3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie en snelle levering.

Kwaliteit kast benedenmaats. Stang 5 bleek verkeerd geboord. En stangen 9 waren te lang. Gelukkig beschikt mijn man over goed gereedschap en heeft een en ander kunnen bewerken. Maar € 130 voor een kast die je zelf in elkaar moet zetten en die dan ook nog eens voor geen kant klopt vind ik een slechte zaak.

Beste Natasja, Dat is uiteraard niet de bedoeling. Bedankt dat uw man het heeft opgelost maar als u het even had gemeld had u direct een nieuw onderdeel gekregen. Fabrieksfouten zijn er om opgelost te worden. De volgende keer gewoon melden hoor!

Pluspunten

Snel en persoonlijk contact

Klant tijdig informeren als de levertijd langer duurt en niet de klant zelf laten mailen waar de order toch blijft. Ander puntje, levertijd is wel erg lang....

Pluspunten

De levering was super snel. De wandtafel was perfect. Heel erg bedankt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- fast first delivery

- items were not complete - contacted customer service via phone only for them to tell me to write an email - customer service didnt understandme and repeadetly told me to send a email because he has no time - inquiry regarding missing items,s aid they cant help and i need to wait - sent email afterwards regarding status in english and received a dutch answer

We kunnen prima tegen opbouwende kritiek. Bij deze klant ontbrak er helaas het zakje schroeven en wij hebben dat direct na besteld. Altijd vervelend maar deze klant wilde daarvoor een schadevergoeding en dat kon helaas niet.

Pluspunten

Snel geleverd, goede kwaliteit van de producten.

Pluspunten

Prima levering en afhandeling.

Geen

Pluspunten

Goedendag, Mijn bijzet tafel was precies zo als ik verwacht had, snelle levering en onbeschadigd, prima en op tijd afgeleverd Met vriendelijke groet Evelyne

Pluspunten

Snelle en correcte service. Ik had gebeld om naar de levertijd te vragen van een product dat niet op voorraad was. De medewerker keek toen in het magazijn en zag dat er toch nog 1 beschikbaar was. Bestelling was enkele dagen later binnen.

Pluspunten

Snelle service en reuze blij met de stoelen.

Zo door gaan en blijf luisteren naar de klant.

Pluspunten

afspraken worden nagekomen, bereikbaarheid

geen

Pluspunten

Snel, efficient, levering was snel en zoals afgesproken. Vriendelijk en behulpzaam aan de lijn.

Geen

Pluspunten

Prijs levering kwaliteit

Niets

Pluspunten

Nvt

NVT

Pluspunten

Persoonlijk. Er wordt meegedacht.

Wel vervelend dat de stoel die online staat niet geleverd kan worden

Pluspunten

Goed advies en snelle levering. Kwaliteit uitstekend.

Pluspunten

We hadden een bureaustoel besteld. Deze kwam helaas beschadigd binnen. We kregen meteen een retourformulier per e-mail. Daarnaast viel de kleur van de stoel tegen en konden we deze zonder problemen tegen een andere kleur ruilen.

Pluspunten

bij levering was een onderdeel kapot, dit werd direct opgelost, goede service! goed bereikbaar

levertijd op site kwam niet overeen met werkelijke levertijd

Pluspunten

Vlotte service , fout die ik gemaakt had met bestellen werd recht hersteld. Alles verliep prima

Geen verbeterpunten nodig

Pluspunten

Snelle levering en goede service. Ik ben ook erg tevreden met mijn gekochte stoelen. Gewoon top!!!

Geen

Pluspunten

supersnelle en uitstekende service: 1 stoel bleek beschadigd te zijn en we kregen meteen een andere toegestuurd.

geen

Pluspunten

Super vriendelijk ontvangst en erg goed geholpen.

Pluspunten

Goede vlotte levering en een zeer goede service. Ik ben dus zeer tevreden.

Pluspunten

Meedenken en interesse.

Duidelijkere afspraken maken over wijze van aflevering. Interne communicatie bij bezorgbedrijf verliep niet zoals het moet. Meubelen-Online heeft het wel doorgegeven.

Over Meubelen-online

Welkom bij Meubelen-Online, dé betrouwbare leverancier van hoogwaardige en betaalbare meubelen! Met bijna een perfecte beoordeling van bijna 10/10 op Kiyoh Reviews, streven wij ernaar om jouw eerste keuze te zijn voor stijlvolle en functionele meubeloplossingen. Onze collectie omvat een breed scala aan professionele bureaus en diverse meubelstukken die niet alleen je interieur verfraaien, maar ook voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. Bij Meubelen-Online geloven we in eerlijkheid, transparantie en uitmuntende service. Onze klantenwaarderingen getuigen van onze toewijding aan klanttevredenheid. Of je nu op zoek bent naar eigentijdse designmeubelen of praktische bureaus voor een professionele omgeving, wij bieden een uitgebreid assortiment dat voldoet aan diverse smaken en behoeften. Ontdek de wereld van betaalbare luxe en duurzaamheid met Meubelen-Online. We zijn er trots op om jou te voorzien van kwaliteitsmeubelen die niet alleen je leefruimte transformeren, maar ook bijdragen aan een comfortabele en productieve werkomgeving. Vertrouw op ons om jouw visie tot leven te brengen met meubelen die zowel esthetisch aantrekkelijk als functioneel zijn. Kies voor Meubelen-Online - waar kwaliteit, betaalbaarheid en klanttevredenheid samenkomen. Maak van jouw ruimte een plek die inspireert en verwelkomt. We kijken ernaar uit om jouw meubelwensen te vervullen met zorg, aandacht en een glimlach.