perfect!

heel correct!

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste mevrouw Sanders- Hendrikx, Bedankt voor uw prachtige 10 en fijne woorden. We hopen u nog eens terug te zien in de webshop of winkel. In de tussentijd veel plezier van uw schoenen. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Goeie,snelle levering

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Ingrid, Bedankt voor de fijne recensie. Hopelijk tot een volgende keer, wie weet kunnen we dan de ervaring nog overtreffen. Veel plezier intussen van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Prima site

Ruime collectie en snelle levering

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste mevrouw Geerling-van Wijk, Bedankt voor de mooie recensie, fijn dat het zo goed en snel verliep. Hopelijk nog wat ruimte om u een volgende keer te verrassen! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Fijne koopervaring

Assortiment up to date. Bij het ‘uitkomen’ van de schoen hadden ze m ook. Lekker snel geleverd. Blij mens.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Anneke, Ik heb even gespiekt: de Golden Gate! Ja, die is net binnen en een limited edition, dus snel toeslaan is dan een must. Wij worden ook helemaal blij van de mooie review en de prachtige 10. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Voor de tweede keer een bestelling gedaan. Goed en snel geleverd!!

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Theo, Wat fijn, een nieuwe vaste klant! Bedankt voor de review en de prachtige 10. We hopen uw vertrouwen gevonden te hebben en zien u graag terug voor een volgende aankoop. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Goede levering, heldere webshop

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Wouter, Bedankt voor de fijne recensie. Blij te horen dat de webshop helder was, is toch altijd anders dan in de winkel. Kom gerust ook eens langs, maar anders: tot ziens online! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Heel goed!

Het bestelde paar schoenen is snel bezorgd.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Marja, Bedankt voor de fijne review. Snel en goed, dat is toch waar je op hoopt bij een online bestelling. En als het paar schoenen dan ook nog voor veel draagplezier gaat zorgen, dan zijn wij tevreden. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Een paar was goed het andere moest retour

Jammer dat retourkosten voor eigen rekening zijn

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Arno, Fijn dat één paar goed was, in elk geval nog een positieve afloop. En ja, het is jammer, maar zo delen we de kosten een beetje. Wij betalen de heenweg. En in de winkel terugbrengen kost natuurlijk niets, maar ik begrijp ook wel dat dat te ver is. Hopelijk begrijpt u het ook een beetje, het kan anders niet uit. Graag tot een volgende keer, dan hopen we op weer een succesvolle aankoop. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Snelle en correctie levering

Twee paar laarzen besteld om uit te kiezen. Werden keurig verpakt en spoedig geleverd. Retouretiket bijgevoegd. Een paar gehouden, een paar retour en het bedrag werd prompt teruggestort. Zo hoort het. Bedankt

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Jeanne, Bedankt voor de mooie review, wat fijn dat het allemaal zo goed verliep. Het blijft toch lastig en een gedoe, om de juiste maat online te bepalen. Goed geslaagd dus. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Zeer tevreden met deze fijne schoenen

Zij zitten als gegoten en zijn voor herhaling vatbaar

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Meer van deze praktische en comfortabele schoenen

Beste Sibilla, Wat fijn dat de Loints of Holland schoenen zo mooi passen. Dat maakt het zeker makkelijker voor een volgende keer. Dit is een merk waar we voor het volgende seizoen ook veel fijne modellen van inkopen, dus houd ons in de gaten! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Goede site, snel geleverd

Een van de betere webshops in Nederland!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Bart, Bedankt voor de review met mooie 10 en helemaal voor het grote compliment! We lopen helemaal naast onze schoenen! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Snelle service, kwaliteitsproduct

Super tevreden

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Gé, Bedankt voor de mooie review en de 10! Dat horen we graag. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Super snel!

Maandagmiddag bestelt, dinsdagmorgen in huis. Perfect fit van een mooi product!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Lizzy, Bedankt voor de 10 en fijne review. Snel is fijn, maar lang genieten van een perfect fit is nóg mooier! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

goede service

mijn maat was uitverkochten door tussenkomst van Zwartjes kan ik toch deze laarzen bestellen in mijn maat. Goede service en zoals altijd prima kwaliteit.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Djoeke, Ja, dat liep allemaal wat anders dan gehoopt. We hadden een kleur van Arche ontvangen die eigenlijk niet in de collectie hoorde. Heel jammer dat het niet lukte, maar hopelijk toch tot een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Goeie service en heel klantvriendelijk !

