Super snel geleverd

‘s Avonds besteld, de volgende dag al geleverd. Goede communicatie. Zeer tevreden.

Alles prima zonder complicaties

Geleverd zoals beloofd: op tijd, onbeschadigd, inhoudelijk volledig.

Prima service, goede communicatie

Een aanrader om zaken met deze firma te doen. Waarom geen 5 sterren? De pomp bleek toch iets vertraagd te zijn; dit kreeg ik persoonlijk per mail keurig te horen en uiteindelijk was hij slechts 2 dagen later dan vooraf was toegezegd. Kortom: een betrouwbare partij!

Goede water verdeler

Ik wist al dat dit goed werkte. Omdat ik het oude type al 12 jaar had. Die moest ook wel een keertje stuk gaan na mijn intensieve gebruik. Dit nieuwere model is nog beter. En de oppervlaktes kan ik beter besproeien. Ik heb een grote tuin rondom mijn huis. En deze werkt dus perfect.

Alles correct en snel geleverd

Voldoet uitstekend aan mijn verwachting.

Aangeschaft om een hellend stukje gras te maaien. Werkt heel licht en prettig. Geen enkel ander systeem dan een zweefmaaier is hier geschikt voor.

Door dat de levering niet thuis werd gebracht zijn de spullen terug gestuurd

Heel jammer dat dhl het niet aan huis hebben gebracht en jammer dat het bedrijf alleen maar als antwoord gaven dan komt het terug en krijgt u uw geld terug (had gehoopt op een oplossing. ) ik ben aan huis gekluisterd en kan niet naar een breng punt komen halen.

Beste F, Wij vinden het vervelend te horen dat u de bezorging niet goed vond verlopen. Helaas hebben wij de bezorging niet zelf in de hand. Wel kunnen we met u me kijken waarom er gezegd is dat het pakket retour komt en u uw aankoop terug wordt gegeven. Normaal wanneer het pakket retour komt overleggen we met de klant of er een nieuwe label aangemaakt dient te worden. Wanneer u uw pakket alsnog wilt ontvangen, kunt u het beste een mail sturen naar onze klanten service. [email protected] Onze medewerkers kunnen dan met u mee kijken naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Originele onderdelen altijd goed

Wij kregen de bestelling vlot binnen. De onderdelen zijn origineel Flymo dus passen perfect.

Er wordt gezeurd om beoordelingen

Hou op met vissen naar schouderklopjes en doe gewoon je werk. Als er iets mis is hoor je het wel.

Beste, Vervelend dat u het ziet als naar complimenten vissen. Wij zijn trots op onze webshop en gunnen andere klanten ook een super service. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Ben tevreden

Ben tevreden

Betrouwbaar maar weinig informatie

2x iets besteld, maar helaas geen bevestiging gekregen over de bestelling. Pas na een aantal dagen krijg je bericht van de pakketdienst dat er een pakketje aankomt. Een digitale pakbon of factuur krijg je ook niet.

Beste Frank, Dank u wel voor uw aankoop bij Gardena-Flymo-Dealer.nl Nadat uw de bestelling afgerond heeft inde webshop, krijgt u van ons automatisch een bevestigingsmail. Wanneer dit niet het geval is, kan het zijn dat deze mail in uw spam box terecht is gekomen of dat het opgegeven email adres niet correct is. Met het feit dat u wel een mail heeft gekregen van de pakket dienst, denken wij dat de bevestigingsmail in uw spam box is gekomen. Met Vriendelijke Groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Grote keus snelle levering

Roestig exemplaar tuinzaag

Ik heb een gardenazaag besteld en kreeg een oud exemplaar die waarschijnlijk al jaren in het magazijn heeft gelegen. Vanwege duurzaamheid heb ik ervoor gekozen om deze niet terug te sturen.

pakje goed ontvangen maar geen track en trace gehad , ook geen rekening. jammer. vr. gr.

Super snel en goed

Perfect gergeld

Eenvoudig prima mesjes krijgen. 3ebestelling al bij deze webshop

Wij zijn zeer tevreden met de Flymo + koord.

Onze ervaring is prima. Zou niet weten welke opmerking wij zouden moeten maken. Groeten van fam Gelissen

Voor 16:00 besteld, betekend niet dat je het de volgende dag krijgt

Ik heb spullen besteld die de volgende dag zouden worden geleverd. Na twee dagen maar eens gebeld hoe dit zat. Kreeg als antwoord dat het naar verwachting tussen 3 en 6 werkdagen zou duren als het product binnen zou komen. Ik zou een email hebben gehad met daarin de uitleg. Nooit ontvangen (ook niet in spam box). Gevraagd of ik het bericht nog een keer kon ontvangen. Kwam toen wel aan zonder dat mij e-mailadres was aangepast?? Het lijkt dus of de belofte "voor 16:00 besteld is de volgende dag geleverd" slechts een reclame tekst. Ik snap nu in een keer ook de tekst bij de concurrent die schrijft: "bij ons betekend de volgende dag leveren ook echt dat je het de volgende dag krijgt" Deze concurrent levert namelijk wel volgens afspraak

Beste Gert Jan, Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de service. Echter hebben wij zowel op 5 juni als 8 juni u een mail gestuurd met de status van uw bestelling. Wanneer u onze klantenservice een mail stuurt, kunnen zij voor na checken of het opgegeven mail adres overeen komt. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Kan beter

Robotmaaier na 4 dagen stuk. Moet zelf regelen met Gardena. Inmiddels bijna 2 weken verder en nog steeds geen robotmaaier

Beste Tina, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw artikel niet meer naar behoren functioneert. Tegenwoordig kunt u rechtstreeks bij Gardena zelf de garantie aanvraag doen en zullen zij alles van A tot en met Z voor u regelen. Gardena wil graag de garantie en service bepaling zelf in hand houden vandaar dat u door verwezen met een standaard mail. In algemeen is Gardena redelijk snel met reageren, wellicht kan u er een mail achter aan sturen. Met vriendelijke Groet, Team Gardena-Flymo-dealer

Snelle levering voor goede prijs

Snel en netjes geleverd

Snelle levering goed product

Snelle levering goed product

Super goed geholpen.

Ben netjes en goed geholpen. Personeel was super vriendelijk.

Teleurstelling

Prima product op het eerste oog, snel geleverd maar helaas was de nieuwe robotmaaier afgeleverd met een defecte accu dus contact opgenomen en een nieuwe werd toegestuurd. Helaas even moeten wachten met maaien.

Prima en snel bezorgd.

Goed.