Absoluut goed

Snelle service en vriendelijk. Gewoon prima!

Goede service en goed verpakt.

De bestelde artikelen(Plexiglas en lijm) kwamen netjes op tijd en goed verpakt binnen. Later kwam ik erachter dat er bij het lijmen van Plexiglas ook antistatisch reinigingsmiddel en microvezeldoekjes nodig zijn. Had ik dat eerder geweten dan had ik het er meteen bij besteld. Nu heb ik deze elders gekocht, want hier zou het veel te duur worden. Dus een advies om aanvullende producten mee te bestellen is wenselijk(en gunstig voor de verkoper!).

Bestelling was snel geplaatst, goed verpakt en snel verzonden. Minpuntje is verzenden per DHL; bezorger had het gewoon tegen de voordeur gezet.

Ik ben goed te spreken over de Plexiglas Discounter!

Keurig verpakt. Maar het gaat natuurlijk om de inhoud. Perfect op maat!

Snelle levering Perfect op maat Goed verpakt

Snelle Levering

Levering was goed. Product was keurig verpakt en op de juiste maat

keurig!

gebeld, kon ophalen, stond klaar, goed verpakt prima geregeld.

Snelle en correcte levering

Goede service, veilige verzending!

Goede service, veilige verzending, goede kwaliteit.

Product keurig op maat geleverd

Keurig afgewerkt voor een net bedrag.

Ik had dit eerder moeten weten. Vier plaatjes polycarbonaat. Netjes gezaagd.

Uitstekende kwaliteit plexiglas

Goede service, snel geleverd en erg tevreden met de geleverde kwaliteit.

snelle levering.

Mijn bestelling werd erg snel geleverd. en was perfect op de juiste maat gezaagd.

goede kwaliteit en maandag besteld en dinsdag voor 12 uur al kunnen ophalen

heb al eerder platen besteld voor mijn overkapping en die waren ook binnen een dag gezaagd en op kunnen halen. Nu op maandag ochtend besteld en dinsdag al kunnen ophalen en nu dus lekker warm buiten zitten door de goede service

Plexiglas s"avonds besteld,volgende dag al in huis, Had 2 platen besteld deze zijn mooi op maat aangeleverd en goed verpakt

Had de verkeerde maat besteld,dit word zonder problemen opgelost! Snelle levering en snel antwoord op mijn mail!

Dat is het wat ik zocht, plexiglas voor school

Je googled en je plaatst de bestelling en met 2 dagen heb ik de bestelling kunnen afhalen. Alles op maat gesneden/ gezaagd super

Goed verzorgde bestelling

Het product aangevraagd en geleverd in een paar dagen. Bovendien prima ingepakt, zodat het pakket onbeschadigd is geleverd!

Goed service vriendelijke mensen en je wordt goed te woord gestaan

Professioneel

Snel en keurig afgeleverd

Uitstekende en snelle service

Zo als het hoort

Alles volgens afspraak en op tijd

Snelle levering en niet duur

geweldig

heel snel met afhandeling een 10

Top bedrijf

Makkelijke site eenvoudig de maten invullen. Goede uitleg over het produkt. Snelle en correcte levering.. Een aanrader voor diegene die plexiglas of iets dergelijks willen kopen..