Klantvriendelijk

Ik was een afdekplaatje kwijt van een van mijn fateuills. De firma was zo vriendelijk om me die kostenloos toe te sturen. Prima service

Betrouwbare verkoper

Goed contact. Snelle reacties. Product snel verstuurd.

Top meubelzaak

Perfecte service . Reageert meteen op e-mails Vlotte levering …

2 dekchairs besteld, maar door een fout bij de pakketdienst werd er maar 1 geleverd. Even contact gezocht en 1 dag later kwam de volgende stoel. Zeer tevreden over de service en de prachtige stoelen.

Snelle bezorging en snelle reactie.

ik had een vraag aan de klantenservice en kreeg meteen antwoord. Verder werd de kast snel en in goede orde bezorgd. Ga zeker vaker bij dit bedrijf bestellen.

Communicatie en service helemaal top!

Helaas voldeed het meubelstuk (slaapbank) niet aan mijn wensen. De communicatie over het retourneren verliep prettig en ik kreeg steeds snel een reactie. Uiteindelijk is het helemaal goed afgehandeld. Jammer dat de slaapbank niet voldeed, maar ik ben toch een tevreden klant.

Gewoon heel goed!

Ik ben door Dick van Meubelen-online fantastisch geholpen. Door eigen schuld eerste zending retour moeten sturen, maar geen enkel probleem. Tweede zending snel en probleemloos geregeld. Kortom, complimenten en een zekere aanrader!!

Helemaal happy met onze tuinbox

De ronde zwarte tuinbox voor klein tuingereedschap is netjes en op tijd aangekomen bij ons huis! Hartstikke bedankt, hij is top.

Super goede service

Bij een fabricagefout snel persoonlijk en vriendelijk contact. Het probleem werd zo spoedig als mogelijk was verholpen.

Perfecte service en levering

Nadat ik via bol.com de bestelling had geplaatst kreeg ik een telefoontje om de order door te nemen en te kijken of alles conform wens was doorgekomen en of er nog de wens was voor accessoires. Alles werd keurig op tijd en volgens afspraak geleverd.

Geweldige ervaring, prachtige tafel gekocht en geweldig geholpen

Grweldige ervaring, super vriendelijk en super geholpen

Uitmundende klantengerichtheid

Ik moet bevestigen dat dit online platform helemaal aan te bevelen is. De eigenaar is super vriendelijk, antwoordt heel gericht ( zelfs op zaterdag). Transport werd naadloos geregeld. Echt top. Na drie dagen was een houten bureau dat ik nergens anders kon vinden, geassembleerd thuis en dit voor een prijs dat ik als correct kan bestempelen.

prima service

Ik heb bij meubelen-online een kapstok gekocht. Had van te voren enkele vragen die prompt zijn beantwoord. De kapstok is top, ben er blij mee !

Na een telefonische afstemming heeft men een een voorstel gemaakt voor een glazen vitrine die bij onze wens paste. De prijs kwaliteit was boven verwachting. Ook was men heel flexibel over het aflever moment en de afwijkende leverlocatie en het daarvoor af te stemmen aflever moment. Kortom super. Willem

Fantastische onberispelijke service

Waren steeds correct en snel in hun antwoorden. Levering gebeurde op het afgesproken tijdstip. De bijkomende service achteraf getuigd van een klantvriendelijk bewind

Prachtige stoel

Prachtige sternzeit stoel gekocht. Spannend om de juiste kleur uit te zoeken vanaf een plaatje op de website, maar op verzoek direct stof staaltjes ontvangen. Ook een foto van mijn interieur gestuurd en persoonlijk kleuradvies gekregen. Dit is een echte fijne persoonlijke webshop. Een aanrader!

Fantastisch mooi product

Super snel geleverd en mooi kwalitatief product. Eenvoudig te monteren! Echt waar voor je geld, dat zie je wel eens anders helaas.

Netjes geleverd en vlotte afhandeling vragen

Fijne stoelen en vragen over de levering waren vlot beantwoord.

Prachtig product voor een goede prijs

Een heel fijn bedrijf wat zegt wat het doet en doet wat het zegt. De stoel werd heel snel bezorgd. De kleuren op de site kloppen met de werkelijkheid. De montage was zelfs voor mij heel eenvoudig te doen. Ik ben een heel tevreden klant

Wij hebben een zeer goede ervaring bij Meubel-online !!!!

Bijzonder prettig!

Diverse meubelen besteld waar de prijs kwaliteit verhouding correct is. Iets niet correct, dan lost men het keurig op zonder problemen. Fijne club dus.

In deze tijden waar veel bedrijven het druk hebben dus niet altijd bereid zijn om een beetje mee te denken met de klant. Wij werden top gehold en door meubelen online mooie aangepaste prijs gekregen en snel bezorgd zodat ons nieuwe restaurant op tijd open kon Tot de volgende weer Gr Daan

Duidelijke, persoonlijke en vriendelijke communicatie. Snelle reactie, levertijd klopt. Blij met nieuwe stoelen!

Zeer vriendelijk en correct geholpen door Dirk Mirck

Helaas ging het even fout bij de bezorging maar een fout is niet erg als die goed wordt hersteld en dit geval is het heel goed opgelost door Dirk. Dank daarvoor.

Zeer prettig

Wij hebben het metname prettig gevonden om de door ons uitgezochte retrostoelen in het echt te zien, de zit te voelen, en de kleur te zien. De verdere afhandeling was zeer zorgvuldig, waarvoor dank. Wij zijn erg blij met onze mooie retro stoelen. Martin Smit en Renny Alkema Zevenhuizen (op de grens van Groningen en Drenthe)

Over Meubelen-online

Welkom bij Meubelen-Online, dé betrouwbare leverancier van hoogwaardige en betaalbare meubelen! Met bijna een perfecte beoordeling van bijna 10/10 op Kiyoh Reviews, streven wij ernaar om jouw eerste keuze te zijn voor stijlvolle en functionele meubeloplossingen. Onze collectie omvat een breed scala aan professionele bureaus en diverse meubelstukken die niet alleen je interieur verfraaien, maar ook voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. Bij Meubelen-Online geloven we in eerlijkheid, transparantie en uitmuntende service. Onze klantenwaarderingen getuigen van onze toewijding aan klanttevredenheid. Of je nu op zoek bent naar eigentijdse designmeubelen of praktische bureaus voor een professionele omgeving, wij bieden een uitgebreid assortiment dat voldoet aan diverse smaken en behoeften. Ontdek de wereld van betaalbare luxe en duurzaamheid met Meubelen-Online. We zijn er trots op om jou te voorzien van kwaliteitsmeubelen die niet alleen je leefruimte transformeren, maar ook bijdragen aan een comfortabele en productieve werkomgeving. Vertrouw op ons om jouw visie tot leven te brengen met meubelen die zowel esthetisch aantrekkelijk als functioneel zijn. Kies voor Meubelen-Online - waar kwaliteit, betaalbaarheid en klanttevredenheid samenkomen. Maak van jouw ruimte een plek die inspireert en verwelkomt. We kijken ernaar uit om jouw meubelwensen te vervullen met zorg, aandacht en een glimlach.