Fijne service

Goede, duidelijke en snelle service. Een aanrader!

Weer geweldig zoals altijd

Top service en kwaliteit zoals altijd! Weer een nieuw shirt van Ronaldo besteld. Enorm blij mee

Niks geleverd

Ik keek er erg naar uit om mijn bestelling te ontvangen, ik ben de hele dag thuis gebleven wanneer het zou worden bezorgd maar ik kreeg toen een mail van de bezorgservice dat ik niet thuis zou zijn, wat niet kan kloppen en ik heb zelfs mijn cameras nagekeken maar niemand heeft aangebeld die dag. Aangezien het een duur product was en geen bericht heb gehad wat er nu gaat gebeuren ben ik erg benieuwd. Ik hoop dat het product alsnog bij mij thuis geleverd word en dan zal ook mijn beoordeling uiteraard veranderen! Ik hoop snel te horen alvast bedankt.

De zending is door onbekende oorzaak via een DHL-afgiftepunt weer bij ons retour gekomen. De bestelling gaat opnieuw mee met onze volgende zendingen en hopen dat het deze tweede keer allemaal goed gaat. Excuses voor het ongemak!

Kwaliteit

Ingelijst shirt snel bezorgd en netjes van hoge kwaliteit en betrouwbaar !

Fantastisch!

Super mooi ingelijst shirt van Modric besteld. Goed contact gehad met de verkoper!28

Formidabel bedrijf

Ik heb inmiddels meerdere shirts aangekocht, en ben zeer blij met de communicatie via Harm Jan. Alles verloopt vlekkeloos, en mocht er al iets zijn, wordt dit in de kortste keren zonder problemen rechtgezet. Op naar het volgende item...

Prachtig werk geleverd.

Ronaldo en Totti inmiddels in mijn collectie. Erg blij mee. Goede service!

Geweldig bedrijf en uitstekende service.

De hand van Maradona is een geweldig bedrijf met super professionele en vriendelijke mensen. Mijn lijst was tijdens het vervoeren beschadigd en het bedrijf heeft dit zonder enkel gezeur snel opgelost door er een nieuwe lijst om te zetten en uiteindelijke zelfs persoonlijk de lijst naar mij toegebracht. De service is geduldig en vriendelijk en de producten zijn heel mooi.

Onwijs goed & professioneel.

Top service! ik heb 2x een SHOWCASE lijst besteld, via de Mail contact gehad met Harm Jan, aangezien ik zelf twee shirts wou laten inlijsten met een eigen ontwerp poster op de achterkant & graveringen & alle opties. maar na een mailtje met alle details werd alles snel in gang gezet! Binnen no time had ik twee prachtige lijsten aan de muur! heel veel dank voor de goeie & snelle service! zeker een aanrader voor iedereen! Ik weet waar ik volgend jaar weer moet zijn!

Prachtige kwaliteit geleverd, levertijd misschien wat lang, maar verder helemaal top.

Als er iets is of je wilt iets weten kan je altijd een mailtje sturen. Ze mailen je meestal binnen een dag terug.

Het enige wat beter had gekund is ook een certificaat van echtheid op papier, maar voor de rest echt uitstekend. Laat besteld en alsnog de volgende dag in huis.

Nog niks ontvangen

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Boven verwachting

Alles verliep vlot en het contact met Harm Jan was top.

Bizar goed bedrijf

Ik twijfelde of ik er wel mijn geld aan moest uitgeven, maar nu ik het product binnen heb kan ik met zekerheid zeggen dat dit echt ontzettend goede kwaliteit is. Hele goede kwaliteit bescherming. Handig om te houden voor als het nog een keer verhuisd moet worden. Verder wil ik zeggen dat als je twijfelt over de prijs, ja het is aan de dure kant, maar dat krijg je 100% terug in de product. Echt alleen maar goede woorden voor dit bedrijf.

Er goeie service en contact

uitstekend. niks aan toe te voegen

zie boven

Gewoon super geregeld

Zeer prettig met een mooi resultaat volgens afspraak.

Snel en mooi geleverd

Snel en mooi geleverd

Heel blij met het eind resultaat

Ik ben heel blij met het eind resultaat. Snelle reacties op vragen die ik had. Op de site stond wel na 12-17 werkdagen word het pakket opgestuurd dat duurde alleen wat langer namelijk rond de 20 werkdagen.

Perfect geregeld

Je weet gewoon dat het perfect geregeld wordt, super goed ingepakt, mooie lijst erom en natuurlijk keurig certificaat.

Snelle service. Naar verwachting geleverd

Mooi cadeau voor mijzelf gekocht. Zoals het op de website stond is het ook geleverd. Erg blij mee

Mooie producten en een goede service.

Snel en betrouwbaar

Ik heb bij jullie een Ronaldo machchester united shirt gekocht. Alles was goed geregeld. Ik kreeg snel een mail dat de betaling binnen was en dat het shirt verstuurd zou worden. Het shirt had ik dan ook binnen 2 werkdagen binnen. Dank hiervoor en misschien tot snel!

Betrouwbaar bedrijf met fantastische service.

Eerder al diverse items hier gekocht. Nu een prachtige lijst om een eerder gekocht shirt. Communicatie perfect, verzending perfect, items perfect.

Over De Hand Van Maradona

Wij verkopen exclusief gesigneerde sportmemorabilia van 's werelds grootste sporthelden. Zo kun je bij ons terecht voor een gesigneerd voetbalshirt van Lionel Messi of Cristiano Ronaldo, maar ook voor een gesigneerde bokshandschoen van Muhammad Ali of een gesigneerde voetbalschoen van Pelé. En alles is authentiek.