Prima .

Goed materiaal

Altijd goed

Heel vlugge levering en product zoals omschreven. Perfect dus

alles snel geleverd!

maar er miste een schroef..

Onderdeel snel geleverd

Verbindingsstuk van slanghaspel lek Zonde om de hele haspel weg te gooien Los onderdeel besteld voor een schappelijke prijs,werd snel geleverd Super tevreden

Topprodukt

Goede levering van ‘water-steel’ en borstel met wisser. Precies wat je nodig hebt om handig de tegels te boenen. Anders loop je met de tuinslang in je hand, ook nog te bezemenen iedere keer overtollige water af te voeren

Vlotte levering van de gewenste producten

Leveren wat we gevraagd hadden op tijd en met de nodige informatie.

heb wat besteld maar is nog niet geleverd heb wel al betaald

slecht dus

prima en snel

prima en snel

Perfecte levering.

Dit is mijn tweede flymo maaier waarvan de laatste is voorzien van een nieuw maaimesik gebruik de flymo voor in aflopende grasmat ca.40 graden. Al 26 jaar ervaring

Beloofde levertijd ruim niet gehaald.

Levertijd bestelde Flymo 3-6 werkdagen, want niet op voorraad. Feitelijke levering na 11 dagen.

uitstekend

uitstekend

Aandrijf riem van grasmaaier kapot, nieuwe besteld en snel en correct geleverd.

geweldig

geweldig super zeer tevreden een dikke 10/

top

top

geweldig

alles goed geleverd,netjes op tijd.

Doet wat hij moet doen

opdracht picobello uitgevoerd

kan niet beter

Correcte en snelle levering. Top !

Zou dit bedrijf aanbevelen aan anderen

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

prima !

snel en correct afgehandeld en bezorgd, prima !

Duidelijke website

Ik zocht een schrobber om aan te sluiten op mijn tuinslang, zodat ik kan voldoen aan de huurvoorwaarden van mijn appartement en de tuinslang zou toch nog gebruikt worden. Dus een win-winsituatie. Ook kreeg ik gelijk een set mogelijkheid als eerste te zien omdat ik daarnaar zocht. Ook was de set vrij snel in de aanbieding nadat ik voor het eerst op de website stuitte en daar was ik uiteraard heel blij mee. Voor de rest ben ik blij met de schrobber en de lange steel, ik heb de schrobber nog niet uitgeprobeerd, maar het zal zijn dienst prima doen zoals ik al weet van mijn gardena tuinslang op haspel.

Op de site stond vermeld dat het artikel op voorraad was. Dat was ook echt zo. Voor het zelfde artikel heb ik bij twee andere aanbieders bot gevangen omdat zij ook aangaven dat ze voorraad hadden maar dat bleek niet waar te zijn. Dus jullie zijn beter betrouwbaar.

Goed prijs - Attent/volledig hulp

Zeer goed klantenservice. Bedankt Bianca.

Prima, snelle levering en compleet.

Prima, snelle levering en compleet.