Prima, zoals je van Zwartjes verwacht..

Zie boven

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Nee!

geweldig

Zwartjes heeft nu een zeer uitgebreide collectie Arche schoenen en dus hoef ik ze niet meer in Frankrijk te bestellen. Arche schoenen zijn de enige schoenen waarop ik loop en ook direct op wegloop. De levering door Zwartjes is perfect en binnen een enkele dag

• Hoe ervaart u onze communicatie?

prima service, issue met kleur op foto

Dit jaar heb ik sandalen besteld waarvan ik al 2 jaar geleden een screenshot van uw webshop heb gemaakt. Toen waren de sandalen meer roodbruin van kleur, nu blijken ze vaal beige te zijn. Als ik nu op de site kijk is de huidige kleur van de schoen te herkennen, al is het op de site wat vertekend. Vanwege de kleur heb ik ze geretourneerd. Ik begrijp dat in 2 jaar veel kan veranderen maar ben teleurgesteld dat u de roodbruine kleur niet meer hebt in sandalen.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? roodbruine sandalen

Beste Sytze, Dank voor de recensie. De laatste levering was lichter van kleur en we hebben om die reden een nieuwe foto van dit model geplaatst. Maar ik kan me voorstellen dat u dacht dat de sandalen dezelfde kleur zouden hebben als uw vorige paar. Zelf sprak de cognac kleur van de vorige editie ons ook meer aan. We zullen de fabrikant feedback geven. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Mooie collectie en uitstekende service

Ben fan van het merk Crockett & Jones en daarvoor kan ik bij Zwartjes uitstekend terecht! Verder prima service! Schoenen van Suède werden keuring behandeld geleverd!

• Mist u iets in ons aanbod? Portman 4. van C&J

Dank, Han, voor de 10 en de aanbeveling. Mist u de Portman 4 in onze collectie? Die is toch opgenomen in onze collectie. Wanneer uw maat niet op voorraad is, kunnen we een paar voor u bestellen. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Snelle en zorgvuldige levering

Duidelijke website. En een snelle en zorgvuldige levering. Het aardig kaartje met de boodschap dat de schoenen al voor de eerste keren waren ingespoten.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Patricia, voor de mooie review. Heel blij mee. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Vrijdag besteld, zaterdag in huis!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Binnen 24 uur, dat lukt niet altijd, maar vaak wel. Dank voor de hoge waardering! Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Great and fast service

Great job!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Thanks, Mark, for your positive review and recommendation. Kind regards, Anton, Team Zwartjes van 1883

Top kwaliteit, snelle levering.

Top kwaliteit, snelle levering - duidelijke en mooie toegankelijke website

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Dankjewel, Frank! Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Super service!!

Ik kreeg toen ik de schoenen online had besteld - voor de verzending - nog een persoonlijk mailtje waarin ze vertelden dat er een klein kleurverschil was tussen beiden schoenen en of dat bezwaarlijk was. Nou, het was nauwelijks te zien, moest echt zoeken. Een paar Harris schoenen is natuurlijk nooit helemaal identiek. Maar toch super attent dat ze dit doen! Thanx!

• Mist u iets in ons aanbod? Nog meer kleine maten Harris mt 5,5 of 6

Heel veel dank, John, voor de mooie review. Zeer motiverend. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Het cijfer zegt genoeg

Prettig online naar het assortiment te kunnen kijken

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank voor de hoge waardering. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Top en snel

Top en Snel

Heel veel dank, Bas! Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Topzaak!

Mooie overzichtelijke site met mooie merken. Het gekochte paar schoenen snel geleverd, goed en netjes verpakt.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Koen, voor de complimenten en de 10. Heel motiverend. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

werkte iedere webshop maar zo...

snel, kwaliteit en gemakkelijke website, ook de winkels zijn meer dan de moeite waard, personeel met kennis van zaken en goede service!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Josephine, voor de prachtige review. Zijn we heel blij mee. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Snel, goed verpakt.

De schoenen waren in één dag geleverd, met een aanbieding ook een goede prijs.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dank, Tonnie, voor de gulle 10. Vriendelijke groeten uit Amsterdam! Anton, Team Zwartjes van 1883

Vlekkeloze afwikkeling van mijn bestelling

De persoonlijke noot van Rosa vind ik heel charmant.

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Aike, voor de aardige reactie. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Geweldig.

Had mijn schoenen via internet besteld. Na twee dagen werden ze al bezorgd en ook deze keer ben ik weer heel blij met de schoenen van Arche. Ze lopen heerlijk.

• Mist u iets in ons aanbod? Neen

Onze dank, Corrie, voor de aanbeveling en de 10. Kom je naar het Arche evenement in september? Echt iets voor jou! Check onze website en schrijf je in op de nieuwsbrief. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

groot assortiment, mooi, trendy en klassiek

zaterdagochtend geholpen door een uiterst gedreven, deskundige, aardige jonge man

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dank u wel - ook namens Floris, voor deze mooie complimenten. Zeer motiverend. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Mooie kwaliteit sandalen!

Snelle levering van erg mooie sandalen!!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Veel dank voor de hoge waardering! Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

prima dienstverlening en service

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Edo, voor de mooie recensie. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Snel geleverd,

Super snel geleverd met een klein kado om uit te kiezen. Een briefje erin, waarop staat veel plezier met je aankoop. Je voelt je als klant welkom, dat maakt het kleine verschil.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Yvonne, voor dit mooie compliment. We hechten veel belang aan gastvrijheid en aandacht voor klanten in onze (web)winkel. Fijn dat je het ook zo ervaren hebt. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Klantgericht en top kwaliteit schoenen

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Pascal, Bedankt voor de mooie review. Veel draagplezier nog en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Geweldige winkel

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor de mooie review en prachtige 10, Marijke. Dat vinden we erg fijn om te horen. Graag tot een volgende keer. In de tussentijd, veel plezier van de aankoop! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Wordt heel blij van het arche event. Ik hoop dat ik er bij kan zijn.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Ja online kunnen kiezen van een breder arche aanbod.

Beste Marijke, Wij hopen ook dat het eind september allemaal door kan gaan, want we kijken er ontzettend naar uit! Het bredere Arche aanbod kunnen we alleen op het event aanbieden, omdat er dan modellen zijn om door te kunnen passen. Maar we doen ons best om altijd al een zo groot mogelijk aanbod van Arche in de winkel te hebben. Hopelijk tot dan! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle accurate levering met een persoonlijke noot

Op juiste wijze bestelling ontvangen!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Renske, Bedankt voor de mooie review en de prachtige 10! Fijn dat het allemaal zo vlot en soepel verliep, veel plezier nog van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Ronduit prettig

Servicegericht, vlotte reactie op vragen en keurige levering van weer een prachtig paar schoenen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Robin, Bedankt voor deze mooie review en om het vaste klant zijn! Heel graag tot een volgende keer weer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.