Betrouwbaar bedrijf met fantastische service.

Eerder al diverse items hier gekocht. Nu een prachtige lijst om een eerder gekocht shirt. Communicatie perfect, verzending perfect, items perfect.

Mooi product, snelle levering

Los shirt gekocht en deze laten inlijsten. Zou ongeveer 12 dagen duren maar na 1 week al geleverd. Schitterend product waar mijn vader erg blij mee is.

Super mooi shirt

Na het lezen van alle positieve recensie toch maar een mooi gesigneerd shirt besteld, hangt prachtig aan de muur!

Product en levering was top

Het product was boven onze verwachtingen en de levering was best snel

Orginele, scherpe kwaliteitsfoto, zorgvuldig verpakt

---

Communicatie

Communicatie met de klant kan beter

Kan niet beter!

Snel, duidelijk en super netjes afgeleverd.

Aanrader

Geweldig! Bestelling geplaatst met 8-10 dagen levertijd. Goede communicatie en binnen 6 dagen bezorgt.

Top van begin tot eind

Shirt in laten lijsten dat al twee jaar in de kast lag. Vanaf eerste contact tot levering van ingelijst shirt alles tot in de puntjes geregeld. Aanrader !

Mooie foto's

Prachtige foto's ontvangen met handtekeningen erop, leuk om te hebben als fan, ga zo door Hand van Maradona!!

Eerlijk en netjes geholpen

Ik had een shirt besteld en dit kwam heel netjes en verzorgd aan, erg mooie aankoop

Duidelijk en vriendelijk

Direct reagerend bedrijf, vriendelijk, goede service. Maar het belangrijkste een prachtig product. Zeker een aanrader !!! Zeer tevreden.

Correct/duidelijk/op tijd volgens afspraak

Zal ik zeker aanraden aan familie en vrienden

Fantastisch!

Een tijdje geleden heb ik een shirt besteld op www.dehandvanmaradona.nl. Hier was ik zeer te spreken over. Ondanks dat het een redelijk prijzige aankoop is, heb ik geen moment gedacht dat de bestelling niet aan zou komen of iets dergelijks. Het was een fijn gevoel. Mocht je fan zijn van iemand en wil je zeker zijn dat het product binnenkomt op een goede manier, dan raad ik deze site zeker aan.

Prachtig.

Een mooie ingelijste foto besteld, netjes ingepakt en van ongelooflijke kwaliteit. Zeker een aanrader!

Zeer goed en betrouwbaar

Veel keuze en variatie..

Top service en goede communicatie

Een schoolvoorbeeld van hoe het hoort te zijn. De service is top, vragen via mail werden zeer snel en naar alle tevredenheid beantwoord en tevens was de bestelling snel en in topstaat ontvangen. Gingen de bestellingen bij alle webshops maar zo…

Kwaliteit en goede service

Meerdere items bij de Hand van Maradona besteld. Duidelijke communicatie en een goede service!! Ben blij met de geleverde artikelen !! Een gerenommeerd bedrijf .. 5 sterren voor mij !! Mvg Stef

Een gepersonaliseerd shirt besteld , pre order , goed op de hoogte gehouden en super mooi

Snelle levering in goede verpakking.

Snelle levering in goede verpakking.

Snelle en goede levering

Een prima en snelle levering, goed verpakt. En daarmee ‘n mooi collectors item in huis. En de showcase is ‘n mooi en tof nieuw item.

Prima geregeld

Het product wat ik besteld had was netjes bezorgd en het zag er allemaal uitstekend uit.

Snelle levering en een super mooi shirt!

Keurig verpakt.

Voor onze zoon zijn verjaardag een voetbalshirt besteld, keurig netjes verpakt geleverd. Het shirt hangt ingelijst boven zijn bed, hij weet al wat hij volgend jaar voor zijn verjaardag vraagt. Dus tot volgend jaar!

Over De Hand Van Maradona

Wij verkopen exclusief gesigneerde sportmemorabilia van 's werelds grootste sporthelden. Zo kun je bij ons terecht voor een gesigneerd voetbalshirt van Lionel Messi of Cristiano Ronaldo, maar ook voor een gesigneerde bokshandschoen van Muhammad Ali of een gesigneerde voetbalschoen van Pelé. En alles is authentiek.