Goede afwikkeling

Volgens tijdschema geleverde bestelling. Bij aflevering waren de bij bestelde schroeven niet aanwezig. Hierover contact opgenomen en de volgende dag per post de schroeven ontvangen. Dus top afgehandeld.

helder en goede site

snelle en goede levering op de site wordt alles herder uitgelecht

Snelle en correcte levering

Had nieuwe zonnewering motor nodig om mijn kapotte te vervangen. Zeer goed geholpen geweest en juiste motor geleverd en reeds geïnstalleerd.

Ontvangen wat ik besteld had en zéér snel bezorgd

Bestelde goederen waren binnen 3 dagen in thuis dus zeer tevreden over dit bedrijf..

Bekwame medewerkers prima resultaat

Op het verschuiven van de leveringsdatum na heb ik alleen maar goede ervaringen. Mailtjes worden keurig beantwoord. De uiteindelijke levering en montage is vakkundig gebeurd.

Supersnel en goed

Mijn bestelling ging maar om enkele losse onderdelen (afdekkapjes) voor de geleiderails van de zonwering. Bij andere firma's geen succes gehad omdat ze geen losse onderdelen verkopen. Bij Zonnerij in 1 keer de juiste onderdelen in het gewenste aantal en snel!

accuraat

vragen werden zeer snel en inhoudelijk goed beantwoord. Ook op detailnivo. goede samenwerking tussen de bestelling en de infocentrale waar de tekening naar toe gestuurd moest worden. vooraf was dit bij de bestelling wel spannend. Dus; in de bestelling bij opmerkingen aangeven dat er een schets bij infocentrale ligt. vraag: Kan er geen koppeling van de schets en de bestelling gemaakt worden door de klant tijdens de bestelling???

Correcte en snelle levering

Enkel de chauffeur van de besteldienst (DPD) moet wat meer geduld aan de dag leggen. Ik kan niet binnen de 10 sec. aan de voordeur zijn. Hij stond al bij de buren aan te bellen!

Gemakkelijk te monteren

Leveren wat ze beloven

Alles prima

Snel en prima bestellen

Uitstekend geholpen van A tot Z

De Zonnerij heeft bij ons gemeten voor rolluiken en terraszonwering. Daarna een zeer scherpe offerte ontvangen en na een maand werd alles zeer kundig gemonteerd. Top bedrijf!!!

Goed!

Goede site en makkelijk te bestellen.

Fijne website

Snel een makkelijk bestellen. Erg snel geleverd!.

Makkelijk te bestellen en vlot geleverd!

Makkelijk te bestellen en vlot geleverd!

Alles op tijd en goed geleverd.

Ik geef het door aan anderen.

Zeer goed !

Zeer goede service !

Goede service en snelle levering.

Mijn oude schakelklok voor het rolluik werkte niet meer. Bij Zonnerij een nieuwe besteld, die de volgende dag keurig volgens afspraak werd geleverd. Heb hem s'middags aangesloten volgen de bijgeleverde gebruiksaanwijzing (Nederlands!) en werkt perfect.

Ging gewoon goed

Ik had slechts kleine onderdelen nodig voor mijn markiezen. Jullie zijn de voordeligste. Snelle levering en goede info per email mbt status.

Helemaal TOP

Ik had maar een hele kleine bestelling, maar wat doen jullie dat goed. En ook direct het goede kunnen uitkiezen. Echt heel fijn. Dank

Vlotte, juiste bestelling en levering en goede kwaliteit

Vlotte levering van zonneschermsling

Vlotte levering

Snelle levering, matige eindcontrole

5 stuks bandgeleiders besteld van 20mm Bij levering slechts 3 stuks van 20mm en 2 stuks van 18mm. Hierdoor extra dag moeten inplannen voor ophangen rolluiken Volgende dag de 2 juiste bandgeleiders toegezonden gekregen. Dat is wel goede service dat fout snel hersteld wordt. Een goede eindcontrole zou het max. aantal sterren tot gevolg gehad hebben. Nu 1 ster minder voor het ongemak.

De bestelling werd zonder mankeren op tijd bezorgd.

Mijn bestelling op zaterdag geplaatst en volgens afspraak op dinsdag ontvangen. Zonder mankeren.

Levering op tijd geleverd , zoals vermeld op de webshop