Keurig en persoonlijk behandeld ook al was het online. Handgeschreven briefje erbij, heel attent

Zie boven

• Mist u iets in ons aanbod? Ja meer ‘nette’ schoenen van Harris

Dank, Robert Jan, voor de aanbeveling en de positieve beoordeling. Daar zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Super !

Perfecte service en correct Vlug geleverd

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Dank, Annemieke, voor de aanbeveling en de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Zoals beloofd

Nog nooit had ik via uw winkel besteld, is me prima bevallen ik zal zeker nog eens terug keren op uw site

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Veel dank, Jeanne, voor de aanbeveling. Wat fijn dat u de weg naar onze website heeft gevonden. Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snelle levering en persoonlijk door een kaartje

Schoenen werden snel geleverd. Leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat. Dit zijn net de kleine dingetjes die een onderscheid maken, echt super!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Erwin, voor de hoge waardering. Zijn we heel blij mee. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Alles naar wens geregeld

Bij aankomst van twee paar schoenen bij ons thuis. Was van een schoen een naad niet goed gestikt. Dit was snel geregeld door een ander paar dat toegestuurd is. Mijn dank daarvoor. Groeten J.T.M.Tuynder

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, meneer Tuynder, voor de mooie recensie en de aanbeveling. We schenken net zoveel aandacht aan de sales als de after-sales. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Top!!

Nog nooit via internet schoenen besteld maar omfat ik al jaren loints schoenen draag durfde ik het aan. Het was succesvol. Jullie extra kadootjes zijn heel attent. Verzendkng was ook heel vlot. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen. Vriendelijke groet, Yteke

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt, Yteke, voor de top recensie ! U bent van harte welkom in onze webwinkel. Fijn dat de eerste ervaring positief is geweest. Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snelle levering.

Een goede sortering en snelle levering.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Heel veel dank, Jan-Bert, voor de aanbeveling en het hoge cijfer. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Uitstekend!

Vlotte, complete en uitstekende service. Zowel met de levering als met de retour-service.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Heel veel dank, Jan, voor de complimenten en de 10. Motiverend! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snelle service, duidelijke site, mooie cadeauverpakking met een extraatje

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Heel veel dank voor de lovende woorden. Fijn om te lezen dat de ervaring positief is geweest. Tot de volgende keer, Yvonne! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Voor herhaling vatbaar

Prettige website, snelle levering, prima produkten.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, Annie, voor de mooie recensie. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

bestelling schoenen

zeer vlotte afhandeling en levering.

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Dank, Marc, voor de aanbeveling en het hoge cijfer. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Fantastische Zaak

Goede kwaliteit en snelle levering

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Wat is er mooier dan fantastisch te worden genoemd door je klant. Daar zijn we echt heel blij mee. Dankjewel, Deo, voor dit mooie compliment! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Professioneel en correcte afhandeling

Reeds 2 aankopen verricht en de goederen werden op tijd geleverd.

• Mist u iets in ons aanbod? Neen

Dank, Bart, voor de aanbeveling en het hoge cijfer! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

zo besteld en snel thuis

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Veel dank, Janet, voor de mooie recensie. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Conform omschrijving product en snel verzonden

Prima service, snelle levering.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor de 10 en de aanbeveling! Vriendelijke groet, Anton, Zwartjes van 1883

Zeldzaam goede service

Koop je schoenen hier. Uitstekende collectie waar je niet hoeft te twijfelen aan kwaliteit, en de service is uitmuntend - voegt echt iets toe aan wat je zelf al denkt te weten.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Onze dank voor de warme aanbeveling en het grote compliment. Heel motiverend! Nogmaals dank en vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Goede, eerlijke en vooral snelle service

Mooie sneakers gevonden van barracuda. Lang naar moeten zoeken. Uiteindelijk na bestellen bleek er een kleine oneffenheid op de schoen te zitten. Hier al snel over geïnformeerd en voor de keuze gesteld of ik de schoen nog steeds wilde kopen (geld was al overgemaakt). Uiteindelijk wel gekocht en op een eerlijke manier afgehandeld. Complimenten!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel veel dank, Willem, voor de aanbeveling en de lovende recensie. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Prima met een persoonlijk touch.

Goed product levering in orde.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Heel veel dank, Diny, voor de aanbeveling en het uitmuntende cijfer. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Eerlijk advies, snelle service!

Fijn contact gehad met Maurice, zeker niet het laatste paar schoenen dat hier vandaan komt!

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Onze dank, Peter, voor de mooie recensie, ook namens Maurits. Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Bedankt, Christien, voor de aanbeveling en het mooie punt. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Perfectie tot in alle details

Alles klopt,geen onduidelijke omschrijvingen,gewoon goed.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Onze dank, meneer Zegveld, voor de aanbeveling en de goede beoordeling. Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Betrouwbaar en goed

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Betrouwbaar, dat is een mooi compliment. Zijn we heel blij mee, Bernhard! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Super ervaring

Top schoenen en mooie prijs en snelle levering. En gratis pen, en geschreven briefje. Erg persoonlijk

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Heel veel dank, Tini, voor de lovende woorden en het hoge punt. Een bijzondere ervaring bieden en verwachtingen waarmaken of overtreffen, dat is ons streven! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Snel en correct geholpen

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Bedankt, Hans, voor het mooie punt. Fijn dat het goed en vlotjes is verlopen. Tot ziens! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Mooi, zeer comfortabel, TOP

Na lang zoeken voor het juiste model, bij Zwartjes van 1883 het juiste gevonden. alles is super vlot verlopen. Ik tevreden en mijn kleindochter in de wolken met haar nieuwe slippers.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Veel dank, mevrouw Speeckaert, voor de top recensie. En wat fijn dat er bij ons een einde is gekomen aan de lange zoektocht. Hopelijk tot gauw! Vriendelijke groet, Anton, Verkoopteam Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.