Snelle levering.

Bestelling sneller binnen dan verwacht. Heerlijke schoen, inmiddels al 60 kilometer gewandeld zonder een probleem.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Een link naar de gebruikte spray.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Piet, Dat zijn nog eens kilometers! De schoen bevalt in elk geval heel goed. Jammer dat onze communicatie wat te wensen over liet blijkbaar. We zetten de spray in de winkelwagen als suggestie bij de bestelling, maar dat is misschien niet opvallend genoeg. Ze staan ook op het kleine kaartje met de bestelling - https://www.zwartjes.nl/zwartjes-van-1883/?q=spray. Mocht u nog vragen hebben, over de verzorging of wat anders, laat het ons ook gerust weten. Graag tot ziens en bedankt voor de recensie! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

alleen probleem schoenen zijn te klein en daarom stuur ik ze terug. Maar ik ga naar de winkel en koop als nog een paar dat wel past.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Gert, Oh, dat is jammer. Altijd lastig op afstand. Maar als we in de winkel eenmaal de juiste maat weten, dan komt het een volgende keer online vast ook goed. Graag tot ziens en bedankt voor de fijne recensie. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Correcte levering met een persoonlijke noot

Levering product in originele verpakking met een persoonlijk berichtje erbij

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Marc, Fijn om te lezen, hartelijk dank voor de recensie. Veel draagplezier nog, graag tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

prima!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Vianney, Bedankt voor de fijne terugkoppeling, goed om te lezen. Veel plezier van de schoenen, graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Correct!

Snel , netjes, zoals t hoort.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Sjef, Bedankt voor de fijne recensie, leuk om terug te lezen. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst veel draagplezier natuurlijk. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Helder antwoord op mijn vraag, supersnelle levering.

Super.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie in een krant/blad

Beste Flora, Bedankt voor de prachtige 10 als eindcijfer, lezen we graag terug. Fijn dat we konden helpen. Veel draagplezier en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Helemaal prima

Zoals altijd: goede kwaliteit en alles volgens afspraak.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Bedankt voor de fijne recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Fijn dat ook vaste klanten ons zo blijven beoordelen. Veel plezier van de aankoop en graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle levering..goede service

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Carolien, Heel erg bedankt voor de mooie woorden en 10 als eindcijfer. Dat is fijn om te lezen. Nu nog heel veel draagplezier en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Alles snel afgehandeld

De schoenen online gekocht, toevallig ergens anders al eens gepast. Nu hier in de aanbieding en dus snel besteld. Dat was gemakkelijk en ging van een leien dakje. Besteld op een zondag en dinsdag in huis. Dus top! 1 Klein dingetje, geef even door dat de bestelling verzonden is. Ik kreeg ineens bericht dat ze voor de deur zouden staan. Gelukkig was ik vrij. Persoonlijk niet zo blij met PostNL.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Bedankt voor de mooie recensie. Had u onze bestelbevestiging wel ontvangen? We verzenden in principe gelijk dezelfde of - als de bestelling laat binnenkomt - de volgende werkdag. En daar zou u dan bericht van PostNL van moeten krijgen. Wat jammer dat dat mis ging, gelukkig ging het toch nog goed. Veel draagplezier van de schoenen! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitstekende service en heel vriendelijk personeel

Bedankt voor de fijne ervaring en goede service!

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Nee er is veel aanbod
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Heel erg veel dank voor de mooie woorden en de prachtige 10 als eindoordeel. Dat zien we graag terug. Veel plezier van de aankoop en graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Heerlijke Arche schoenen en snelle levering

De nieuwste Arche schoenen trokken meteen mijn aandacht en wat zitten ze weer lekker! De volgende dag in huis! Een kleine tip, kondig de levering ook even per mail aan. Dit keer kwam ik achter het moment van levering via de PostNL app….

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Judith, Bedankt voor de positieve woorden, fijn om terug te lezen. Het viel ons al op, dat gelijk na het plaatsen van dit nieuwe model de eerste verkocht werd! Leuk. Het is voor ons niet mogelijk de bezorging van PostNL zelf voor alle klanten in de gaten te blijven houden helaas, maar we kunnen op verzoek altijd het track and trace nummer achterhalen. Veel plezier in elk geval van de mooie schoenen en graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Flawless experience

Great selection of shoes. Clean webshop. Fast delivery to Germany, ordered Friday, arrived Monday. Good prices too.

