Gewoon goed!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Loes, Fijn dat het zo snel ging, nu nog heel veel en lang plezier van de aankoop. Wie weet tot een volgende keer. Bedankt voor de prachtige recensie. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Snelle hulp

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Christine, Fijn dat we konden helpen en dat ze ook echt een passende match zijn! Veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende keer weer. Bedankt voor de mooie recensie en de 10 als eindoordeel. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle, keurige bezorging, aanrader. Schoenen behandeld met spray.

Perfect!

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Bedankt voor de fijne recensie, heel blij om dat terug te lezen. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst veel plezier van de schoenen. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prettig geholpen in winkel

Zeer correct geholpen en snelle afwikkeling

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Douwe, Heel erg bedankt voor de fijne recensie, dat lezen we graag terug. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Ruim aanbod, duidelijke website, snelle levering

zie boven

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Nico, Heel hartelijk dank voor de lovende recensie en de 10 als eindcijfer. Dat lezen we graag terug. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst mooi genieten van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Correkt

Altijd blij van ,en altijd goed. Nu ik moeilijk meer naar A'dam kan. Is de site onmisbaar. Dus weer blij!

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Nee en ik ken de merken,top kwaliteit.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Gea, Wat fijn om te lezen, bedankt voor de mooie woorden en de 10 als eindoordeel. Daar worden wij nou weer blij van. Graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prima,snel en het juiste product

Prima ervaring

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Ron, Heel erg bedankt voor de mooie 10 en fijne woorden. Kort, maar krachtig en voor ons heel welkom. Veel plezier van de aankoop en tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Superaankoop via internet en telefoon gedaan

Mijn partner (sinds 6 jaar) 1.97 lang, schoenmaat 47/48 jaar heeft slechts drie paar schoenen, waarvan er twee afgetrapt zijn. In Leeuwarden is deze maat niet te krijgen. Ik besloot via internet voor zijn verjaardag een nieuw paar te kopen en kwam terecht bij Zwartjes, waar ik 50 jaar geleden mijn Donald Duck schoenen kocht. Ik besloot te bellen en kreeg een alleraardigste bereidwillige mijnheer aan de telefoon. De volgende dag had ik de schoenen in huis en mocht hij ‘geblinddoekt passen, want hij was nog niet jarig. Wat zijn ze mooi en wat zitten ze perfect. (Wel schoenlepel nodig met zijn hoge wreef om erin te komen)

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Ingrid, Wat fijn dat u ons weer (terug) gevonden heeft. En wat een slimme, creatieve oplossing om schoenen als cadeau vast even te laten passen. Leuk! Hartelijk dank voor de mooie woorden en prachtige beoordeling, dat is voor ons weer een cadeautje. Graag tot een volgende keer. Vast gefeliciteerd met uw partner en hopelijk heeft hij veel draagplezier ervan. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goed en duidelijk werkende webshop

Alle topmerken op 1 site

• Mist u iets in ons aanbod? Nee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Willem Jan, Hartelijk dank voor de prachtige recensie, fijn om terug te lezen. We hopen u nog vaker in winkel of webshop terug te zien, maar eerst veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prima vlotte service

Prima ervaring Al meerdere malen schoenen besteld Schoenen mooi verpakt en vlot geleverd Ik ken het merk en weet mijn maat dus dat scheelt Aanrader!

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders/Weet niet

Beste Eveline, Wat fijn om terug te lezen, bedankt voor de prachtige review. Inderdaad, met merk en maat bekend, kan er niet zoveel meer mis gaan. En in dat geval komt het ook goed, het is makkelijker dan heen en weer rijden. Graag tot een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Zeer prettig

Snelle levering en leuk een persoonlijk kaartje erbij.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Franchette, Bedankt voor de fijne recensie en de prachtige 10 als eindscore. Heel fijn om terug te lezen. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst nog veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle, vriendelijke bediening.

In de winkel werd ik geholpen door een aardige medewerkster, die alle moeite deed om de laarsjes die ik wilde hebben te vinden. Helaas moet ik wachten tot het nieuwe herfstseizoen.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? ja, de door mij gewenste laarsjes van Hartjes, in mijn maat.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Inge, Wat jammer dat het niet lukte om nu al aan de gewenste Hartjes laarsjes te komen. Maar er zit vast wat moois bij in de komende herfstcollectie. Bedankt voor de fijne review, dat lezen we graag terug. Tot in het najaar! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

vlot en verzorgd

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Marian, Bedankt voor de prachtige 10 en de fijne review. Veel plezier van de aankoop en graag tot weer een volgende gelegenheid. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Heel prettig

Prettig telefonisch kontakt n.a.v. een vraag en een heel snelle online levering.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Marja, Heel erg bedankt voor de prachtige 10 en de mooie woorden. Fijn dat we u mogen blijven verwelkomen. Let op, de Loints of Holland collectie kan hierna niet meer ingekocht worden, dus mocht u nog wat zien, dan is dit het moment om toe te slaan. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Heel klantvriendelijk helaas ben ik niet geslaagd maar ben super geholpen.Snelle bezorging en het geld wat ik terug kreeg stond binnen een dag weer op mijn rekening. Niets dan lof…..

