Prima product voor een sympathieke prijs

Gewoon goed, gewoon zo als het moet.

Super goed

Ik heb een gardena flymo gekocht die niet aan mijn wensen voldeed, super snel en eenvoudig opgelost ik heb gelijk mijn geld terug gektegen, dus zeker zeer betrouwbaar om in de toekomst te gaan bestellen en dat zal ik ook doen. Compliment voor de snelle afhandeling

Goed verpakt, sneller ontvangen dan verwacht

Webshop werkt goed, gaf mij betrouwbare levertijden aan.

Prima service!

4 verschillende spullen van Gardena besteld. Het werd geleverd zoals beloofd, snel en zelfs de 4 losse artikelen bij elkaar in een pakket verpakt. Dit bedrijf denkt dus ook aan het milieu! Minder verpakkingsmateriaal en minder leveringen aan de deur door pakketdienst. Heb hier namelijk met andere bedrijven hele andere ervaringen mee. Al met al zeer tevreden ervaringen met Gardena!

Beste Joost, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het erg fijn dat u tevreden bent met onze inpakservice. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Prima klantendienst, erg vriendelijk.

05-05-20 Gardena spullen besteld, met de toezegging 07-05-20 bezorgen. De 7e niks ontvangen en de 8e ook niet. De 12e klantenservice gebeld en gevraagd wat er mis ging. Kreeg te horen dat door Corona e.e.a. vertraagd was en dat het misschien donderdag of vrijdag wordt aangeboden bij postnl. Dit gaat mij te lang duren, dus gevraagd of ik het kon annuleren. Dit kon en men zou dat bevestigen via mail(die mail moet ik nog steeds krijgen, nee staat ook niet bij spam). Maar wel binnen 24 uur bericht van mijn pay pal dat wishpel mijn aankoop bedrag terug heeft gestort. Dank voor het snelle retourneren van mijn geld.

Beste Edwin, Wij doen er op dit moment alles aan om de bestellingen z.s.m. te kunnen verzenden. Helaas is dit door de drukte, die het coronavirus met zich meebrengt, soms niet altijd haalbaar, onze excuses hiervoor. Ook de leverancier loopt achter met de leveringen waardoor wij op onze beurt uw bestelling niet tijdig konden verzenden. Nogmaals onze excuses hiervoor. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Heel groot overzichtelijk aanbod

Gewoon goed, besteld, betaald en direct geleverd.

Beste Jan, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Een fijne dag gewenst en veel plezier met uw artikelen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Goede prijs en duidelijke site.

In feite "gewoon". Namelijk doen wat je zegt. Alles klopte, dus wat mij betreft klantvriendelijk en klantgericht.

Beste Theo, Dat is fijn om te horen, bedankt! Veel plezier met uw artikelen en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Levering zoals verwacht

Beste Frans, Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Mooie overzichtelijke site. Ondanks dat niet alles op voorraad was snel geleverd. Geweldig

Beste Chris, Fijn dat u zo tevreden bent met onze webshop. We hopen dat u lang plezier heeft van uw producten. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Prima levering

Marktconforme prijs, nette en snelle levering en één van de weinige waar je nog met een VVV cadeaukaart terecht kunt. Zeer tevreden.

Beste André, Super bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat u zo tevreden bent met onze uitgebreide betaalmogelijkheden, levering en prijzen. We hopen dat u veel plezier heeft aan uw bestelde producten. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Snel geleverd, en heel tevreden over het product

Beste Marc, Wat fantastisch om een 10 te krijgen. Wij zullen er alles aan blijven doen om ditzelfde cijfer bij je volgende bestelling weer te krijgen. Een fijne dag gewenst en veel plezier met uw producten! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

De Flymo doet zijn naam eer aan, hij zweeft over het gras, maaien gaat bijna vanzelf.

Het enige min puntje was dat ik apart een snoer moest kopen. Dat was bij aankoop op de website niet zo duidelijk aangegeven. Dit ter zijde, ik ben zeer tevreden over de grasmaaier. Prima geschikt voor een tuin met meerdere aparte delen met gras waardoor nu geen probleem meer met de vele randen!! Ook voor senioren lekker licht in gewicht en makkelijk op te bergen. Gewoon schoon aan de haak!

Beste Hans, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de grasmaaier! Wij hopen dat u er in de toekomst nog lang plezier van heeft. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Not recommended

Purchased goods over , days ago. No goods, no contact, not replying to emails? Hope its not a scam!

