Een prachtige zaak met veel kennis en kunde

Van begin bestelling tot levering in een woord perfect. Ook telefonisch netjes te woord gestaan dit soort zaken top

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Gerrit, Bedankt voor de fijne recensie en de prachtige 10. We proberen ook op afstand zo goed mogelijk te helpen, of dat nu via mail of telefoon is. Maar blijft altijd lastig natuurlijk. Fijn dat we toch het verschil hebben kunnen maken. Hartelijke groet en graag weer tot een volgende keer, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede communicatie na foutieve levering.

Nadat na mijn bestelling online de verkeerde maat geleverd was, is dit op een hele goede en snelle manier hersteld! Hartelijk dank hiervoor!

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Weet ik nog niet maar ik blijf de winkel nu volgen!

Beste Mirjam, We slaken hier een zucht van verlichting, dat het na een misser toch nog goed gekomen is. We proberen natuurlijk fouten te voorkomen, maar als het dan gebeurt, dan zetten we alles in het werk om het goed te herstellen. Blij dat dat gelukt is en hopelijk tot een volgende, foutloze, keer! Bedankt voor de fijne feedback. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Service en kwaliteit!

Service zoals gewend: super. Snelle levering.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Dennis, Fijn dat we ook deze keer alles volgens verwachting konden leveren. Bedankt voor de fijne review en de prachtige 10 als eindoordeel. Hartelijke groet en graag weer tot een volgende aankoop, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prima service, duidelijke onderhoudsinstructies.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Kristine, Bedankt voor de mooie review en de 10! Wij vinden het juiste onderhoud ook zo belangrijk, want lang plezier hebben van de schoenen is niet alleen fijn, maar ook duurzaam. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prima geïnformeerd en afgehandeld.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Gerrit, Bedankt voor de mooie review en natuurlijk de prachtige 10 als eindoordeel. We hopen snel tot een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Echt hele snelle levering

Duidelijke website en razendsnelle levering!

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Anna, Bedankt voor de fijne review. Inderdaad, soms kan het super-snel gaan, als de schoenen in de juiste winkel staan en de bestelling op een werkdag komt. Dan gaat hij gewoon meteen mee. We kunnen dat niet altijd beloven, maar doen ons best! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Corina, Team Zwartjes van 1883

Fijne schoenen, snelle service

Ik had de schoenen snel binnen en ze zijn precies zoals omschreven. Wat ik wel jammer vond, was dat ik verzendkosten moest betalen. Dat is bij de meeste webwinkels waar ik bestel niet het geval, zeker niet boven de 50 euro. Desondanks ben ik erg tevreden.

• Mist u iets in ons aanbod? Nee

Beste Corine, Ja, ik snap dat de vergelijking snel getrokken wordt. Helaas ervaren we door onze kleine schaal dat een bijdrage voor het verpakken en verzenden toch noodzakelijk is. We proberen die minimaal te houden. Gelukkig verder toch tevreden, want daar zetten we ons dan ook dubbel en dwars voor in! Hartelijke groet en graag tot ziens, Corina, Team Zwartjes van 1883

Leo Penning jaren als filiaalmanaget bij jullie gewerkt en vriend van ons. Heeft goed de voeten gemeten. De verzending was Top. Mvg Theo Verhappen

• Mist u iets in ons aanbod? Gabor

Beste Theo, Wat leuk om te horen! Hij werkte hier voor mijn tijd, maar komt nog wel eens even buurten. Fijn om u dan nog steeds in de winkel/webshop te mogen verwelkomen. De tijden veranderen, maar we streven ernaar nog steeds dezelfde service te kunnen leveren. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie collectie

