Mijn ervaring met zwartjes is in alle gevallen uitstekend geweest

Meerdere malen schoenen gekocht, ook telefonische informatie gevraagd en altijd zeer correct te woord gestaan en uitstekende service bij mijn aankopen

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Heel veel dank voor de prachtige recensie! Zeer motiverend. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Blij met mijn aankoop

Keurig verpakte laarzen. Snel geleverd. Erg blij mee.

• Mist u iets in ons aanbod? nee

Onze dank, Koen, voor de 10 en de aanbeveling. Zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Anton, Zwartjes van 1883

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Kort en krachtig! Veel dank! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Goed hoor.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Edit: we hebben de herinnering aan ons Kiyoh verzoek verwijderd. We zijn het eigenlijk wel met u eens. Tegenwoordig krijg je zoveel verzoeken om reviews, één keer vragen moet genoeg zijn. Bedankt voor uw feedback! Beste klant, Het spijt ons dat de ervaring voor u zo negatief is geweest. Bij een aankoop krijgt de klant één verzoek + één maal een herinnering. Dat zal bij u ook zo zijn geweest. Tenzij er meerdere losse aankopen zijn gedaan. Dan ontvangt u zo'n verzoek + herinnering bij iedere aankoop. Dit systeem werkt voor de meeste klanten naar volle tevredenheid, zoals u kunt zien aan onze hoge scores bij Kiyoh. Dat neemt niet weg dat de ervaring voor u slecht was. En dat spijt ons enorm. Deze maand lanceren wij een nieuwe website. We zullen kijken of het mogelijk is om het verzoekensysteem binnen de mogelijkheden die Kiyoh ons biedt te verfijnen. We werken hard om aan de hoogste verwachtingen te kunnen voldoen. Het cijfer 1 doet de inspanningen van veel mensen gedurende vele maanden in één keer teniet. Ik zou u daarom willen vragen uw beoordeling te heroverwegen. Met een zes drukt u bijvoorbeeld ook uit dat u ontevreden bent. En ook een zeven wil zeggen dat er wat u betreft nog veel ruimte is voor verbetering. Alvast onze dank voor de aandacht. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Meest complete en mooie collectie stijlvolle schoenen

Voor mij heeft Zwartjes de mooiste collectie en ook een goed eigen merk. Woon in het Oosten van het land en kom door Corona veel minder in Amsterdam en omgeving. Dus is de webwinkel een prima uitkomst.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Heel veel dank, Frank, voor de fantastische recensie. Dankbaar voor de moeite en de motiverende woorden. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Geweldige keuze en uitstekend verzorgde bezorging

Het is een heel fijn bedrijf, goede website en groot assortiment. Heel fijn dat jullie er zijn!

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Met dit compliment laat je ons blozen, Marije! Onze dank voor de aanbeveling en de mooie recensie. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snelle levering.

Ook bij verzending is de service goed. Het zit in de kleine dingen: mooi verpakt, een tasje cadeau. Daaruit blijkt dat er zorg aan besteed is. Het is alsof je je eigen cadeautje uitpakt.

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Prima geregeld, snel geleverd en super snelle reactie bij vragen :)

Ik woon in China, en kan door Covid 19 niet even terug naar NL zoals ik gewend ben. Om toch de schoenen te dragen die ik graag wil, koop ik ze online, en laat ze via aan vriend naar China versturen. Echter wanneer er geruild moet worden ivm de maat kan het wel eens iets langer duren dan de gestelde 14 dagen retour tijd. Heel fijn dat Zwartjes daar gelukkig coulant mee me om gaat, en alvast een paar in een maat kleiner apart zet. Top!

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Graag gedaan, Mirko! Onze best doen, daar hebben we plezier in. En bedankt voor de goede beoordeling! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Zeer tevreden en snelle service

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank voor de aanbeveling en het mooie cijfer! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Uitstekend: service en schoenen

Goed assortiment kwaliteitsschoenen en supersnelle levering. Gewoon top.

Geweldige service!

Ik had voor mijn man schoenen gekocht. Het werd super mooi ingepakt en erg snel geleverd! Onwijs bedankt!!

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Heel veel dank, Constantijn, voor de lovende recensie! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snel, goed en mooi

Ik bestelde laarsjes online en kreeg die de volgende dag al thuis.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Mariëlla, voor de 10 en de aanbeveling. Zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Zeer positief

Binnen 48 uur thuis

• Mist u iets in ons aanbod? Niet

Bedankt, Wilma, voor de 10! Daar zijn we heel blij mee. Tot ziens op de website! Binnenkort lanceren we een vernieuwde website, waarmee we u nog beter van dienst kunnen zijn. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Niet de goede schoenveter!

