Top!!

Mijn schoenen werden netjes op tijd geleverd! Ik ben erg tevreden met mijn zwarte suede schoenen ;) bedankt!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Grote collectie, maar beperkte on-line service

Hoge grens voor gratis verzending (250 euro) en geen gratis retour. Kies dan toch sneller voor een van der Assem.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Gratis retourzending, zeker voor schoenen in deze prijsklasse

Bedankt André, voor de duidelijke recensie. Het klopt dat we retourkosten moeten rekenen, hoewel terugbrengen in de winkel natuurlijk altijd kosteloos is. We leggen ons dan ook toe op andere vlakken, zoals een unieke en ruime collectie en juist een service bij de online bestellingen die u nergens anders vindt. Denk aan het inspuiten van alle schoenen, op maat maken van riemen en deskundig advies. We gaan eerder voor verbetering van deze service dan schrappen van kosten, maar ik begrijp ook dat sommige klanten dan liever bij een concurrent winkelen. Onze collectie is sowieso redelijk uniek, omdat we ook daar veelal gaan voor speciale kwaliteitsuitvoeringen. We nemen geen short-cuts, zelfs als dat betekent dat onze webshop daarbij kleinschalig blijft. Hopelijk kiest u in de toekomst nog eens voor ons, of komt u een keer in de winkel ervaren wat het verschil in collectie en service voor u kan betekenen. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Prima service, snelle levertijd

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dank u voor de mooie recensie. Ondanks dat het bij de Kiyoh uitnodiging niet helemaal liep zoals het moest, ben ik blij dat u onze service waardeert. Fijn dat u ons erop wees! Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Altijd keurig geholpen!

Al jaren klant en inmiddels een flinke collectie aan schoenen. Altijd netjes geholpen!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Dennis, Dat is heel fijn om te lezen! We blijven u graag keurig helpen, hopelijk verrassen we u nog eens met meer dan dat. Graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snelle levering en schoenen ook al één keer ingespoten

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Bas, Fijn dat het zo goed beviel. Dat inspuiten is inderdaad een detail, maar iets dat wij heel belangrijk vinden. Zo kunt u gelijk van uw schoenen genieten, één zorg minder. Graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? De cognac versie van mijn bestelde schoenen

Beste Willem, Nou, daar zijn we erg blij mee! Als u de Monkton 3 in cognac wilt, we hebben hem in Tan Burnished Leather: https://www.zwartjes.nl/heren/business/leren-zool/crockett-jones-monkton-3_bruin_18998.html Als het gaat om cognac suède, dan kunnen we ook eventueel een special bestellen, neemt u dan even contact op met info@zwartjes.nl en we kijken dan wat we kunnen regelen. Hopelijk maken we u binnenkort dan weer blij met een mooi paar. Bedankt voor uw recensie. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Perfect verzorgd

Niet alleen geleverd, maar ook met een notitie dat de schoenen voor aflevering ingesprayd zijn én een persoonlijk handgeschreven bedankje voor de aankoop! Alles TOP!

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Jan, Wat leuk dat die details werden opgemerkt, vinden wij altijd erg leuk. Bedankt voor de mooie score en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Hele goede keus

Mooi assortiment. Magnanni schoenen gekocht. Model welke uitsluitend bij Zwartjes verkrihgbaar waren. Tevreden over de kwaliteit en het assortiment. Levering was mooi binnen 3 dagen. Zou een verbeterpunt kunnen zijn (snelheid) maar communicatie hierover is erg duidelijk. Kwaliteit heeft soms tijd nodig.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor de mooie recensie. We hebben inderdaad een uniek assortiment, met veel specials. Zijn we trots op! Klopt dat de bestelling niet altijd dezelfde dag verzonden kan worden, omdat we de voorraad over twee winkels verdelen. We proberen desondanks natuurlijk alles zo snel mogelijk te versturen, bedankt voor uw geduld en begrip! Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snel en korrekt en info

Duidelijke Webside,snel.korrekt en goede info!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dank u voor de mooie recensie, daar zijn we erg blij mee. Fijn dat de informatie u heeft geholpen bij de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Prettig en snel geleverd

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Els, Bedankt voor de recensie, zijn we blij mee! Hopelijk geniet u nog van uw aankoop en zien we u nog eens terug in de webshop. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Ik heb meerdere malen gemaild met het online verkoop team van Zwartjes met vragen over het bestellen van items vanuit de VS en ze waren zowel snel met de beantwoording van mijn vragen als behulpzaam met het zoeken naar geschikte riemen voor mijn schoenen. Het assortiment is ook zeer uitgebreid en bijtijds. Ik ben ook één keer in de winkel geweest en mijn ervaring was hetzelfde als hierboven geschreven!

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Tim, We gaan hier een beetje van blozen, bedankt voor de mooie recensie! We werken er elke dag hard aan om ons service niveau hoog te houden (op Amerikaans niveau zou ik bijna willen zeggen!) en dan is het fijn dat dat gewaardeerd wordt. Graag tot ziens, in de webshop of winkel. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Supersnel en correcte levering, Toppie!!

