• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Snelle service en zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan aan de telefoon

Contact gehad via de telefoon voor de juiste maat. Zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Schoenen binnen 1 dag gekregen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Goed advies, snelle levering, mooie producten.

Op zoek naar een paar instappers voor de zomer, kwam ik uit bij Zwartjes van 1883. Mijn oog viel op hun huismerk Andre. Echter alleen in hele maten beschikbaar, en omdat ik een tussenmaat heb, contact gezocht via email en mijn vraag gesteld. Snelle reactie, en op basis van het advies de juiste keuze in maat gemaakt. Bestelling was ook in een paar dagen geleverd, en de instappers zitten perfect.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Prima advies, goede service, goed produkt

Zat te twijfelen tussen mt 43 en 43,5 van een voor mij bekend merk schoenen; op advies 43,5 besteld en die zitten prima. Tevens na bestelling schoenen nog achteraf een bijpassende riem aan toe kunnen voegen; alles in 1x bezorgd. Fijn.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

keurige behandeling en afhandeling.

iets beter dan hieboven kan niet toch?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel hartelijk bedankt, inderdaad kunnen wij ons geen betere recensie voorstellen! Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

Heel vriendelijk personeel en goede service

Gelukkig kunnen damesschoenen per internet besteld en opgehaald worden in de winkel in de Utrechtsestraat. Ik kon de schoenen daar nog passen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat fijn dat u gebruik heeft kunnen maken van deze service, zo kunnen we inderdaad ook damesschoenen in onze herenschoenenwinkel verkopen! Bedankt voor uw lovende reactie. Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Aanrader!

Mooie merken, duidelijke website en snelle service.

Dankuwel voor uw lovende woorden! Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snel, correct, goed verpakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn om te lezen, daar doen we het voor! Bedankt voor uw mooie recensie. Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

uitstekend

Vriendelijk, correct en to-the-point

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Net als uw recensie! Heel erg bedankt daarvoor! Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Perfecte service

Los van de kwaliteit van de producten weet Zwartjes ook perfecte service te geven door kleine simpele details aan te vullen. Ook op internet bestellingen selecteren zij de juiste riem bij de schoen als je het niet helemaal goed kunt zien online. Ook de manier waarop de schoenen verpakt zijn is over na gedacht en ze zijn al netjes een keer voor behandeld. Keep it up zwartjes!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dat klopt inderdaad, dank u dat u dat noemt! We zien u graag weer terug in de (web)winkel. Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Vriendelijke dame met veel kennis en goed advies over onderhoud Er werd bijvoorbeeld aangegeven dat een duurder type schoen van hetzelfde merk qua comfort of materiaal niet ‘beter’ was maar dat het alleen een cosmetisch verschil betrof. Netjes. Uiteindelijk een mooi paar Crockett&Jones schoenen aangeschaft (veel keuze in de winkel)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat fijn dat u zo goed geholpen bent, wij vinden het inderdaad belangrijk de best (bij u) passende schoen te verkopen. Graag tot ziens! Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vond er schoenen die ik bij geen enkele andere schoenenzaak kon vinden. Snel werkende website. Leuk , dat persoonlijke kaartje bij de levering.

Tijdens de bestelling kon ik niet een ander besteladres aangeven. Moest terugklikken , maar dat werkte niet.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Professioneel en klantgericht

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Nazorg & Garantie

Pluspunten

goede en snelle communicatie

zou 't niet weten

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik een vraag gesteld via e-mail over de juiste maat van de schoen. Zeer snelle reactie, en ook een persoonlijke bevestiging na mijn online bestelling. Snelle bezorging. Leuk van de persoonlijke ondertekening van de bon.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kwaliteitsschoenen, snelle levering, netjes verpakt. De schoenen waren als extra service van te voren behandeld met een water- en vuil afstotende spray.

De verzendkosten zijn vrij hoog, maar ik zag dat op andeer websites waar geen verzendkosten betaald hoevente worden, de schoenen duurder zijn. Het bedrijf zou kunnen uitleggen op de site waarom ze ervoor hebben gekozen de verzendkosten voor rekening vna de klant te laten komen. Het is wel een eerlijk systeem.

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.

Filter op Taal