Ik heb via de website aangegeven 2 paar schoenveters te willen kopen. Bij telefoon navraag verteld voor Pembroke schoenen van C&J. Bij die schoenen horen ruwachtige veters. Zwartjes stuurde gladde veters.... Vervolgens nemen ze naar aanleiding van deze recensie contact met me op en ze gaan de goede veters bestellen voor me. Prima, kwaliteit zit ‘m in hoe je foutjes oplost!

• Mist u iets in ons aanbod? De juiste schoenveters voor C&J schoenen

Bedankt dat u de moeite nam om te reageren. Juist toen in de eerste instantie bleek dat u niet de juiste veters ontvangen had. Want dat stelt ons in staat om iets met uw klacht te doen. Zo heeft u ervaren dat wij onze uiterste best doen om fouten of problemen op te lossen. Fouten maken we allemaal, maar zoals u zegt, wat je er vervolgens mee doet, daarin merk je het onderscheid. Fijn dat u op uw eerdere recensie terug komt, blij dat we er samen uitkwamen. De veters zijn inmiddels bij Crockett and Jones besteld, die komen zo snel mogelijk naar u toe. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen! Vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Heel goede service

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Joke, voor deze prachtige recensie. Dat kan bijna niet beter, maar we blijven ons best doen om telkens een stapje harder te lopen. Hopelijk kunnen we u nog een keer verrassen! Vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snel

De schoenen werden snel besteld tegen de adviesprijs .

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Marie-José, Bedankt dat u ons zo hoog beoordeelt, daar zijn we erg blij mee. En inderdaad, u betaalt voor onze service natuurlijk niet extra! Graag tot ziens. Vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Heel professioneel en klantgericht!

Perfect allemaal

• Mist u iets in ons aanbod? Goed

Beste Alexander, Daar zijn we even stil van. Bedankt voor de mooie woorden, dat u de moeite nam ons dit ook te laten weten. We gaan heel hard ons best doen om dit ook in de toekomst te blijven waarmaken. Graag tot ziens. Vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Mooie schoenen

Mooie en vertrouwde kwaliteit

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Sjoerd, Wat een fijne recensie, die kwaliteit, daar staan we voor! Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons dit te laten weten en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Prachtige collectie

Al mijn arche schoenen zijn geweldig

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Astrid, Met een merk als Arche zit u dan ook zeker goed! Kan me voorstellen dat u een prachtige collectie hebt. Gelukkig bent u dan ook tevreden over onze service, dus we hopen u heel graag weer terug te zien. Bedankt voor uw mooie recensie en prachtige eindoordeel. Vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Prima winkel

• Mist u iets in ons aanbod? nee

Beste Elizabeth, Heel hartelijk bedankt voor de mooie recensie en het prachtige cijfer! Graag tot ziens. Vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Meerdere jaren vaste klant en nog steeds uitermate tevreden

Eenmaal in de Utrechtsestraat winkel geweest vele jaren geleden met zeer vriendelijke en behulpzame Zwartjes medewerkster. Sinds winkel bezoek in Amsterdam (al diverse jaren) voor ons niet mogelijk is geweest genieten wij van een onverminderd aangename Zwartjes on-line service van alle medewerk(st)ers.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Karin, Wat een warme reactie! Het is zo fijn te horen dat we vaste klanten niet alleen in de winkels, maar ook online, dat persoonlijke tintje in de service mee kunnen geven. Jammer dat we u al een tijdje niet gezien hebben, maar heel blij dat u ons toch nog weet te vinden. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Correct

Goede snelle levering. Mocht een cadeautje uitzoeken en heb een pen gedaan maar dat was naar vergelijking met de schoenen een aanfluiting. Als hij er zo bij had gezeten was het leuk geweest maar door dat ik het apart aan moest klikken/kiezen had ik toch een andere verwachting. Peter

• Mist u iets in ons aanbod? nee

Beste Peter, Wat jammer dat alles dan zo goed gaat en het cadeautje tegenvalt! Ik begrijp dat de keuze-optie u op het verkeerde been zette. Die hebben we een tijd terug ingevoerd omdat niet iedereen prijs stelt op een pen (of shopper, brochure, cadeauverpakking!), zodat we niet nodeloos van alles meesturen. Hopelijk beleeft u nog veel plezier van uw aankopen! Vriendelijke groet, Corina, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Schoenen waren er snel en netjes afgeleverd/verpakt!

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Ja, heren schoenen met enkele gesp

Onze dank, Sjef, voor de aanbeveling en de 10. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Fijne winkel met schoenen van goede kwaliteit

Kom er graag, ook wanneer ik geen schoenen nodig heb. Ik kom er op ideeën.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Veel dank voor de motiverende recensie. Daar maakt u ons heel blij mee. We hopen u snel weer te mogen ontvangen! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Verkeerde kleur schoenen gestuurd . Gemaild en dag erop de goede gestuurd gekregen.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Bedankt, Ans, voor de zeer goede beoordeling! We zijn blij dat uw aankoop (toch) een positieve ervaring is geweest. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.