Prachtige schoenen

Snelle bezorging top

Top winkel

Ik vind mooi dat je bij Zwartjes schoenen/laarzen kan kopen in + maten ..,39+ bijvoorbeeld. Dat maakt nu net het verschil. De laarzen die ik bij hen heb aangeschaft zijn van kwaliteit en zien er ook bijzonder mooi uit.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Makkelijke site en goede en snelle bezorging.

TOP schoenenzaak

Snelle levering met onderhoudsboekje schoenen, maken waar wat ze beloven, TOP

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Tonny, Bedankt voor de prachtige 10 als beoordeling en de mooie recensie. Dat is heel fijn om terug te lezen. Veel plezier van de aankoop en hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

zoals altijd zeer goed

Zwartjes geeft mij altijd de service zoals het eens normaal was ,ouderwets goed ,helaas sterft dit uit ,alleen niet bij hun gelukkig , ook denkt men mee en geen moeite is hen teveel ,vandaar een verdiende 9.5

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Martin, Bedankt voor de mooie woorden, we stellen het zeker op prijs om af en toe van onze vaste klanten terug te horen. En ik zie dat er nog ruimte voor verbetering is, we gaan hard ons best doen. Graag weer tot een volgende keer, in de tussentijd veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

perfecte service

Al jaren op zoek naar schoenen voor mijn lastige voeten. Kleine maat. brede voet, hoge wreef. Bij Zwartjes in 1 keer raak!!!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Patricia, Wat een succesverhaal, erg fijn om terug te lezen. Bedankt voor de recensie en de prachtige score. De Triathlon leest is dan bij uitstek geschikt voor u, misschien goed om te weten, er zijn en worden meerdere modellen op gemaakt. Veel draagplezier, graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede service, snel, ook met ruilen heel correct.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jacqueline, Bedankt voor de prachtige review en de perfecte score. Fijn ook dat het ruilen goed ging, dat is toch altijd een extra gedoe online. Veel draagplezier! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Bestelling correct geleverd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Margo, Fijn om terug te lezen, bedankt voor de mooie review. De perfecte score houden we graag zo hoog, tot een volgende keer! In de tussentijd natuurlijk veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Ervaring in winkel slecht/onlinebestelling uitstekend.

In winkel Gelderlandplein was in mijn maat 42 geen enkel laarsje van mijn keuze aanwezig, aldus de medewerkster. Een dag later bezocht ik uw website en zag daar dat de laars van mijn keuze wèl aanwezig was in maat 42 in de winkel Gelderlandplein. Ik heb deze toen zoals bekend via de website besteld. De rit naar Amsterdam vv 50 km was dus voor niets. Ik was overigens over de bestelling verder wèl tevreden.

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? Meer keus in maat 42
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Wat vervelend om te horen dat wij er niet in zijn geslaagd u bij uw winkelbezoek te voorzien van het gevraagde artikel, temeer omdat het artikel wél op voorraad bleek. Ik ben ervan overtuigd dat het geen kwade opzet is geweest, maar het is wel slordig. Zeker omdat u van ver kwam. Wij komen graag met u in contact om waar mogelijk het vervelende gevoel weg te nemen, want wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk. Het is in elk geval fijn om te horen dat u onze online service als zeer prettig heeft ervaren. Hartelijke groet, Floris Sprangers, Team Zwartjes van 1883

Zeer goed.

Zeer goed.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Roger, Dat is heel fijn om terug te lezen, bedankt voor de perfecte score. Graag tot een volgende keer, in de tussentijd veel plezier van de aankoop! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Super ervaring! Snel en correct geleverd

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders/Weet niet

Beste Ruan, Bedankt voor de mooie feedback en de perfecte 10 als eindcijfer. Daar zijn we blij mee. Graag tot een volgende keer en in de tussentijd veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Klantvriendelijk

Prettig contact , de maat vd het laarsje dat ik had besteld bleek toch te klein. Een dag nadat ik deze had teruggestuurd, ontving ik al de gewenste maat. Heel hartelijk bedankt voor de goede service.

