.
Snelle levering. Met name de vriendelijke, persoonlijke woorden op het kaartje komen plezierig over.
Beste Nicolet, Dank voor de mooie recensie, de online shopervaring geven wij inderdaad graag een persoonlijk tintje mee. Dat maakt het allemaal gewoon nét even leuker, toch? Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
De bestelling kwam snel binnen, keurig verpakt en er zat zelfs een persoonlijke boodschap bij. Dit soort bedrijven maken je dag!
Beste Roy, Wat leuk om te lezen! Hartelijk dank voor het compliment en het mooie cijfer! Uiteraard doen we dit graag nog een keer over, maar voor nu eerst veel draagplezier! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Duidelijke informatie op de website, normale prijzen en snelle en goed verpakte levering. Meer dan tevreden.
Beste Ton, Ja, wij houden de ouderwetse service graag intact. Fijn dat het ook zo ervaren wordt. Hopelijk leidt dit tot meer maar voor nu veel draagplezier! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Mijn eerste keer gekocht op deze site . Goede en vlugge service
Beste Christine, We doen ons best om dagelijks de bestellingen te verzenden. Als er iets gekocht wordt, wil je het ook hebben toch, niets is leuker dan een aankoop snel te mogen ontvangen. Veel plezier met de sandalen en graag tot ziens! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Belde eerst voor advies en werd heel goed en vriendelijk geholpen
Beste Pierre, Fijn te horen dat het aankoopproces goed is verlopen. Hier doen wij uiteraard ons best voor! Hartelijk dank voor het mooie cijfer! Graag tot ziens en veel plezier van uw aankoop! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Bij een incorrecte bestelling(verkeerde maat)was het terugsturen en omruilen naar de gewenste maat binnen enkele dagen geregeld. Compliment
Beste heer, Wij proberen inderdaad alles zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Bij aankoop wilt u het toch het liefst zo snel mogelijk ontvangen! Dank voor het compliment en het mooie cijfer! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
alles olk
Beste Leo, Dank u voor het mooie cijfer en hopelijk komt het na het ruilen helemaal goed! Voor nu hartelijk dank voor uw aankoop en graag tot ziens. Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Top!
Beste Jose, Nou, daar valt dus niets meer aan toe te voegen! Top is toch heel erg goed en zeker met de 10 erbij! Heel veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Mooie schoenen, snel geleverd. Er zat geen schoenenlepel zoals bij andere reacties gemeld, maar dat is geen issue. Tevreden klant erbij.
Beste Amir, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent, en blij bent met de mooie aankoop. Voor wat betreft de schoenlepel, enkele merken doen dat vanuit hun eigen fabriek. Er staat dan ook een logo van het merk op de schoenlepel. Helaas is dat niet zo bij de merken die u heeft aangeschaft. Als geste zal ik u een schoenlepel toesturen van Zwartjes van 1883. Hopelijk tot gauw maar voor nu veel plezier met de aankoop! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Schoenen, super verpakt en snel ontvangen. Erg blij met de Zwartjes-schoenen, mooie kwaliteit en passen goed. Kortom erg tevreden. Dankjewel voor de goede service. Vriendelijke groet Evelyne (zus van de koper)
Beste Evelyne, Mooi dat het gelukt is op deze manier! Hartelijk dank voor de mooie recensie en uiteraard de 10. Heel graag tot ziens maar voor nu veel plezier van de aankoop! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
meer sterretjes hebben jullie niet
Beste Siepie, Wat leuk om te lezen! We denken er gewoon 5 bij! Heel erg bedankt, veel draagplezier en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Voor het eerst schoenen besteld n.a.v. reclamemail. Toen ik de bestelling had geplaatst vond ik toch een andere kleur Mooier hierover een mailtje gestuurd en direct een mailtje terug Gekregen met de mededeling dat ze zijn omgeruild. Schoenen zijn keurig op tijd binnengekomen zijn hele mooie schoenen Maar helaas zijn ze te klein .Hierdoor heb ik ze terug gestuurd. Geld heb ik nog niet terug ontvangen maar zal binnenkort wel komen. Ik ben zeer tevreden over de service, maar ik zal niet gauw weer Schoenen bestellen ga liever naar de winkel om te passen.
Beste Taeke, Wat jammer dat de sandalen te klein zijn. Helaas hebben wij deze kleur in een maat groter niet meer in voorraad. Bij twijfel over de juiste maat kunt u altijd contact met ons opnemen, telefonisch of via de email. Dan komt het vaak wel goed. Ondanks dat we u met deze sandaal op dit moment niet hebben kunnen helpen, zijn we zeker blij met de mooie recensie en de 10! Over de retourafwikkeling heb ik u een email gestuurd. Dit komt zeker goed! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Goede service en kwaliteit top
Beste heer, Hartelijk dank voor de mooie recensie! Hopelijk zien we u nog eens terug, in de winkel of online. Maar voor nu wensen wij u veel plezier van uw aankoop! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Zeer goede ervaring gehad. Perfect.
Beste Nour, Hier worden wij blij van. Wij doen ons best om de klant goed te helpen en zo te lezen is dat bij u gelukt! Dank voor het mooie cijfer. Graag tot ziens maar voor nu eerst veel draagplezier! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
positief, maar had graag geweten hoe lang ik op levering moest wachten..Nu moest ik dagelijks bij mijn planning van de dag eerst controleren of de levering misschien zou plaatsvinden.
