Goede en snelle service

Goede en snelle service! Mooie merken! Erg blij met mijn nieuwe laarsjes!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Dank, Cristel, voor de 10! Heel motiverend. Vriendelijke groet, Anton, Zwartjes van 1883

Goede ervaring. Reageert snel. Verzending was snel. Uiterst vriendelijk en meedenkend.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Mooi verpakt, en leuke schiftelijke groet

Zeer klantgericht

Bij de online bestelling zit een handgeschreven kaartje met ‘veel plezier met uw schoenen’ Daar word je toch blij van!

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Snelle levering. Zeer aardige dame van de webshop (Rosa?) aan de lijn die goed meedenkt en servicegericht is.

Denken goed mee

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Excellent service, very fast international delivery.

Shoes corresponding exactly to my expectations. Very good description of the item on the website. Efficient postal delivery.

Goede service!

Snelle levering.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Positief; goed product en snelle levering!

Goed product met een snelle levering. Prachtige schoenen aangepast. Schoenen vallen ietwat groot uit, uitoverige productomschrijving had in deze wellicht wat geholpen.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? wellicht toelichting over hoe groot schoenen uitvallen, zit nu ietsje (te) ruim, een toelichting had kunnen helpen.

Goed geholpen en snel geleverd

Ik heb nog telefonisch contact gehad met de firma omdat ik verkeerde maat had opgegeven dit hebben ze meteen rechtgezet en de goede maat geleverd.

meer dan prima

Ik had twee paar pantoffels besteld en de volgende dag nog even gebeld om de maten te controleren. De maten zijn gecorrigeerd, waardoor een paar niet leverbaar was. Een paar in goede orde ontvangen en van het andere keurig het bedrag teruggestort gekregen. Prima en vriendelijke contact.

Wederom top!

Alle verwachting kwamen uit. Snelle levering en zelfs schoenen al ingespoten met water en vuil afstotende spray. Waar krijg je nog zo een service.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Besteld via de site en opgehaald bij de winkel. Super snel en keurig

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Snelle verzending, goede service.

Leuke aanbieding. Extra veters meegeleverd. Schoenen reeds behandeld. Dus zeer goede service.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Snelle afhandeling en bezorging, ondanks de drukte van de feestdagen en door lockdown COVID-19. Al behandelde schoenen met een handgeschreven berichtje. Super

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Prima verzorgd , heel snel in huis en alles vriendelijk opgesteld in de informatie.

Een hele goede ervaring bij de aankoop bij Zwartjes in Amsterdam. Snelle afhandeling en bezorging uitstekend.

Verzendkosten te hoog

Ik heb altijd hetzelfde merk schoenen en daarin dezelfde maat. Het gaat nooit mis met mijn aankoop. Helaas zat de rechterlaars veel te strak dus moest mijn bestelling retour. Ik heb voor het retourneren verzendkosten betaald. Ik koop niet meer via de firma Zwartjes! Omdat ik via andere aanbieders hetzelfde merk kan aanschaffen zonder kosten te hoeven maken.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Carla, Wat vervelend dat uw ervaring met onze webshop zo negatief was. Ik zie dat u een heel mooie aanbieding te pakken had, waardoor de laarsjes van uw keuze tot onder ons gratis verzend-bedrag waren gekomen. Dat was echt een buitenkans, maar u zult begrijpen dat er dan al geen marge meer op zat. Ondanks dat krijgt u gewoon uw bijdrage aan de verzendkosten weer retour als u de schoenen niet wilt houden. Dat volledige bedrag hebben we al aan u terug gestort. Dus u heeft alleen uw eigen retourkosten hoeven maken. Ik kan me voorstellen dat u dat een teleurstelling vindt, zeker als u niet tevreden bent over de maat. We hebben de schoenen nagekeken, maar er is geen afwijkende breedtemaat of een andere fout. Hooguit was het ene laarsje al gepast en daardoor voelde die iets ruimer. Suède loopt ook iets meer uit dan leer. Bedankt voor uw reactie, ik hoop dat ik u zo iets meer duidelijk heb kunnen maken. We vinden het heel jammer dat u niet heeft kunnen slagen. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

geen commentaar! Winkel is dicht

zoals ik al zei, door loc down is de winkel gesloten!

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Novica, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat u schoenen in de webshop had besteld met de optie om ze bij onze winkel in de Utrechtsestraat op te halen. We zijn inderdaad gesloten op dit moment, helaas, maar de webshop is natuurlijk gewoon open. We zijn zelf ook in de winkel aanwezig, maar mogen niemand toelaten. En we bezorgen graag vlakbij onze winkels, zodat onze klanten toch de schoenen snel in handen kunnen hebben. Hopelijk hebben we u, ondanks de lockdown, dus wel goed kunnen helpen. Het is voor ons allemaal even aanpassen, toch denk ik dat we er samen best uit kunnen komen zo. We hopen u snel weer binnen te mogen ontvangen, tot die tijd doen we onze best onze service zo goed mogelijk te garanderen. Hartelijke groet, Corina, verkoopteam Zwartjes van 1883

De schoenen zijn binnen 4 dagen geleverd.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Uitstekende service en mooie laarsjes, wat wil je nog meer....

Naar aanleiding van enige twijfel mijnerzijds over de juiste maat, werd mijn vraag snel beantwoord. De laarsje passen en zijn precies wat ik zocht. Zwartjes van harte aanbevolen !

Amazing customer service

Extremely happy with the fast delivery and excellent customer service! Would recommend the shop!

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Uitstekende winkel met snelle verzending

Snel geregeld en verstuurd, en mooi verpakt met tevens een persoonlijke “noot” in woord erbij verpakt, dat doet de mens goed in deze bizarre tijden! Goede aanpak en persoonlijke touch die gewaardeerd wordt.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Snelle reactie, goede uitvoering van hetgeen ik besteld heb, heel tevreden.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Super goed advies en service

Zie bovenstaand

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.