Geweldig product, snelle levering en betrouwbaar. Vooral dat laatste is erg belangrijk in deze wereld waar veel nep is.

Goede service klantvriendelijk persoonlijke benadering

Top service snelle en zorgvuldige aflevering

Top communicatie en aflevering

Op naar meer voetbalshirts

Snelle levering en alles goed verpakt

Prettig en snel contact en meedenkend

Communicatie ging snel en prettig. Fijn om ook even persoonlijk te kijken op kantoor,

Super service & kwalitatief goed product

Wij hebben een aantal weken geleden een voetbalshirt gebracht bij de hand van Maradona, we wilden daar een groot schilderij van maken met wat extra documenten (o.a. document van echtheid). Ze hebben hier werkelijk waar een top product van gemaakt. Zeer tevreden.

Grandioos.

Ingelijst Retro- Shirt met originele handtekening van Joop Zoetemelk, betreft winnaar Tour de France 1988 is wederom een geweldig item.

Great football jersey framing

Easy organization and loved the expert advice. Will definitely come back for future projects! Thank you!

Geen geode, zijn gewoon hun afspraak nagekomen. levering binnen 3 dagen

Deze is goed

Snelle verzending en goede service

Ik vertrouw De Hand Van Maradona compleet en ben zeer te spreken over de snelheid en zorg van verzending, en daarnaast ook de klantenservice. Ik zou het zeker aanraden!

Prima bedrijf

Het product krijg je zoals je verwacht in een goeie verpakking. 15 werkdagen is lang als levertijd, maar daar kies je zelf voor. Helaas duurde het 26 dagen voor het product in huis was. Toch vervelend als je er zoveel voor betaald. Als je graag updates wil moet je zelf naar vragen maar ze zijn wel altijd snel en beleefd op whatsapp vragen.

Gewoon top, kan niet beter

Product is een pareltje. Levering snel en goed verpakt! Niks op aan te merken!

Snelle levering van een uniek shirt

Prachtig uniek shirt. Goed contact over aankoop, snelle levering, goed ingepakt.

Een snelle en soepele verwerking en aflevering van een prachtig product! Heel erg bedankt Harm Jan!

Perfect gift

It was a perfect gift for my husband!

Flexibel in mogelijkheden en omgang. En uiteindelijk een fantastisch eindproduct.

TOP in alle opzichten, snelheid, meedenken en kwaliteit

Zoals de zin hierboven heb ik het als TOP ervaren in alle opzichten. Fijn om snel te kunnen schakelen, ervaring vanuit de Hand Van Maradonna wordt ingezet en de kwaliteit van het eindproduct.

Tevreden terugkerende klant

Voor mij is nummer 10 het magische nummer. Natuurlijk is 14 misschien wel ongeëvenaard maar daar was er slechts ééntje van. Wij hebben zoveel mooie nummers 10 mogen zien. Litmanen, Gullit, Pelé, Maradona. Je kunt wel door blijven gaan. Ik ben enorm blij en trots dat ik mijn collectie heb kunnen uitbrieden met Luka Modric (Real Madrid) en Ronaldinho (Barcelona). En zoals altijd keurig ingelijst, op een veilige manier verpakt en verzonden en prettige communicatie over de bestelling en betaling. Ik ben in afwachting van de aankondiging dat Dennis Bergkamp (liefst Arsenal) de collectie komt versterken.

Echt geweldig

Fijne service

Aanrader!

Ik heb zelf enkele items (KISS memorabilia) opgestuurd om in te lijsten en dit is prachtig gedaan. Het contact verloopt goed, en ze luisteren naar wat je wilt. Lijst word goed ingepakt verzonden.

Helemaal top! Goede service.

Ze reageren snel en uitgebreid op je e-mails met vragen, ook als je na een maand nadenken pas weer contact opneemt. Ze nemen uitgebreid de tijd om je wensen aan te geven en checken tussendoor nog of het goed is hoe je het in gedachte had. Vervolgens houden ze je op de hoogte van het maak proces en wanneer hij klaar is. Al met al vind ik het een top service en zal ik er in de toekomst nog eens gebruik van maken!

Superservice, meedenkend en het is prachtig!

Tja, wat moet ik schrijven als je merkt dat alles meer dan perfect verlopen is. De persoonlijke aandacht, meedenkend en dan ook nog eens een supermooi produkt mogen ontvangen.

Fijne service

Goede, duidelijke en snelle service. Een aanrader!

Weer geweldig zoals altijd

Top service en kwaliteit zoals altijd! Weer een nieuw shirt van Ronaldo besteld. Enorm blij mee

Meerweg 141

9752 XA Haren

854019218

Over De Hand Van Maradona

Wij verkopen exclusief gesigneerde sportmemorabilia van 's werelds grootste sporthelden. Zo kun je bij ons terecht voor een gesigneerd voetbalshirt van Lionel Messi of Cristiano Ronaldo, maar ook voor een gesigneerde bokshandschoen van Muhammad Ali of een gesigneerde voetbalschoen van Pelé. En alles is authentiek.