Prima; niets op aan te merken

Een zogenaamde pilotentast gekocht tbv verplaatsen documenten van en naar de klant. Goede keuze geweest.

Snel geleverd, duidelijke communicatie, goeie koffer

Snel geleverd, duidelijke communicatie, goeie koffer

Levering goede kwaliteit koffer

Levering van goede kwaliteit koffer, duurde echter wel langer dan was aangegeven

Perfecte levering

Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop. De levering was perfect.

Duidelijke website - snelle levering - kwaliteit koffers prima

Zie hiervoor

ik heb tot op heden nog niets mogen ontvangen

ik heb tot op heden nog geen tas mogen ontvangen 16-12-2021

Snelle levering en bezorging was ook secuur

Snel geleverd, goed kwaliteit pilotenkoffer

Ik wilde een stevige koffer met plek voor 2 laptops en accessoires en deze voldoet hier heel goed aan.

Goede service en fijn contact

Fijn contact en uitstekend prijs kwaliteit verhouding van het product

Sneller dan het eigen mailsysteem

Bij het bestellen, een kleine verwarring. Twee aktetassen, zelfde naam, zelfde uitvoering, verschillende prijs. Bestellen ging verder erg eenvoudig. De bevestigingsmail kwam snel. Maar de koerier had het zeer degelijk verpakte pakket al bij mij thuis afgeleverd, toen de dag erna de mail kwam dat het was overgedragen aan de koerier en dat mijn pakket onderweg was. Ik vind dat wel grappig, dus vandaar een hoog cijfer.

Volgens verwachting.

Besteld, afgeleverd binnen de termijn, product voldoet aan de eisen.

Vlotte bezorging .Goed verpakt . Keurig .

Perfect geregeld

Mooie laptopkoffer, goede kwaliteit en ruim.

Perfectie bestaat

Gisteren mijn piloottas besteld, vandaag ontvangen. Superkwaliteitstas

Snel geleverd en goede kwaliteit van de koffer!

Via de chat een vraag gesteld en door medewerker goed geïnformeerd over de koffer en de specificaties. Goed verpakt en koffer is van goede kwaliteit.

Snel en adequaat.

De bestelling vlot uitgevoerd, goed ingepakt. Kosten en kwaliteit in orde.

Vriendelijke hulp, snel geleverd

Bij het rondkijken op de website werd mij heel vriendelijk hulp aangeboden. Niet opdringerig, maar gewoon deskundig en correct. Snel geleverd ook.

Snel

Snel en goede kwaliteit!

Zeer snelle levering

Het product is van goede kwaliteit

vlotte levering

perfecte snelle levering

Mooi product.

Keurige website, mooie producten. Duidelijke omschrijving en een zeer correcte telefonische ondersteuning.

Kennis van zaken en goede service

Ik kocht een laptoptrolley en zocht er een met specifieke kenmerken. De medewerker hielp mij eerst via de chat en later nadat zij wat dingen had uitgezocht werd ik netjes teruggebeld. Super!

Correct, ikk ben tevreden,

Alles naar wens

Geweldige service

Ik had een laptop trolley besteld en ontvangen. Maar de maatvoering klopte niet. Mijn fout. De bereikbaarheid, de snelheid van reageren, en de service is buitengewoon.

Prima service en product

Snelle levering en prima product

Over Koffer&Tas

Koffer en Tas, wij helpen u graag met alle koffers en tassen voor zakelijk gebruik!