Alles ging naar wens

Alles ging naar wens

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Ik kom al langer bij Zwartjes . De werknemers zijn behulpzaam en goed geinformeerd. Ze nemen de tijd voor je.

• Mist u iets in ons aanbod? nee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Alexander, Bedankt voor de mooie woorden, fijn om terug te horen. We hopen u in de toekomst te mogen blijven helpen aan fijne schoenen, graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Instappers met rubber zolen

Zomerschoenen met witte zolen online besteld, vintage-look was iets anders als ik had verwacht. De schoenen zien er wel mooi uit en de kleur bevalt me goed, waardoor besloten om ze te houden. Gedegen advies en schoenen van goede kwaliteit lijkt gewoon bij Zwartjes.

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Christian, Wat jammer dat de schoenen niet bevallen. Dat donkere vintage-laagje op de witte zolen wordt bij meer modellen en merken aangebracht. Veel klanten willen tegenwoordig juist dat witte zolen een beetje ingelopen, casual look hebben. Op de foto is dat inderdaad niet heel goed te zien in dit geval, dat kan ook per schoen (en per beeldscherm) verschillen. Voordat u met alcohol aan de slag gaat, kunt u ze ook aan ons retour sturen en vergoeden wij u het gehele aankoop- en verzendbedrag. Of helpen we u zoeken naar een alternatief met een friswitte zool. Neemt u anders even contact op, ik weet zeker dat we er samen uit gaan komen. Ik zal in elk geval in de toekomst ook in de begeleidende tekst hier meer aandacht aan besteden. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede levering en mooi verpakt!

Goed ontvangen en goed verpakt. Mijn enige bezwaar is dat deze schoen niet echt 'ruim' valt. Ik heb een maat kleiner besteld, maar ik had eigenlijk maar normale maat kunnen aanhouden (9,5).

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Beste Jort, Dat is jammer! We geven natuurlijk aan wanneer een schoen ruimer dan 'gemiddeld' valt, maar dat hangt er maar net vanaf welk merk u normaal gewend bent te dragen. Daarnaast kan een leestvorm net anders uitvallen. Dat is ook de reden dat we aanraden om even contact op te nemen als u het merk niet eerder gepast heeft. Ik kan niet zien of u de schoenen intussen geruild heeft in de winkel, maar als u ze wilt omruilen, laat het ons even weten, komen we er wel uit. Hopelijk gaat het een eventuele volgende keer wel goed met de maat. We zien u graag op de juiste schoenen lopen! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mijn maat klopte niet helemaal. Ik heb hierna de moeite genomen om even langs de winkel te gaan. Ik ben hier TOP geholpen en ik heb nu de perfecte schoenen :)

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Babaak, Wat fijn dat webshop en winkel zo goed konden voorzien in uw wensen. De perfecte schoenen, dat is waar we naar streven! Veel en lang draagplezier toegewenst en graag tot een volgende keer. Bedankt voor uw fijne recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snel en zorgvuldig

Mijn bestelling ging supersnel en werd zorgvuldig verpakt de volgende dag al afgeleverd.! Kortom: TOP!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Susan, Wat fijn dat het zo snel ging. Hopelijk heeft u ook veel en lang draagplezier van de aankoop en zien we u nog eens terug. Bedankt voor de fijne recensie en de 10 als eindcijfer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Een uitmuntende persoonlijke klantenservice

Een foutje van mij (verkeerd adres opgegeven) en een kleine onduidelijkheid werd super netjes opgelost. Op vrijdag werden de laarsjes verstuurd en op zaterdagochtend stond de bezorger al voor de deur. Netjes verpakt en een attentie erbij. En de laarsjes zijn boven verwachting mooi en zitten heerlijk. Mijn complimenten aan het hele team!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Karin, Dat vinden we heel erg fijn om terug te lezen, bedankt voor de prachtige recensie. Reken maar dat het team vandaag naast de schoenen loopt! Veel plezier van de laarsjes en graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Winkel met het beste en meest complete assortiment voor kwaliteit schoenen. Ook de webshop werkt perfect en is een uitkomst nu ik niet meer in Amsterdam woon. Al lang klant en zonder uitzondering goede ervaringen

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Paul, Bedankt voor de prachtige recensie! Wat fijn om te lezen en we zijn blij ook op afstand een vaste, tevreden klant te kunnen bedienen. Graag tot ziens, in winkel of webshop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Zeer goede service

Snel geleverd goed ingepakt en tot slot een kleine attentie erbij heel leuk. Ik bestel daar zeker nog eens.

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Judith, Bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10 als eindcijfer. Dat is heel fijn om terug te lezen. Graag tot ziens, in de tussentijd veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Ronduit goed!

In één woord “goed”

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Pieter, Goed, kunnen we prima mee leven. Hoewel we dan toch zoeken naar iets om de ervaring nog beter te maken, we kunnen het niet laten. Bedankt voor de fijne recensie en graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Top service, hier ga ik zeker vaker bestellen

Het is de eerste keer dat ik hier besteld heb, maar zeker niet de laatste keer. Ik had wandelschoenen besteld. Ze waren héél snel bezorgd, goed ingepakt, de schoenen waren behandeld en er zat zelfs een kleine attentie bij. Écht heel tevreden.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Thijmen, Bedankt voor de mooie 10 en fijne woorden. Maar het meest blij worden we toch van de conclusie dat u bij ons terug zult komen. Eerst nog veel draagplezier, maar dan graag tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Altijd weer een feestje

Als ik Arche schoenen bestel is het iedere keer weer een feestje om de schoenen te ontvangen en te dragen, top service!