Beste Edward, Fijn dat u het aankoopproces als positief ervaren heeft, op de levering na. Helaas hebben wij geen invloed op het afleverproces. Zodra wij de pakketten overdragen aan Postnl, houdt onze invloed op het proces op. Dan is het inderdaad met de track & trace code bijhouden wanneer het pakket geleverd wordt. In drukke tijden van Postnl wordt er ook niet altijd goed doorgescand waardoor levering niet altijd even duidelijk is. Dit is spijtig maar buiten onze invloed om. Hopelijk bevallen uw schoenen wel, veel draagplezier en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Snelle levering en met een persoonlijk kaartje erbij zorgt voor nog een betere klantbeleving. Schoenen netjes ingepakt en met schoenlepel, aangenaam verrast!
Beste Joost, De online aankopen willen wij inderdaad graag ook een persoonlijk tintje meegeven, net als bij een bezoek aan een van de filialen. Fijn dat het ook zo ervaren wordt, daar doen we het voor. Dank voor het mooie cijfer! Veel plezier met de aankoop en graag tot ziens! Hartelijke groet, Irene, team Zwartjes van 1883
Makkelijk kontakt te maken, goeie website en super snel verstuurd.
Beste Marieke, Mooi om te lezen dat u goed bent geïnformeerd alvorens u de aankoop deed. Met de juiste informatie over de maatvoering gaat het meestal gelukkig goed. Dank voor de 10! Veel plezier met de mooie sandalen en graag tot ziens! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
Netjes op tijd geleverd en de suede schoenen zijn ook ingespoten! Mooie service!
Beste Martijn, Fijn te horen dat u tevreden bent, met een hele mooie waardering met de 10! Hopelijk zien we u weer terug, maar voor nu wensen we u veel draagplezier! Hartelijke groet, Irene, Team Zwartjes van 1883
De aanschaf en levering vanuit Zwartjes is perfect. Alleen de bezorging door PostNL is verschrikkelijk!! Pakket gewoon op de stoep gelegd en de bezorger heeft zelf maar een handtekening verzonnen! PostNL is bagger en hoort eigenlijk niet bij een kwaliteitswinkel als Zwartjes.....
Beste Wim, Als eerste hartelijk dank voor het mooie cijfer! Voor wat betreft de levering heb ik zojuist contact gehad met Postnl, ik heb u hier een bericht over gezonden. Wij maken er elke keer melding van. Ik hoop dat u, ondanks deze vervelende ervaring, toch volop kunt genieten van uw mooie aankoop. En dat we u toch nog een volgende keer van dienst mogen zijn. Hartelijke groet, Irene, team Zwartjes van 1883
Met Zwartjes prima, maar minder met Post NL. De bezorger zette de doos voor de deur op de stoep zonder te bellen
Beste Marius, Fijn te horen dat uw aankoop goed is verlopen maar minder met Postnl. Helaas hebben wij daar geen vinger in de pap. Op het moment dat wij bestellingen overhandigen aan Postnl, stopt onze invloed op het proces. Heel vervelend dat dit zo is afgehandeld door de bezorger. Wij gaan het zeker melden bij Postnl. Helaas beïnvloedt deze ervaring ons cijfer. Hopelijk gaat het de volgende keer beter! In ieder geval veel draagplezier! Hartelijke groet, Irene Team Zwartjes van 1883
Duidelijke informatieve website, telefoonnummer van de winkel is makkelijk te vinden en de winkel medewerker stond me vriendelijk te woord en ging in het magazijn kijken of de gewenste schoenen echt op voorraad waren. De verzending ging ook vlot. Positieve ervaring dus.
Beste Y, Hartelijk dank voor het mooie cijfer! Fijn dat alles goed is verlopen. Heel graag tot een volgende keer, maar voor nu veel draagplezier! Hartelijke groet, Irene Team Zwartjes van 1883
goed aanbod voor moeilijke voeten, kom zeker de volgende keer weer bij jullie terug.
Beste Olaf, Dank voor de mooie recensie en de 10. Wij doen ons best voor alle voeten die bij ons terechtkomen. Makkelijk of moeilijk, het komt meestal wel goed. Hopelijk tot een volgende keer, maar voor nu veel draagplezier gewenst! Hartelijke groet, Irene Team Zwartjes van 1883
Had liever in de winkel gekocht, maar on line was de enige optie. Uitstekende en snelle levering
Beste Piet Hein, Hartelijk dank voor het mooie cijfer! Ondanks dat u liever in de winkel koopt, is het goed om te lezen dat uw online ervaring toch positief was. Daar doen wij ons best voor! Veel draagplezier gewenst en wie weet treffen we u wellicht een keer in de winkel. Hartelijke groet, Irene Team Zwartjes van 1883
Goede ervaring/service.
Beste Elsbeth, Fijn te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad. Hopelijk tot een volgende keer, maar voor nu eerst veel plezier van uw aankoop! Hartelijke groet, Irene Team Zwartjes van 1883
Gelderlandplein 219
1082 LX Amsterdam
Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.