Mooie schoenen van topkwaliteit. Veel variatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede slippers,zitten plezierig

Mijn broer had dezelfde slippers en op zijn voorspraak heb ik ook een paar besteld

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Snelle bezorging en heerlijk zittende schoenen

Bij Zwartjes vind ik een ruime keuze aan Arche schoenen die altijd weer heerlijk zitten De medewerkers zijn zeer vriendelijk

Niet gratis retour

Het is wel jammer dat je moet betalen voor het retoursturen van de schoenen. Het hoeft niet gratis maar het terugsturen is wel lastig en het is niet gratis.

• Mist u iets in ons aanbod? Denk het niet

Super vriendelijk en direct!

Een minpuntje, portokosten voor rekening van de klant! Bij andere bedrijven is dit gratis bij zo’n aankoopbedrag!

• Mist u iets in ons aanbod? Portokosten negatief

Goede service! Mooie kwaliteitsproducten en snel in huis.

Top ervaring :)

Goede schoenen snel geleverd

Top schoenen voor een nette prijs Snel geleverd kortom top.

Perfecte service!

Duidelijke omschrijving van het product en een snelle levering, dankjewel.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Goed verzorgd,mooie schoenen gekocht bij jullie..passen perfect. En een leuk presentje erbij. Top!!

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Mooie collectie! Snelle levering!

Koop al jaren de Andre schoenen! Blij mee!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel veel dank, Blanche, voor de top recensie. Zijn we heel blij mee. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Klantgericht, beleefd, servicegericht en een prachtige stijlvolle zaak op de Utrechtse straat!

• Mist u iets in ons aanbod? Ik mis het merk Church

Dank, Mattyhn, voor de lovende recensie. Ook namens mijn collega's van de Utrechtsestraat. Church's behoort tot de Prada groep en zul je niet snel meer vinden in een multibrand winkel. Crockett & Jones is wellicht ook een aantrekkelijk merk voor jou. Van dat Engelse merk hebben wij een uitgebreide collectie. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Dank, Thessa, voor de aanbeveling en de 10. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Stipt

Keurig op tijd geleverd

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Teije, voor de hoge waardering. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Zeer positief

Zeer positief in het snel reageren op emails en reacties op vragen. Antwoorden op vragen zijn bevredigend.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Roderich, voor de goede beoordeling. We stoppen veel tijd en energie in het begeleiden van onze klanten. Fijn om te lezen dat je dat waardeert. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Goede service en persoonlijk

De schoenen zijn netjes ingespoten tegen water. Rn een persoonlijk schrijven erin maakt het bijzonder!

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank voor de aanbeveling en de 10. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Besteld via webshop. Had toch nog een vraag, dus even gebeld. Vriendelijke medewerkster en mijn vraag meteen beantwoord. Bestelling probleemloos bezorgd door Post.nl. Netjes ingepakt en de schoenen alvast met beschermende spray behandeld! Zal zeker nog een keer bij Zwartjes bestellen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel veel dank, Ella, voor de lovende woorden. We besteden veel aandacht aan service, waar de after sales natuurlijk ook deel van uitmaakt. Goed om te lezen dat dat niet voor niets is. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Zeer positief

Super snel geleverd en met persoonlijke aandacht

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Wil, voor de complimenten. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Zorgvuldig en professioneel

Zie boven

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, Willeke, voor de aanbeveling en de 10. Zijn we heel blij mee. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Correct, vriendelijk, advies en mooie merken

Blij met advies en product. Goeie service en prima voorzien van info om product uiteindelijk te kopen.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Olaf, bedankt voor deze prachtige recensie. Heel motiverend. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Ik hou van kwaliteit, dus schoen van zwartjes

Mooie exclusieve schoenen snelle levering . Snelle communicatie

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Onze dank, Ankje, voor zo veel mooie complimenten. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Precies zoals ik had verwacht

Kwaliteit van zwartjes

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dankjewel, Ronald, voor de aanbeveling en de positieve recensie. Wie weet lukt het ons de volgende keer om je verwachtingen te overtreffen! Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Ouderwetse service, top!

Snelle levering met uitleg over de verzorging, tevens een kleine attentie. Helaas was het uitgekozen paar niet geschikt en daarom omgeruild. Binnen twee dagen was ook dit pakje al bezorgd. Correct, snel en verzorgde afhandeling.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Onze dank, Selina, voor de lovende recensie. Fijn dat de ruiling vlot en succesvol is verlopen. Vriendelijke groet, Anton, team Zwartjes van 1883

TOP!!

Snel,perfect,duidelijk,attent

• Mist u iets in ons aanbod? 100%

Dankjewel, Sonja, voor de complimenten. Heel motiverend! Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Geweldige nieuwe schoenen

Binnen een dag geleverd, heel mooie schoenen

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Veel dank, Peter, voor de aanbeveling en de 10. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Mooie schoenen, vriendelijk en correct personeel, top!

Mooie schoenen, ruim gesorteerd, duidelijke website. Het is eenvoudig om een goede keuze te maken voor een paar prachtige schoenen bij Zwartjes. Ik ben er blij mee!

• Mist u iets in ons aanbod? Neen

Dankjewel, Corinne, voor de aanbeveling en de 10. Vriendelijke groet, Anton, Team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.