Pluspunten

netjes geleverd, was geen moeilijke bestellen, maar zoals het hoort keurig op tijd, netjes verpakt.

Pluspunten

Heel goed bedrijf. Snel en keurig verstuurd.

Pluspunten

op tijd afgeleverd en voldeed aan de verwachting

n.v.t.

Pluspunten

Een van onze vlinderstoelen is kapot, via google kwamen we op Meubelen-online. We hebben eentje besteld voor een mooie prijs. Is niet helemaal dezelfde als de overige 3 maar is niet storend. De stoel is ook snel geleverd.

niets

Pluspunten

Kijk goed naar de verkoopprijzen van de artikelen

Pluspunten

Super snel en goed verzorgd.

Pluspunten

Afspraakgoed nagekomen ( een Pluim ) bedankt.

Niet voor mij.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Besteld via Meubelen-online, op Bol.com Ik heb een bureau willen retourneren aangezien het door de levering schade had gekregen. Na meermaals te mailen, bellen, ... Werd mijn bureau nog steeds niet opgehaald. Er werd al 3 keer (!!!) een afspraak gemaakt om het bureau op te halen, maar telkens weer opnieuw komen ze er niet om. Het minste wat ze konden doen is eens bellen om te vertellen dat de ophaling niet mogelijk zou zijn, maar ditis voor de 3e keer niet gebeurd. Het is zeker onaanvaardbaar dat ik nu al 3 keer tijd heb moeten vrijmaken in mijn planning, en dat ze er dan doodleuk niet omkomen, zonder maar eens iets te laten weten. Ik bestel zeker nooit meer bij hun, en ik stel voor dat u als consument dit ook niet doet... Tenzij u van het muurtje naar het kastje wilt lopen!!

Pluspunten

Opvolging online zeer accuraat

Pluspunten

Mooi en zoals aangegeven mooi op tijd geleverd

Pluspunten

Heel goede service. In 2 onderdelen van het wandrek dat ik besteld had zat een deukje en een beschadiging. Na een telefoontje ontvingen we de vervangende onderdelen binnen 2 dagen thuis. De communicatie met het bedrijf liet ook niets te wensen over.

Pluspunten

Snelle levering.

Helaas bestelling niet compleet, 2 zittingen en 1 stel poten geleverd. Is alsnog goed afgehandeld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Beloven en niet doen!

Niets beloven

Jammer dat we u niet tevreden konden stellen. Het probleem was dat het artikel een paar dagen later was bezorgd dan wij hadden toegezegd. Wij hadden het wel dezelfde dag verzonden maar PostNL heeft het helaas pas een paar dagen later bezorgd. Dat kan heeeel soms eens gebeuren en daar is niets tegen te doen, daar moeten we mee leven. Maar ik hoop dat u inmiddels veel plezier van het artikel heeft!

Pluspunten

Goede website. Makkelijk bestellen en snelle levering. Voortgang steeds actueel gemeld. Product voldoet aan de verwachting. Voor wie een beetje handig is is de handleiding goed te volgen om product in elkaar te zetten

Pluspunten

Betrouwbaar

Kreeg een 2e bericht dat de spullen onderweg waren maar die waren al geleverd ,ben toch benieuwd wat voor spullen het zijn.

Pluspunten

Meedenken en snel de gemaakte fout herstellen, goede oplossing geboden toen bleek dat de betreffende meubelen 6 weken levertijd hadden.

Controleren van de leveringen. Eerste levering was incompleet maar werd snel nageleverd.

Pluspunten

Prima kwaliteit voor een goede prijs.

Pluspunten

Snelle levering, prima service

Pluspunten

Geweldige service! Telefonisch en online

Pluspunten

Site, prijs/kwaliteit, flexibel, snelle levering, verpakking

Nvt

Pluspunten

Snelle reactie en snelle levering.

Kwaliteit kast benedenmaats. Stang 5 bleek verkeerd geboord. En stangen 9 waren te lang. Gelukkig beschikt mijn man over goed gereedschap en heeft een en ander kunnen bewerken. Maar € 130 voor een kast die je zelf in elkaar moet zetten en die dan ook nog eens voor geen kant klopt vind ik een slechte zaak.

Beste Natasja, Dat is uiteraard niet de bedoeling. Bedankt dat uw man het heeft opgelost maar als u het even had gemeld had u direct een nieuw onderdeel gekregen. Fabrieksfouten zijn er om opgelost te worden. De volgende keer gewoon melden hoor!

Pluspunten

Snel en persoonlijk contact

Klant tijdig informeren als de levertijd langer duurt en niet de klant zelf laten mailen waar de order toch blijft. Ander puntje, levertijd is wel erg lang....

Pluspunten

De levering was super snel. De wandtafel was perfect. Heel erg bedankt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- fast first delivery

- items were not complete - contacted customer service via phone only for them to tell me to write an email - customer service didnt understandme and repeadetly told me to send a email because he has no time - inquiry regarding missing items,s aid they cant help and i need to wait - sent email afterwards regarding status in english and received a dutch answer

We kunnen prima tegen opbouwende kritiek. Bij deze klant ontbrak er helaas het zakje schroeven en wij hebben dat direct na besteld. Altijd vervelend maar deze klant wilde daarvoor een schadevergoeding en dat kon helaas niet.