Snelle afwikkeling en keurig verpakt

Twee paar schoenen besteld en zeer snel geleverd. 1 paar teruggestuurd ivm de maat. Andere paar zit als gegoten en is van hoge kwaliteit. Minpuntje zijn de retourkosten

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Raymond, Bedankt voor de fijne recensie. Inderdaad, het is jammer als er wat retour moet, maar zo delen we de verzendkosten bij een miskoop nog, wij betalen de heenweg. Gelukkig was het ene paar perfect, veel plezier ervan. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Snel bezorgd en prachtige Arche schoenen

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Olga, Bedankt voor de mooie recensie en de 10, daar zijn we erg blij mee. Met Arche schoenen zit u natuurlijk sowieso al goed, veel plezier ervan! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Superservice

Schoenen supersnel opgestuurd, zodat ze nog mee konden met vakantie. Heel fijn.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Ria, Dat is helemaal mooi dan, fijne vakantie! En bedankt voor de review en prachtige 10, daar zijn wij weer heel blij mee. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Prima zaak voor online bestellingen!

Mijn ervaring is goed, bestelt en de volgende dag in huis. Zwartjes vind ik een aanrader.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Corrie, Bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Daar zijn we erg blij mee, evenals dat u ons wilt aanraden. Graag tot een volgende keer, in de tussentijd veel plezier van uw aankoop! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Via www trof ik paar prachtige Harris schoenen aan!

Via www trof ik paar prachtige Harris schoenen aan! Ook nog precies in mijn maat. Zitten als gegoten. Ben er reuze blij mee

• Mist u iets in ons aanbod? Nop

Beste Mark, Meer kunnen we toch niet wensen? Wat fijn dat ze zo goed passen. Bedankt voor de mooie review en de 10, daar zijn wij weer heel erg blij mee. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Prachtige TOP kwaliteit schoenen en service is ook TOP !

Top service vanaf het eerste moment ! Zocht op internet op bijzondere schoenen. Kwam al snel bij Zwartjes van 1883. Had op hun webshop snel een beslissing gemaakt en betaald. Zag ik ,net te laat ,dat er nog meer kleuren in deze prachtige schoenen zijn. Meteen gebeld en ze waren al met mijn bestelling bezig. Het was geen probleem om het andere paar erbij te doen. Ik kreeg meteen mijn verzendkosten teruggestort omdat ik nu boven het minimale bedrag van verzenden kwam. Er waren een paar vragen over de schoenen. Het was erg vriendelijk dat ze met me mee dachten en de moeite namen om foto's van de 2 paar schoenen te nemen, zodat alles goed in beeld kwam en was ook meteen een passende oplossing. Ik was enorm blij verrast toen ik de volgende dag het zeer verzorgde pakket open maakte . De schoenen zijn inderdaad prachtig ! Ze waren al behandeld met spray en elke schoen zat apart in een zakje verpakt. Een boekje erbij hoe de schoenen te verzorgen om ze zo mooi te houden. Alles werd snel verzonden en geld meteen teruggestort. Ben een zeer tevreden klant en echt een aanrader om hier te kopen zonder zorgen !

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Monique, Wat ontzettend leuk om terug te horen! Niet alleen zijn we blij met de mooie woorden en de 10, maar natuurlijk helemaal met uw aanbeveling en hopelijk uw volgende bezoek aan de webshop. Graag tot ziens en in de tussentijd heel veel plezier van de schoenen. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Positief

Prima snelle levering.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Nel, Fijn om te horen, bedankt voor uw recensie en de prachtige 10 als eindcijfer. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Gewoon pakket service, zo gaat dat met online kopen.

Ik ben niet in een winkel geweest, dus heb niet zo veel te vertellen.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Jan, Ja ik snap dat als alles gewoon naar wens gaat, dat je dat snel denkt. En terecht. Meestal ontdek je pas hoe een bedrijf werkt als er wat mis gaat. Nu proberen we op alle fronten verschil te maken, door alleen schoenen van hoge kwaliteit te verkopen, mooi verpakt, eventueel met een aardigheidje en al ingespoten met beschermende spray. We zijn achter de schermen méér dan alleen dozen-schuivers, maar zijn ergens ook wel blij dat het 'gewoon' goed gaat. Hopelijk krijgen we nog eens de kans om u positief te verrassen! Graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Prima als altijd

Al vaker Loints besteld bij Zwartjes. Ze worden altijd prima verpakt en snel verstuurd. Goede service.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Elisabeth, Bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10! Met Loints of Holland weet u dan ook dat u goede, duurzame schoenen in huis haalt. Veel plezier ervan en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

vriendelijk te woord gestaan en supersnelle bezorging

super snelle bezorging

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Cora, Bedankt voor de prachtige 10 en de fijne recensie. Fijn dat het zo snel ging, meestal lukt ons dat ook wel. Veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Snelle levering en direct reactie op mail.