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Judith, Bedankt voor de prachtige 10 en de fijne recensie. Als Arche fan kunt u eigenlijk dan het Arche Event niet missen straks, 30 maart - 2 april. Dan hebben we niet alleen de wereldwijde collectie in huis, maar kunt u ook speciale modellen bestellen. Zien we u dan? Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Super goed

Voor mij is er geen betere winkel dan Zwartjes 1883, Er is een ruim aanbod aan exclusieve schoenen en accessoires, goede en snelle service. Top kwaliteit

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Michiel, Zo'n compliment, daar gaan we een beetje van blozen. Bedankt daarvoor, we hopen nog heel lang mooie schoenen te mogen leveren. In de tussentijd veel plezier van de aankoop. Graag tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

goede site, makkelijk te bestellen en snelle en juiste levering

• Mist u iets in ons aanbod? nee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Arno, Fijn om terug te lezen, bedankt voor de prachtige 10 ook. Veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prachtige kwaliteit, keurig geleverd

Mooie pantoffels, hier was ik al lang naar op zoek. Tevens als verrassing een mooie nagelknipper ontvangen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jan, Bedankt voor de fijne woorden en prachtige tien! De nagelknipper is een tijdelijke verrassing, fijn dat hij in de smaak valt. Veel plezier van de pantoffels, graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede kwaliteit pantoffel en het wordt in een goede verpakking bezorgd en wat leuk dat je er een cadeautje bij de bestelling krijgt.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Nel, Bedankt voor de fijne recensie met een prachtige 10 als eindcijfer. Veel en warm draagplezier van de pantoffels, graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

bestelling

Met zo veel service online als in de winkel.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Astrid, Wat fijn dat het toch nog goed is gekomen met het verkeerde huisnummer! Was even spannend, maar eind goed, al goed. Bedankt voor de mooie recensie, ik hoop dat het een volgende keer allemaal gewoon goed verloopt. Let op bij het invullen, want het staat vast fout opgeslagen nu. Veel plezier van de schoenen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Super geregeld!!

echt heel betrokken, even een belletje na de bestelling dat ik wel het "foute"nummer heb doorgegeven... gewoon Top!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste heer Hardeman, Fijn dat het goed kwam. We checken liever een keer extra, dan dat er wat mis gaat. Is toch het fijnste voor iedereen. Voordeel van een klein bedrijf. Veel plezier van uw schoenen, graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Vlot geleverd, uitstekende kwaliteit

Prima winkel heeft ook uitstekende webwinkel. Annuleren van een bestelling in de winkel beek geen probleem.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Diederik, Bedankt voor de prachtige 10 en lovende woorden. Fijn dat de winkel en webwinkel beide goed aansloten bij de wens. Hopelijk wel een passend paar gevonden? Zo niet, dan hoop ik op een geslaagde koop een volgende keer. Graag tot dan! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

goede en duidelijke website en snelle levering

in het zoeken naar schoenen stuitte ik op jullie website jullie hadden precies de schoenen die ik nodig had de volgend dag had ik ze in huis ze bevallen heel goed

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Liesbeth, Wat fijn dat we zo goed aansloten bij de wens. Bedankt voor de mooie recensie en de 10 als eindoordeel. Nog heel veel draagplezier en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Enorm tevreden over alles!!!

Zeer netjes en snel met het ruilen van de schoenen Alles prima geregeld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Henry, Hartelijk dank voor de prachtige 10 en de mooie recensie. Wat fijn dat het ruilen ook goed verliep, dat is dan net een extra hobbel. Veel plezier van de schoenen en tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Gewoon goed!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Bedankt voor de prachtige 10 en de korte, maar krachtige recensie! Hopelijk zien we u nog een keer terug, maar in de tussentijd veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Een snelle en keurige service van mijn bestelling

Wonende in Groningen kocht ik mijn Arche schoenen bij de firma Venice. Tot 3/4 jaar geleden was dat geen enkele probleem. Totdat de winkel dicht ging, spijtig genoeg. Daarna ben ik gaan zoeken en kwam in Amsterdam bij u terecht. Niet dat wij vaak in Amsterdam zijn, maar gelukkig kunnen we bestellen. Ik houd mijn Arche schoenen keurig bij en vul op deze manier mijn voorraad aan. Probleem opgelost.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Dineke, Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige 10. We horen het vaker van mensen, dat ze geen Arche meer in de buurt kunnen vinden en dat vinden we ook heel spijtig om te horen. We hebben in reactie daarop onze collectie verder uitgebreid, zodat de keuze in modellen, maten en kleuren in ons land zo in elk geval behouden blijft. En misschien zien we u wel op het Arche Event van 30 maart tot 2 april? Dat is wel een bezoekje aan Amsterdam waard! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Heerlijk zittende mooie schoenen van hoge kwaliteit aangeschaft. Snel en netjes bezorgd ook.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Marjolein, Bedankt voor de mooie recensie en prachtige 10, leuk om te horen dat u via-via bij ons bent gekomen. Fijn dat ze ook goed zitten, dat belooft vast veel draagplezier. Kom gerust ook eens langs op het Gelderlandplein, of tot ziens in de webshop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Voldeed volledig aan mijn verwachting

De bestellingen zijn snel ontvangen, nl binnen twee dagen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders/Weet niet

Beste Paul, Bedankt voor de mooie woorden en prachtige 10 als eindoordeel. Het gaat inderdaad vaak snel, over het algemeen versturen we dezelfde (werk)dag. Veel plezier van de aankoop, tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.