Flymo draadspoel

Artikel zoals beloofd en snelle levering. Werkt prima!

Fijne handschoenen

Fijne handschoenen, goede prijs en snel en netjes geleverd (fijn in een gerecyclede ver-skiing0

Helemaal top

Van mijn minimaal 18 jaar oude Gardena flymo nog onderdelen kunnen krijgen . Onverstelbaar eigenlijk in deze tijd . Ipv van moeten weggooien een nieuwe messendrager kunnen bestellen bij " Gardena Flymo - dealer" . Helemaal happy . Binnen 1 dag thuis voor een hele mooie prijs . Een stuk goedkoper dan een nieuwe machine te moeten kopen en daardoor waarschijnlijk ook een stukje beter voor ons leefmilieu . Dikke duim , zeer aan te raden .....5 sterren .

Green kommentar

Geweldige service

Ik bestel vrijdag middag wat en ik heb het zaterdagmiddag al binnen

super materiaal en snel geleverd

snel geleverd materiaal . super kwaliteit. ga hier nog jaren geniet van hebben. echt een topper

Jammer

Vele malen producten bij hen besteld. Na contact met zeer vriendelijke verkoper gebleken dat mijn laatste bestelling helaas bij mij niet kan werken door lage waterdruk in woonwijk. Meteen in overleg een ander product besteld. Ik vind het dan zeer teleurstellend dat ik zelf moet opdraaien voor de retourkosten. Ik heb bij de retourzending nog een opmerking hierover geplaatst. Hier is niet meer op gereageerd. Volgende keer maar een ander bedrijf kiezen dan?

Beste Frank, Bij alle water producten wat besproeiing aangaat staat vermeld welke max bereik bij bepaalde water druk is. Water-kraan-druk is per wijk/stad/dorp/straat en zelfs per moment verschillend en zal nooit het zelfde zijn Vervelend te horen dat u niet tevreden bent met de retourbeleid. Producten die nieuw en niet naar wens zijn kunnen binnen 30 dagen retour gezonden en zijn de kosten voor eigen rekening. Ieder webshop heeft een eigen retour beleid, het is niet vanzelfsprekend dat de retour kosten vergoed worden. Met vriendelijke Groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

gardena is zeer slecht te bereiken en nemen geen contact meer na toezegging

telefonisch niet te bereiken en op mails wordt niet of na elke dagen op gereageerd. vragen worden verkeerd beantwoord door te weinig kennis . er komt een uitleg van, nu zou het moeten werken. of probeert u het later nog eens , of het licht aan u internet. kortom, Absoluut niet tevreden. gr.

Beste Hardy, Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de service over Gardena. Echter zijn wij niet van Gardena zelf maar een dealer. Mocht er via ons advies gevraagd worden via mail of telefoon krijgt u bij ons advies waar u wat aan heeft en niet "nu zou het moeten werken". Daarnaast is de klantenservice maandag t/m vrijdag zowel telefonisch als mail bereikbaar. We hebben in het systeem nagekeken wat u vraag is wat betrekking u ontevredenheid maar wij kunnen geen mail contact terug vinden onder het mail adres wat u gebruikt heeft voor deze review. Graag zien wij u mail te gemoed en anders zouden wij het erg op prijs stellen om deze beoordeling te verwijderen aangezien het over een ander bedrijf gaat. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Trage levering, maar toch gekregen.

Alles zat er gelukkig in. Dus nu kan ik verder!

mooi apparaat

Makkelijk te monteren en ziet het mooi uit

Zeer goede service

Zeer goede service

Goed verzorgd

Netjes verpakt

Zeer tevreden de beste.

Goed en klantvriendelijk

Hij is geweldig

Makkelijk uit te rollen en rolt zichzelf heel soepel weer op en is voor zeer veel doeleinden te gebruiken. SUPERDING

Goede omschrijvingen, maar lange kevertermijn

Zeer goede kwaliteit maar zeer lang moeten wachten terwijl alles op voorraad was en wanneer dan alles uiteindelijk verstuurd werd.

ALLES ZAT TEGEN NA HET PLAATSEN VAN DE BESTELLING, DAT KAN GEBEUREN, MAAR DE SERVICE WAS GEWELDIG BRAVO.

Helaas een verkeerde levering.

Helaas een koppeling voor ontvangen met buitendraad ipv binnendraad 't.b v. ontwateringsventiel. Maar snel en adequaat Ontwateringsventiel blijft lekken tussen kunstof aansluiting met rubber ring op de koppeling. Hoe vaster je hem aandraaid hoe harder hij gaat lekken.