Zwartjes heeft altijd een mooie schoenencollectie. Ik kijk dan ook regelmatig even op de website. Bestellingen worden snel afgeleverd, maar jammer is wel, dat retourneren voor eigen rekening is. Er is geen gratis antwoordnummer.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Tineke, Bedankt voor de mooie recensie! En ik snap dat het jammer is, maar we delen de pijn een beetje bij een retour: wij betalen de verpakking/betaal/verzendkosten heen, de klant betaalt het retour sturen of brengt de aankoop zelf terug. Daarmee voorkomen we ook een hoop impulsaankopen en pakjes heen en weer sturen. Maar nogmaals, ik snap uw gevoel daarbij ook wel. We zijn het bijna gaan verwachten, door grote spelers in de markt die rustig wat kunnen lijden. Hopelijk in het vervolg gewoon in één keer goed?! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle en zorgvuldige levering

De bestelde schoenen werden prompt de volgende dag bezorgd, keurig verpakt.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt voor deze mooie review en prachtige 10 uit Alkmaar! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie schoenen van Loake

Goede verpakking en mooie match schoencrème

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt Mark, voor de mooie review en het prachtige eindoordeel! We hebben inderdaad veel tinten in onze schoencrème, daar is altijd wel een mooie match mee te maken. Veel plezier met de Loake's en tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitstekende, snelle service

Erg blij met mijn schoenen

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Karin, Wij zijn weer heel blij met deze review en de prachtige 10! Bedankt en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Toegankelijke site, snelle levering!

vlot antwoord per mail op een vraag die ik had, makkelijke site. Tip: minder verpakkingsmateriaal

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Beste Florien, Bedankt voor de prachtige review en de 10 worden we helemaal blij van! Over het verpakkingsmateriaal, wel een leuk weetje: het opvulmateriaal in onze verzenddozen is hergebruikt, van de leveringen die wij zelf van de fabriek ontvangen. Duurzaam en zuinig dus! ;) Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Corina, Team Zwartjes van 1883

TOP! Goede wandelschoenen en geweldige service

Ik moet nog ervaren hoe ze uiteindelijk lopen/bevallen van mijn wandelschoenen van het merk Xsensible. Maar iig tot nu toe tevreden en ook zeer tevreden met het personeel van de winkel die ik aan de telefoon heb gehad mbt leveren. Heel vriendelijk en attent!

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Marjolein, Ik durf er bijna zeker vanuit te gaan dat ze heerlijk lopen! Veel wandelplezier ervan en hartelijk dank voor de mooie review en perfecte 10 score. Graag tot een volgende keer, Corina, Team Zwartjes van 1883

zeer vriendelijk!

Zeer vriendlijk en je wordt als klant behandelt.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Ernest, Hartelijk dank voor de mooie review en de prachtige 10 als eindoordeel. Heel graag tot een volgende keer, hopelijk kunnen we het nog eens overtreffen. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle bezorging. Ik waardeer het: veel plezier ermee briefje.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Bedankt Ilyas, voor de mooie review en de prachtige 10 als eindscore! We hopen met een persoonlijke aanpak ook in de webshop het verschil te maken, dus we wensen u ook echt veel plezier van de aankoop. Graag tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Heel erg goed

Snelle levering Goede communicatie bij ruil en retourzending

• Mist u iets in ons aanbod? Fitflop schoenen

Beste Riet, Bedankt voor de mooie review en perfecte 10 als eindscore. Ondanks een ruiling of retour, hopen we altijd dat de eindervaring positief is. Dat lijkt ons dan nu wel gelukt. Fitflop hebben we ook wel in ons assortiment gehad, maar liep helaas toch niet. Misschien komt het nog eens terug, maar helaas op het moment niet. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

perfecte schoenen en heel snel geleverd

Mijn hoogbejaarde moeder kan niet zo makkelijk naar een winkel maar nieuwe schoenen waren inmiddels wel hoogst noodzakelijk. Zij wilde steeds niet dat ik iets zou bestellen. Dat vindt zij een moderne rariteit. Maar van haar vertrouwde Zwartjes mocht het uiteindelijk dan toch wel. En het was ook nog eens zo mooi persoonlijk ingepakt! Super gedaan. Dank u wel Moeder loopt nu gelukkig weer een heel stuk beter

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste Bertha, Van deze review worden we echt heel erg blij! Niet alleen om de perfecte score, maar vooral om de laatste regel. Wat fijn dat we uw moeder weer op weg hebben kunnen helpen! Bedankt voor het delen en graag tot een volgende keer, kan me voorstellen dat de drempel een stuk lager is nu. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

snelle en correcte levering

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? nee

Beste Derk, Bedankt voor de fijne review en natuurlijk de perfecte 10 als eindscore. Dat zien we graag en we hopen u dan ook graag terug te zien, om hopelijk de verwachting nog eens te overtreffen! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle service, vriendelijk en kwaliteit

Hartjes schoenen besteld. Helaas te groot. Tussenmaat 39,5 niet voorradig, maar klantgerichte service maakte veel goed. Op naar de volgende keer.