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Bedankt voor de fijne review en de perfecte eindscore. We vinden een goede service heel belangrijk, dus altijd mooi om terug te lezen dat het goed verliep. Nog veel plezier van de laarsjes en graag tot een volgende keer weer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Bestelling snel en goed afgewikkeld

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders/Weet niet

Beste Richard, Bedankt voor de fijne woorden en de prachtige 10 als eindoordeel. Dat lezen we graag terug. Graag tot een volgende keer, in de tussentijd veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Tevreden over de levering en de schoenen

Ben heel erg tevreden over de schoenen en zeker ook over de snelle levering

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Lia, Bedankt voor de prachtige 10 en de mooie beoordeling. De schoenen gaat u hopelijk nog lang draagplezier van beleven. De snelle levering is mooi meegenomen. Tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Heelgoed

• Mist u iets in ons aanbod? Nee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie in een krant/blad

Bedankt voor de prachtige 10 en de fijne review. Dat zien we heel graag, ik hoop u ook weer terug te zien in de webshop. In de tussentijd, veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prachtig aanbod, goede service

Met regelmaat online schoenen gekocht, eigenlijk altijd goed

• Mist u iets in ons aanbod? Nvt
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Aukje, Wat fijn om terug te lezen, bedankt voor de fijne woorden en de prachtige 10. Veel plezier van uw aankoop, graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goed service en correct!

Prima.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Dank u voor de mooie recensie. Als er iets is dat we kunnen doen om echt een 10 te halen, maar het is vooral weten! Veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie schoenen, deskundig advies

Mooie schoenen en laarzen , er wordt de tijd genomen voor deskundig advies in vriendelijke sfeer.

• Mist u iets in ons aanbod? Ruimer aanbod in damesschoenen in maat 42
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Paula, Bedankt voor de mooie worden en de prachtige 10! Van de meeste modellen komt er wel een maat 42 binnen, maar dat is er dan eentje. Kunt u met wat pech net achter het net vissen. We gaan uw feedback meenemen bij de inkoop! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goed aanbod snelle levering

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Gert, Bedankt voor de fijne review. We zijn natuurlijk vooral blij met het feit dat u vaste klant bent. Als we iets kunnen verbeteren om een nog beter resultaat te halen, laat het ons vooral weten. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Aanbevelingswaardig

Duidelijk,vlot hanteerbaar ook voor dummy's. Perfect geholpen in de winkel. Kortom de site zal meer bekeken worden

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Anton, Dat lezen we heel graag. We proberen alles simpel te houden, maar als dat niet lukt, dan zijn we ook prima per mail of telefonisch bereikbaar voor hulp of advies. Bedankt voor de lovende woorden en de prachtige 10! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooi assortiment! Prima service.

Zeer snelle levering. Top geregeld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Maarten, Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige 10. Hopelijk tot een volgende aankoop, maar veel draagplezier in de tussentijd. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Altijd perfect

Wederom gekocht bij Zwartjes. Netjes verpakt en als omschreven. Uniek door eigen lijn binnen Magnanni. Blij mee!

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Ramón, Wat fijn om van trouwe klanten zo'n mooie recensie terug te zien. Bedankt voor de lovende woorden en natuurlijk de perfecte 10. Graag tot weer een volgende keer, in de tussentijd veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Wat goed om te horen! Hartelijk dank voor uw recensie en de mooie 10. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Prima pantoffels, verpakt en verzonden

Een gemakkelijke manier om aan een paar pantoffels te komen die als gegoten zitten voor mijn wat oudere voeten.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat de pantoffels als gegoten zitten, daar gaat het om! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Iets gevonden op I,net, meteen gebeld , ondanks voor openingstijd gewoon direct netjes en goed geholpen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen, over de telefoon. Nogmaals dank voor uw bestelling! Hartelijke groet, Floris, Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.