voortreffelijk

ter zake kundig advies, vriendelijk, prompte levering.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel veel dank, Peter, voor de lovende woorden. Zeer motiverend. Dankjewel! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Kwaliteit, hoge service en uiterst vriendelijk

Prachtige schoenen, on line aangeschaft, geruild in de winkel voor betere maat. Prachtige winkel, zeer aardige medewerkerster.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, Dik, voor de prachtige recensie. Wat goed dat de ervaring in de winkel net zo goed was als die met onze webshop. Zijn we heel blij mee. Tot gauw! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Erg betrokken, snelle reactie

Digitaal schoenen kopen is niet helemaal handig, vandaar dat het ook wel eens fout gaat. Bij Zwartjes denken ze mee, reageren ze zeer vriendelijk en komst alles uiteindelijk goed!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

We zijn heel blij, Loes, met de mooie recensie. Dankjewel! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

goede service, mooie schoen met goede pasvorm

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Teuni, voor de 10! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

goede kwaliteit

Mooue laars gekocht, duur, maar echt kwaliteit. Ook mooi binnenwerk van leer. Zat als gegoten. Ik verwacht met goed onderhoud van de laarzen jarenlang plezier van ze te hebben.

• Mist u iets in ons aanbod? Ja, bruine laarzen

Dank, Rinske, voor de goede beoordeling. Daar maak je ons heel blij mee. Voor dit jaar hadden we meer laarzen ingekocht. Fijn dat je bent geslaagd! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Heldere site en netjes geleverd volgens afspraak, prima!

Zie bovenstaande

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel veel dank voor de 10 en de aanbeveling! We werken continu aan onze website. Binnenkort weer een aantal vernieuwingen om u nog beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snel bezorgd, vriendelijke service, netjes

Snel bezorgd, vriendelijke service, netjes

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel veel dank, Bas, voor de aanbeveling en de 10! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Goede opvolgibg en snel geleverd

• Mist u iets in ons aanbod? Neen

Dankjewel, Chantal, voor de goede beoordeling! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Mooie, kwalitatief goede schoenen in het duurdere segment, bijzondere merken.

Mooie collectie, kwalitatief goede, modieuze schoenen. Zwartjes verkoopt merken die bijvoorbeeld niet bij Schutz/Van den Assem verkocht worden. Veel keuze. Prijzen soms wat buitensporig. Snelle levering.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dank u wel, mevrouw Ballering, voor de aanbeveling en de mooie recensie. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Uitstekend!!

Snelle levering, fijn verpakt, persoonlijk briefje in de verpakking! Prijs / kwaliteit verhouding: prima Duidelijke informatie op de website

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Maurice, voor de aanbeveling en het hoge cijfer! Tot ziens in de webshop. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Goede en snelle levering

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Dankjewel, Janine, voor de hoge waardering. Zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

De online service is persoonlijk en zeer adequaat.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, Willem, voor de aanbeveling en de 10. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

perfect

heel erg goed.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? niets

Dank, Karel, voor de aanbeveling en het hoge cijfer! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Naar verwachting.

Blij met mijn aankoop en snel bezorgd.

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

We zijn heel blij met je positieve recensie, Jeanny! Dank en tot gauw op onze website. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Zeer positief

Snelle levering van prima kwaliteitsschoenen !

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Bedankt, Marijke, voor de hoge punten! Zijn we heel blij mee. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Uitgebreide collectie

Vlotte levering van een top schoen.

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? Nee

Veel dank, Tonny, voor de aanbeveling en de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

super service! mooie schoenen

Perfect!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel veel dank voor de positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Super service, super aanbod!!

Na bestelling en betaling van een paar schoenen online, kreeg ik een paar dagen later een bedrag terug gestort aangezien de schoenen een paar dagen later in de uitverkoop zouden gaan...

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Ton, voor de mooie recensie! Onze klanten kiezen ons niet zozeer vanwege de prijs, maar om kwaliteit, service, keuze en zekerheid. Net als in uw geval waarschijnlijk. Maar prijs is natuurlijk niet onbelangrijk. Daarnaast is het vertrouwen onze klanten ons alles waard. Onze dank daarvoor! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Een een woord, prima

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Veel dank, Hetty, voor de aanbeveling en het hoge cijfer. Kort maar krachtig. Echt Rotterdams! :-) Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Keurig en persoonlijk behandeld ook al was het online. Handgeschreven briefje erbij, heel attent

Zie boven

• Mist u iets in ons aanbod? Ja meer ‘nette’ schoenen van Harris

Dank, Robert Jan, voor de aanbeveling en de positieve beoordeling. Daar zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Super !

Perfecte service en correct Vlug geleverd

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Dank, Annemieke, voor de aanbeveling en de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Zoals beloofd

Nog nooit had ik via uw winkel besteld, is me prima bevallen ik zal zeker nog eens terug keren op uw site

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Veel dank, Jeanne, voor de aanbeveling. Wat fijn dat u de weg naar onze website heeft gevonden. Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snelle levering en persoonlijk door een kaartje

Schoenen werden snel geleverd. Leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat. Dit zijn net de kleine dingetjes die een onderscheid maken, echt super!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Erwin, voor de hoge waardering. Zijn we heel blij mee. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Alles naar wens geregeld

Bij aankomst van twee paar schoenen bij ons thuis. Was van een schoen een naad niet goed gestikt. Dit was snel geregeld door een ander paar dat toegestuurd is. Mijn dank daarvoor. Groeten J.T.M.Tuynder

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, meneer Tuynder, voor de mooie recensie en de aanbeveling. We schenken net zoveel aandacht aan de sales als de after-sales. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Top!!

Nog nooit via internet schoenen besteld maar omfat ik al jaren loints schoenen draag durfde ik het aan. Het was succesvol. Jullie extra kadootjes zijn heel attent. Verzendkng was ook heel vlot. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen. Vriendelijke groet, Yteke

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Yteke, voor de top recensie ! U bent van harte welkom in onze webwinkel. Fijn dat de eerste ervaring positief is geweest. Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.