Snelle levering en naar bleek: beeldschone laarsjes

Snelle levering, prachtige producten

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

U heeft dan ook wel een heel mooi stel laarzen besteld! Fijn dat ze ook in het echt zo bevallen, veel plezier ervan! Bedankt voor uw recensie en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Matige service

Personeel weinig pro actief en wat chagrijnig. Damesmaat 42 maar zeer beperkt beschikbaar.

• Mist u iets in ons aanbod? Maat 42 dames is maar zeer beperkt beschikbaar

Ik schrik een beetje van uw recensie, dus ik heb uw bestelgeschiedenis er even bij gezocht. In november 2018 heeft u contact gehad met een collega van mij, die u inderdaad moest teleurstellen, de Everybody enkellaarsjes die u in zwart leer zocht waren toen in uw maat al uitverkocht. Mijn collega gaf u twee alternatieven, hetzelfde laarsje in zwart suède en een ander enkellaarsje in zwart leer. Helaas konden we in november geen losse laarsjes meer bijbestellen, dat heeft mijn collega nog voor u geprobeerd. Nu, in 2019, zie ik dat u twee paar Everybody enkellaarsjes in maat 42 heeft besteld. Fijn, dat is gelukt! Het is namelijk zo dat we van de meeste merken enkele paren op maat 42 inkopen en de enkellaarsjes voor het najaar komen al in augustus binnen. Met een paar vroege beslissers kan een maat snel uitverkocht raken. Op dit moment zie ik echter nog een ruim aanbod van verschillende (Everybody) laarsjes in maat 42. Heeft u naast wat ik hier beschreef dan nog (telefonisch) contact gehad? Ik hoor graag meer, zodat ik kan kijken wat er in onze dienstverlening niet soepel gegaan is. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Zeer service gericht

Fijne medewerkers en top service op maat. Had online Magnanni schoenen en riem besteld. Bij ophalen bleek er logistiek iets niet helemaal goed te zijn gegaan maar werd ter plekke keurig opgelost en kreeg nog een spray mee voor het ‘ongemak’. Schoenen werden in de winkel al geïmpregneerd en riem ook gelijk op maat gemaakt. Super!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Fijn dat de combinatie webshop - winkel zo goed verliep. Zo heeft u de voordelen van beide kanalen en we doen natuurlijk ons best om de service overal en altijd van topniveau te laten zijn. Bedankt voor uw fijne review. Veel plezier van uw Magnanni's! Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Fantastische service

Zeer vriendelijke en snelle reacties, zowel via de mail als telefonisch. Online bestelling met de service alsof je in de winkel zelf bent. Snelle verzending na aankoop in webshop.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Dank u wel voor deze recensie, dit is precies wat wij willen bereiken in onze webshop. Dat is niet altijd makkelijk, dus we zijn heel blij dat het voor u echt zo gewerkt heeft! Graag tot ziens, of het nu in de winkel of webshop is! Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Precies en volgens afspraak

Netjes, vlot en zover als mogelijk met persoonlijk tintje

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor uw fijne recensie, blij dat het zo goed beviel. Daar hopen we elke keer opnieuw op, werken we ook hard voor. Graag tot ziens! Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

SUPER service

Sneakers besteld en heel snel binnen. Helaas halve maat te groot.. Na binnenkomst retour zending de goede maat ontvangen na die ze voor mij alvast gereserveerd hadden. Vriendelijk e-mail contact.!

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Dank u wel voor deze fijne recensie. Maten zijn online altijd lastig in te schatten, maar ik ben blij dat het zo toch goed gekomen is. Veel plezier van uw aankoop! Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Probleemloos

Je koopt de schoenen die je wilt en krijgt ze de volgende dag. Hoe simpel kan het leven zijn.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Bedankt voor uw review, zo simpel zou het altijd moeten zijn! Maar ook als iets mis gaat of anders moet, dan doen we ons best het op te lossen natuurlijk. Graag tot ziens! Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Online 2 maten besteld, opgehaald in de winkel, 1 gehouden en 1 retour. Retourformulier zou ook digitaal kunnen in de toekomst. Maar ging allemaal heel makkelijk. De verkoopmedewerkers bij de Utrechtsestraat zijn top of the bill.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Product voldoet aan verwachting en snelle levering.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Michel, Daar gaan we voor, hartelijk dank voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Irene, verkoopteam Zwartjes van 1883

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Maat tabel in cm

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Veel plezier met de aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Irene, verkoopteam Zwartjes van 1883

Prins producten en prima service

Via de webshop schoenen gekocht. Na ontvangst kreeg ik twijfel of ik de juiste maat had besteld. Gebeld en werd vriendelijk en goed geholpen. Snel een bevredigende oplossing.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Ja, de schoenen die ik graag wil, maar dan in een andere kleur.