Prima winkelervaring.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Marieke, Bedankt voor de prachtige 10 en de mooie woorden. Graag tot een volgende keer, maar in de tussentijd veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Perfecte service en advies

Online goed geholpen. Een paar te groot. Naar de winkel in geholpen door Anouk. Professioneel en goed.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Louis, Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige 10. Ik heb het ook aan Anouk laten lezen, ze was erg blij met uw reactie! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Peter Kaiser schoenen gekocht. Prachtige kwaliteit met fantastische pasvorm. Snel geleverd en keurig verpakt. Kortom zeer tevreden.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Wilma, Bedankt voor uw prachtige recensie en de 10 als eindoordeel. Met Peter Kaiser zit - en loopt - u zeker goed, veel plezier ervan. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

goede service

goede service & website

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor uw mooie recensie en natuurlijk de prachtige 10 als eindoordeel. Graag tot een volgende keer, in de tussentijd veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Uitstekende service en kwaliteit

Uitstekende service en kwaliteit

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Rudy, Bedankt voor de recensie en natuurlijk de prachtige 10 als eindscore. Dat horen we graag terug. Veel plezier van uw aankoop en tot ziens. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Onberispelijke en positieve koopervaring.

Ook telefonisch contact was prima.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Nee.

Bedankt voor de positieve recensie en de topscore. Leuk te horen dat het ook via de telefoon goed verliep, we proberen op alle fronten de service op hoog niveau te houden. Fijn dat dat is gelukt. Heel graag tot een volgende keer, maar in de tussentijd veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Prima service, mooi producten

Binnen 1 dag bestelling ontvangen. Conform afspraak, incl. een klein bedankje briefje. Bestelling was netjes verpakt.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Martien, Bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Dat lezen we dan weer heel graag terug. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Vertrouwd en sne

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Marius, Bedankt voor de fijne recensie met een 10, daar zijn we erg blij mee. Dat vertrouwen, fijn dat we dat hebben weten op te bouwen. Dat is nog wel het leukst om te horen! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Goede duidelijke site en service

Goede duidelijke site die prettig werkt en service is snel en goed!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Marlou, Wat fijn om te horen dat de site en de service zo in de smaak vielen. Zijn we blij mee. Bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Goede uitleg qua maat, snelle levering! Prima

Uitstekend!,

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Anneke, Bedankt voor de mooie recensie. Het is heel lastig om op afstand maten uit te leggen, dus ik ben extra blij dat dat voor u geslaagd is. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

zeer goed!

snelle verzending en persoonlijke service, zeer klantvriendelijk.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Marijke, Bedankt voor de mooie recensie en helemaal voor de prachtige 10 als eindoordeel. Zijn we erg blij. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

mooi produkt snel geleverd

goede ervaring weer,alles klopt

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? nee

Beste Francien, Bedankt voor de mooie recensie en natuurlijk de prachtige 10 als eindoordeel. Heel graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Bestelling gedaan, direct uitgevoerd in duurzame verpakking zonder extra met mooi herkenbaar papier.

Online bestelling gedaan. Keurige reactie en direct duidelijkheid over wijze van bezorging. Ik werd aan de deur verrast door de prima verpakking: mooi stevig, Zwartjes papier, verpakt op een manier die de doos niet beschadigt. Zonder extra doos en dus besparing op verpakkingsmateriaal. En de schoenen zijn helemaal naar wens!

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Margreeth, Bedankt voor uw fijne recensie en natuurlijk de prachtige 10 als eindoordeel. We verpakken inderdaad met een duurzame insteek. Soms in dozen, maar als daar teveel loze ruimte zou ontstaan, dan in ons pakpapier. Leuk dat dat opviel! En natuurlijk veel plezier van de schoenen, maar dat komt vast goed. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Prettig

Altijd weer een warm welkom in de winkel. Deskundigheid, vriendelijkheid en een fijne klantbelevong is het resultaat.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Bedankt voor uw fijne recensie. Goed om te horen dat de combinatie online bestellen en afhalen in de winkel zo goed is bevallen. Graag tot ziens, misschien kunnen we de verwachting nog overtreffen. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Uitstend product

Heerlijke schoen

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Bart, Bedankt voor de fijne recensie en de prachtige 10! Met zo'n Magnanni kun je ook eigenlijk bijna niet missen, veel plezier ervan. En graag tot een volgende keer natuurlijk. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.