Snel geregeld en via Post NL, beste bezorger.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Joca, Fijn dat u een prettige ervaring had met PostNL, dat horen wij graag. Voor nu veel plezier gewenst met uw nieuwe schoenen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

heel positief

precies volgens afspraak en snelle levering zonder overbodig veel dozen en papier.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Getrudis, Bedankt voor de prachtige 10 en de mooie recensie. Heel fijn, dat de levering zo spoedig verliep. Graag tot een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Gewoon top voor elkaar allemaal

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jaap, Dank voor uw review, heel fijn. Draag ze met plezier! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste G., Wat fijn om te horen, dank u wel. Dank ook voor het mooie eindcijfer! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

uitstekend

uitstekend

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jeroen, Veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop, draag ze met plezier. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjs van 1883

Wat een geweldige schoen van goed materiaal

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Silta, Wat fijn om te horen dat uw nieuwe aankoop bevalt. Draag ze met plezier! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Kwaliteits schoenen tegen een faire prijs binnen 2 a 3 dagen geleverd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Henk, Dank voor de prachtige 9 en de heldere review. Veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Na plezierig overleg ontving ik de volgende dag prachtige schoenen die uitstekend passen.

De telefonisch gekregen informatie van de vriendelijke medewerker van Zwartjes klopte voor 100%. Dat maak je niet vaak mee. De schoenen hebben een prachtige pasvorm, en zoals de medewerker zei "de pasvorm is normaal", bleek ook te kloppen! Ik ben er erg blij mee, fijne sandalen die aan mijn wensen voldoen, prachtig leer, én een mooi ontwerp. Ze zijn best chique, maar er een eind op lopen gaat zeker lukken! Dat het merk Brunate ooit kinderschoenen maakte verbaast mij niet. Het moeten geriefelijke prachtige kinderschoenen geweest zijn. Meteen belde ik na ontvangst de winkel weer op om te bedanken. Eigenlijk zijn het museumstukken :)! Nu nog een zonnetje...

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Geachte mevrouw Plantenga, Dank voor uw review, wat fijn dat uw nieuwe schoenen zo goed bevallen. Draag ze met veel plezier. En dat de zon maar gauw mag gaan schijnen, en goed ook. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Via webshop schoenen besteld en laten afleveren bij filiaal. Keurige afhandeling en een attent handgeschreven kaartje bij de bestelling.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Sandra, Dank voor de 10 en de mooie recensie. Het handgeschreven kaartje blijft het goed doen, leuk om te horen. Veel plezier met uw nieuwe schoenen! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Ik heb nog nooit ze snel een zo verzorgde zending binnen gekregen. Echt top!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Jenny, Bedankt voor de prachtige 10 en de mooie recensie. Heel fijn dat de levering zo spoedig verliep. Graag tot een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Vriendelijk, behulpzaam

Supersnelle afhandeling!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Josje, Dank voor de mooie 10! Heel blij mee. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Goede en snelle service, outlet producten echter stevig aan de prijs

Top service, voorbehandelde schoenen echt een premium aangename verrassing. Schoenen zelf zijn echter redelijk oud model (heb nog een paar bruine), waardoor ik ze met bijna 100 euro wel stevig geprijsd vind.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Gerben, Dank voor de heldere review en de mooie 8 als eindcijfer. Ook onze oulet producten zijn nog steeds van goede kwaliteit en daarom vinden wij het onnodig om ze tegen hele lage prijzen aan te bieden. Dat geeft naar de klant toe ook een verkeerd beeld. Voor nu in elk geval veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Attent, persoonlijk gecombineerd met kwaliteit

Ik heb een lastige maat, 41,5. Moeilijke voetjes. Dus wil ik eigenlijk nooit online kopen. Maar ik kom al sinds ik 14 jaar (!) ben bij Zwartjes, en nu, op mijn 68e, vertrouw ik nog steeds op hun kundige advies. Dus op mijn vraag welke maat ik het beste kon kiezen, werd ik persoonlijk teruggebeld. De Loints schoenen zitten heerlijk. Fijn!

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Mei Ling, Dank voor de mooie woorden en de 10 als eindcijfer. Wat ontzettend leuk om te horen dat wij u wederom aan het fijn paar schoenen hebben kunnen helpen. Voor nu heel veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer weer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Goede kwaliteit en uitstekend verzorgd.

Fijne schoenen voor een prima prijs.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Elly, Dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat u goed geslaagd bent. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Zeer servicegericht!

Duidelijke interface, prettig online shoppen en bovenal: een zeer goede aftersales!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Jürgen, Bedankt voor de prachtige 10 en de mooie recensie. Heel fijn dat alles omtrent het bestellen zo goed verliep, dat horen we graag. En, ook voor de aftersales zijn wij u graag van dienst. Graag tot een volgende keer, maar voor nu eerst veel draagplezier gewenst. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Super winkel en service!

