Snel

Snel en goede kwaliteit!

Zeer snelle levering

Het product is van goede kwaliteit

vlotte levering

perfecte snelle levering

Mooi product.

Keurige website, mooie producten. Duidelijke omschrijving en een zeer correcte telefonische ondersteuning.

Kennis van zaken en goede service

Ik kocht een laptoptrolley en zocht er een met specifieke kenmerken. De medewerker hielp mij eerst via de chat en later nadat zij wat dingen had uitgezocht werd ik netjes teruggebeld. Super!

Correct, ikk ben tevreden,

Alles naar wens

Geweldige service

Ik had een laptop trolley besteld en ontvangen. Maar de maatvoering klopte niet. Mijn fout. De bereikbaarheid, de snelheid van reageren, en de service is buitengewoon.

Prima service en product

Snelle levering en prima product

heldere bestelling, snelle levering, goed product

Wat ik besteld had, was zoals ik het had gedacht.

De bestelling was goed, het vervelende was alleen dat ik niet aan kon geven wanneer het bezorgd zou worden. Ik moest het pakketje nu weer ergens anders ophalen omdat ik net op dat moment even niet huis was.

Snel en mooie koffers

Goede service en op tijd geleverd!

Pluspunten

nvt

Ze zeggen op 1 dag is het geleverd! Niet waar! Dinsdag om 15u besteld en maandag aangekomen! Geen goede reclame

• Snelheid/Levertijd

Beste Marijke, Wat vervelend dat dit zolang geduurd heeft, onze excuses voor de vertraging. Ik wil je graag ter compensatie een korting aanbieden van 15% op je eerst volgende aankoop. Mail ons even op info@kofferentas.nl als je hier gebruik van wenst te maken. met vriendelijke groet, Team Koffer & Tas

Pluspunten

Snelle levering en mooie koffers!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel en behulpzaam!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snel en goed geholpen via de live chat op de website. Mooie producten en goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

5 sterren! uitstekende service. Behalve de koerier, die belt niet aan en gooit enkel een briefje in de bus waar ik mijn pakket kan afhalen. DHL , de enige valse noot in dit geval. Ik ga zeker nog bestellen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Sorry ik moet het pakket nog ophalen in de post , ben nog deze week in vakantie, kan geen oordeel geven voor het ogenblik

Als het in belgien word versturd niet via bpost, of dhl alleen of post nl. Ik heb geen goede ervaringen met bpost

Pluspunten

Koffer was goed ingepakt. 100% postbode proof!

Ik heb besteld via bol.com. Via bol.com was een uiterste verwachte leverdatum gegeven die 2 dagen voor de werkelijke leverdatum was. Ik had graag via koffer&tas een berichtje gehad dat mijn palet verzonden was, dan had ik wellicht niet 2 dagen van te voren de hele dag op mijn paket gewacht.

Pluspunten

Product zorgvuldig afgeleverd

Levertijd was langer dan aangegeven tijdens aanschaf

Pluspunten

Top! Mooie koffer.