Beste Maarten, Wij doen ons best om een mooi assortiment neer te zetten. Helaas lukt het niet om echt alle kleuren in te kopen, maar als u een specifieke wens heeft kunt u het ons altijd laten weten en gaan wij kijken of dit te realiseren is. Wie weet! Met vriendelijke groet, Irene, verkoopteam Zwartjes van 1883

Uitstekend verzorgde verzending

Verzending was keurig verzorgd en de suède schoenen al voorbehandeld met spray.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw compliment! Met vriendelijke groet, Irene, verkoopteam Zwartjes van 1883

Super ervaring

Deze schoenen voelden als een cadeau aan mezelf. Mooi ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij, dat zijn de details die het verschil maken. Daarnaast zijn de schoenen in de winkel reeds voorbehandeld, zodat ik niets meer hoef te doen en direct mijn nieuwe Santoni's aan kan. Een groot contrast met veel andere (web)winkels. Hier wil ik mijn schoenen vaker kopen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Pim, Leuk om te lezen! We doen ons best om dit gevoel met de aankoop mee te geven en als het dan lukt, is het extra leuk! Graag tot ziens, met vriendelijke groet, Irene, verkoopteam Zwartjes van 1883

Prachtproduct, vlot en mooi afgeleverd

Prima levering, mooi verpakt met een persoonlijke touch

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? nee

Dank u voor de mooie recencie en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Irene, verkoopteam Zwartjes van 1883

Alles klopte

Na enige vragen over de maat, altijd moeilijk on line, goed advies gekregen en prompte levering.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Goedemiddag, Wat fijn te horen dat de maat goed is. Kan lastig zijn inderdaad, merken kunnen onderling verschillen in de maatvoering. Over het algemeen komt het altijd wel goed! Hartelijk dank voor uw aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Irene, verkoopteam Zwartjes van 1883

Gemak van de website, bestelling snel thuis.

Gemak van de website, bestelling snel thuis.

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Fijn om te lezen, graag tot ziens! Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Valt tegen.

De online koop /aanschafervaring was prima. Totdat ik (voor het eerst) in de winkel kwam om het op te halen. Dat was een grote teleurstelling. De aldoende verkoper straalde onverschilligheid uit, gaf op verzoek voor advies heel summier antwoord. Ik kreeg het idee dat hij mij liever kwijt dan rijk was. De offline en online "journey' staan dus niet in elkaars verlengde. En ik heb het 'kado' - brochure hoe schoen te onderhouden - niet gekregen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Goedemorgen, ik heb uw bestelling er even bij gezocht. We gaan intern na hoe het heeft kunnen gebeuren dat uw winkel-ervaring niet aansloot bij de prettige online-aankoop. Want dit nemen wij natuurlijk heel serieus. We hebben al wel achterhaald hoe het kwam dat het onderhoudsboekje er niet bijzat, dat houden we voortaan bij het afhalen in de winkel beter in de gaten. Ik ga het u nazenden, met een klein aardigheidje van onze kant. Hopelijk neemt dit de nasmaak een beetje weg en kunnen we u in de toekomst nog een keer met mooie schoenen en een bijpassende service - online én offline - verblijden. Met vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Zeer klantgerichte benadering

Bij een vraag over de verzending van mijn pakket (duurde wat langer), werd ik gebeld en persoonlijk op de hoogte gesteld. Dus direct, vriendelijk en persoonlijk contact!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Wat fijn dat het ondanks de vertraging zo goed voor u verliep. Nog veel plezier van uw aankoop! Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Uitstekende zeer informatieve site.

Een plezier om hier digitaal te winkelen

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Voor ons ook een plezier uw recensie te lezen! Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Makkelijk zoeken op de site, altijd correct en snel geleverd, super!

Prettige zoek en filterfuncties, altijd betrouwbare voorraad, snel en netjes geleverd, ik blijf een trouwe klant, dank!

• Mist u iets in ons aanbod? Niks

U bedankt voor uw trouwe klandizie! We zien u graag weer terug. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Compleet

Duidelijke site, goede communicatie, snel

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dat is fijn om te lezen! Veel plezier van uw aankoop en tot ziens. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Netjes verpakt, snel verzonden en prachtige schoenen.

Mooie Magnanni schoenen gekocht, keurig verpakt en snel geleverd door Zwartjes. Wat wil je nog meer?

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Mocht u nog meer willen, laat het dan ook gerust weten! Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Totaal wat ik er van verwacht had!

Stipte levering, leuke prijs en juiste info bij contact. Just great!

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Nou, dat is nog eens een fijne recensie! Bedankt en graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Prachtig assortiment, deskundige medewerkers! #Magniniaddict

Zwartjes is voor mij dé leverancier van Magnini, bij ieder bezoek - zowel online als offline - verbaas ik mij weer over het aanbod. In de winkels wordt ik uitermate deskundig geholpen. Happy customer for life!(!) ... tot snel weer.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Paul, Wat vinden we dat fijn om te horen. Ondanks dat het niet helemaal goed ging in uw geval, hebben we het hopelijk dan toch weer goed gemaakt. Heel graag tot ziens! Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Duidelijk, goed en behulpzaam bij vragen

Santoni sneakers besteld, schommel altijd tussen 7.5 en 8. Helaas viel dit keer 7.5 niet goed. Gebeld, netjes te woord gestaan maar helaas geen 8 meer beschikbaar!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Bart, Wat jammer dat de juiste maat er niet meer was. Hopelijk een volgende keer meer geluk. Graag tot ziens! Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.