Deskundig en zeer vriendelijk

De heer Mirck van Meubelen-Online heeft ons in de winkel in Leeuwarden op een deskundige en zeer vriendelijke wijze geholpen. Hij luistert naar de klant en het is merkbaar dat hij jarenlange ervaring heeft in de meubelbranche. En heerlijk dat een online shop een showroom heeft!

Zeer tevreden over zowel de aankoop als het contact

Via mail een afspraak gemaakt bij de showroom in Leeuwarden voor een specifieke stoel (Sternzeit). Design van de stoel waren we online al van gecharmeerd, maar wilde ook het zitcomfort voelen. Erg gastvrij ontvangen door Dick Mirck die veel vertrouwen gaf door zijn duidelijk merkbare kennis en ervaring! De bestelde stoel werd binnen 6 weken verwacht, maar werd zelfs al na 6 dagen(!!!) geleverd. Ik raad deze winkel zeker aan.

Van bestellen t/m afleveren geweldig

Nog nooit een bank online besteld. Toch gedaan . Als een soepel lopende machine is de bank binnen een week bij ons thuisbezorgd. Fantastisch.

Deskundig en betrouwbaar

Goede adviezen, meteen al bij het eerste bezoek aan de winkel. Duidelijk en inzichtelijk over de levering. Heel tevreden met de artikelen.

Ik heb een mooie lamp in de etalage gezien en heb de volgende dag een afspraak gemaakt (toen waren winkels alleen op afspraak open). Hup nieuwe lamp gekocht en heb sindsdien nog meer gekocht want ze hebben mooie (vintage) kwaliteit spullen, snelle levering en geweldige service! Nu moet ik even sparen voordat ik terug kan :)

Super prettige contact

Contact vooraf per mail en in de winkel was erg prettig. We kregen veel uitleg en er werd alle tijd voor ons genomen. De levering ging uiteindelijk veel vlotter dan we verwacht hadden!

Topservice!

Ik had 4 vlinderstoeltjes besteld. Bij levering stelde ik vast dat 3 van de 4 zitjes zwaar beschadigd waren. Ik had een mail gestuurd met foto’s. Dadelijk kreeg ik antwoord dat de 3 zitjes vervangen zouden worden. De volgende dag werden 3 nieuwe perfecte zitjes met DPD geleverd.

Helemaal tevreden over deze winkel

We waren op zoek naar een inklapbare ovale tuintafel. We vonden deze uiteindelijk bij meubelen online. Bestel en betaal proces ging zonder problemen. Op vrijdag avond besteld en op woensdag werd hij door DPD afgeleverd. Helemaal te volgen met Een update ‘s morgens en een uurtje voor aflevering. Tafel in elkaar zetten was even een klein puzzeltje maar was verder geen probleem. Mooie tafel voor een goede prijs. Kortom wij zijn helemaal tevreden met de tafel en met meubelen online.

Klantendienst (Dick) was super vriendelijk en hulpzaam (een verkeerde schroef in het pakket werd direct opgelost), communicatie was snel en correct. Kortom, zo maak je tevreden klanten! Bedankt!

Redelijk, bestelling duurde lang

Bestelling was wat lang onderweg. In t begin weinig communicatie, later was dit prima

Super tevreden!

Snelle levering, heel goede kwaliteit. Nog nooit zo tevreden geweest met een online aankoop!

het was prettig een voorbeeld in de toonzaal te kunnen zien- en voelen- en online te kunnen kopen !

Beste heer Mirck, De zes eetkamerstoelen (Rio velours groen met zwarte poten) staan prachtig en zitten voortreffelijk. We zijn er erg blij mee. Het in elkaar zetten was een leuk werk, aan de hand van tekeningen was het met de bijgeleverde schroeven en sleutels in anderhalf uur al klaar. Nogmaals hartelijk dank voor de verkoop en de thuisbezorging. Alle goeds met hartelijke groet !

Pluspunten

snelle reactie op mijn vraag en conform afspraak snelle levering! Top

Pluspunten

Snelle en goede levering!

Zou het niet weten

Pluspunten

Snelle reactie en erg behulpzaam

Pluspunten

Alles zoals beloofd incl snelle levering en lage prijs

Pluspunten

Levering optijd goed verpakt Niks mis mee

Weet ik zo niet

Pluspunten

Pluspunten

netjes geleverd, was geen moeilijke bestellen, maar zoals het hoort keurig op tijd, netjes verpakt.

Pluspunten

Heel goed bedrijf. Snel en keurig verstuurd.

Pluspunten

op tijd afgeleverd en voldeed aan de verwachting

n.v.t.

Pluspunten

Een van onze vlinderstoelen is kapot, via google kwamen we op Meubelen-online. We hebben eentje besteld voor een mooie prijs. Is niet helemaal dezelfde als de overige 3 maar is niet storend. De stoel is ook snel geleverd.

niets

Pluspunten

Kijk goed naar de verkoopprijzen van de artikelen