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Ans, Heel erg bedankt voor de lovende woorden en de prachtige 10! Wat jammer dat het ondanks alles dan toch niet gelukt is. Hopelijk vindt u in de toekomst wel een passende optie. We helpen graag. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Zie hieronder.

Attent (vraag vooraf inlevend en correct beantwoord en schoenen ingespoten tegen natte weer).

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Ja, brogues voor vrouwen/veterlaarsjes van Crocket & Jones. Maat 42.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Mia, Bedankt voor de fijne recensie. We gaan kijken of we meer Crockett and Jones keuze voor vrouwen kunnen opnemen. Het blijft een niche, maar wel een hele mooie! Veel draagplezier en graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede webshop. Zeer snelle levering! De enige webshop waar ik pumps van Peter kaiser in maat 36 heb kunnen vinden. Overigens ook vele andere mooie merken!

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Nee.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Carolien, Bedankt voor de fijne review en de prachtige 10 als eindoordeel. Fijn dat we konden helpen met passende pumps! Graag tot een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snel en netjes geregeld

Snelle levering en schoenen al voorbehandeld tegen tegen en vuil

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Mo, Bedankt voor de positieve review, fijn! Veel plezier van de schoenen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitstekend. Snel en goed. Extra veters.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Pieter, Heel erg bedankt voor de mooie woorden en de 10 als eindcijfer. Fijn om terug te lezen. Veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitstekende service.

Zeer snel vragen beantwoorden , uitermate vriendelijke toon, kortom absoluut geen aanmerkingen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jacqueline, Heel erg bedankt voor de lovende woorden en de prachtige 10 als eindoordeel. Fijn om te lezen. En vooral heel veel plezier van de aankoop, blij dat ze passen! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

waanzinnig mooie schoenen

Ik heb online nieuwe schoenen gekocht omdat ik niet in de buurt van Amsterdam woon. Ik ben enorm blij mee met de nieuwe Harris schoenen. Niet alleen omdat het prachtige schoenen zijn, maar ook omdat het snel en goed werd verstuurd. De extra cadeautjes zijn nog eens een mooie bonus. Ik heb kunnen betalen met de cadeaubonnen die ik heb ontvangen. Alles is goed geregeld bij Zwartjes. Tot de volgende keer

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? nee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Bart, Wat fijn dat het gelukt is om online te slagen, dat is soms best lastig met de maten. Heel veel plezier van de mooie Harris-aankoop, daar gaat u vast lang plezier van hebben. U heeft de cadeaubonnen zeker goed ingezet! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitstekend en overzichtelijk

Zeer klantvriendelijk en deskundige personeel! #goeieservice #topteam

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Iets meer aanbod voor de bredere voet! #schoenen #mode #comfort
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Hartelijk dank voor de prachtige woorden en de 10 als eindcijfer. Dat lezen we heel graag terug. We doen al goed ons best voor de bredere voet, met merken als Hassia en Hartjes, maar zullen het zeker (blijven) meenemen. Comfort in stijl is toch een beetje een groeiend thema! Graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie kwalitatieve schoenen

Bij Swartsjes sportschoenen gekocht. Bestelling en verzending verliep vlotjes en snel. De schoenen waren van goede kwaliteit. Ook de persoonlijke berichtjes bij aflevering zijn klantgericht. Kortom zeer tevreden.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Ben, Dat is weer heel fijn voor ons om terug te lezen. Hartelijk dank voor de lovende woorden! We hopen u nog eens terug te zien, maar in de tussentijd eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Zoals altijd perfect verpakt, snel bezorgd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Sonja, Wat fijn om te lezen dat we uw hoge verwachtingen als bestaande klant waar kunnen maken. Bedankt voor de mooie recensie en prachtige 10 als eindcijfer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie uitgebreide collectie en klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam

Mijn vraag, die ik stelde via de mail, werd per ommegaande vriendelijk en hulpvaardig beantwoord. De bestelde laarsjes waren de volgende dag in huis en zijn prachtig.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Maddy, Wat fijn om dat zo terug te mogen lezen, bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Heel fijn dat we u konden helpen! Veel plezier van de laarsjes. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.