Uitstekende kwaliteit plexiglas

Goede service, snel geleverd en erg tevreden met de geleverde kwaliteit.

snelle levering.

Mijn bestelling werd erg snel geleverd. en was perfect op de juiste maat gezaagd.

goede kwaliteit en maandag besteld en dinsdag voor 12 uur al kunnen ophalen

heb al eerder platen besteld voor mijn overkapping en die waren ook binnen een dag gezaagd en op kunnen halen. Nu op maandag ochtend besteld en dinsdag al kunnen ophalen en nu dus lekker warm buiten zitten door de goede service

Plexiglas s"avonds besteld,volgende dag al in huis, Had 2 platen besteld deze zijn mooi op maat aangeleverd en goed verpakt

Had de verkeerde maat besteld,dit word zonder problemen opgelost! Snelle levering en snel antwoord op mijn mail!

Dat is het wat ik zocht, plexiglas voor school

Je googled en je plaatst de bestelling en met 2 dagen heb ik de bestelling kunnen afhalen. Alles op maat gesneden/ gezaagd super

Goed verzorgde bestelling

Het product aangevraagd en geleverd in een paar dagen. Bovendien prima ingepakt, zodat het pakket onbeschadigd is geleverd!

Goed service vriendelijke mensen en je wordt goed te woord gestaan

Professioneel

Snel en keurig afgeleverd

Uitstekende en snelle service

Zo als het hoort

Alles volgens afspraak en op tijd

Snelle levering en niet duur

geweldig

heel snel met afhandeling een 10

Top bedrijf

Makkelijke site eenvoudig de maten invullen. Goede uitleg over het produkt. Snelle en correcte levering.. Een aanrader voor diegene die plexiglas of iets dergelijks willen kopen..

Netjes op maat en verpakt

Bedankt, voor werk eraan.

Keurig en snelgeleverd

Correcte snelle levering!

!!

Makkelijke site, betaalproces goed. Snelle en goede levering.

Zie titel

Snelle leverring

snel en kwalitatief top

Bestellen tot op de gevraagde mm. Superstrak gesneden, erg snel geleverd en goed ingeplakt.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel en kwalitatief goede plexiglas gekocht hier en tegen een zeer scherpe prijs. Zal zeker nog eens langskomen

Ik ben tevreden !

Een aantal plexiglas platen besteld tbv bescherming boven blad kastjes. Prijs concurrerend Order proces oke Uitstekend verpakt. Netjes op maat gemaakt geen bramen

Perfecte service

Snelle en goede service. En topmateriaal!

Fijne samenwerking, goede producten

Goed geïnformeerd en fijne samenwerking. Snelle levering. Producten zijn top