Voor de eerste maal een paar luxe schoenen besteld in deze webshop. Het is een duidelijke shop, kwa indeling overzichtelijk en het proces m.b.t. het bestellen en afronden is makkelijk, mijn schoenen werden binnen 48 uur geleverd, netjes verpakt, schoenen voorbehandeld, schoenlepel erbij, keurig! Kom hier graag nog eens terug!

• Mist u iets in ons aanbod? Nee, prima zo

Beste Wilco, Wat een heerlijke recensie. De details die u noemt vinden we heel belangrijk en het is altijd leuk als dat gewaardeerd wordt. We verwelkomen u graag opnieuw in de webshop of winkel! Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor uw fijne reactie, daar valt weinig op af te dingen! Graag tot ziens in winkel of webshop. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

twijfelachtig

De bij de bestelling opgegeven levertijd (max. 3 dagen) kwam niet overeen met de werkelijke levertijd (circa 5 dagen). Dit vind ik echt altijd een enorme domper, hoewel het uiteindelijke verschil beperkt is. Het meegeleverde etui van zwartjes met troep erin, is echt niet meer van deze tijd!!!!! Rommel om weg te gooien, wat een ongevraagde verkwisting van spullen. Ik wil kwaliteit kopen en verwacht geen rommel erbij te krijgen. Voor mij is dit echt een punt waarbij ik mij afvraag of ik een volgende keer weer bij zwartjes bestel.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Mike, Ik begrijp uw teleurstelling, wij vonden het ook heel vervelend dat het paar schoenen dat u bestelde niet leverbaar was (het paar dat we hadden staan had helaas bij inspectie een fabricagefout). Dit hebben we u via de mail laten weten, met de optie om uw geld direct terug te krijgen, of te wachten op een nieuw paar. Omdat wij daar geen reactie op kregen, hebben we besloten het nieuwe paar, dat gelukkig heel snel geleverd kon worden, toch naar u toe te sturen. Daar hebben we een reissetje bij gesloten, als goedmakertje voor het wachten. Helaas viel dat bij u niet in goede aarde. Dat zullen we zeker meenemen in de toekomst. We nemen uw reactie mee in ons interne proces, om te kijken of we nóg scherper kunnen handelen en communiceren bij tegenvallers. Want we willen meer leveren dan mooie schoenen, het gaat ook om het gevoel daarbij. Het spijt ons dat we u daar niet helemaal in konden tegemoet komen. Hopelijk zijn de schoenen wel naar wens en gaat u daar lang van genieten. Als we nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten! Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Prima. Duidelijk.

Prima, de bestelling is gedaan. Jammer van de retourkosten

Heel klantvriendelijk

Goede heldere webshop met een persoonlijke benadering. Veel pech maar ze bleven vriendelijk en meedenkend.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Bedankt voor uw mooie recensie! Het zit inderdaad wel eens tegen, maar we proberen heel hard dat altijd weer om te keren in een fijne ervaring. Fijn dat dat is gelukt! Veel plezier van uw aankoop! Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Fantastisch en professioneel

Wat ze zeggen klopt als een bus: Topkwaliteit schoenen en service. Ik heb mijn Magnanni schoenen online besteld omdat Amsterdam een uurtje reizen is. Ik kom binnenkort graag eens kijken in een van jullie winkels!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Wim, We zien u heel graag in de winkel, want daar kunnen we pas echt doen waar we goed in zijn: het leveren van goed advies en topservice. We proberen dit natuurlijk online te evenaren en ik ben erg blij dat dat voor u gelukt is. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Top kwaliteit en een hoge prijs

Mijn ervaring is als goed te beschrijven

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Fijn, elke goede ervaring doet ons deugd! Bedankt voor uw recensie. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Pracht zaak

Goed geholpen bij de keuze

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Fijn dat we u hebben kunnen helpen bij het kiezen. Dat is altijd lastig, online en op afstand. Blij dat het gelukt is! Veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

👍

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Kort maar krachtig! Bedankt voor de mooie recensie. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Perfecte service

Goede kwaliteit en perfecte service

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor uw mooie recensie, daar zijn we heel blij mee. Veel plezier nog van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor uw recensie. Als er iets is dat we kunnen doen om uw ervaring nog beter te maken, dan horen we dat graag! Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

top winkel met top service

online laarsje en riem besteld, ze belden zelfs over de kleur van de riem, die had ik niet matchend met de schoen, wat een geweldige service!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel fijn om te horen, wat kan een simpel telefoontje soms veel uitmaken, hè? Bedankt voor uw mooie recensie en graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Alles was optijd geleverd en netjes ingepakt. Ook was er een kleine tas met accessoires bijgevoegd.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Bedankt voor uw mooie recensie. We hebben inderdaad in de maand december een speciale cadeau-actie, een handig reissetje bij de aankopen. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Kwaliteit van schoenen, levering en service

Het pakket zag er verzorgd uit. Alles was zorgvuldig ingepakt. Fijn dat de schoenen al de eerste behandeling had gekregen.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Bedankt voor uw lovende woorden en mooie score. Daar zijn wij weer heel blij mee. Graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.