Uitstekende service.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Jeff, Bedankt voor de fijne review en de prachtige 10 als eindoordeel! Daar zijn we erg blij mee en we hopen het een volgende keer nog eens te overtreffen. Graag tot dan. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Degelijk

Eenvoudig besteld via website, leveren sneller dan verwacht

• Mist u iets in ons aanbod? Niet meteen

Beste Floris, Bedankt voor de fijne feedback. Als we de schoen op de juiste plek hebben staan en de post nog niet geweest is, dan kan hij inderdaad gewoon dezelfde dag met de zending mee. Dat is best vlot! Maar ook als het een dagje langer mocht duren, we doen ons best om in elk geval snel en met zorg te versturen. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Prima, vlot geregeld

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Wat fijn dat het zo goed en vlot verliep. Bedankt voor de feedback en de prachtige 10! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Snelle verzending, goede verpakking. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending, de ontvangst van en retour en de terugbetaling.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Truus, Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige 10 als eindoordeel. Wat fijn dat het zo goed verliep, ondanks de retour dan. Hopelijk een volgende keer wel raak! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Zeer goede kwaliteit sloffen.

Het hele proces van online bestellen, betalen tot snelle aflevering de volgende dag al, keurig verpakt en het eindresultaat een prachtig product.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Susan, Wat fijn om te horen dat het allemaal zo soepel verliep. Bedankt voor de recensie en prachtige 10 als eindoordeel. Daar worden wij ook heel blij van. Nog veel draagplezier van de sloffen, dat komt vast goed. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

goed gevoel

vriendelijk tekstje erbij

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? het retour sturen, er was geen antwoordsticker bij, 7.50 voor het retouneren

Beste Sophia, Bedankt voor de fijne recensie en de mooie 8. En ja, dat klopt, het retourneren van schoenen is helaas voor eigen rekening. Natuurlijk is terugbrengen naar de winkel gratis, maar terugzenden kunnen we helaas niet ook voor onze rekening nemen. We hebben de verpakkings- en verzendkosten naar u toe natuurlijk ook al betaald. Ik ben blij dat het goede gevoel dan toch nog overheerst en hoop dat het een volgende keer wel raak is. U bent altijd welkom om voor de zekerheid in de winkel te komen passen, we zien u graag! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Arche besteld. Snelle levering en prachtige schoenen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Paula, Bedankt voor de mooie review. Mooi hè, Arche? Daar gaat u nog lang plezier van beleven! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

snel en accuraat

snel en accuraat

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10. Graag tot een volgende keer, we hopen u dan weer te verblijden! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Prima geregeld

Prima en snel geregeld met persoonlijke aandacht.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Pierre, Bedankt voor de fijne recensie en prachtige 10. Die persoonlijke aandacht is steeds lastiger te vinden, fijn dat het opviel bij ons! Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

beste produkten en snelle levering

beste produkten en snelle levering en mooie website

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10! Heel veel plezier nog van de aankoop en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Niet prettig

Prachtige schoenen maar dat ik verzendkosten moet betalen dat vind ik niet klantvriendelijk. De schoenen kosten €139,95.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Barbara, Wat jammer dat de verzendkosten zo uw hele verkoopervaring verpest hebben. Het is een bijdrage in de kosten die wij zelf ook maken voor verpakken en verzenden. We hebben helaas niet de schaalvoordelen of wens om verlies te nemen zoals sommige grote spelers. Dus ik snap de teleurstelling, maar gratis verzenden kunnen we pas aanbieden vanaf 149,95 euro. En dan nemen wij de kosten voor onze rekening, want echt gratis is het natuurlijk nooit. We hebben natuurlijk ook winkels, waar ophalen niets kost. Het is net de afweging die u en wij moeten maken. Hopelijk heeft u ook begrip voor onze situatie. Hartelijke groet, Corina, team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.