Gewoon heeeeeeel slecht.

De bestelling had een levertijd van 3 tot 6 daden. Het heeft precies 3 WEKEN geduurd voor de bestelling er was. Gewoon in één woord : schandalig. Dit was één keer maar nooit weer.

Snelle levering prima materiaal.

prima service, blij mee!

klantgericht, snel, accuraat!

Prachtig apparaat

Eenvoudig te bedienen en een strakke grasland!

Bedankt voor uw review!

Heel goed en fijn.

Prima, kan niet anders zeggen. Keurig verstuurd en meteen gereageerd op een mail die ik gestuurd had.

Goedemorgen Marian, Bedankt voor deze super review! Hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Goede, snelle service.

Goede, snelle en vriendelijke service.

Goedemorgen Hans, Bedankt voor uw review! Hopelijk weer tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Goede afhandeling

Vlotte communicatie. Het artikel is volgens beschrijving en de verzending was goed.

Ronald, goedemorgen! Bedankt voor de review, fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Tot ziens. Met vriendelijke groet, Gardena Flymo Dealer

Goede info en correcte snelle levering

Duidelijke info op site, na bestelling heldere communicatie per mail en betalen per iDeal en snelle levering per post.nl

Tim bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Ik zou het ieder aanraden

Zeer goed service

Goedemorgen Ingrid, Bedankt voor uw review. We vinden het altijd fijn om u weer terug te zien in onze webshop en zien dat u een trouwe vaste klant bent. Vandaag ontvingen we een e-mail van u of we aan een onderdeel voor uw trimmer kunnen bestellen. Ondanks dat we dit onderdeel niet standaard in onze collectie aanbieden, gaan we ons ons best doen u zo spoedig mogelijk aan het gewenste onderdeel te helpen. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Een goede vlotte levering

Een goede zaak met goede website

Hoi Johan, Bedankt voor de review! Tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Defecte levering Gardena snel verholpen

Ik had een Gardena slangenwagen besteld en ondanks dat de doos er goed uitzag en geen zichtbare schade had, was de beugel van de slangenwagen verbogen. Ik heb hier melding van gemaakt en daar werd direct op gereageerd. Ik heb de slangenwagen voorzien van het retourformulier en na ontvangst bij de webshop, werd de nieuwe Gardena slangenwagen dezelfde week nog geleverd. Deze was helemaal ok en compleet. Vaak hoor je de slechte verhalen, dus vandaar dat ik deze review heb ingevuld.

Goedemorgen Erik, Bedankt voor het beoordelen van onze webshop. We vinden het super vervelend als we van onze klanten moeten vernemen dat er een manco is met een nieuw product. Natuurlijk willen we dit altijd netjes oplossen! We zijn blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost, veel plezier met de slangenwagen toegewenst. Met vriendelijke groet, Gardena Flymo Dealer

UItstekend.

Snelle levering. Geen overbodige extra verpakking, wat altijd erg onnodig en storend is. Kortom, heel positief.

Hi Frieda, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met uw bestelling en hopelijk nog eens tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Dik tevreden

Vlotte levering. Product (zweefmaaier) was mij al bekend en is heel handig voor kleine gazons. Trekt geen wielsporen, dus met één keer maaien ben je klaar. Is wel wat lawaaiig.

Hoi Ad, Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat het product bevalt :) Veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

De verpakking was verbroken.

De verpakking was verbroken. Een set met bouten was niet aanwezig, gelukkig paste de bouten van de vorige flymo op de nieuwe.

Beste meneer/mevrouw Walthaus, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om onze webshop te beoordelen. Alle producten komen bij ons nieuw van de leverancier. Wij vinden het dan ook vervelend om te horen dat u uw bestelling op deze manier heeft moeten ontvangen. Onze excuses hiervoor. Mocht u hier nog behoefte aan hebben, kunt u natuurlijk altijd nog even contact opnemen met onze klantenservice. Wij willen bovenstaande situaties altijd graag voor onze klanten oplossen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Niet echt geweldig.

