Zeer prettig

Goede site, goede communicatie en snelle levering inclusief een presentje. Top!

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Enorm assortiment kwaliteitsschoenen en uitstekende service

Ik kom al jaren 1 a 2 maal per jaar bij Zwartjes. Deze zaak staat voor de absolute top op schoengebied. Een enorm assortiment van Crocket & Jones tot Sneakers. De service is perfect, ook in de sale! Omdat ik graag schoenen pas voor ik ze koop kom ik graag naar de winkel, met name de Utrechtsestraat is een prachtige zaak.

• Mist u iets in ons aanbod? Neen

Snel en netjes aangeleverd

Product als beloofd

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? Korting

Top service met top merk Schoenen

Wederom een goede en vlotte levering van Zwartjes. Schoenen zaten keurig verpakt met een persoonlijk briefje erbij. Dat vind ik altijd zeer prettig.

Uitstekende online service

Mijn online vraag over de maatvoering van C&J loafers werd zeer snel beantwoord. Conform advies een maat kleiner besteld en ze passen zoals het de bedoeling is. Waarom het een dag langer moet duren omdat het paar stond in het andere filiaal, begrijp ik niet helemaal (maar werd dus wel keurig uitgelegd). Maar in de huidige crisis nog altijd snel geleverd. Erg blij met mijn nieuwe C&J!

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Exclusief merk? Edward Green of Gaziano & Girling?

Luxury

I love to visit your shops in Gelderlandplein and have your collection.

• N/A

Mooie aanbieding

Prima de luxe

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Snelle service, leuk berichtje bij mijn nieuwe schoenen.

Direct mailbericht van levering en dank voor bestellen. Leuk persoonlijk handgeschreven berichtje bij de schoenen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, Tony, voor de mooie recensie. Vriendelijke groeten, Anton, Zwartjes van 1883

Heb slippers besteld was een snelle levering en ben goed op de hoogte gehouden tijdens mijn bestelling super bedrijf

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Onze dank voor de aanbeveling en de 10. Zijn we heel blij mee! Vriendelijke groeten, Anton, Zwartjes van 1883

Netjes en op tijd.

Mooie winkel met ruim assortiment en goede service.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dank voor de complimenten. Heel motiverend! Vriendelijke groeten, Anton, Zwartjes van 1883

Kan niet anders dan zeer tevreden zijn over de wijze waarop Zwartjes mijn bestelling heeft afgehandeld. Leuk is ook het handgeschreven bericht. Hartelijk dank en ga zo door!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, Rob, voor de mooie recensie. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Goed geadviseerd per telefoon en snelle bezorging

Idem als bovenstaande

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Dank, Gerda, voor de hoge waardering. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snelle afhaal service

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Dankjewel, Wolbert, voor de 10 en de aanbeveling. Zijn we heel blij mee. Mocht er toch iets zijn waarvan je denkt: 'Dat kan beter', dan horen we 't ook graag. Met vriendelijke groet, Anton, Zwartjes van 1883

Erg goed

Schoenen, niet aangekomen. Toch vlot en goed geholpen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, Brien, voor de aanbeveling en de 10! Blijk van vertrouwen. Zijn we heel blij mee. Foutje van 't postbedrijf. Gelukkig is 't rechtgezet. Met vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Super service !

Uitstekende website. Overzichtelijk bestellen. Heldere communicatie. En super pick uk service !

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Jeroen, voor de mooie complimenten de hoge score. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Gewoon áltijd goed!

Kwaliteit, service en goede communicatie!

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Onze dank, Nynke, voor de goede beoordeling. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Click en collect werkt goed

Zie titel

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Dankjewel, Martin, voor de aanbeveling en de positieve recensie. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Goede service verleend. retourneren verloopt ook goed

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dank, Ronald, voor de aanbeveling en de 10! Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snel en coulant geholpen, prima

Snel en coulant geholpen, prima.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank voor de positieve recensie. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

prima service en snel

bij de deur afgehaald en alleen aangereikt, had wel iets aimabeler gekund!!!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

En toch een 10! Dankjewel, Ans. Niet voor iedereen is het gemakkelijk om beperkende regels strikt na te leven en tegelijkertijd hartelijk te zijn. Toch wel met een glimlach ontvangen? Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Dank u wel voor het mooie cijfer. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Goed geholpen, snel geleverd, helaas 1/2 maat te klein,, maar bestellen onmiddellijk 1/2 maat groter

Lees hoofdregel.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank voor de 10! Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Zeer prettig en behulpzaam

Zeer prettig en behulpzaam, kortom erg klant vriendelijk.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Heel veel dank voor deze mooie complimenten. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Super snel geleverd

Ik bestelde winterboots vanwege het koude weer. Werd erg vriendelijk te woord gestaan door de telefoon. Daarna gelijk via de site besteld, volgende dag in huis! geen koude voeten meer gehad tijdens de winterweek die we dit jaar mochten meemaken.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Simon, voor de mooie recensie. Heel motiverend. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Hele fijne winkel,goed advies en prettige werknemers.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Bedankt, Tine, voor de 10 en de lovende woorden. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.