Goede service, snelle levering top

Even gebeld of ze een vuilwaterpomp op voorraad hadden, en of hij compleet was. Dat hebben ze voor mij gecontroleerd. Kortom goede service

bestelling nog niet ontvangen

beste gardena medewerker, jullie systeem vraagt om een beoordeling , helaas hebben wij tot op heden de bestelling nog niet ontvangen. beoordelen is daarom moeilijk. m.vr. gr Esther, activisie zegwaartseweg 27 c zoetermeer

Teleurstelling

Spullen waren uitverkocht, hoewel op de site stond binnen 2 dagen binnen. 15 dec besteld en nog niet binnen. Twee keer zelf moeten bellen waar het bleef. Kreeg een mail dat het nog even ging duren spullen zijn niet op voorraad.

Jammer

Besteld zou op voorraad zijn,nu twee weken wachten.

Geen ervaring

bestelling van 21 december 2020 nog niets van gehoord en ook nog niet ontvangen

Snelle service!

Hele snelle service!

snelle levering volgens het boekje!

snelle levering volgens het boekje!

Na 2 weken nog geen product ontvangen.

Product op 11 december besteld, maar nog niets ontvangen. Wel netjes een mail ontvangen dat het product uiterlijk na 6 werkdagen weer leverbaar zou zijn. Echter werd het daarna erg stil...

niet goed

bestelling is nog niet toegekomen!!!!

Snelle levering en goed product. Erg handig. Gekocht voor mijn vader om het werk in de tuin wat te verlichten. Hij is er ontzettend blij mee.

Top ervaring, alles snel geregeld

Ik had zelf de verkeerde adapter besteld. Na het terugsturen (uiteraard op eigen kosten) zeer snel de juiste ontvangen! Super, bedankt! Mvgr Peter

eenvoudig besteld, vlot en netjes geleverd, mooie spullen

Tevreden over de dienstverlening.

Top service en snelle levering

Top service en snelle levering, ook tijdens de kerst periode en binnen 2 dagen thuis geleverd. Goed verpakt en geen schade Petje af

Perfect verzorgde levering

Terwijl alles moeilijk was kerst drukte, corona problemen een perfect verzorgde tijdige levering ontvangen

Teleurstellend

Onze order ondanks toezegging na 12 dagen nog steeds niet geleverd.

Hark wat breder

Blad mocht wat breder zijn

Beste Roland, bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het product. Heeft u contact opgenomen met de klantenservice? Is het product verkeerd omschreven volgens u? Zo ja, horen wij dit erg graag en kunnen wij het aanpassen op de webshop. Met vriendelijke groet, Team Wishpel.

Zeer goede producten

Goede producten gaat lang mee

Goede kwaliteit en snelle levering .

Precies zoals je een internet aankoop wil hebben ..

Tevreden, maar wel een verbeterpunt.

Prima tijdige levering. De verpakking was echter van dusdanig materiaal dat de doos compleet ingedeukt en kapot arriveerde. Gelukkig kon het bestelde tegen een stootje en was dus nog heel.

ik heb nog niets ontvangen.

Ik kan helaas geen ervaring delen omdat ik niets ontvangen heb.

Na 14 dagen nog steeds geen product gekregen

Ik heb 2 veren besteld voor een gardena tuinschaar. besteld op 22/11 en op 09/12 nog niets gezien, zelfs geen voorspelling of track en trace.

Niet de goedkoopste maar wel zeer goede service

Veel spullen gekocht voor mijn tuin en bij problemen altijd bereid om dit goed op te lossen.

Goede en snelle service

Zeer goede omschrijvingen snelle levering

Snel, effiecient en goed

Bij eerste bestelling van meerdere artikelen zelf een fout gemaakt, goede producten behouden, foutief product geretourneerd en snel gecrediteerd. Goede service!

Ik mocht mijn zending spijtig genoeg nog niet ontvangen.

Beste, Mijn bestelling 300053151 is tot op heden niet geleverd. Kunnen jullie deze nakijken en mij op de hoogte houden aub ?