Ontzettend fijne service!

Ik had na het bestellen van mijn eerste ronde sticker een vraag voor mijn volgende bestelling. Ik werd ontzettend fijn geholpen. Er werd echt moeite gedaan om mij te voorzien van de juiste kleur! Wordt ontzettend gewaardeerd en ik zal voor een volgende bestelling zeker weer hier bestellen!

Hartjes stickers 36 stuks erg leuk

De lichtroze muur in de kamer van mijn dochter van 4 jaar is helemaal opgeleukt! Mooie kleuren, makkelijk aan te brengen en super resultaat. Blij mee!

Spot on!

Een sticker besteld en binnen een paar dagen TWEE in de bus. Eentje extra. Wat lief!

Ook op maat denken ze mee en snelle service en levering. Erg blij met de stickers, zien er goed uit en makkelijk te plakken.

Super vlotte en snelle bediening

Heel mooie stickers en zeer vriendelijke klantenservice. Alles wordt snel geregeld. Topservice!

Nette oplossing door Stickerkamer

Voor 2 kinderkamers muurstickers besteld, helaas bleven de stickers niet goed hechten aan de wand. Dit had waarschijnlijk met het soort muurverf als ondergrond te maken. Maar Stickerkamer reageerde heel snel op de klacht en heeft een nette oplossing aangeboden.

Het was de eerste keer dat ik een bestelling deed. Ze voldeed volledig aan de verwachtingen. Mooie sticker die gemakkelijk te bevestigen is. Leuk dat er bij de bestelling een tool zit om de sticker te plakken. Er wordt ook duidelijk uitgelegd hoe de sticker moet geplakt worden.

Mooie stickers van goede kwaliteit die makkelijk te plakken Ijn

Sticker hield 1 nacht. Zelfs met extra dubbelzijdige tape op de hoeken

Het was al een ding om hem op de muur te krijgen. De sticker is zo dun en fragiel dat je bij afhalen van vel al krakelingen in de sticker krijgt. Hij hing maar liet al los. Dus extra tape erachter op de hoeken wat meestal wel helpt. Helaas s morgens lag die prachtige sticker al op de grond... De stickerkamer lost dit erg netjes op. En ik begrijp dat dit een van de mindere stickers was van een andere leverancier. Als je dus iets bepaalds wil zou ik contact met ze opnemen. Ik ben erg tevreden over de gegeven opties van oplossingen.

Eerst een loslatende sticker, wordt goed opgelost

'Muursticker boom met roze dieren' liet na 10 minuten al weer los. Na contact met de klantenservice mocht ik een nieuwe uitzoeken. Kennelijk was die sticker niet uit hun eigen collectie. Ik wacht nog op de levering.

Beste Tessa, Excuus dat wij niet eerder op uw bericht hebben gereageerd. Helaas had u de chat net verlaten toen wij wilden reageren. Vervelend dat een deel van uw bestelling niet de juiste hechting heeft die u verwachtte. Wij hebben u een bericht per email gestuurd met een oplossing zodat wij alsnog een goed hechtende sticker kunnen leveren voor het artikel dat niet goed is blijven plakken.

SUPER! snelle levering en perfecte kwaliteit

Snel geleverd en sticker perfect zoals op de foto te zien van de website. Goede kwaliteit en makkelijk te kleven.

Goede service, snelle levering! Heb een mooie sticker besteld voor de babykamer!

Prachtige muurcirkel en goeie communicatie

Mijn zoon is erg tevreden met de sticker.

Top producten

Nadat ik was verhuisd wilde ik graag de sticker die ik eerder had besteld. Ik had zeer goede ervaringen met de vorige sticker en mijn zoontje wilde hem graag weer in zijn nieuwe kamer. Omdat de sticker niet meer op website staat, heb ik Stickerkamer benaderd en gevraagd of ze de sticker alsnog konden leveren en dat konden ze! Wederom besteld met dit keer ook de sterren stickers (glow in the dark). Ook dit keer is de grote sticker van top kwaliteit. Het hangt als een huis en is ook makkelijk te reinigen. De glow in the dark sterren zijn een groot succes bij mijn zoontje. Al met al een top service. We zijn heel erg blij dat we de grote sticker weer hebben kunnen bestellen ondanks dat hij niet meer op de website staat! Super!

Spiegel

Konijnenspiegel besteld. Ruim 20 euro en het was de grootste rommel. Een heel dun houten plankje achter de spiegel waar ook nog eens hapje uit was. Zag later dat deze bij de Ali express stond voor 5 euro. Erg zonde! Linea recta de container ingegaan

Beste J, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over het product. Wij hebben tot nu toe nog geen klachten ontvangen over de prijs/kwaliteit verhouding. U staat in uw recht om producten retour te sturen als u niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, Lee

Top geregeld!

Menubord en stickers besteld. Product en kwaliteit zeer goed. Snel geleverd en goede service! Al meerdere keren hier besteld en tot nu toe zeer tevreden.

Probleem opgelost!

De sticker die wij besteld hadden liet helaas los van de muur. Nadat we dit gemeld hadden bij de klantenservice, zijn wij erg goed geholpen met een alternatief. Er is kosteloos een nieuwe sticker van een ander materiaal opgestuurd. Deze plakt wel perfect. Uiteindelijk zeer tevreden over de service!

Was onduidelijk dat de stippen van de madeliefjes los werden bijgeleverd

Omdat dienstippen er los bijgeleverd zijn moet dit separaat op geplakt worden- krijgt minder mooi resultaat dan wanneer het een geheel is. Ze glimmen net iets anders, jammer

Super klantenservice

Wij ontvingen een product die niet helemaal naar verwachting was. Het team van stickerkamer heeft enorm veel moeite gedaan om ons alsnog een product naar onze wensen te leveren. Super goede service. Voor iedereen aan te raden!

Perfect!

Snelle levering en product van goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Aantal jaar al klant en altijd tevreden! Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit stickers snel geleverd toppie

Wordt goed geholpen met het design van de stickers en goede prijzen. Goede service

Top! Zeker een aanrader!

Top service, super kwaliteit en snelle levering! Zeker een aanbeveling!

Goede Service

Ik heb een regenboog sticker gekocht met daarbij een aantal sterren. Ik had niet goed gelezen dat het op een matte ondergrond minder goed werkt. Helaas kwam de regenboog na een tijdje dan ook weer naar beneden. Ik heb contact opgenomen en ze stonden me netjes te woord. Tegen een kleine extra vergoeding kon ik een sticker krijgen met een sterkere lijm. Deze sticker heb ik nu hangen en hangt vooralsnog op de muur. Ik vind het zeer netjes dat ze meegedacht hebben aan een oplossing ook al was het in zeker zin mijn fout dat het niet goed was gegaan.

Super tevreden

Werd snel gereageerd op mijn vraag voor een muursticker op maat en goed geadviseerd over het aanbrengen van de sticker.

Rentmeesterstraat 19

2288 GC Rijswijk