Professionele en snelle service!

Eigen shirt met Handtekening laten inlijsten voor een ruimte hier bij ons op kantoor! Snel en zeer professioneel geleverd.

Helemaal geweldig

Ik heb nu een geweldig aandenken aan de beste speler aller tijden. Zelfs met zijn handtekening #CR7

Duidelijke communicatie en snelle levering. Kan niet beter!

Duidelijke communicatie en snelle levering. Kan niet beter!

Heel blij!

Ik bemachtigde het shirt waarvan ik droomde... Messi!

Eindelijk heb ik iets kunnen vinden om de beste voetballer aller tijden te eren. Snelle levering, en een echtheidscertificaat bij gekregen. Super tevreden met het Messi portret!

Betrouwbaar en snel

Alles prima geregeld

Fijne partner

Inmiddels hebben wij meerdere lijsten mogen ontvangen. Niet alleen complete lijsten ingekocht maar ook zelf shirts laten inlijsten. Kwaliteit en service is altijd goed, persoonlijk en snel.

Zeer goede service vriendelijke mensen

Zeer goede service luisteren goed naar je wensen en uiteraard zeer vriendelijk

Goede communicatie en correcte levering

Vanaf het eerste contact tot de levering ben ik zeer goed en professioneel geholpen en is alles conform alle afspraken geleverd. Andere webwinkels zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen.

goed geholpen en goed geleverd.

Top service !

Super service en top kwaliteit !

Super professioneel, een extra dimentie aan het shirt

Overhemd van inauguratie studentenvereniging ingelijst. Ziet er tof en professioneel uit en achter het glas ruik je niet dat het 10 dagen achter elkaar gedragen is.

Fijne levering, snel geleverd en blij met het resultaat. Zeker geen nepwebsite wat sommigen misschien zullen denken.

Gewoon goed !

Prima snelle en duidelijke communicatie, perfecte service en begeleiding kortom: gewoon goed !

Snel geregeld , mooi verpakt snel bezorgd

Goede service en kwaliteit met als eindresultaat een fantastisch product!

Goede communicatie via de mail om alle wensen op een rijtje te zetten. Ik heb zelf een ontwerp ingediend, die prima werd weergegeven in een template. De lijst en de verdere afwerking zijn met de grootst mogelijke zorg en op unieke wijze afgehandeld. Echt een aanrader voor een waardevol item!

Het shirt is prachtig ingelijst. Het ziet er allemaal zeer professioneel uit.

Het inlijsten is echt super mooi gedaan. Het enige puntje van kritiek is dat het verstuurd wordt met Fedex. Dat is echt de slechtste pakjes bezorger die ik ken. Mijn advies is dus om een andere bezorger te nemen en dan krijgt de Hand van Madonna zeker een 10 van mij.

Prima service en uitstekend product!

Communicatie vanaf bestelling tot levering was prima! De lijst met shirt zag er uitstekend uit. Zal zeker nog eens terugkomen!

Product en Service perfect

Persoonlijk gemailed met CEO , omwille van een onduidelijkheid den mooie geste van hun. Top kwaliteit en levering uitstekend.

Verzending

Ik heb 2 weken gelden een handtekening bestelt. En volgens de website krijg je een bericht of het verzonden is met een track en tracé nummer. Heb ze alle 2 niet gekregen maar wel gelukkig mijn bestelling, en toen ik het openmaakte kreeg ik een certificaat dat niet goed was ingepakt. Mijn certificaat wat dus kapot. Ik gemaild en kreeg dan wel een nieuwe maar dit keer wel een bericht dat het is verzonden is. Maar geen track en tracé code ik weer mailen en toen kreeg ik hem wel, kwa service is het bedrijf heel Goed en reageert snel met mailen en je kunt ze niet bellen dat vond ik heel irritant.

Precies zoals omschreven,snelle service en goed verpakt.

Tot een volgende keer

Prima communicatie van bestelling tot aflevering.

Dat was het

Ja een nieuwe verslaving erbij. Goed verpakt. Goede service. Mooie spullen. Te mooi allemaal.

Geweldig bedrijf met goede service, maar opletten als je ingelijste foto's koopt.

Tot 2 x toe een ingelijste foto besteld van Lieke Martens, maar ook tot 2 x toe ontvangen met "plooien" in de foto. Ik durfde deze ingelijste foto niet voor de 3e keer te bestellen. Helaas de leverancier die de foto heeft ingelijst moet toch echt wel betere kwaliteit leveren en zeker als het om een item van 200 euro gaat. Na een vriendelijk gesprek met Harm Jan besloot ik om alleen een foto te bestellen en een shirt van Lieke Martens. Deze werden mij snel toegezonden. Ook de manier waarop ze verpakt waren was gewoon geweldig. Mijn conclusie is dan ook: Geweldig bedrijf met zeer goede service , maar opletten als je een ingelijste foto koopt. Ik kan daarom dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!! Geweldig!!!!!!