Duidelijke site

Wij hebben 8 screens besteld voor onze woning. De site en reviews spraken voor zich en dat bleek ook wel bij de service vanaf de bestelling tot aan de levering. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Goede service en op tijd geleverd

Goede ervaring

Op tijd geleverd

We hadden een verduisterend lapje nodig voor de slaapkamer. Gekozen voor een wit serge screendoek verduisterend, de prijs was voor een doek omgezoomd en voorzien van band. Dit kwam binnen om en nabij de voorspelde leverdatum, tot zo ver helemaal goed. Enige verwarring ontstond na levering, de randen waren niet omgezoomd of van band voorzien, dit werd op de site zo aangeboden en zat wel in de prijs. Bij navraag kregen we te horen dat Zonnerij deze afwerking zonder overleg achterwege heeft gelaten omdat er geen gevaar voor rafelen zou zijn, omdat dit screendoek aan achterzijde was voorzien van een extra verduisteringslaag. Iets wat we voor waar moeten accepteren, op advies van Zonnerij hebben we onze Tenaxknoppen maar op de dunne randjes van het onafgewerkte doek bevestigd. Voelt niet solide, randjes krullen al. We gaan zien hoe dit afloopt.

Top geregeld

Fijn familie bedrijf. Uitstekend geadviseerd met een scherpe offerte. Producten die geleverd en gemonteerd zijn, zijn van hele degelijke kwaliteit. Vakkundige monteurs!

degelijke service en correcte info

klokje besteld, was niet in voorraad, direkt mailtje ontvangen met de verwachte levertijd en inderdaad, op de correcte datum en zelfs op het opgegeven uur was de koerier daar! tof.

Perfect!

Onderdelen voor mijn rolluik besteld. Snel geleverd en zeer scherpe prijs. Top!

Goede communicatie, prima montageservice.

Prima bedrijf, goede kwaliteit, communicatie, service en montage. Enige minpunt vind ik de in mijn ogen hoge (aan)betaling van 50% direct bij bestellen en de resterende 50% voorafgaand aan de montage.

Prachtige zonnewering

Mooie zonnewering! Netjes opgehangen.. goed personeel..! Wel wat minpuntjes, de bedieningsknop aan de muur is geel en steekt enorm af met onze witte muur en jullie spierwitte kabelgootjes. Hier zijn hele andere oplossingen voor die beter passen. En nog een tip! Een glazenwasser beurtje na zo’n aanschaf zodat het plaatje compleet is zou zeker een aanwinst zijn..

Niet op de juiste dag geleverd

Beetje jammer...gezegd word dat als je vóór 16.00 besteld dat je de bestelling de volgende dag in huis hebt....niet dus...afgelopen vrijdag iets besteld en dat zou gisteren geleverd worden....maandag komt er geen post dus zal het wel dinsdag worden....

Heb niks ontvangen

Volgens track and trance zou ik hem al gehad moeten hebben, maar heb niks ontvangen. Top opgelost! Snel handelen en open en eerlijk!

Perfecte

Nieuw doek in scherm van 30 jaar ziet er weer als nieuw uit

Goede afwikkeling

Volgens tijdschema geleverde bestelling. Bij aflevering waren de bij bestelde schroeven niet aanwezig. Hierover contact opgenomen en de volgende dag per post de schroeven ontvangen. Dus top afgehandeld.

helder en goede site

snelle en goede levering op de site wordt alles herder uitgelecht

Snelle en correcte levering

Had nieuwe zonnewering motor nodig om mijn kapotte te vervangen. Zeer goed geholpen geweest en juiste motor geleverd en reeds geïnstalleerd.

Ontvangen wat ik besteld had en zéér snel bezorgd

Bestelde goederen waren binnen 3 dagen in thuis dus zeer tevreden over dit bedrijf..

Bekwame medewerkers prima resultaat

Op het verschuiven van de leveringsdatum na heb ik alleen maar goede ervaringen. Mailtjes worden keurig beantwoord. De uiteindelijke levering en montage is vakkundig gebeurd.

Supersnel en goed

Mijn bestelling ging maar om enkele losse onderdelen (afdekkapjes) voor de geleiderails van de zonwering. Bij andere firma's geen succes gehad omdat ze geen losse onderdelen verkopen. Bij Zonnerij in 1 keer de juiste onderdelen in het gewenste aantal en snel!

accuraat

vragen werden zeer snel en inhoudelijk goed beantwoord. Ook op detailnivo. goede samenwerking tussen de bestelling en de infocentrale waar de tekening naar toe gestuurd moest worden. vooraf was dit bij de bestelling wel spannend. Dus; in de bestelling bij opmerkingen aangeven dat er een schets bij infocentrale ligt. vraag: Kan er geen koppeling van de schets en de bestelling gemaakt worden door de klant tijdens de bestelling???

Correcte en snelle levering

Enkel de chauffeur van de besteldienst (DPD) moet wat meer geduld aan de dag leggen. Ik kan niet binnen de 10 sec. aan de voordeur zijn. Hij stond al bij de buren aan te bellen!

Gemakkelijk te monteren

Leveren wat ze beloven

Alles prima

Snel en prima bestellen

Uitstekend geholpen van A tot Z

De Zonnerij heeft bij ons gemeten voor rolluiken en terraszonwering. Daarna een zeer scherpe offerte ontvangen en na een maand werd alles zeer kundig gemonteerd. Top bedrijf!!!

Goed!

Goede site en makkelijk te bestellen.

Fijne website

Snel een makkelijk bestellen. Erg snel geleverd!.