Helemaal tevreden over deze winkel

We waren op zoek naar een inklapbare ovale tuintafel. We vonden deze uiteindelijk bij meubelen online. Bestel en betaal proces ging zonder problemen. Op vrijdag avond besteld en op woensdag werd hij door DPD afgeleverd. Helemaal te volgen met Een update ‘s morgens en een uurtje voor aflevering. Tafel in elkaar zetten was even een klein puzzeltje maar was verder geen probleem. Mooie tafel voor een goede prijs. Kortom wij zijn helemaal tevreden met de tafel en met meubelen online.

Klantendienst (Dick) was super vriendelijk en hulpzaam (een verkeerde schroef in het pakket werd direct opgelost), communicatie was snel en correct. Kortom, zo maak je tevreden klanten! Bedankt!

Redelijk, bestelling duurde lang

Bestelling was wat lang onderweg. In t begin weinig communicatie, later was dit prima

Super tevreden!

Snelle levering, heel goede kwaliteit. Nog nooit zo tevreden geweest met een online aankoop!

het was prettig een voorbeeld in de toonzaal te kunnen zien- en voelen- en online te kunnen kopen !

Beste heer Mirck, De zes eetkamerstoelen (Rio velours groen met zwarte poten) staan prachtig en zitten voortreffelijk. We zijn er erg blij mee. Het in elkaar zetten was een leuk werk, aan de hand van tekeningen was het met de bijgeleverde schroeven en sleutels in anderhalf uur al klaar. Nogmaals hartelijk dank voor de verkoop en de thuisbezorging. Alle goeds met hartelijke groet !

Pluspunten

snelle reactie op mijn vraag en conform afspraak snelle levering! Top

Pluspunten

Snelle en goede levering!

Zou het niet weten

Pluspunten

Snelle reactie en erg behulpzaam

Pluspunten

Alles zoals beloofd incl snelle levering en lage prijs

Pluspunten

Levering optijd goed verpakt Niks mis mee

Weet ik zo niet

Pluspunten

Pluspunten

netjes geleverd, was geen moeilijke bestellen, maar zoals het hoort keurig op tijd, netjes verpakt.

Pluspunten

Heel goed bedrijf. Snel en keurig verstuurd.

Pluspunten

op tijd afgeleverd en voldeed aan de verwachting

n.v.t.

Pluspunten

Een van onze vlinderstoelen is kapot, via google kwamen we op Meubelen-online. We hebben eentje besteld voor een mooie prijs. Is niet helemaal dezelfde als de overige 3 maar is niet storend. De stoel is ook snel geleverd.

niets

Pluspunten

Kijk goed naar de verkoopprijzen van de artikelen

Pluspunten

Super snel en goed verzorgd.

Pluspunten

Afspraakgoed nagekomen ( een Pluim ) bedankt.

Niet voor mij.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Besteld via Meubelen-online, op Bol.com Ik heb een bureau willen retourneren aangezien het door de levering schade had gekregen. Na meermaals te mailen, bellen, ... Werd mijn bureau nog steeds niet opgehaald. Er werd al 3 keer (!!!) een afspraak gemaakt om het bureau op te halen, maar telkens weer opnieuw komen ze er niet om. Het minste wat ze konden doen is eens bellen om te vertellen dat de ophaling niet mogelijk zou zijn, maar ditis voor de 3e keer niet gebeurd. Het is zeker onaanvaardbaar dat ik nu al 3 keer tijd heb moeten vrijmaken in mijn planning, en dat ze er dan doodleuk niet omkomen, zonder maar eens iets te laten weten. Ik bestel zeker nooit meer bij hun, en ik stel voor dat u als consument dit ook niet doet... Tenzij u van het muurtje naar het kastje wilt lopen!!

Pluspunten

Opvolging online zeer accuraat

Pluspunten

Mooi en zoals aangegeven mooi op tijd geleverd

Pluspunten

Heel goede service. In 2 onderdelen van het wandrek dat ik besteld had zat een deukje en een beschadiging. Na een telefoontje ontvingen we de vervangende onderdelen binnen 2 dagen thuis. De communicatie met het bedrijf liet ook niets te wensen over.