Eerlijk advies, snelle service!

Fijn contact gehad met Maurice, zeker niet het laatste paar schoenen dat hier vandaan komt!

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Perfectie tot in alle details

Alles klopt,geen onduidelijke omschrijvingen,gewoon goed.

Betrouwbaar en goed

Super ervaring

Top schoenen en mooie prijs en snelle levering. En gratis pen, en geschreven briefje. Erg persoonlijk

Snel en correct geholpen

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Mooi, zeer comfortabel, TOP

Na lang zoeken voor het juiste model, bij Zwartjes van 1883 het juiste gevonden. alles is super vlot verlopen. Ik tevreden en mijn kleindochter in de wolken met haar nieuwe slippers.

Service en kwaliteit zoals je verwacht van een winkel als Zwartjes van 1883

Uitstekend!

Prima goede telefoondesk

Ik ben er weer als de deal er naar is

gewoon goed

idem

Prima service.

Snelle levering. Uitgebreide collectie.

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

De maat had ik niet goed ingeschat dus even naar de winkel in Amsterdam. Geweldig mooie zaak Internet is best leuk maar dit ademt klasse uit Omgeruild zonder problemen en vakkundig geholpen. Nieuwe schoenen weer even behandeld met een afstotende spray en klaar Vriendelijk personeel!

• Mist u iets in ons aanbod? Absoluut niet

Duidelijk website Goede en mooie schoenen , snelle levering en keurig aangeboden. Ik ben zeer tevreden. En kom zeker bij jullie terug.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Roy, voor de vele complimenten en het mooie cijfer. Tot de volgende bestelling! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snelle service van mooi schoen met aardige persoonlijke noot

Schoenen in no time in huis, met aardig berichtje erbij, voorgespoen tegen de regen. Helemaal top

• Mist u iets in ons aanbod? nee

Onze dank, Esther, voor de top recensie. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

de bestelprocedure verliep rimpelloos

Ik bestel alleen Loints op internet omdat ik hier al jaren op loop. Deze laatste zitten als pantoffels. Het uitzoeken op uw site is handig en de levering is prompt. De verpakking is "niet meer dan nodig is", ook al omdat de doos van Loints uitstekend is, stevig en ook nog smaakvol.Een duurzaam geheel. -------------------------------------------------------------------------------------- Van Schijndel heeft ooit Loints gehad, maar deze waren in Hilversum aan de straatstenen niet te slijten. Ik ben al jaren heel tevreden met Zwartjes. TIP toen ik 40 was begon een hallux valgus. Ik ben begonnen met 's ochtends "tenen krabbelen op de handdoek", ben nu 82 en de tenen staan nog steeds echt, de voetboog intact. Omdat dit een minimale oefening van een minuutje is, is deze goed vol te houden, zelfs voor mensen die nooit oefeningen doen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt Thea voor de uitgebreide positieve recensie! En voor de tip natuurlijk. Hopelijk lezen er veel mensen mee die er hun voordeel mee kunnen doen. Misschien leuk voor u om te weten dat we blijven investeren in duurzaamheid en continu de website verbeteren om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Binnenkort lanceren we een vernieuwde website. We vernemen graag hoe u die ervaart. Hartelijke groet, Anton, verkoopteam Zwartjes van 1883

Kwaliteit en prima service!

Gewoon goed! Kwaliteit, goede service en aardige bediening met verstand van zaken in de winkel.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Dag Nynke, Heel veel dank voor de prachtige beoordeling! De combinatie expertise en toewijding... daar gaan we voor. En natuurlijk met een glimlach. Veel plezier van de aankoop en tot ziens in de winkel! Hartelijke groet, Anton, verkoopteam Zwartjes van 1883

snelle levering, keurig ontvangen

voor herhaling vatbaar!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Ontzettend bedankt voor die mooie score! Bij uw volgende bestelling laten we zien dat we de lat hoog houden. Hartelijke groet, Anton, verkoopteam Zwartjes van 1883

Super service!

Mijn favoriete sandalen weer online besteld en gratis dezelfde week laten bezorgen op een afhaalpunt in Assen. Werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgstatus. Sandalen waren keurig ingepakt en ik kreeg een pen cadeau.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Nee, ik koop al jaren de bruine sandalen met leren zool

Bedankt voor de positieve reactie en het mooie cijfer. Fijn dat alles goed en naar wens is verlopen. Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Goede service, communicatie, vriendelijk personeel.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Dankjewel, Wouter, voor je bezoek en de goede beoordeling. Tot ziens in de winkel! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Mooie schoen snelle levering.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Onze dank voor uw positieve recensie. Mocht u nog een tip voor ons hebben om u een volgende keer nog beter van dienst te zijn, dan vernemen wij dat graag. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

mooie schoen, snel geleverd

mooie schoen, snel geleverd

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Dank, Harbert, voor de goede beoordeling. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snel geregeld , zoals beschreven op website

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Bedankt, Veronique, voor het prachtige cijfer. We deden wat we schreven op de website. Als u weet wat we nog beter kunnen doen, dan vernemen we het graag. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

gestroomlijnd

Mijn bestelling is zoals beloofd snel aangekomen. Bij de ene bestelling was ik heel blij met mijn schoenen, die heb ik gehouden. bij mijn tweede bestelling waren de schoenen erg mooi maar de maat was niet goed. Na retourzending werd het bedrag snel terug gestort. Ik ben erg blij met deze firma !

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel veel dank voor de mooie recensie en voor het delen van uw goede ervaring met onze aftersales. Vriendelijke groeten, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

snelle service, duidelijke informatie

Zeer tevreden over prijs/kwaliteit van het product

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Ontzettend bedankt voor de zeer goede beoordeling. Uitmuntende service, dat is ons streven. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Twee woorden: heel goed

Prima geholpen, ook bij 'extra' wens.

• Mist u iets in ons aanbod? nee

Dank u wel voor de mooie beoordeling. Iets extra's doen of een grotere inspanning leveren, dat doen wij graag! Vriendelijke groet en tot ziens! Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.