Sproeier besteld en ontvangen, maar absoluut niet wat ik wilde dus dan maar terug sturen. Dat is een ingewikkeld gebeuren en de vrachtkosten ook nog voor mezelf. Ga het van de week terugbrengen naar Hellevoetsluis, dat is eenvoudiger.

Beste Joost, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We vinden het jammer om te horen dat de sproeier niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij begrijpen dat het vervelend is voor de klanten dat zij zelf de retourkosten dienen te betalen als het artikel niet naar wens is. Helaas zien wij tot op heden nog geen andere mogelijkheid om deze kosten te kunnen vergoeden. Onze excuses hiervoor. Wij zien u graag in ons tuincentrum in Hellevoetsluis. Wellicht dat één van mijn collega's u gepast advies kunt geven, zodat u misschien toch nog een sproeier naar wens kunt uitzoeken. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Het is echt een uitvinding. Lichtgewicht, sterke messen en super snel. De levering was heel snel en keurig.

Hoi Marjon, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Prima product snel geleverd

Als gewend zijn de flymo producten simpel en goed. En zeer doeltreffend.

Hi Leon, Bedankt voor de mooie 10! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Wat zijn wij goed geholpen zeg. Best even een dingetje om online iets te kopen voor veel geld. Maar het advies en de communicatie was zo helder dst wij de stap namen. En het systeem doet het uistekend.

Hi Christine, Bedankt voor de mooie en leuke review die u heeft achtergelaten. We zijn blij dat u zo tevreden over ons bent :) Heel veel plezier met de producten en geniet van het mooie weer! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Heel tevreden door makkelijk bestellen en snelle levering.

Zowel de dealer als de machine doen wat ervan verwacht mag worden.

Beste Marianne, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat zowel wij als het product aan uw verwachtingen voldoen. Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Keurig verpakt. Zonder beschadiging.

Goedemorgen Robert, Thnx voor de review! Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

snelle en exacte levering van de bestelde producten. Dank.

Na mijn bestelling keurig doorgekregen dat de bestelling onderweg was. De producten zijn op tijd geleverd. Doordat ik niet thuis was de bestelling afgegeven bij een een PostNL punt. Daar de bestelling opgehaald. Na opening pakket zat alles keurig in de doos. Nu weer aan de slag met de trimmer. Dank.

Matthieu goedemorgen! Bedankt voor de review. Zodra onze bestellingen gereed zijn gemaakt, worden deze verzonden met PostNL en informeren we onze klanten over de levering dmv een track & trace code. Als de klant niet thuis is, wordt het pakket netjes afgegeven bij een PostNL punt in de buurt, we l zo gemakkelijk! Veel plezier met de trimmer toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Prima elektrische maaier voor 50m2

Eenvoudig en veilig te bedienen. Goed idee voor de schoonmaak krabber voor het interne maaimes en maaikast, echter de krabber dient een betere vormgeving om de contouren van de maaikast te kunnen volgen c.q. schoon te maken. Het instellen van de maaihoogte 1, 2 of 3 is moeizaam in te stellen en dus voor verbetering vatbaar.

Hoi Wim, Bedankt voor de review, goed om te lezen dat de maaier bevalt! We zullen deze informatie doorspelen naar de leverancier, bedankt voor de feedback! Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Uitstekende webshop

Al na mijn eerste aankoop heb ik beslist dat dit nog mijn enige plaats wordt waar ik Gardena materiaal koop: snelle & correcte levering, uitgebreid gamma en de dienst naverkoop is uitmuntend!

Goedemorgen Christophe, Bedankt voor uw review. Zo leuk om te lezen dat onze service en kennis wordt gewaardeerd! We zien u graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

snelle levering, goed product

snel geleverd en product zoals mag worden verwacht van Gardena. prima.

Heel goede servies.

Bestelde producten naar wens geleverd.