hoge qualiteit

degelijk materiaal en snel geleverd

Perfekt

Super:)

Paket niet ontvangen

Mijn ervaring slecht. Paket besteld. Artikel betaald en verzendkosten. Paket wordt verstuurd maar niet bezorgd En krijg mail Paket is trug gestuurd naar leverancier. Hoop als nog mij Paket te ontvangen. Vriendelijke groet jeroen

Beste Jeroen, Vervelend te horen dat uw bezorging niet gegaan is zoals het hoort. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgdiensten. Wel kunnen wij zodra uw pakket retour is gekomen, een nieuwe label aanmaken en uw pakket nogmaals verzenden. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

hele slechte levering

veel artikelen besteld, het merendeel niet geleverd en nu weer 2 weken later, mijn hele project ligt stil

Beste Michael, Vervelend te horen dat uw bestelling vertraagd is! Helaas heeft de leverancier te maken met leveringsproblemen waardoor wij onze voorraad niet aan kunnen vullen. Wanneer u met onze klantenservice mailt, kunnen zij voor u na kijken welke artikelen wanneer geleverd gaan worden. In ieder geval onze excuses voor het ongemak en vertraging! Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Snelle en klantvriendelijke service.

Het product kon niet de volgende dag worden bezorgd. In de mailwisseling werd mij op een prettige en begripvolle wijze duidelijk gemaakt dat dit beslist niet door de leverancier kwam. Een dag later had ik het wel in huis. De goede communicatie maakte voor mij het verschil.

Problemas con el envío y problema resuelto.

He tenido problemas con el envío. Tras comunicárselo, lo resolvieron rápidamente reintegrando el importe de la compra pues ya no tenían más piezas en stock. No es el escenario ideal....pero en este escenario su respuesta ha sido la más adecuada. Por ello le doy 5 estrellas

• ¿Nos recomendarías?

Vooralsnog een slechte beoordeling !

Een heel assortiment aan Gardena spullen besteld. Er zou 1 onderdeel in backorder worden geplaatst en rest zou vanmiddag door DHL zijn afgeleverd. Nu heb ik welgeteld 1 klein doosje mogen ontvangen met daarin een Gardena artikel wat ik niet eens heb besteld (en wat ook niets te maken heeft met het micro drup systeem wat ik in order heb geplaatst) Nu probeer ik de hele middag al te bellen maar alle nummers zijn om een of andere reden buiten gebruik. Een spoedige reactie is gewenst..

Beste Enrico, Wat vervelend te horen dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. Wij gaan het voor u uitzoeken wat er gebeurd is. En zullen hier spoedig via de mail op terug komen! Onze excuss voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Goede kwaliteit en service

prima goed tevreden

wij zijn goed tevreden

Beloften niet nagekomen

Duurdere order geplaatst voor een machine met onderdelen vanwege snelle levertijd (volgende dag). Order uitgesteld met de woorden alles in een keer te gaan leveren binnen drie dagen. Toen onderdelen voor een machine ontvangen die alsnog niet leverbaar bleek.

Beste T, Wanneer erbij een artikel staat voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Dan proberen wij hier ook naar toe te streven, echter zijn er diverse factoren die voor storing kunnen zorgen. Wanneer vanuit ons dit niet gehaald kan worden, krijgt u op diezelfde dag nog een mail. Soms blijkt tijdens het orderpicken dat een artikel tijdelijk uitverkocht is Wij doen onze uiterste best de voorraad en het voorraadsysteem zo up to date mogelijk te houden. Ook hiervan wordt u op de hoogte gehouden. In uw verhaal maken wij op dat het onderdeel als nog niet geleverd kon worden ivm niet meer leverbaar. Ook hier hebben wij direct op ingespeeld om een mail te zenden. Anders kijken wij graag met u mee wat wij in uw ogen anders hadden kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Goed en betrouwbare bedrijf

Ik had gardena koppeling gekocht, Maar de verkeerde type. Retour gedaan en Nieuwe goede type besteld allemaal perfect Verlopen. Zeer tevreden.

Een goed bedrijf

Een heel net bedrijf en snelle levering

Prima assortiment en levering

Levering zoals verwacht.

professioneel en snel, uitstekend!

Je sproeier begeeft het hartje zomer, op voorraad staat op deze site. Is dit wel zo, vraag je je dan wel af. Gelukkig, het blijkt te kloppen, evenals de snelle levertijd. De verpakking is uitstekend. Ik kan weer snel sproeien: Aanrader!

Perfekte levering

Besteld op de website en binnen de twee dagen geleverd. Prijs van de Gardena toebehoren is zeer kompetitief.

Alles goed verlopen zoals afgesproken

Super snel geleverd

‘s Avonds besteld, de volgende dag al geleverd. Goede communicatie. Zeer tevreden.

Alles prima zonder complicaties

Geleverd zoals beloofd: op tijd, onbeschadigd, inhoudelijk volledig.

Prima service, goede communicatie

Een aanrader om zaken met deze firma te doen. Waarom geen 5 sterren? De pomp bleek toch iets vertraagd te zijn; dit kreeg ik persoonlijk per mail keurig te horen en uiteindelijk was hij slechts 2 dagen later dan vooraf was toegezegd. Kortom: een betrouwbare partij!

Goede water verdeler

Ik wist al dat dit goed werkte. Omdat ik het oude type al 12 jaar had. Die moest ook wel een keertje stuk gaan na mijn intensieve gebruik. Dit nieuwere model is nog beter. En de oppervlaktes kan ik beter besproeien. Ik heb een grote tuin rondom mijn huis. En deze werkt dus perfect.

Alles correct en snel geleverd

Voldoet uitstekend aan mijn verwachting.

Aangeschaft om een hellend stukje gras te maaien. Werkt heel licht en prettig. Geen enkel ander systeem dan een zweefmaaier is hier geschikt voor.

Door dat de levering niet thuis werd gebracht zijn de spullen terug gestuurd

Heel jammer dat dhl het niet aan huis hebben gebracht en jammer dat het bedrijf alleen maar als antwoord gaven dan komt het terug en krijgt u uw geld terug (had gehoopt op een oplossing. ) ik ben aan huis gekluisterd en kan niet naar een breng punt komen halen.

Beste F, Wij vinden het vervelend te horen dat u de bezorging niet goed vond verlopen. Helaas hebben wij de bezorging niet zelf in de hand. Wel kunnen we met u me kijken waarom er gezegd is dat het pakket retour komt en u uw aankoop terug wordt gegeven. Normaal wanneer het pakket retour komt overleggen we met de klant of er een nieuwe label aangemaakt dient te worden. Wanneer u uw pakket alsnog wilt ontvangen, kunt u het beste een mail sturen naar onze klanten service. [email protected] Onze medewerkers kunnen dan met u mee kijken naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Originele onderdelen altijd goed

Wij kregen de bestelling vlot binnen. De onderdelen zijn origineel Flymo dus passen perfect.

Er wordt gezeurd om beoordelingen

Hou op met vissen naar schouderklopjes en doe gewoon je werk. Als er iets mis is hoor je het wel.

Beste, Vervelend dat u het ziet als naar complimenten vissen. Wij zijn trots op onze webshop en gunnen andere klanten ook een super service. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer