Perfect gergeld

Eenvoudig prima mesjes krijgen. 3ebestelling al bij deze webshop

Wij zijn zeer tevreden met de Flymo + koord.

Onze ervaring is prima. Zou niet weten welke opmerking wij zouden moeten maken. Groeten van fam Gelissen

Voor 16:00 besteld, betekend niet dat je het de volgende dag krijgt

Ik heb spullen besteld die de volgende dag zouden worden geleverd. Na twee dagen maar eens gebeld hoe dit zat. Kreeg als antwoord dat het naar verwachting tussen 3 en 6 werkdagen zou duren als het product binnen zou komen. Ik zou een email hebben gehad met daarin de uitleg. Nooit ontvangen (ook niet in spam box). Gevraagd of ik het bericht nog een keer kon ontvangen. Kwam toen wel aan zonder dat mij e-mailadres was aangepast?? Het lijkt dus of de belofte "voor 16:00 besteld is de volgende dag geleverd" slechts een reclame tekst. Ik snap nu in een keer ook de tekst bij de concurrent die schrijft: "bij ons betekend de volgende dag leveren ook echt dat je het de volgende dag krijgt" Deze concurrent levert namelijk wel volgens afspraak

Beste Gert Jan, Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de service. Echter hebben wij zowel op 5 juni als 8 juni u een mail gestuurd met de status van uw bestelling. Wanneer u onze klantenservice een mail stuurt, kunnen zij voor na checken of het opgegeven mail adres overeen komt. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Kan beter

Robotmaaier na 4 dagen stuk. Moet zelf regelen met Gardena. Inmiddels bijna 2 weken verder en nog steeds geen robotmaaier

Beste Tina, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw artikel niet meer naar behoren functioneert. Tegenwoordig kunt u rechtstreeks bij Gardena zelf de garantie aanvraag doen en zullen zij alles van A tot en met Z voor u regelen. Gardena wil graag de garantie en service bepaling zelf in hand houden vandaar dat u door verwezen met een standaard mail. In algemeen is Gardena redelijk snel met reageren, wellicht kan u er een mail achter aan sturen. Met vriendelijke Groet, Team Gardena-Flymo-dealer

Snelle levering voor goede prijs

Snel en netjes geleverd

Snelle levering goed product

Snelle levering goed product

Super goed geholpen.

Ben netjes en goed geholpen. Personeel was super vriendelijk.

Teleurstelling

Prima product op het eerste oog, snel geleverd maar helaas was de nieuwe robotmaaier afgeleverd met een defecte accu dus contact opgenomen en een nieuwe werd toegestuurd. Helaas even moeten wachten met maaien.

Prima en snel bezorgd.

Goed.

Groot aanbod, lage prijzen

Goede ervaring door groot assortiment, lage prijzen en snelle levering. Top!

Super goede service!

Fijn geholpen

Snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Verkeerd product geleverd

Ze heeft de verkeerd product geleverd Jammer

Beste N, We besteden altijd onze uiterste zorg aan het klaarmaken van de verzendingen voor onze klanten. Helaas kan het een keer toch voorgekomen dat een pakket omgewisseld is met een andere klant. Heeft u al contact gehad met onze klantenservice? Onze klantenservice medewerkers kijken graag met u mee om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Keurig en snel afgeleverd

prachtig machien

reeds lange jaren een gekend merk bij mij

Snel en accuraat!

Ene dag besteld, twee dagen later in huis.

Snel en keurig

Ik had iets besteld, snel geleverd, maar bleek niet te passen, makkelijk retour gestuurd en snel geld terug.

Prima ervaring met deze webshop!

Duidelijke website, goede info, snelle bezorging en product zoals verwacht.

Uitstekend.

Ik was op zoek naar een tuinslang en aansluitkoppelingen van Gardena. Uitstekend geslaagd bij deze dealer en voor naar mijn mening een redelijk prijspeil. Prima geregeld en netjes bezorgd door DHL parcel. Dus uitstekend.

top

snel geregeld

Goed product, vlot geleverd

Handig Gardena hulpstuk

Algemeen antwoord

Ik kreeg een algemeen antwoord voor dummies waar ik niets mee was. Het antwoord geldde niet voor het model van robotmaaier waar het over ging. Nochtans werd het model door mij vermeld in de probleemstelling.

Beste Erik, Vervelend te horen dat het antwoord niet naar uw tevredenheid is geweest. Wij proberen ons uiterste best om goede antwoorden te geven waar u als klant wat aan heeft. Wellicht hebben wij de vraag verkeerd geïnterpreteerd of anders begrepen dat u bedoelde. Wanneer u wilt kunnen wij dit voor u onderzoeken. Mocht u dit willen, dan kan u het beste een mail sturen naar [email protected]. Met Vriendelijke Groet, Team Gardena-Flymo-Dealer

Snel en goed geleverd

Kreekweg 2