Pluspunten

Na bestelling, een snelle levering van bureaustoel, helaas zat er een scheurtje in het leer van de zetel. Na mail contact hebben ze vrij snel een nieuwe zetel gestuurd. Petje af want je hoort ook andere verhalen van webshops.

Nee

Pluspunten

Super service! Snelle verzending en toen bleek dat de schroefjes niet compleet waren had ik ze binnen een dag alsnog thuis.

Pluspunten

Good quality of products. Good communication means (mail, phone). Great selection of products. All in all, a good experience as a customer.

Update online the amount of pieces in stock when there are only few left. I bought four pieces and the web said they would be ready within 4-5 days and then got an email two days later saying there was only one in stock, so it would take 2-3 weeks.

Pluspunten

Tijdige levering, goed product, prima communicatie

Onhandig dat 1 order in 2 pakketten werden bezorgd en dat daardoor postNL weer in de war was over wat er bezorgd moest worden.

Pluspunten

fijne website, snel bestellen, snel geleverd. Telefonische service prima.

geen

Pluspunten

uitstekende manier van zaken doen; een tien met een griffel!

Pluspunten

goede vriendelijke service!

Pluspunten

Bank is in uitstekende staat geleverd en de uiteindelijke service was top.

Pluspunten

Snelle levering, eenvoudige montage van produkt.

Pluspunten

Echt super snel bezorgd en een mooie hippe vlinderstoel.

Kan niks bedenken ga zo door!

Pluspunten

Gaat accuraat te werk bij een bestelling en snelle levering. Moderne producten tegen een betaalbare prijs.

geen

Pluspunten

Tijdens het vervoer was een van de bestelde stoelen beschadigd. Na één telefoontje en een foto sturen werd de volgende dag meteen een nieuwe afgeleverd. Zonder gezeur over terugsturen van beschadigde stoel. Bijzonder vriendelijk geholpen en bijzonder snelle en goede service.

Pluspunten

viifsterren

Vanaf de bestelling de klant de gelegenheid bieden een keuze te kunnen maken tav het moment van bezorging.

Pluspunten

Makkelijk bestellen en vlotte levering

Foto's detail zou prettig zijn. Bleek zwarte voet met rood randje bij salontafel dit was op foto niet tezien

Pluspunten

Uitstekende service!

Pluspunten

Bureaustoelwielen waren precies wat ik zocht, en goedkoper dan bij de bouwmarkt, en geen verzendkosten. Heb meteen nog een set besteld.

Pluspunten

Goede levering, stoelen precies zoals ik mij voorstelde. Uitstekende service

Geen

Pluspunten

Kwam een mooie stoel in de showroom in Leeuwarden tegen. Later vanuit huis in Rotterdam de stoel alsnog via de webshop besteld. We zijn er erg blij mee! Snelle levering, erg goede prijs. Betaling ook makkelijk. Aanrader!

Ga zo door!

Pluspunten

Snelle levering en het juiste product

Mogelijk dat in mijn geval van een levertijd van 3 weken dat je tussendoor hort hoe de stand van zaken is?

Pluspunten

Leverde correct het bestelde

Pluspunten

Snelle levering. Netjes product, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Duidelijke website, snelle service en pronte bezorging

Waarschuwingsmail op welk moment eea wordt bezorgd.

Voorstreek 4 8911JN Leeuwarden

Over Meubelen-online

Welkom bij Meubelen-Online, dé betrouwbare leverancier van hoogwaardige en betaalbare meubelen! Met bijna een perfecte beoordeling van bijna 10/10 op Kiyoh Reviews, streven wij ernaar om jouw eerste keuze te zijn voor stijlvolle en functionele meubeloplossingen. Onze collectie omvat een breed scala aan professionele bureaus en diverse meubelstukken die niet alleen je interieur verfraaien, maar ook voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. Bij Meubelen-Online geloven we in eerlijkheid, transparantie en uitmuntende service. Onze klantenwaarderingen getuigen van onze toewijding aan klanttevredenheid. Of je nu op zoek bent naar eigentijdse designmeubelen of praktische bureaus voor een professionele omgeving, wij bieden een uitgebreid assortiment dat voldoet aan diverse smaken en behoeften. Ontdek de wereld van betaalbare luxe en duurzaamheid met Meubelen-Online. We zijn er trots op om jou te voorzien van kwaliteitsmeubelen die niet alleen je leefruimte transformeren, maar ook bijdragen aan een comfortabele en productieve werkomgeving. Vertrouw op ons om jouw visie tot leven te brengen met meubelen die zowel esthetisch aantrekkelijk als functioneel zijn. Kies voor Meubelen-Online - waar kwaliteit, betaalbaarheid en klanttevredenheid samenkomen. Maak van jouw ruimte een plek die inspireert en verwelkomt. We kijken ernaar uit om jouw meubelwensen te vervullen met zorg, aandacht en een glimlach.