Zeer slecht.

onbereikbaar middels mail en telefoon. Mail kreeg ik retour als onbestelbaar en telefoonnummer niet bekend. Heb het product ondertussen ergens anders besteld en dat kwam met een dag binnen.

Beste Henk, Vervelend om te horen dat u ons niet kon bereiken. Na ons weten hebben wij geen storing gehad in onze telefoon service en zijn we van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.30-17.00 onder telefoon nummer +31 (0)181 462 432 Ook in onze mail systeem zijn geen storingen terug te vinden. Welke email heeft u geprobeerd? Onze email adres is [email protected] Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Correct en snel.

Heel goed, heel tevreden!

Matig

Na diverse gesprekken met Gardena heb ik een fout advies gekregen en koppelingen besteld, ontvangen en betaald die niet werken/passen. Retourneren werkt niet, er zitten geen formulieren bij en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik zit dus met (betaalde) spullen die ik niet kan gebruiken. Weg geld 12,44 Euro. Ordernummer 300067485.. Factuurnummer 300035196 Ik zie toch graag een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen en stuur dan met plezier de spullen retour.

Beste Bert, Vervelend te horen dat u een foutief advies heeft gehad. Heeft u dit advies van ons gekregen? Zo ja dan horen wij graag van wie? Na ons weten hebben wij geen storing gehad in onze telefoon service en zijn we van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.30-17.00 onder telefoon nummer +31 (0)181 462 432 Retourneren bij Wishpel is heel eenvoudig. Is een product niet naar wens? Dan heb je bij ons maar liefst 30 dagen de tijd om het te retourneren. Download het retourdocument en vul hierop netjes al je gegevens in zodat wij de retouren zo snel mogelijk kunnen verwerken. Vervolgens kun je het product zonder opgaaf van reden gefrankeerd versturen via de PostNL, DHL of een andere koeriersdienst. Je kan het pakket retour versturen naar het volgende adres: Wishpel Webshops B.V. Kreekweg 2a, 3223 LJ Hellevoetsluis. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Alles verlopen zoals afgesproken en verwacht

Perfect verlopen. Prima site.

Totale leugens de voorraad

Bestelling gedaan, 1e keer super netjes. 2e bestelling. Website geeft aan artikel op voorraad voor 16:00 besteld morgen in huis. Helaas alle artikelen welke op voorraad zijn niet leverbaar, artikel met levertijd is het enige wat ze kunnen leveren. Zonder overleg hele bestelling door het bedrijf geannuleerd. Waardeloze klanten service leest de mail niet of antwoord helemaal niet. Ga lekker naar de winkel.

Beste Menting, Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de service. Helaas bleek tijdens het orderpicken van uw bestelling het artikel tijdelijk uitverkocht te zijn. Wij doen onze uiterste best de voorraad en het voorraadsysteem zo up to date mogelijk te houden. Hierover hebben wij u meerdere mails gezonden, ook over het annuleren. Wellicht zijn deze in u spam box terecht gekomen. Onze klantenservice team zijn bereikbaar op werkdagen zowel telefonisch als mail. In ieder geval onze excuses voor het het gelopen is. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

toegekomen,

zeer snel actie genomen na melding dat de colli nog niet toegekomen was.

Beste Frederik, In het systeem zagen wij dat uw bestelling bezorgt is op 12 juli. Klopt dit? Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Pakket niet ontvangen

Pakket na +-10 dagen nog steeds niet ontvangen. Via de track and trace code blijkbaar nog niet ingepakt ook. Duurt wel heel lang en klanten zijn niet op de hoogte van waar het pakket zich bevindt.

Beste Jelle, In het systeem zagen wij dat er een nieuwe track code is aangemaakt en dat u hier ook en mail van heeft gehad. Uw bestelling lag vanaf 22-6 voor u klaar op een servicepoint. maar omdat het pakket niet is afgehaald is uw bestelling retour verzonden. Zodra uw pakket retour is gekomen zullen wij contact op nemen met u en de opties voor leggen door vervolg stappen. In ieder geval onze excuses voor het ongemak. Team Gardena-Flymo-Dealer

terugsturen is veel te duur

jammer dat je zo veel moet betalen om t terug te sturen. maakt de aanschafwaarde echt te hoog. dat maakt dat ik een volgende keer 3x ga nadenken of ik het wel bij jullie wil aanschaffen. ik ben bijna een vierde van het bedrag kwijt aan terugsturen

Beste E.M, Vervelend te horen dat u de retour kosten te hoog vindt! Dit is het algemeen de verzendkosten om het retour te verzenden, er komen geen andere kosten in rekening. Zodra uw retour pakket in goede orde is ontvangen wordt uw aankoop bedrag met 100% terug betaald. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer