Pluspunten

Snelle levering.

Helaas bestelling niet compleet, 2 zittingen en 1 stel poten geleverd. Is alsnog goed afgehandeld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Beloven en niet doen!

Niets beloven

Jammer dat we u niet tevreden konden stellen. Het probleem was dat het artikel een paar dagen later was bezorgd dan wij hadden toegezegd. Wij hadden het wel dezelfde dag verzonden maar PostNL heeft het helaas pas een paar dagen later bezorgd. Dat kan heeeel soms eens gebeuren en daar is niets tegen te doen, daar moeten we mee leven. Maar ik hoop dat u inmiddels veel plezier van het artikel heeft!

Pluspunten

Goede website. Makkelijk bestellen en snelle levering. Voortgang steeds actueel gemeld. Product voldoet aan de verwachting. Voor wie een beetje handig is is de handleiding goed te volgen om product in elkaar te zetten

Pluspunten

Betrouwbaar

Kreeg een 2e bericht dat de spullen onderweg waren maar die waren al geleverd ,ben toch benieuwd wat voor spullen het zijn.

Pluspunten

Meedenken en snel de gemaakte fout herstellen, goede oplossing geboden toen bleek dat de betreffende meubelen 6 weken levertijd hadden.

Controleren van de leveringen. Eerste levering was incompleet maar werd snel nageleverd.

Pluspunten

Prima kwaliteit voor een goede prijs.

Pluspunten

Snelle levering, prima service

Pluspunten

Geweldige service! Telefonisch en online

Pluspunten

Site, prijs/kwaliteit, flexibel, snelle levering, verpakking

Nvt

Pluspunten

Snelle reactie en snelle levering.

Kwaliteit kast benedenmaats. Stang 5 bleek verkeerd geboord. En stangen 9 waren te lang. Gelukkig beschikt mijn man over goed gereedschap en heeft een en ander kunnen bewerken. Maar € 130 voor een kast die je zelf in elkaar moet zetten en die dan ook nog eens voor geen kant klopt vind ik een slechte zaak.

Beste Natasja, Dat is uiteraard niet de bedoeling. Bedankt dat uw man het heeft opgelost maar als u het even had gemeld had u direct een nieuw onderdeel gekregen. Fabrieksfouten zijn er om opgelost te worden. De volgende keer gewoon melden hoor!

Pluspunten

Snel en persoonlijk contact

Klant tijdig informeren als de levertijd langer duurt en niet de klant zelf laten mailen waar de order toch blijft. Ander puntje, levertijd is wel erg lang....

Pluspunten

De levering was super snel. De wandtafel was perfect. Heel erg bedankt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- fast first delivery

- items were not complete - contacted customer service via phone only for them to tell me to write an email - customer service didnt understandme and repeadetly told me to send a email because he has no time - inquiry regarding missing items,s aid they cant help and i need to wait - sent email afterwards regarding status in english and received a dutch answer

We kunnen prima tegen opbouwende kritiek. Bij deze klant ontbrak er helaas het zakje schroeven en wij hebben dat direct na besteld. Altijd vervelend maar deze klant wilde daarvoor een schadevergoeding en dat kon helaas niet.

Pluspunten

Snel geleverd, goede kwaliteit van de producten.

Pluspunten

Prima levering en afhandeling.

Pluspunten

Goedendag, Mijn bijzet tafel was precies zo als ik verwacht had, snelle levering en onbeschadigd, prima en op tijd afgeleverd Met vriendelijke groet Evelyne

Pluspunten

Snelle en correcte service. Ik had gebeld om naar de levertijd te vragen van een product dat niet op voorraad was. De medewerker keek toen in het magazijn en zag dat er toch nog 1 beschikbaar was. Bestelling was enkele dagen later binnen.

Pluspunten

Snelle service en reuze blij met de stoelen.

Zo door gaan en blijf luisteren naar de klant.

Pluspunten

afspraken worden nagekomen, bereikbaarheid

geen

Pluspunten

Snel, efficient, levering was snel en zoals afgesproken. Vriendelijk en behulpzaam aan de lijn.

Pluspunten

Prijs levering kwaliteit

Niets

Pluspunten

Nvt

NVT

Pluspunten

Persoonlijk. Er wordt meegedacht.

Wel vervelend dat de stoel die online staat niet geleverd kan worden

Pluspunten

Goed advies en snelle levering. Kwaliteit uitstekend.