Fijne en snelle service

Goede prijs. Altijd snel antwoord. Leuk product!

Top service en mooie kwaliteit spullen!

Snelle levering en mooie kwaliteit van 't gesigneerde shirt.

Prachtig ingelijst exemplaar aangekocht van Messi shirt. Alles ontvangen zoals afgesproken.

duidelijke communicatie en perfecte service

Vriendelijk, duidelijk en een perfecte aftersales. Waarbij werd gecontroleerd of de buren het prachtige exemplaar overhandigd hadden.

Fantastische service!

Prachtig product en hele goede service. Erg duidelijk en zeer betrouwbaar.

Pure klasse

Beter resultaat dan verwacht.. Super netjes en snel geleverd.

Boven verwachting

Ik had 2 eigen shirtjes aangeboden om in te lijsten. De shirts zijn zeer strak verwerkt en de lijst ziet er super mooi uit. Ik kom zeker terug

Prettig contact via e-mail. Er wordt snel gereageerd. Alles verliep prima.

ok

teleurstellend is, je geeft aan dat je op de hoogte wil gehouden over een artikel en je krijgt geen enkele respons via email!!!

Uitmuntend

Zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit. Echte aanrader.

top produkt en prima communicatie

Dit was voor mijn een test en jullie zijn glansrijk geslaagd. Binnenkort volgen meerdere inlijstingen van shirts

snelle en goeie service

erg blij met de samenwerking. snelle reacties, duidelijke informatie en een prachtig eindproduct. ik heb meteen nog een lijst besteld!

Een professionele onderneming die hun producten verkopen met zorg en aandacht in het achterhoofd.

De bestelling en het betalen van het product ging vlot en simpel. De levering was op tijd en in orde. Ik heb er een certificaat bijgekregen die de echtheid van het product verifieert. Ik ben er persoonlijk heel blij mee. Ik heb alleen niet betaald voor het inlijsten omdat ik dat wel echt te duur vindt, dan kan ik het beter zelf doen.

Product mooi service matig

Product is zoals op de foto maar de service was zeer matig. Ik kocht dit product voor 499 en daarvoor verwacht ik betere service. Stond op de site verzend tijd 1-2 dagen. Na 5 dagen zelf een mail moeten sturen en deze werd beantwoord met dat ik geduld moest hebben... na 2 weken eindelijk mijn product gekregen.

Het door u bestelde product lag op onze lijstenmakerij in Engeland klaar voor verzending. Uw bestelling viel echter net ongelukkig samen met de nieuwe restricties n.a.v. Brexit. Hierdoor werden zendingen vanuit en naar het VK iets vertraagd, wat helaas buiten onze macht lag. Dat we dit alsnog beter hadden kunnen communiceren naar u als klant is iets wat we zeker meenemen voor het verbeteren van de gehele klantbeleving.

Perfect!

Super, perfect!

Shirts ingelijst

Wat een geweldige shop is dit. Zeer klantvriendelijk! En een uitstekende service. Shirts die zijn ingelijst zijn heel erg mooi met het certificaat erbij maakt het helemaal af Echt een aanrader

Top service met een prachtig resultaat naar wens

Eindresultaat is boven verwachting

Super mooi shirt en hele goede service!

Perfecte ervaring

Beste, Ik heb heden voormelde bestelling in goede orde en staat ontvangen tot mijn grote tevredenheid. Ik kijk tevens reikhalzend uit naar het volgende bestelde pakket bij uw dienst. Heel fijne feestdagen en een gezond 2021 !!! Met vriendelijke groeten, Dillien Marc

Top services, toen iets door het transport was beschadigd.

Door het transport was het glad van de inlijsting gebarsten. Geen probleem. Zorgden per kerende post voor een vervangend exemplaar.

Goeie service

Snelle en goeie service voor het inlijsten van een t shirt.

Top geregeld!

Kom steeds weer terug

Goede producten & snelle levering. Display case kwam met beschadiging maar werd direct een nieuwe gestuurd zonder probleem.

Tweemaal een shirt laten inlijsten, nu in 2020 en eerder in 2018. Beide keren naar volle tevredenheid. Heldere communicatie, strakke fraaie inlijsting in kwalitatief goede lijsten, veilig transport waarbij lijst heel goed ingepakt is. Geen negatief punt te noemen. Top!

Meerweg 141

9752 XA Haren

854019218

Over De Hand Van Maradona

Wij verkopen exclusief gesigneerde sportmemorabilia van 's werelds grootste sporthelden. Zo kun je bij ons terecht voor een gesigneerd voetbalshirt van Lionel Messi of Cristiano Ronaldo, maar ook voor een gesigneerde bokshandschoen van Muhammad Ali of een gesigneerde voetbalschoen van Pelé. En alles is authentiek.