• N/A

Dear Thomas, Thank you so much for the positive review. Good to read. Hope you'll enjoy the shoes for a long time, hope to see you again. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle levering van prima schoenen

De door mij bestelde pumps hebben een bredere pasvorm. Hierdoor is het een stuk comfortabeler om deze pumps voor langere tijd te dragen

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Hartelijk dank voor de mooie woorden en de prachtige 10, dat lezen we graag terug. Heel veel draagcomfort toegewenst, dat zal vast goed komen. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Gola Made in England

Parfait, à l’écoute car j’avais des interrogations concernant un envoi en France ! La personne m’a répondu rapidement avec toutes les informations dont j’avais besoin ! L’envoi a été très rapide et la paire de chaussures au top ! Absolument ravi de mon expérience chez vous! Amicalement Gwen

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Merci beaucoup pour la critique. Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec les chaussures pendant longtemps. Nous espèrons vous revoir une prochaine fois. Cordialement, Corina, Team Zwartjes van 1883

Heerlijk dat Arche hier nog te koop is.

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Virginie, Ja, het wordt echt lastig om goede winkels met een ruim Arche aanbod te vinden. We hebben de beslissing genomen om hierom gewoon nóg meer modellen in te kopen en dit najaar houden we ook weer Arche dagen. We zijn zelf ook fan van dit merk, dus dat zit wel goed. Graag tot weer een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Super snel

Fijn als altijd

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Anouk, Wat heerlijk om te lezen dat het altijd fijn verloopt, bedankt voor het terug melden. Heel veel plezier weer van de aankoop en graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prettige en duidelijke webshop, levering snel, mooi product

Zie titel

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Katelijn, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de 10 als eindcijfer. Dat lezen we graag terug. Veel draagplezier en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

De bestelling verliep vlot en bij het afhalen in de winkel op het Gelderlandplein werd ik vriendelijk geholpen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Anna, Fijn dat het (weer) zo goed verliep, dat horen we graag. Hartelijk dank voor de recensie en veel draagplezier! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Onderscheidende service

Ik had sneakers besteld, pas tegen 16u op de website, en verwachtte de schoenen pas twee lagen later. Maar de dag erna werden ze al bezorgd, sneller dan aangegeven levertijd. De schoenen waren al behandeld tegen vuil en vocht, keurig handgeschreven briefje erbij en een fijne pen en shopper. Het volgende paar Gola gaan we weer hier bestellen!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Nicole, Hartelijk dank voor de lovende recensie, heel fijn om terug te lezen. Natuurlijk durf ik niet te garanderen dat het altijd zo supersnel gaat, maar onze service, daar sta ik zeker voor in. Graag tot een volgende keer, maar eerst lekker lang genieten van de mooie Gola's! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goed product en snelle levering

Sandalen besteld die meteen lekker zaten en er goed uitzien!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Rens, Bedankt voor de mooie recensie. Onze sandalen gaat u zeker nog lang plezier van beleven, dat komt helemaal goed. Veel plezier ervan en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prettige website en snelle levering

Ik ben blij met mijn nieuwe schoenen. Ze waren al ingespoten tegen vuil en regen, en er zat een handgeschreven kaartje bij. Waar vind je dat nog tegenwoordig? De site is overzichtelijk ingericht.

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders/Weet niet

Beste Bart, Heel erg veel dank voor de mooie woorden, leuk om terug te lezen. We blijven ons best doen, wat de wereld om ons heen ook verzint. Veel draagplezier en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

uitstekende behandeling van mijn bestelling.

snel bevestigd, snel geleverd en wat een mooie schoenen!

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? nee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Jitske, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de 10 als eindcijfer. Fijn om te lezen. Veel plezier van de aankoop, komt vast goed. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Geweldig dat ik na 10 jaar weer gewoon dezelfde schoenen kan bestellen! Vertrouwde kwaliteit en service, waar vind je dat nog?

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Marike, Nou, inderdaad, dat is ook wel heel bijzonder. En ik denk dat onze sandalen nog heel lang favoriet blijven, jaar na jaar blijft de vraag groeien. Ze gaan lang mee, dus het zal ook wel even duren voor u ze weer zoekt, maar hopelijk vindt u ze dan weer bij ons. Tot dan, heel erg bedankt voor de recensie! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede snelle service. Online schoenen gekocht in de sale. Goede prijs, mooie kwaliteit, snel verzonden!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Marije, Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige 10 als eindoordeel. Fijn om terug te lezen. Veel plezier van de schoenen, komt vast helemaal goed. En graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Perfecte service

Met dit berichtje wil ik jullie bedanken voor de perfecte levering van deze prachtige laarzen. Had ik jullie maar eerder ontdekt voor het vinden van laarzen met een extra smalle schacht! Eindelijk geen gedoe meer met het laten versmallen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Eveline, Heel erg bedankt voor de positieve reactie en de eerdere mail, die we zelfs aan de vertegenwoordiger van Nalini hebben doorgestuurd! Zo fijn om dat terug te lezen. Heel veel plezier van de laarzen, graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Gelderlandplein 219

1082 LX Amsterdam

206442058

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.