• Mist u iets in ons aanbod? tussen maten bij Hartjes, 6,5

Beste Elise, Hè wat jammer dat we net deze (tussen)maat niet meer hadden! Dit was een model in de opruiming, dus vandaar dat de 7 de allerlaatste maat was. Maar we kopen maat 6,5/39,5 gewoon in hoor, dus bij de nieuwe collectie zijn een heleboel Hartjes schoenen in die maat te vinden. Hopelijk tot een volgende keer, we zijn in elk geval blij met de mooie review, ondanks de teleurstelling. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Geweldige schoenen, geweldig assortiment en geweldige service.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.

Beste mevrouw Vetter-Samuels, Wat kunnen we daar blij van worden. Zo'n mooie score en positieve review, dat lezen we heel graag. Hopelijk kunnen we uw verwachtingen in de toekomst blijven overtreffen! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prima, zoals je van Zwartjes verwacht..

Zie boven

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Nee!

Beste Johan, Wat fijn dat de verwachting zo hoog ligt en we die hebben kunnen waarmaken! Bedankt voor de mooie review en het perfecte eindoordeel! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

geweldig

Zwartjes heeft nu een zeer uitgebreide collectie Arche schoenen en dus hoef ik ze niet meer in Frankrijk te bestellen. Arche schoenen zijn de enige schoenen waarop ik loop en ook direct op wegloop. De levering door Zwartjes is perfect en binnen een enkele dag

• Hoe ervaart u onze communicatie?

Bedankt Marie, voor de mooie review en het prachtige eindoordeel! We zijn trots op ons ruime Arche aanbod en gaan eind september zelfs een speciale Arche evenement organiseren. Met de mogelijkheid om uit de gehéle Arche collectie te bestellen! Mocht u ergens tussen 23 en 26 september een dagje Amsterdam willen inplannen, dan heten we u heel graag welkom. Details op de website. Graag tot dan of een andere keer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

prima service, issue met kleur op foto

Dit jaar heb ik sandalen besteld waarvan ik al 2 jaar geleden een screenshot van uw webshop heb gemaakt. Toen waren de sandalen meer roodbruin van kleur, nu blijken ze vaal beige te zijn. Als ik nu op de site kijk is de huidige kleur van de schoen te herkennen, al is het op de site wat vertekend. Vanwege de kleur heb ik ze geretourneerd. Ik begrijp dat in 2 jaar veel kan veranderen maar ben teleurgesteld dat u de roodbruine kleur niet meer hebt in sandalen.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? roodbruine sandalen

Beste Sytze, Dank voor de recensie. De laatste levering was lichter van kleur en we hebben om die reden een nieuwe foto van dit model geplaatst. Maar ik kan me voorstellen dat u dacht dat de sandalen dezelfde kleur zouden hebben als uw vorige paar. Zelf sprak de cognac kleur van de vorige editie ons ook meer aan. We zullen de fabrikant feedback geven. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Mooie collectie en uitstekende service

Ben fan van het merk Crockett & Jones en daarvoor kan ik bij Zwartjes uitstekend terecht! Verder prima service! Schoenen van Suède werden keuring behandeld geleverd!

• Mist u iets in ons aanbod? Portman 4. van C&J

Dank, Han, voor de 10 en de aanbeveling. Mist u de Portman 4 in onze collectie? Die is toch opgenomen in onze collectie. Wanneer uw maat niet op voorraad is, kunnen we een paar voor u bestellen. Vriendelijke groeten, Anton, Team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.