Fijne persoonlijke service en super blij met het eindproduct!

Helemaal top!!!

Toffe items op de website en de service is ook helemaal goed.

Zeer positief

Goede heldere communicatie, snelle respons, mooi product

Te laat en na 2 keer mailen geen reactie

Eerst stond er dat ik het product binnen 2 dagen zou hebben. Kwam uiteindelijk pas na 2 weken binnen. Kreeg hier ook geen mail over moest er zelf achter aan... nu is de plastic plaat stuk en heb ik 2 mails gestuurd een week geleden waarop ik geen reactie ontvang. Erg matige manier van service....

teleurstellend

Teleurstellend,omdat het pakket niet op tijd kwam zoals afgesproken was(Had hele dag vrijgenomen ).En ik vind dat belettering met iets meer aandacht had mogen worden aangebracht.

Helaas zijn wij voor de logistiek volledig afhankelijk van de koeriersdiensten, die op dit moment overbelast zijn. Hierdoor wordt de planning zo nu en dan vertraagd. De manier waarop FedEx dat in dit geval communiceert, hebben we als feedback teruggekoppeld aan FedEx. Wat betreft de belettering: zoals besproken zullen we u een nieuw exemplaar sturen.

De levering duurt weliswaar nog voort, maar ik ben zeer schappelijk behandeld geworden.

Zonder extra kosten werd mijn aankoop naar het buitenland doorgestuurd

Erg tevreden

Nette levering en het product ziet er heel goed uit

Ik heb het shirt nog niet binnen..

Goedemiddag, zou iemand mij hiermee kunnen helpen.? Met vriendelijke groet, Dennis

Uitstekend van A-Z

Absoluut een aanrader!!!

Goede service en zeer mooie kwaliteit!

Mooi verpakt, showt echt klasse. Ga zo door!

Inlijste is wel duur

Fijne en snelle service

Goede prijs. Altijd snel antwoord. Leuk product!

Top service en mooie kwaliteit spullen!

Snelle levering en mooie kwaliteit van 't gesigneerde shirt.

Prachtig ingelijst exemplaar aangekocht van Messi shirt. Alles ontvangen zoals afgesproken.

duidelijke communicatie en perfecte service

Vriendelijk, duidelijk en een perfecte aftersales. Waarbij werd gecontroleerd of de buren het prachtige exemplaar overhandigd hadden.

Fantastische service!

Prachtig product en hele goede service. Erg duidelijk en zeer betrouwbaar.

Pure klasse

Beter resultaat dan verwacht.. Super netjes en snel geleverd.

Boven verwachting

Ik had 2 eigen shirtjes aangeboden om in te lijsten. De shirts zijn zeer strak verwerkt en de lijst ziet er super mooi uit. Ik kom zeker terug

Prettig contact via e-mail. Er wordt snel gereageerd. Alles verliep prima.

ok

teleurstellend is, je geeft aan dat je op de hoogte wil gehouden over een artikel en je krijgt geen enkele respons via email!!!

Uitmuntend

Zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit. Echte aanrader.

top produkt en prima communicatie

Dit was voor mijn een test en jullie zijn glansrijk geslaagd. Binnenkort volgen meerdere inlijstingen van shirts

snelle en goeie service

erg blij met de samenwerking. snelle reacties, duidelijke informatie en een prachtig eindproduct. ik heb meteen nog een lijst besteld!

Een professionele onderneming die hun producten verkopen met zorg en aandacht in het achterhoofd.

De bestelling en het betalen van het product ging vlot en simpel. De levering was op tijd en in orde. Ik heb er een certificaat bijgekregen die de echtheid van het product verifieert. Ik ben er persoonlijk heel blij mee. Ik heb alleen niet betaald voor het inlijsten omdat ik dat wel echt te duur vindt, dan kan ik het beter zelf doen.

Over De Hand Van Maradona

Wij verkopen exclusief gesigneerde sportmemorabilia van 's werelds grootste sporthelden. Zo kun je bij ons terecht voor een gesigneerd voetbalshirt van Lionel Messi of Cristiano Ronaldo, maar ook voor een gesigneerde bokshandschoen van Muhammad Ali of een gesigneerde voetbalschoen van Pelé. En alles is authentiek.