Goede levering, uitstekende service.

2 poten waren niet goed van de bestelde stoel. Werd keurig nageleverd. Nu weer prima.

Uitstekend!

Mooie spullen en prettige persoonlijke communicatie met de eigenaar. Een van de stoelen van de eettafel had een fabricagefout maar ik ontving binnen twee weken een nieuwe.

In het echt nóg mooier.

De bank Retrostar is in het echt nóg mooier dan op de foto. Ik vind bijna de hele collectie prachtig. De levering duurde door ziektes bij de fabriek langer dan gedacht, maar de service van Meubelen-Online daarbij was prima.

Wij konden het bureau in de winkel bekijken en kregen goede tips van de verkoper. Toen wij het bureau binnenkregen werden we erna nog gebeld met de vraag of alles in goede orde ontvangen was, en of we er blij mee zijn. Top service dus!

Prima service en snelle reacties

Eén van de twee bestelde Barbier-kasten was beschadigd. Gemeld en binnen enkele dagen werd een nieuw exemplaar afgeleverd. Daarnaast worden mails supersnel beantwoord. Dus gewoon een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf om zaken mee te doen.

Prima product

Prima product

Ik zou er meteen weer kopen!

Ik kocht twee stoelen waarvan de schroeven ontbraken, vervelend maar dat kan gebeuren. Na een berichtje had ik de schroeven razendsnel snel thuis. Na installatie was een van de stoelen erg wankel! Om niet te veel uit te wijden, het bedrijf heeft er alles aan gedaan om het probleem op te lossen. Nadat ik een nieuw kuipje had ontvangen en ik de poten opnieuw bevestigde was alles perfect! Dit bedrijf heeft een perfecte service en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ik had wat pech maar geluk dat ik hier bestelde! Prima bedrijf.

Dik tevreden!!

Pluspunten: 1. Houden zich aan de afgesproken levertijd! 2. Prima service! 3. Heerlijk zitcomfort en luxe uitstraling!

Deskundig en zeer vriendelijk

De heer Mirck van Meubelen-Online heeft ons in de winkel in Leeuwarden op een deskundige en zeer vriendelijke wijze geholpen. Hij luistert naar de klant en het is merkbaar dat hij jarenlange ervaring heeft in de meubelbranche. En heerlijk dat een online shop een showroom heeft!

Zeer tevreden over zowel de aankoop als het contact

Via mail een afspraak gemaakt bij de showroom in Leeuwarden voor een specifieke stoel (Sternzeit). Design van de stoel waren we online al van gecharmeerd, maar wilde ook het zitcomfort voelen. Erg gastvrij ontvangen door Dick Mirck die veel vertrouwen gaf door zijn duidelijk merkbare kennis en ervaring! De bestelde stoel werd binnen 6 weken verwacht, maar werd zelfs al na 6 dagen(!!!) geleverd. Ik raad deze winkel zeker aan.

Van bestellen t/m afleveren geweldig

Nog nooit een bank online besteld. Toch gedaan . Als een soepel lopende machine is de bank binnen een week bij ons thuisbezorgd. Fantastisch.

Deskundig en betrouwbaar

Goede adviezen, meteen al bij het eerste bezoek aan de winkel. Duidelijk en inzichtelijk over de levering. Heel tevreden met de artikelen.

Ik heb een mooie lamp in de etalage gezien en heb de volgende dag een afspraak gemaakt (toen waren winkels alleen op afspraak open). Hup nieuwe lamp gekocht en heb sindsdien nog meer gekocht want ze hebben mooie (vintage) kwaliteit spullen, snelle levering en geweldige service! Nu moet ik even sparen voordat ik terug kan :)

Super prettige contact

Contact vooraf per mail en in de winkel was erg prettig. We kregen veel uitleg en er werd alle tijd voor ons genomen. De levering ging uiteindelijk veel vlotter dan we verwacht hadden!

Topservice!

Ik had 4 vlinderstoeltjes besteld. Bij levering stelde ik vast dat 3 van de 4 zitjes zwaar beschadigd waren. Ik had een mail gestuurd met foto’s. Dadelijk kreeg ik antwoord dat de 3 zitjes vervangen zouden worden. De volgende dag werden 3 nieuwe perfecte zitjes met DPD geleverd.

Helemaal tevreden over deze winkel

We waren op zoek naar een inklapbare ovale tuintafel. We vonden deze uiteindelijk bij meubelen online. Bestel en betaal proces ging zonder problemen. Op vrijdag avond besteld en op woensdag werd hij door DPD afgeleverd. Helemaal te volgen met Een update ‘s morgens en een uurtje voor aflevering. Tafel in elkaar zetten was even een klein puzzeltje maar was verder geen probleem. Mooie tafel voor een goede prijs. Kortom wij zijn helemaal tevreden met de tafel en met meubelen online.

Klantendienst (Dick) was super vriendelijk en hulpzaam (een verkeerde schroef in het pakket werd direct opgelost), communicatie was snel en correct. Kortom, zo maak je tevreden klanten! Bedankt!

Redelijk, bestelling duurde lang

Bestelling was wat lang onderweg. In t begin weinig communicatie, later was dit prima

Super tevreden!

Snelle levering, heel goede kwaliteit. Nog nooit zo tevreden geweest met een online aankoop!

het was prettig een voorbeeld in de toonzaal te kunnen zien- en voelen- en online te kunnen kopen !

Beste heer Mirck, De zes eetkamerstoelen (Rio velours groen met zwarte poten) staan prachtig en zitten voortreffelijk. We zijn er erg blij mee. Het in elkaar zetten was een leuk werk, aan de hand van tekeningen was het met de bijgeleverde schroeven en sleutels in anderhalf uur al klaar. Nogmaals hartelijk dank voor de verkoop en de thuisbezorging. Alle goeds met hartelijke groet !

Pluspunten

snelle reactie op mijn vraag en conform afspraak snelle levering! Top

Pluspunten

Snelle en goede levering!

Zou het niet weten

Pluspunten

Snelle reactie en erg behulpzaam

Over Meubelen-online

Welkom bij Meubelen-Online, dé betrouwbare leverancier van hoogwaardige en betaalbare meubelen! Met bijna een perfecte beoordeling van bijna 10/10 op Kiyoh Reviews, streven wij ernaar om jouw eerste keuze te zijn voor stijlvolle en functionele meubeloplossingen. Onze collectie omvat een breed scala aan professionele bureaus en diverse meubelstukken die niet alleen je interieur verfraaien, maar ook voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. Bij Meubelen-Online geloven we in eerlijkheid, transparantie en uitmuntende service. Onze klantenwaarderingen getuigen van onze toewijding aan klanttevredenheid. Of je nu op zoek bent naar eigentijdse designmeubelen of praktische bureaus voor een professionele omgeving, wij bieden een uitgebreid assortiment dat voldoet aan diverse smaken en behoeften. Ontdek de wereld van betaalbare luxe en duurzaamheid met Meubelen-Online. We zijn er trots op om jou te voorzien van kwaliteitsmeubelen die niet alleen je leefruimte transformeren, maar ook bijdragen aan een comfortabele en productieve werkomgeving. Vertrouw op ons om jouw visie tot leven te brengen met meubelen die zowel esthetisch aantrekkelijk als functioneel zijn. Kies voor Meubelen-Online - waar kwaliteit, betaalbaarheid en klanttevredenheid samenkomen. Maak van jouw ruimte een plek die inspireert en verwelkomt. We kijken ernaar uit om jouw meubelwensen te vervullen met zorg, aandacht en een glimlach.