Ok

Perfecte service. Goed en snel.

Overzichtelijk aanbod en snelle service

Klantenservice niet echt meewerkend

Na mijn melding over een onderdeel dat binnen een jaar stuk was gegaan en dacht dat dit nog onder de garantie viel, moest ik eerst het onderdeel betalen € 40,- voordat zij het gingen bestellen. Dus geen garantie!! Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn onderdeel eind mei bezorgd zou worden (4weken wachten) echter eind mei nog steeds geen onderdeel geleverd. Maar het gras in ons gazon groeide uiteraard verder. Opnieuw gemaild en wat denk je een paar dagen later het onderdeel ontvangen. Kortom slechte service....

Maait goed geen opvang gras

De Flymo valt mij tegen in gebruik, waarom omdat ik voor mijn grote gazon electrisch maai met accu,s. De flymo gebruik ik voor sloot kanten omdat dat lichter gaat zo schuin, maar ben niet tevre om ouderwets met snoer te werken. Ik was eigenlijk blij geweest als deze Flymer ook met accu werkt. Jammer ik denk er over om tegaan verkopen

Snelle levering en goede communicatie!

Artikelen werden snel geleverd. Tevens een melding dat een van de producten niet meer leverbaar was, dus kreeg ik kosteloos het vernieuwde product aangeboden en geleverd! Top service.

goed alles prima

goed alles prima

Mooi optijd geleverd.

Prima product en op tijd geleverd

Verkeerde type

Ipv mini-trim heb ik een ander type ontvangen, dit bleek later mijn vergissing te zijn

Prima levering.

Snelle levering. Goede producten.

Aanrader

Goede en snelle service. En prima product.

duidelijk en helder

Verwijzend naar de juiste afdeling

Prima ik ben tevreden.

Product voldoet aan mijn verwachting duurzaam kwaliteit.

redelijk

prima en snel afgeleverd. Ik miste een korte handleiding hoe ik het onderdeel moest plaatsen

Mijn vragen ter voorbereiding op mijn bestelling werden snel en naar tevredenheid beantwoord. Ook de verzending was snel en correct

Tevreden met aankoop

Flymo Turbo lite 250. Uitermate geschikt voor kleine gazons. Makkelijk hanteerbare machine. Degelijk en met een metalen mes.

Alles naar wens

Ben zeer tevreden

Mooie site

Makkelijk om de servicedienst te bereiken als er problemen zijn met een bestelling.

Snelle levering.

Gardena is een betrouwbaar merk.

snel en netjes

Duidelijke website met veel informatie. Na bestellen wordt er snel geleverd.

Snelle levering, goede communicatie en scherpe prijs

Snelle levering, goede communicatie en scherpe prijs

Geleverd wat ik besteld heb

4 besteld; 4 geleverd. Betere score dan de vorige keer

Nog maar één keer gebruikt; nog te vroeg om een goed oordeel te geven...

Ik heb jaren tot volle tevredenheid de Flymo-multi-trim gebruikt. Toen die kapot was, wilde ik weer dezelfde trimmer kopen. Maar in de winkels werd me verteld, dat het merk Flymo in Nederland niet meer verkocht mocht worden. Toen ik op internet ging kijken, zag ik nog wel Flymo trimmers; de multi-trim echter niet. Daarom heb ik gekozen voor de Mini Trim Contour XT. Ik heb het idee dat de multi-trim krachtiger was, maar dat is na één keer gebruik nog moeilijk te zeggen. Ik kan niet lezen in de handleiding, tot wanneer ik garantie heb. En ook niet, waar ik terecht kan, mocht er iets kapot gaan. De handleiding kan duidelijker.

Goede service en een snelle levering

Duidelijke website, met informatie over het artikel. Eerlijke reviews, waardoor we een betere keuze gemaakt hebben.

Toch zwaarder dan verwach

Regelmatig maaien is noodzakelijk om een mooi gazon te krijgen

ziet er goed uit.

Gemakkelijk in elkaar te zetten maar een beter montagebegeleiding in Hollands was wel zo gemakkelijk.

Kreekweg 2

3223 LJ Hellevoetsluis