Perfect!

Makkelijk te bestellen, heel duidelijk. Mijn bestelling werd correct verwerkt en stipt geleverd! Heel tevreden!

heel goed

snelle levering en heel goed van prijs

Prima grastrimmer.

Handig in gebruik. Licht in gewicht. Geluidsarm! Wat wil een mens nog meer :)

Het Dienstbetoon is Bovenmaats!

'Kort & Krachtig' mbt orderplaatsing, klantenservice en bezorging !

Prima product!

Bij het bestellen werd beloofd dat het product de volgende dag bezorgt zou worden, maar het werd dagen later en onaangekondigd.

Goedemiddag Martien, Bedankt voor uw bestelling in onze webshop en de review. Ik zie inderdaad dat de bestelling 2 dagen later is geleverd dan beloofd. De bestelling is dezelfde dag nog verzonden, maar vanwege de afmeting van het pakket, in dit geval 169 cm lang, komt het helaas een enkele keer voor dat de pakketten naar een apart depot van PostNL gaan, waardoor de levering vertraging oploopt. Ik zie bij de track & trace code dat dat bij de levering inderdaad het geval is geweest. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We zijn blij om te lezen dat het Insectenhotel wel naar wens is! Graag tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

EEN AANRADER !!!

VOLDOET ZEKER AAN MIJN VERWACHTING. IK GEBRUIK ALL VELE JAREN FLYMO HEEL HANDING IN GEBUIK.

William bedankt voor deze review!

Voordelig, snel geleverd, zoals het hoort.

Vaker besteld bij deze firma, vaak voordelig. Vlotte behandeling en levering. Doen wat ze beloven. Zoals het hoort.

Goedemorgen Herbert, Bedankt voor de moeite om uw ervaring met ons als webshop te beoordelen! We zien u graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Kwaliteit

Kwaliteit

Goede,aankoop

Goed product heb juist nog iets besteld maar het is al 3 weken geleden dat ik er iets van gehoord heb

Hey Benny, Bedankt voor de review! Via de mail hebben we contact gehad over de status van uw bestelling. De informatie van de track & trace code geeft aan dat de bestelling is bezorgd en voor de aflevering is ook een handtekening geplaatst. We hopen dat u veel plezier mag hebben van de watersteel. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Hoi Luc, Bedankt voor de review! Graag tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Prima verlopen!

De grasmaaier besteld, direct een bevestigingsmail ontvangen en binnen de beloofde tijd is de grasmaaier bezorgd.

Goedemiddag Cees, Bedankt voor uw aankoop en de genomen moeite om uw ervaring met onze webshop te beoordelen. We zijn blij om te lezen dat alles volgens afspraak is verlopen en wensen u veel plezier met de grasmaaier toe. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

prijs/produkt/levertijd

goede prijs/produkt verhouding en snelle levering

Joseph bedankt voor de review!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

matig

Paste niet op de gardena watersteel van 1984 Heb een nieuwe steel moeten kopen van e 35 Dus dat schiet niet op.

Hoi Marijke, Wat vervelend dat de schrobber niet paste op de watersteel van 1984. We snappen dat het niet helemaal fijn is om dan een nieuw watersteel aan te moeten schaffen, maar gelukkig kunt u de schrobber nu gebruiken icm met de schrobber. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

flymo is een x merknaam van husqvarna

Een retro van husqvarna maai machine qua product maar intentie verklaring is goed gekeurd.

Correct en keurig

Alles goed

Alles goed

Goed produkt

Is handig en werkt prima!!!!

Makkelijk hanteerbaar makkelijk te reinigen en na gebruik op te hangen, waardoor geen ruimte van een vloer nodig is.

X

Matig

Materiaal erg kwetsbaar; veel punten herhaaldelijk moeten bijplakken vanwege het doorprikken van de baleinen

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over het materiaal. We zouden het fijn vinden als u ons per mail laten weten wat er mis is met het product. Deze informatie is voor ons altijd bruikbaar om door te spelen naar de leverancier, daar we ernaar streven onze producten van top kwaliteit te voorzien. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Gardena Flymo Dealer

Servicegericht

Tot twee keer toe goede ervaring in het meedenken voor een oplossing bij het niet op voorraad zijn van producten.

Was zeer goed

Vlot geholpen

Bedankt voor de review!

Perfect service

The person I had contact with was very helpful, and provided me with excellent service it was a pleasure.

Many thanks for your review Barry!