Erg blij met de koffer en vlotte levering

Ondanks de vlotte levering is dat wel hetgeen ik ontevreden over ben. Onduidelijk wanneer geleverd wordt en wat te doen als dit niet uitkomt. Informatie is te abstract en onduidelijk.

Mooie koffer

op de website staat: voor 16 uur besteld de volgende dag geleverd. Dit klopt niet: ik heb donderdag besteld en het werd de volgende week op dinsdag geleverd. De kwaliteit van de koffer maakte echter het wachten waard!

Geweldige service!

Koffer & Tas heeft mij bijzonder goed geadviseerd bij het kiezen van een laptop trolley. Bijzonder goede service!

De levering kon beter.

Beste Zoals maandagavond ook telefonisch doorgegeven aan DPD is mijn moeder slecht te been en kan zij moeilijk de trap gebruiken. Daarom had ik gevraagd omhet pakket te plaaten in de garage. De garage poort staat altijd los. Nu heeft de chauffeur een briefje achtergelaten dat er niemand thuis was en dat ik het na mijn werk kon gaan halen in het afhaalpunt Dit had vermeden kunnen worden. De pilotenkoffer ziet er goed uit voor mij.

Mooie koffer en goede kwaliteit

Goede informatie over de koffer op de website en kwaliteit van de koffer is top!

Ik wilde een andere tas en zo kwam ik bij Koffer&Tas uit. Ruime keuze, snelle levering en mijn gekozen tas bevalt enorm goed.

Zit er nog steeds op te wachten tot hij word geleverd !!!!!

Wacht geduldig af

Goede aankoop

Tijdige verzending en levering. Rugzak in goede staat

Leuke winkel!

Mooie tas als kado hier gekocht. Geen problemen ondervonden!

Mooie producten en goede service!

Mooie producten en goede service!

Geweldige service

Hoge kwaliteit , snelle levering. Absolute aanrader.

Snelle levering, Tas naar wens!

Na de bestelling de tas eind van de week binnen. Tevreden man hier!

Op tijd geleverd en prima tas

Tas is conform de beschrijving en bevalt uitstekend. Snelle levering en service.

Snelle levering en mooie koffer

Mooie pilotenkoffer besteld en snel geleverd.

Niet snel een tweede keer ,

Duurt veel te lang de levering, zeker in deze tijd Wordt vooraf ook niet aangegeven

Product niet ontvangen. Telefoonnummer geeft geen gehoor.

Koffer&Tas verkeerd in de veronderstelling dat ik mijn bestelling heb ontvangen. Helaas is er geen product aangekomen, geen tracking informatie en geen enkele vorm van niet thuis bericht.

Helaas slecht

De levering was oké qua snelheid maar de koffer ( waar het om ging) was geschikt voor de vuilnisbak. Ik heb u meteen gemaild met foto's. U heeft de andere ochtend direct gebeld en toen bleef het helaas stil

Positief

Kwaiteit koffer prima!! Klantbehandeling/service prima! Klein minpuntje: de koffer is na 10 dagen geleverd. Dit nadat ik zelf 2x heb gebeld dat er blijkbaar iets mis ging. Maar zoals gezegd, ik kreeg 2x heel vriendelijke en correcte mensen aan de lijn om te luisteren en mee te denken en te handelen in de oplossing.

Voortreffelijk

Snelle levering en topkwaliteit

Vlekkeloos

Zonder gedoe kon ik bestellen wat ik wilde. Geen ruis op de lijn.

Fantastische service

Niet opgemerkt dat het een pure webwinkel was en naar adres gereden. Na telefonisch contact, omdat winkel niet te vinden was, heel vriendelijk ontvangen en uit een aantal pilotenkoffers die men toevallig op voorraad had een gekozen. Top service, waren we niet voor niets naar kampen gereden.

Pilotenkoffer

Snelle levering en er blij mee met de aankoop. Lekker handig!!

Goede service , adequate online bestelling.

Nette website, snel ik huis

Fijne website, makkelijk om te navigeren en voldoende keus. Was op zoek naar iets specifieks wat Koffer & Tas verkocht, Otrich Pillow. Product werd snel geleverd en was zoals omschreven. Mooi ook, al die verschillende aktetassen!

Goede en betrouwbare service

Koffer en Tas hield mij steeds op de hoogte van een nog na te leveren tas. Toen die tas uiteindelijk een andere kleur bleek te hebben dan de foto’s op de website, hebben ze alles in het werk gesteld om met een goede oplossing te komen. Ondanks dat de tas niet was wat ik ervan verwacht had, ben ik zeer tevreden over de goede service en de betrouwbaarheid van Koffer en Tas.

Over Koffer&Tas

Koffer en Tas, wij helpen u graag met alle koffers en tassen voor zakelijk gebruik!