Goede snelle levering

Handig dat je het helemaal op maat kunt bestellen en ook kunt afhalen. Vriendelijk geholpen bij afhalen

Prima bedrijf

Snel geleverd, Kwaliteit goed. goede prijs

Ik werd zelfs gebeld bij twijfel over een opgegeven maat. Op de website zie je niet heel duidelijk welke maat je in het venster tikt. Wellicht een verbeterpuntjes voor de ICT

Snelle levering, aardig personeel en goeded waar

Perfecte kwaliteit op maat voor een redelijke prijs

Grote bestelling van 30 stuks plexiglas met allemaal verschillende maten. Snel geleverd, alles op de mm nauwkeurig, en past perfect in de toepassing!

Prima service prima kwaliteit

Prima service prima kwaliteit

Goed snel goedkoop

Ik heb 0 feedback ze werken snel prijs is goedkoop. Als ik ooit nog eens een stuk plexiglas nodig heb kom ik terug

Top snel geleverd

Bestelling volgende dag in huis

Snel en spatzuiver

Bestelling stond de volgende dag al klaar. Tot op de mm gesneden, keurig!

Snelle en professionele service

Heel goed!

Top, snel en betaalbaar

Perfect, concurrende prijs. Order echt supersnel klaar. Ik heb 2 afdekplaatjesvoor mijn airco's laten maken. Nu hoef ik alleen het plexiglasplaatje af te nemen. Superbedankt!

Geweldig.

s'Morgens vroeg besteld, de volgende dag al geleverd hoe bestaat het beter kan het toch niet. Met vriendelijke Groet Aad Voogd.

Super goed en correct bedrijf, duidelijk in communicatie, en levert snel!!

Duidelijk en helder in communicatie, fijne website die het bestellen makkelijk maakt, en super goede prijs/kwaliteit verhouding!

Top, snel

Online besteld, volgende dag opgehaald. Lekker snel.

Goed en snel geleverd

Plexiglas is snel en in de opgegeven maten afgeleverd binnen 2 werkdagen

Snel genoeg

Vlotte levering Precies op maat. Netjes afgeleverd.

Snel en keurig afgeleverd

Precies op maat zoals verwacht!

Niet thuis

Voor mijn school heb ik via internet een plexiglas besteld. Met een gat voor de airco Helaas is die iets te lang. Of ze er, tegen betaling, een halve centimeter af kunnen halen? ' Nee, daar beginnen er niet an'....

Beste Hans, Wij zagen geen materiaal dat niet bij ons gekocht is. Als je wilt dat er een halve centimeter afgezaagd wordt, moet je bij de leverancier zelf zijn waar het gekocht is. Met vriendelijke groet, Plexiglas discounter

snel en goed op maat

Mijn maten door gegeven en een paar dagen later is het al bezorgd. en op de millimeter nauwkeurig .

Snelle srevice

Een snelle en goed verpakte bestelling ontvangen . Prima en duidelijke site ook.

Topkwaliteit en proffesionele mensen

Werkelijk heel goed bedrijf voor plexiglas, zelfs na foutje van mijn zijde bij bestellen werdt na een mailtje alles perfect gecorrigeerd. Na enkele uren was mijn bestelling klaar tot op de mm precies, echt super. Top ga zo door mensen.

Prima service, lekker betaalbaar. Aanrader!

Prima service. Overzichtelijke website en goede prijzen. Zeker in Amsterdam een aanrader.