. Bedankt!

Nog steeds niets ontvangen!

Op 13/12/19 bestelling geplaatst en betaald op een voorraad artikel. Helaas bleek er geen voorraad te zijn. Wel netjes geïnformeerd over de situatie. U hoeft deze review niet te publiceren, ik hoop hiermee het product dit jaar nog te mogen ontvangen. Factuur nr. 300012510

Bedankt Hans voor je review. Alle reviews worden netjes geplaatst en dat is geen enkel probleem. Zoals bij ook een aantal andere orders konden uw producten niet op tijd geleverd worden wegens een landelijke storing bij de leverancier "Gardena". Zij konden bij geen enkel bedrijf in NL producten afleveren en zo ook bij ons niet. Gelukkig heeft Gardena de storing snel kunnen verhelpen. Vanaf nu zijn alle producten weer super snel leverbaar.

Snelle en goede levering.

Snel en goed.

Precies wat ik nodig had en snel geleverd

Xxxxxxxx xxxxxxx

Snelle levering en goede informatie

Nadat ik een eerdere levering via Fiyo verkeerd zag lopen nu via deze website besteld. Zeer snelle en goede afhandeling.

snelle levering en geven goed advies

snelle levering en geven goed advies

Sterk, licht, flexibel, gemak...

Tweedelige gras/bladerenhark super handig neemt in één keer veel afval tussen de klem!

Snel en dyudelijk antwoord op mijn vragen, snelle levering

Vlotte levering

Goede site en vlotte levering

Nette, snelle levering!

Besteld, paar uur later werd er gebeld van een beschadigde doos, werd keurig wat teruggestort

Gemakkelijk en snel geleverd

Snelle en adequate levering van de bestelde producten.

Prima prijs kwaliteit, grote keuze en snelle levering.

Prima en correcte afwikkeling van de bestelling

hartelijk bedankt voor je reactie! Veel plezier gewenst met je product! hopelijk tot snel op Gardena-Flymo-Dealer.nl!

Snel en goed geregeld

Prima gedaan

bedankt voor je reactie! we wensen je veel plezier met je producten! Hopelijk tot snel op een van onze webshops!