Ik had wat besteld, alles liep zoals beloofd! En daarnaast ook superblij met de schoenen....

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Dagmar, Bedankt voor de prachtige 10 en de fijne recensie. Heel fijn dat het zo goed verliep, horen we graag terug. Graag tot een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Op tijd bezorgd in goede staat

Op tijd bezorgt en in goede staat ontvangen

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Marieke, Heel erg bedankt voor de fijne recensie en de prachtige 10 als eindcijfer. Fijn dat het zo goed verliep, veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede website met duidelijke informatie

Goede website met duidelijke informatie en snelle afhandeling van de orders.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via radio advertentie

Beste John, Hartelijk dank voor de fijne recensie, dat is heel fijn om terug te lezen. Veel plezier van de aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mijn koop kon helaas niet doorgaan, echter een keurige en snelle afhandeling

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Hendriek, Wat fijn dat u, ondanks de teleurstelling dat bij controle het tasje niet voldeed aan onze eisen, toch positief bent. Natuurlijk heel erg spijtig, maar het komt soms voor en dan willen we liever niet versturen. Hopelijk weet u ons in de toekomst weer te vinden en kunnen we wel leveren wat u verwacht. Bedankt voor de positieve recensie. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Volledig volgens verwachting.

Zoals gewoonlijk mooie schoen met goede pasvorm.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Rob, Hartelijk dank voor de prachtige recensie, lezen we natuurlijk ook weer graag terug. Fijn dat u zo goed geslaagd bent, veel plezier van de schoenen en graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Alles OK

Ze hebben wat ik wilde hebben :-)

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Hartelijk dank voor de fijne recensie, dat we hebben wat u zoekt, dat is wel de eerste vereiste inderdaad. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede service en denken met je mee.

Al jaren klant en sinds een paar jaar ook online. Zeer tevreden

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Anthony, Hartelijk dank voor de fijne recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Fijn dat we ook online u als klant mogen behouden, zo kunnen we toch optimaal helpen. Graag tot een volgende gelegenheid, maar eerst weer veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitmuntend advies, ook voor voet met afwijkende wijdte of leest

Met schoenwijdte D en een erg platte voet is het voor mijn vrouw bijna onmogelijk schoenen te vinden. Niet in een winkel en niet op het internet. De meeste fabrieken en winkels vermelden de schoenwijdte niet. Op de website van Zwartjes vond en bestelde ik een paar loafers voor haar met wijdtemaat D. Helaas paste de leest haar niet en heb ik ze teruggestuurd. Ook heb ik haar probleem in een mailtje aan Zwartjes uitgelegd. Binnen een dag had ik antwoord dat ze een ruime keus ook in smalle schoenen hebben, alleen noemt de fabriek het niet wijdte D. Daarop zijn wij naar de Zwartjes winkel aan het Gelderlandplein gegaan. De verkoper wist exact waarom en welke modellen (mogelijk) voor haar in aanmerking komen. Perfect advies en mijn vrouw 3 paar nieuwe vlotte moderne schoenen. Zij zien ons zeer zeker terug voor de wintercollectie.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Ton, Hartelijk dank voor de enthousiaste recensie. Wat fijn om terug te lezen dat het gelukt is, daar doen we het uiteindelijk toch voor. En ondanks dat we online heel erg ons best doen, is het vakkundige advies in de winkel soms onmisbaar. Heel graag tot ziens, maar eerst veel plezier van de aankopen deze zomer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Ben al jaren bij zwartjes

Ik koop Arche schoenen vanwege pijnlijke tenen als ik minder zachte schoen draag. Zo leuk dat Zwartjes Arche evenementen of dagen organiseert! Dan koop ik altijd twee paar! Nu heb ik mijn 10e paar gekocht vanuit Aruba

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Dominique, Wat leuk om van een Arche fan deze feedback te krijgen, bedankt daarvoor. 10 paar nog wel! We gaan deze herfst weer een evenement organiseren met de wintercollectie, dus hou ons in de gaten. Zou super zijn als dat met een bezoek aan Nederland gecombineerd kon worden. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

snelle levering en afwikkeling

De schoenen waren snel geleverd; helaas pasten ze niet en om die reden heb ik ze geretourneerd. De schoenen waren prachtig. Ook de afwikkeling van de terugzending ging snel en correct. Compliment!

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Peter, Wat jammer dat ze niet pasten. Fijn dat de ervaring desondanks nog positief was, maar we hadden het liever anders gezien. Kom gerust eens langs om te passen, maar als dat niet lukt kunnen we ook altijd proberen op afstand bij de maat te helpen. Bedankt voor de fijne recensie. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.