Supergaaf item

Prachtig shirt en goed verpakt, 5 sterren geweest als fed ex zich aan levering houdt of duidelijker is dat dit niet lukt.

Mooie handtekening met top service

Snelle en zeer nette service. Mooi handtekening van Litmanen.

Prachtig ingelijst gesigneerd shirt van Messi

Zelf opgehaald, sprakeloos was onze zoon, perfect ingelijst en een waar kunstwerk

Uitstekende dienstverlening en product

Nam de tijd voor een aantal vragen. Snelle en goede communicatie. Fraai ingelijst voetbalshirt met handtekening van Messi.

Super resultaat.

Volgens afspraak, perfect, correct.

Correcte opvolging en perfecte aflevering volgens afspraak. Chapeau.

DHVM is great!

Amazing range of signed items. Always professional and very good to deal with.

Top service en top kwaliteit

Prettig contact. Fijne communicatie met Harm Jan. Voldoet zeker aan m’n verwachtingen. Aanrader!

geweldig!

super leuk kado

Hoge verwachtingen zelfs overtroffen

Ze doen wat ze zeggen, maken waar wat ze beloven en leveren een ingelijst shirt dat in het echt nog mooier is dan op de foto...

Top kwaliteit

De kwaliteit van de lijst is erg goed.

Fijne persoonlijke service en super blij met het eindproduct!

Helemaal top!!!

Toffe items op de website en de service is ook helemaal goed.

Zeer positief

Goede heldere communicatie, snelle respons, mooi product

Te laat en na 2 keer mailen geen reactie

Eerst stond er dat ik het product binnen 2 dagen zou hebben. Kwam uiteindelijk pas na 2 weken binnen. Kreeg hier ook geen mail over moest er zelf achter aan... nu is de plastic plaat stuk en heb ik 2 mails gestuurd een week geleden waarop ik geen reactie ontvang. Erg matige manier van service....

teleurstellend

Teleurstellend,omdat het pakket niet op tijd kwam zoals afgesproken was(Had hele dag vrijgenomen ).En ik vind dat belettering met iets meer aandacht had mogen worden aangebracht.

Helaas zijn wij voor de logistiek volledig afhankelijk van de koeriersdiensten, die op dit moment overbelast zijn. Hierdoor wordt de planning zo nu en dan vertraagd. De manier waarop FedEx dat in dit geval communiceert, hebben we als feedback teruggekoppeld aan FedEx. Wat betreft de belettering: zoals besproken zullen we u een nieuw exemplaar sturen.

De levering duurt weliswaar nog voort, maar ik ben zeer schappelijk behandeld geworden.

Zonder extra kosten werd mijn aankoop naar het buitenland doorgestuurd

Erg tevreden

Nette levering en het product ziet er heel goed uit

Ik heb het shirt nog niet binnen..

Goedemiddag, zou iemand mij hiermee kunnen helpen.? Met vriendelijke groet, Dennis

Uitstekend van A-Z

Absoluut een aanrader!!!

Goede service en zeer mooie kwaliteit!

Mooi verpakt, showt echt klasse. Ga zo door!

Inlijste is wel duur

Fijne en snelle service

Goede prijs. Altijd snel antwoord. Leuk product!

Top service en mooie kwaliteit spullen!

Snelle levering en mooie kwaliteit van 't gesigneerde shirt.

Meerweg 141 9752 XA Haren

854019218

Over De Hand Van Maradona

Wij verkopen exclusief gesigneerde sportmemorabilia van 's werelds grootste sporthelden. Zo kun je bij ons terecht voor een gesigneerd voetbalshirt van Lionel Messi of Cristiano Ronaldo, maar ook voor een gesigneerde bokshandschoen van Muhammad Ali of een gesigneerde voetbalschoen van Pelé. En alles is authentiek.