Beste Mac, Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Maakt u zich geen zorgen, wij zijn geen spookbedrijf. Neem alstublieft nogmaals telefonisch contact met ons op, om op alle vragen een antwoord te krijgen. Door de drukte kan het even duren voordat we opnemen. We doen ons best. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

prima geregeld,

accu trimmer ontvangen,daarna richtlijnen gelezen en in elkaar gezet' 1e accu opladen dat zou 5 uur duren,maar na 5,5 uur nog steeds 2 lichten aan en 3e knipperend. kreeg hem niet totaal geladen. toen gebruikt voor grastrimmen en dat ging fantastisch.! na 45 leeg en opladen,hetzelfde niet geheel op te laden.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review! Leuk om te lezen dat u tevreden bent met uw trimmer. Over de accu gesproken, als wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen, wilt u ons dan benaderen via het volgende telefoonnummer: +31 (0)181 462 432. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Makkelijk retourneren

Beste Baltus, Wat fantastisch om een 10 te krijgen. Wij zullen er alles aan blijven doen om ditzelfde cijfer bij je volgende bestelling weer te krijgen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Correcte levering van de bestelde goederen

Ik ben tevreden over Gardena. Mijn bestelling werd correct geleverd.

Beste Piet, Bedankt voor jouw review. Wij vinden het fantastisch om blije reacties te krijgen. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Geen respons op mails- verkeerde communicatie

verkeerde communicatie en geen respons op mails

Beste Marc, Dat is inderdaad niet zo netjes van ons, excuses hiervoor! Wij doen er op dit moment alles aan om alle mails z.s.m. te beantwoorden. Helaas is dit door de drukte, die het coronavirus met zich meebrengt, soms niet altijd haalbaar, onze excuses hiervoor. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Duidelijke website

Goede duidelijke website en snelle levering.

Beste Jeroen, Erg fijn om te lezen dat u zo blij bent met onze service. Wij zullen er in de toekomst alles aan doen om dit zo te houden. Bedankt voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

prima snelle levering in goede orde ontvangen

Goede prijs voor een grastrimmer met accu. Duidelijke omschrijving van het artikel waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. Andere bedrijven verkochten deze trimmer zonder accu voor een lagere prijs. Een accu is echter altijd nodig.

Beste Inkie, Bedankt voor dit geweldige cijfer. We zijn blij dat alles zo soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Bestelling ging soepel. Rap de bevestiging binnen incl track en tracecode. Was dan ook rap binnen. Goed verpakt. Scherpe prijzen. Goede en betrouwbare webshop naar mijn mening.

Beste Roel, Fijn om te zien dat u zo tevreden bent met onze webshop! Veel plezier met uw producten en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Scherpe prijs en goed contact

Duidelijke communicatie over levering die iets langer zou duren, maar uiteindelijk was alles er met 3 dagen. Scherpe prijsaanbieder wat betreft gardena producten. Top!

Beste Stephanie, Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen en opgelost. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Toen Ik meldde het apparaat nog niet te hebben ontvangen,kreeg ik duidelijk antwoord waardoor de levering nog niet plaats had gevonden. Kwam na Enkele dagen voor elkaar.

Beste Willy, Fijn dat alles is opgelost en naar tevredenheid is verlopen. Wij hopen dat u veel plezier heeft aan uw bestelling en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Prima geregeld, dag later in de brievenbus.

Ik zocht het op, bestel het en een dag later is het al bij mij thuis. Geweldig wat een klantenservice.

Beste Willem, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze snelle levering. Wij streven er altijd naar dit zo snel mogelijk te doen. Veel plezier met uw bestelling en een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Redelijk

Duurde al met al 10 dagen voordat mijn bestelling verzonden werd.. Communicatie was onduidelijk en onvoldoende. Uiteindelijk wel goed gekomen.

Beste heer/mevrouw, Wij doen er op dit moment alles aan om de bestellingen zo snel mogelijk te kunnen verzenden. Helaas is dit door de drukte, die het coronavirus met zich meebrengt, soms niet altijd haalbaar, onze excuses hiervoor. Ook de leverancier loopt achter met de leveringen waardoor wij op onze beurt sommige bestellingen niet tijdig kunnen verzenden. Nogmaals onze excuses hiervoor. Een fijne dag gewenst en veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Goede service als je iets wilt bestellen. Je wordt echt goed geholpen in mijn geval bij het bestellen van onderdelen.

Beste Harrie, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service. Veel plezier met uw onderdelen en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel