Het plexiglas was snel geleverd en netjes verpakt.

Goede kwaliteit,afmetingen keurig en levering was snel.

Binnen een dag een telefoontje wanneer en hoe laat ze ongeveer bezorgen. Goed geregeld!

Eenvoudig te bestellen via website, op maat gemaakt. Netjes verpakt op afgesproken tijd afgeleverd

toppie

goede service

Vriendelijk personeel.

's morgens besteld een uur later ligt het klaar om opgehaald te worden

Top! Goede service, snel klaar.

Snelle service vanaf bestellen tot ophalen. Tip: optie toevoegen bij het bestellen om de lijsten af te werken.

Het was erg fijn om het plexiglas zo snel geleverd te krijgen.

Altijd op maat en prima Kwaliteit

Plexi platen kwamen goed beschermt aan en er zaten zelfs wat extra platen bij :)

Snelle service, platen waren goed op maat. En heel goed verpakt!

Snelle levering, beetje afwijking in het formaat.

Overal wezen kijken wel gevonden maar moest zelf op maat zagen / snijden. Dat gaat met plexiglas bijzonder moeilijk. En hier wordt het netjes op thuis geleverd.alle lof kan niet anders zeggen. En de stofkap die ik er van heb gemaakt is bijzonder mooi geworden. Gr Theo Dirksen Langbroek

snelle en goede service tegen een betaalbare prijs.

Mijn bestelling werd duidelijk teruggekoppeld en de tijdsplanning klopte zoals men het vooraf had aangegeven. De kwaliteit was goed en ik ben zeer tevreden.

De bestelling lag met een dag klaar en was keurig verpakt. Met het plaatsen van de platen ontdekte ik dat alle vier platen 5 mm. te ruim gezaagd waren. Na wat ergernis alles zelf op maat gezaagd, beetje slordig als de maten goed in de bestelling stonden.

Mooi product vriendelijkheid wat minder

Bestelling ging snel en afhalen kon meteen de volgende ochtend. Klantvriendelijkheid verdient wat aandacht.

Absoluut goed

Snelle service en vriendelijk. Gewoon prima!

Goede service en goed verpakt.

De bestelde artikelen(Plexiglas en lijm) kwamen netjes op tijd en goed verpakt binnen. Later kwam ik erachter dat er bij het lijmen van Plexiglas ook antistatisch reinigingsmiddel en microvezeldoekjes nodig zijn. Had ik dat eerder geweten dan had ik het er meteen bij besteld. Nu heb ik deze elders gekocht, want hier zou het veel te duur worden. Dus een advies om aanvullende producten mee te bestellen is wenselijk(en gunstig voor de verkoper!).

Bestelling was snel geplaatst, goed verpakt en snel verzonden. Minpuntje is verzenden per DHL; bezorger had het gewoon tegen de voordeur gezet.

Ik ben goed te spreken over de Plexiglas Discounter!

Keurig verpakt. Maar het gaat natuurlijk om de inhoud. Perfect op maat!

Snelle levering Perfect op maat Goed verpakt

Snelle Levering

Levering was goed. Product was keurig verpakt en op de juiste maat

keurig!

gebeld, kon ophalen, stond klaar, goed verpakt prima geregeld.

Snelle en correcte levering

Goede service, veilige verzending!

Goede service, veilige verzending, goede kwaliteit.

Product keurig op maat geleverd

Keurig afgewerkt voor een net bedrag.

Ik had dit eerder moeten weten. Vier plaatjes polycarbonaat. Netjes gezaagd.

39 Treubweg

Diemen 1112 BA