Goede en snelle service!

Hele goede en snelle service van een prachtig product.

Goed contact, goed eindresultaat.

Erg blij met het eind resultaat, het is wel een heel proces maar dat is logisch als je iets op maat wil hebben. Ik had graag een foto van het eind resultaat ontvangen voor de verzending om te checken of alles naar wens was (ik snap dat hierdoor de levering langer duurt, maar wellicht is het fijn voor de mensen die dat willen) ik verwachtte geen problemen aangezien we duidelijk contact hadden over mijn wensen maar toch blijf je nadenken en afvragen tot je het eindresultaat ziet. Had graag voor deze prijs wel iets extra's verwacht, wellicht een flyer met hoe ik het hetbeste kan ophangen of een ophang pakket (plug, spijker, of iets dergelijks) of bied dat aan als extra bij het bestellen voor een tientje ofzo. Verzending: werd vertraagd omdat het uit de UK komt, geplande leverdag is daardoor niet gelukt (wat vervelend is als je vrij moet nemen om thuis te zijn om het pakket te ontvangen), bij mij heeft het pakket een aantal dagen zonder status updates of uitleg in Nederland gelegen, waarna ze een nieuwe dag inplande maar uiteindelijk een dag eerder kwamen. Voor mij geen probleem aangezien ik thuis was maar voor anderen kan deze communicatie wel een probleem zijn... Al met al, heel blij met het eindresultaat, de service en het contact maar miste wel wat extra's zoals hierboven vernoemd.

Goed geholpen en communicatie is ook goed

Ik ben erg tevreden over de ervaring die ik had.

Wat en pracht werk geleverd

Goed, enkel douane problemen

Levering sterk vertraagd door douane wegens komende uit GB

Zeer goede ervaring!!!

Erg tevreden, snelle reacties via de mail! Pakket kwam later dan verwacht, maar erg blij met wat ik ontvangen heb

Een goed advies, begeleiding en tot slot een heel mooi eindresultaat.

Top geregeld

Alles keurig verzorgd met goede communicatie en levering

Helemaal naar wens

Snelle reactie’s, duidelijk en tevreden met product.

Geen problemen ondervonden alles verliep volgens plan. Het T-shirt is mooi ingekaderd met een oficeel certificaat.

De bestelling verliep soepel en er wordt goed meegedacht aan het ontwerp.

Het is een geweldige site een jullie houden ook goed contact via de mail ik ben erg tevreden

authenticiteit

Dag Harm, ik denk dat het begrijpelijk is dat bij de aankoop van dergelijke items de authenticiteit is. Ik kocht een shirt met lijst/kader inzake DE BRUYNE Kevin. Een foto waarbij hij het shirt ondertekent zou toch een vereiste moeten zijn wanneer we het proces via GOAT doorlopen? Een foto waarbij DE BRUYNE tekent, had er toch ook bij kunnen zitten bij levering? Is dit beschikbaar? Mvg, Joris VAN MAELE

We doen ons uiterste best om ieder product uit onze collectie te leveren met een signeerfoto. Bij het grootste deel van onze collectie is dit het geval, maar in sommige gevallen is dit helaas niet mogelijk. Dit heeft overigens geen enkele invloed op de authenticiteit van de handtekening. U kunt altijd vooraf bij ons informeren of het echtheidscertificaat van het product tevens is voorzien van een signeerfoto.

de ultieme voetbalervaring!!

de ultieme voetbalervaring!!

Dank voor de positieve feedback!

Pakket beschadigd

Alles verliep zeer goed buiten de levering waarbij het pakket beschadigd is geleverd

Tijdens transport krijgt het pakket het soms te verduren. Gelukkig heeft de professionele bescherming zijn werk gedaan en is de lijst ongeschonden ontvangen. Indien deze overigens wél beschadigd was geweest, hadden we de lijst uiteraard kosteloos hersteld.

Super service en top kwaliteit

Super.

Goede opvolging. Topkwaliteit.

Top werk!

Ik heb een eigen shirt in laten lijsten en het is prachtig werk wat ze leveren.. zelf krijg je het nooit zo strak.

Een hele snelle en geweldige levering. Vrijdag gebeld en besteld, zaterdag ontvangen en zondag iemand er enorm blij mee gemaakt! Mooie kwaliteit en goede service!

Super blij met het Litmanen shirt in de prachtige lijst. Vooraf wat vragen gesteld, snel en duidelijke antwoorden. Aanrader!

Fantastisch, vooral persoonlijke service!

Ontzettend blij met het resultaat van mijn bestelde shirts! (Leo Messi + persoonlijk shirt) Communicatie was vlot, en er is precies voldaan aan de eisen die gesteld waren! Mannen hartelijk dank voor het fantastische eindresultaat...

Heb lang erover na gedacht om hier wat te bestellen maar nu ontzettend blij dat ik het gedaan heb. Was eerst van plan een ek88 Gullit shirt te bestellen maar helaas door het lange twijfelen was die niet meer leverbaar, nu heb ik gekozen voor een Van Basten ek88 shirt. Het word geleverd in een ontzettend mooi doosje bijna zonde om hem er uit te halen. Ik ben via de mail ook ontzettend goed geholpen door Harm. Ik ga mijn vader ontzettend blij maken met dit cadeau!!

Prima ervaring.

Fijne webshop. Communicatie na aanschaf kan wel beter (radiostilte na aanschaf - een indicatie is al afdoende), maar is niet hinderlijk. Levering goed (Fedex gebruikt; hoera!) en alles in goede orde ontvangen.

Supergaaf item

Prachtig shirt en goed verpakt, 5 sterren geweest als fed ex zich aan levering houdt of duidelijker is dat dit niet lukt.

Over De Hand Van Maradona

Wij verkopen exclusief gesigneerde sportmemorabilia van 's werelds grootste sporthelden. Zo kun je bij ons terecht voor een gesigneerd voetbalshirt van Lionel Messi of Cristiano Ronaldo, maar ook voor een gesigneerde bokshandschoen van Muhammad Ali of een gesigneerde voetbalschoen van Pelé. En alles is authentiek.