levering prima

misschien een idee deze veertjes van Gardena snoeischaar met brievenbus post te verzenden i.p.v. met een grote bus. lijkt mij voordeliger.

Goede uitleg

Uitstekende kwaliteit

Erg goed

Bestelling gedaan, kende de dealer niet, snelle levering en alles goed afgehandeld

Keurig volgens afspraak geleverd.

Heel tevreden

Snel en correct geleverd.

Altijd top!

Meerdere keren besteld en altijd alles netjes en op tijd ontvangen. Zeer tevreden.

Zet snelle levering

Ben heel verbaasd over de zeer snelle levering, enigste minpunt is dat je geen rekening krijgt van het bestelde product. Dat ivm de garantie. Voor de rest heel tevreden.

Ik ben al heel lang bekend met Gardena en Flymo. Super producten . Snelle keurige levering.

Hoi Jan, Dank u wel voor de review en mooie 10! Fijn dat u tevreden bent met onze service en levering! Met vriendelijke groet, Team Gardena-flymo dealer.

Volgens verwachting ! E-commerce waardige leverancier. Timing delivery : perfect. Productovereenkomst foto en delivery ; perfect! Kosten transport : comfort marktprijzen! Betaling : perfect ! Track en Trace modaliteiten : perfect ! Txs

Hoi Mark, Dank je wel! Dank je wel! Fijn dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Gardena-flymo dealer.

Telefonisch goede service en snelle levering

Hoi Leon, Dank u wel voor de review en mooie 10! Fijn dat u tevreden bent met onze service en levering! Met vriendelijke groet, Team Gardena-flymo dealer.

snel en correct

snel en correct

Hoi Gauke, Dank u wel voor de mooie 10! Met vriendelijke groet, Team Gardena-flymo

Er waren nog onderdelen en ze maakten mijn dertig jaar oude Flymo weer als nieuw.

Super. Helemaal paradijs. Dertig jaar oud en dan weer als nieuw. Bedankt!!!

Hoi Cp, Dank u wel voor de review en mooie 10! Graag gedaan! Fijn dat wij u hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Gardena-flymo

Goede en vriendelijke service

Jammer genoeg was niet alles leverbaar. De communicatie was zeer goed en uiterlijk vriendelijk. Terugbetaling was perfect. Levertijd was goed.

Hoi Didier, Bedankt voor de mooie 10! Fijn om te horen dat u ondanks dat niet alles leverbaar is toch heel tevreden bent. :-) Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Reactietijd

Zeer vlot en correct afgehandeld.

Hoi, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. :-) Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Snel, correct en gunstig geprijsd

Een gardenapomp gekocht, was snel in huis. Keurig verpaky

Hi Ad, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw pomp :) Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Goede stevige slang met prima sproeikop.

Doordat de slang zo opgerold is haal je nooit het aantal meters dat aangegeven wordt. Ga dus voor meer meters dan de omschrijving aangeeft.

Goedemorgen Anneke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze webshop te beoordelen. Wat vervelend om te horen dat je aangeeft dat de spiraalslang het aantal meters niet haalt. Als u voldoende waterdruk heeft, dan zou de tuinslang de 10 meter moeten halen. Nadat de druk er vanaf is, dan krimpt de slang weer naar zijn originele staat. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons gerust even weten via de klantenservice. Zij kunnen dan verder kijken hoe het probleem opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Prima webshop

Hi Gerrit, Bedankt voor de mooie 10! Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Helder en snel

Prima web-shop, heldere communicatie en een snelle levering.

Beste J. Harderwijk, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij hopen u nog eens te zien in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

geweldig

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd

Beste John, Bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Uitmuntend

De orderbevestiging is zeer overzichtelijk. Telefoonnummer en mailadres zijn duidelijk vermeld. De track and trace aankondiging is extreem informatief en zelfs ondertekend met voor-en achternaam. Telefonische bereikbaarheid is optimaal en je wordt ook nog eens deskundig en sympathiek te woord gestaan. Dat maak je niet vaak meer mee. Zo hoort het dus.

Beste Ferd, Bedankt voor de mooie 10! Wat fijn om te horen dat u zo ontzettend tevreden bent over ons bedrijf. Hopelijk snel tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Prima.

Er is heel klantgericht geacteerd!!

Beste Jan, Bedankt voor de mooie review. Fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Heel goed.

Goed.

Hi Eelke, Bedankt voor de review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Geheel naar verwachtingen!

Geheel naar verwachtingen!

Hi Frits, Wat leuk om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor deze leuke feedback en review! We wensen u veel plezier met uw bestelling en hopelijk nog eens tot ziens :) Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Gardena materialen - altijd top!

Micro drip componentjes stipt geleverd aan de beste prijs. Je moet al 2 linker handen hebben om dit niet in elkaar te kunnen monteren. Eenvoudig en goed, en dat zijn werk naar behoren.

Goedemorgen Gino, Bedankt voor de genomen moeite om uw ervaring met onze webshop te beoordelen! Fijn om te lezen dat u het micro drip systeem als gebruiksvriendelijk heeft ervaren, wij zelf vinden het ook net een lego systeem, super eenvoudig en op eindeloos veel manieren te combineren. Veel plezier toegewenst van het automatisch bewateringssyteem. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Snelle levering. Kwaliteit product ondermaats.

De aanvoerbuizen van het micro-drip-system zijn niet flexibel. Ze laten zich moeilijk leiden. Bij het afrollen komen er heel gemakkelijk knikken in de buis die er niet meer uitgaan. De buis is dan geblokkeerd en laat geen water meer door. Kwalitatief zou dit beter moeten, het systeem is vrij duur.

Goedemorgen Linda, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met onze webshop te beoordelen. Fijn om te lezen dat de levering naar wens was. Vervelend om te lezen dat u de kwaliteit van het systeem ondermaats vind. Vaak helpt het om de aanvoerbuizen een dagje in de zon te leggen zodat de buizen zich wat makkelijker laten leiden. We zullen deze feedback in ieder geval neerleggen bij de leverancier en hopen dat u toch van het gemak kunt genieten van het automatisch bewateringssysteem. Met vriendelijke groet, Gardena Flymo Dealer