2e positieve bestelling en levering

Zeer tevreden over de goed verpakte en snelle levering van mijn 2e bestelling van diverse maten plexiglas. Correct op de gewenste maat gemaakt.

Snel en vriendelijk

Order wordt snel afgehandeld. En volgens wens geleverd.

Goed produkt.

Top bedrijf

Hele fijne zaak snel geleverd en precies op maat geleverd

Afgehaald , even zoeken waar t is

Helemaal top!

Alles compleet naar wens en fantastische service!

Prima service maar duur

Tip: wanneer jullie en klant zien struggelen met het fitten van een bij jullie gekochte plexiglas, kom dan even naar de parking en bied je hulp aan.

Prima webshop, keurig snel geleverd

Correcte snelle levering, dikke plaat plexiglas was keurig verpakt.

Snel en precies wat ik zocht

Positief

Ik kreeg enorm snel mijn plexiglas. Het plexiglas ziet er enorm goed uit tevens is het goedkoper dan andere winkels. Dit is echt een aanrader

Ik kon mijn bestelling al na een uur ophalen. Heel fijn.

Ik kon mijn bestelling al na een uur ophalen. Heel fijn.

Prima service, maatwerk was perfect op de juiste maat geleverd.

Maatwerk plexiglas besteld, was perfect!

Het plexiglas was snel geleverd en netjes verpakt.

Goede kwaliteit,afmetingen keurig en levering was snel.

Binnen een dag een telefoontje wanneer en hoe laat ze ongeveer bezorgen. Goed geregeld!

Eenvoudig te bestellen via website, op maat gemaakt. Netjes verpakt op afgesproken tijd afgeleverd

toppie

goede service

Vriendelijk personeel.

's morgens besteld een uur later ligt het klaar om opgehaald te worden

Top! Goede service, snel klaar.

Snelle service vanaf bestellen tot ophalen. Tip: optie toevoegen bij het bestellen om de lijsten af te werken.

Het was erg fijn om het plexiglas zo snel geleverd te krijgen.

Altijd op maat en prima Kwaliteit

Plexi platen kwamen goed beschermt aan en er zaten zelfs wat extra platen bij :)

Snelle service, platen waren goed op maat. En heel goed verpakt!

Snelle levering, beetje afwijking in het formaat.

Overal wezen kijken wel gevonden maar moest zelf op maat zagen / snijden. Dat gaat met plexiglas bijzonder moeilijk. En hier wordt het netjes op thuis geleverd.alle lof kan niet anders zeggen. En de stofkap die ik er van heb gemaakt is bijzonder mooi geworden. Gr Theo Dirksen Langbroek

snelle en goede service tegen een betaalbare prijs.

Mijn bestelling werd duidelijk teruggekoppeld en de tijdsplanning klopte zoals men het vooraf had aangegeven. De kwaliteit was goed en ik ben zeer tevreden.

De bestelling lag met een dag klaar en was keurig verpakt. Met het plaatsen van de platen ontdekte ik dat alle vier platen 5 mm. te ruim gezaagd waren. Na wat ergernis alles zelf op maat gezaagd, beetje slordig als de maten goed in de bestelling stonden.