Shirts ingelijst

Wat een geweldige shop is dit. Zeer klantvriendelijk! En een uitstekende service. Shirts die zijn ingelijst zijn heel erg mooi met het certificaat erbij maakt het helemaal af Echt een aanrader

Top service met een prachtig resultaat naar wens

Eindresultaat is boven verwachting

Super mooi shirt en hele goede service!

Perfecte ervaring

Beste, Ik heb heden voormelde bestelling in goede orde en staat ontvangen tot mijn grote tevredenheid. Ik kijk tevens reikhalzend uit naar het volgende bestelde pakket bij uw dienst. Heel fijne feestdagen en een gezond 2021 !!! Met vriendelijke groeten, Dillien Marc

Top services, toen iets door het transport was beschadigd.

Door het transport was het glad van de inlijsting gebarsten. Geen probleem. Zorgden per kerende post voor een vervangend exemplaar.

Goeie service

Snelle en goeie service voor het inlijsten van een t shirt.

Top geregeld!

Kom steeds weer terug

Goede producten & snelle levering. Display case kwam met beschadiging maar werd direct een nieuwe gestuurd zonder probleem.

Tweemaal een shirt laten inlijsten, nu in 2020 en eerder in 2018. Beide keren naar volle tevredenheid. Heldere communicatie, strakke fraaie inlijsting in kwalitatief goede lijsten, veilig transport waarbij lijst heel goed ingepakt is. Geen negatief punt te noemen. Top!

Wederom perfect ingelijst! Zeer tevreden!

Nu 3 voetbalshirts besteld bij de hand van Maradona en elke keer weer aangenaam verrast door het resultaat.

Onscherpe foto geleverd in te kleine beschermhoes en item afgebeeld op certificaat van echtheid is niet het aan mij geleverde item.

Om de gehele actie van dit iconische doelpunt van Marco van Basten uit de EK88-finale in één beeld te vangen, hebben we deze foto breder laten produceren dan de standaard maten. Het klopt dat de beschermhoes daardoor net te klein is, maar dat was een keuze die we moesten maken. Voor de kwaliteit van de foto's zijn we volledig afhankelijk van de beschikbare foto's uit onze beeldbank. Foto's uit die tijd zijn analoog en daardoor minder scherp dan de foto's uit deze tijd. Desalniettemin zijn we zeer blij met de foto van dit iconische voetbalmoment.

Snelle service met prachtig resultaat!

Bedankt voor de 5-star quality service. Eind resultaat is fantastisch. Het ingelijste shirt is het pareltje van mijn huis.

Prima service.

Mooi klassiek shirt van een voetbalgrootheid in een mooie lijst + toepasselijke foto's.

Een goede service met snelle hulp via de mail

Mooi shirt

Shirt ontvangen en ziet er netjes uit. Communicatie liep wel wat stroef maar dat kan ook komen omdat er een derde partij tussen zat.

Fijn contact en prima service. Kwaliteit is top.

Mooi gesigneerd Coutinho shirt!

Snelle levering, keurig verpakt, mooi gaaf origineel shirt ontvangen met mooie handtekening van Coutinho!

Elke Euro waard.

Top service en hoge kwaliteit. Zeker een aanrader en ga vaker gebruik maken van hun expertise. 10/10

Erg goede kwaliteit

Erg hoge kwaliteit

De perfecte plek voor sport memorabilia’s

Geweldige service Snelle reactie via de mail als telefonisch Kwaliteit is top Enorm betrouwbaar

Mooi ingelijst

van alle shirts die ik bezit is die van de hand van Maradona het mooist ingelijst. Verder heb ik, in tegenstelling tot bij vele anderen, geen enkele twijfel over de authenticiteit van de aangeboden shirts.

Geweldig, snel, professioneel

Super goed gedaan, jan ik absoluut aanraden.

Perfecte service en kwaliteit van het product

Zeer professioneel

goed contact en mooi verpakt!

Prettig contact, vlotte afhandeling en cadeau erg mooi ingelijst.

Over De Hand Van Maradona

Wij verkopen exclusief gesigneerde sportmemorabilia van 's werelds grootste sporthelden. Zo kun je bij ons terecht voor een gesigneerd voetbalshirt van Lionel Messi of Cristiano Ronaldo, maar ook voor een gesigneerde bokshandschoen van Muhammad Ali of een gesigneerde voetbalschoen van Pelé. En alles is authentiek.