Netjes

Je weet wat je hebt besteld, maar het blijft altijd een verrassing om bij Zwartjes te bestellen vanwege hun manier van inpakken, tips bij het product en de handgeschreven noot. Oogt klein, maar een enorm mooi gebaar.

• Mist u iets in ons aanbod? Meer Peter Kaiser of Hogl
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Nazli, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10. Ik ging me even zorgen maken, verrassing? Maar gelukkig een positieve verrassing, dat hebben we graag. Tot weer een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede en snelle bezorging zeer tevreden.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Dorien, Bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Dat zien we graag terug. Veel draagplezier en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

De schoenenwinkel met topmerken

Ik zocht op het internet naar een kwaliteitsmerken van schoenen en kwam op de website van Zwartjes terrecht. Een mailbericht gestuurd en gevraagd naar een bepaald merk en schoen. Nog dezelfde dag kreeg ik antwoord via een email. De suede schoen van Magnanni die ik zocht is niet meer in productie dus zocht ik bij Zwartjes naar een vergelijkbare schoen en gevonden. Zwartjes heeft een uitstekende ruime keuze kwaliteitsschoenen. Na het bestellen werden de schoenen 1 dag later geleverd. Niets dan lof over het bedrijf Zwartjes.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Chris, Heel hartelijk dank voor de lovende woorden en de prachtige 10 als eindcijfer. Fijn om terug te lezen. De Magnanni schoenen in onze collectie worden speciaal met en voor ons gemaakt, dus vaak net even anders. Maar u gaat ongetwijfeld heerlijk genieten van deze aankoop. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie schoenen die perfect verzorgd bezorgd worden

Door omstandigheden kan ik nu niet naar de winkel. Zwartjes maakt het kopen van schoenen toch een fijne beleving met een lief briefje en de schoenen netjes verzorgd en verpakt. Super blij ook met de schoenen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Sandra, Wat vervelend dat u niet naar de winkel kunt komen, maar heel fijn dat u het op afstand ook fijn ervaart. Hopelijk tot snel weer ziens, maar veel plezier van de schoenen eerst. Hartelijk dank voor de mooie recensie. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle service en persoonlijke benadering

Bestelling is supersnel bij je thuis en als je een bericht invult wordt dit en gelezen en heel prettig persoonlijk beantwoordt.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Erica, Heel erg bedankt voor de mooie recensie. Wij vinden dat nog normaal, zo'n persoonlijke aanpak, maar weten ook dat het intussen een uitzondering is. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst nog heel veel draagplezier natuurlijk. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede service en snel verstuurd!

Mooie schoenen gekocht voor mijn schoonmoeder. Eerst in de winkel geweest en toen adviseerde de verkoopmedewerker om even op de website te kijken. Hier vonden we de juiste schoenen voor mijn schoonmoeder. Fijn geholpen door betrokken personeel.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Linda, Wat fijn dat we zo gemengd met winkel en webshop de juiste service konden bieden. Heel erg bedankt voor de mooie review, graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Heel goed verzorgd

Niet alleen snel geleverd, maar met zorg ingepakt.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Ik heb gericht gezocht, het aanbod kan nooit compleet zijn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Hedwig, Heel erg bedankt voor de mooie review en de prachtige 10 als eindcijfer. Fijn om terug te lezen. En inderdaad, een compleet aanbod is onhaalbaar natuurlijk. Maar we doen wel ons best om van de merken die we voeren een zo ruim mogelijke collectie in huis te halen. Als we daarbinnen wat missen, kunnen we daar rekening mee houden bij de inkoop. Veel draagplezier en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Het pakket met de laarzen (Peter Kaiser) werd keurig verpakt, snel verzonden en daardoor snel ontvangen. De laarzen zijn prachtig en hebben een fantastische pasvorm. Kortom, ik ben een heel tevreden klant!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Anouk, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10. Wat fijn dat ze zo goed passen en in de smaak vallen, dat lezen we graag. Veel draagplezier en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Top service en een zeer ruim assortiment

Ik ben helemaal blij met m’n aankoop. Dit model in deze kleur was bijna nergens meer te verkrijgen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Micha, Heel erg bedankt voor de review en de prachtige 10 als eindcijfer. En het klopt, sterker nog, de modellen van Magnanni in onze winkel worden exclusief voor en met ons gemaakt. Dus eigenlijk nergens te vinden. Veel draagplezier en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Zwartjes levert snel uitstekende kwaliteit voor een billijke prijs

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Louis, Heel erg bedankt voor de prachtige 10 en de mooie woorden. We zouden het niet beter kunnen verwoorden. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prima Sandalen

Makkelijk bestellen!

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Sander, Bedankt voor de recensie en de prachtige 10, daar worden we weer heel blij van. En ja, gemak dient de mens. Soms is de webshop echt een uitkomst. Veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prima en correcte service!

Niets op aan te merken. Zeer tevreden over de uitstekende afhandeling.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Jan, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10! Fijn om terug te lezen en we hopen dat we u weer terugzien in de webshop. Maar eerst veel plezier van de aankoop natuurlijk. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Erg goede service

Mensen met echt verstand van schoenen. Goede uitleg met oog voor kwaliteit. Voor mij geen andere schoenenzaak.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Jan, Heel erg bedankt voor deze mooie woorden, dat lezen we natuurlijk heel graag terug. Graag tot ziens, maar vooral veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

De schoenen zijn van een prima kwaliteit en vandaag besteld is morgen in huis. Ze zijn heel mooi verpakt en de schoenen zijn al ingespoten. Ik ben er heel erg blij mee en zal zeker nog eens bestellen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Anneke, Heel erg bedankt voor de lovende recensie en de 10 als eindcijfer. Vooral blij dat u ook een volgende keer weer bij ons terecht komt, maar eerst veel draagplezier! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle vriendelijke service

Had schoenen nodig voor het weekend. Woensdag besteld, donderdag in huis. Perfect! Helaas was de maat niet passend, dus retour.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Judith, Fijn dat het zo snel ging, meestal lukt dat ook wel op werkdagen. Maar heel erg jammer dat de maat niet paste, dat is een tegenvaller. Extra bedankt voor de prachtige recensie, hopelijk een volgende keer wel raak. Neem gerust ook contact op met twijfel, we kunnen altijd wat nameten of informeren. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goede service, top

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Willem, Hartelijk dank voor de mooie recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Graag tot weer ziens, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie top schoenen, goed verpakt en snelle levertijd. Ook de info over het bedrijf is heel netjes. Dat geeft ook vertrouwen om vaker te bestellen bij jullie. De schoenen waren al behandeld met een leer protectie. Top, want ook dat heb ik nooit ergens meegemaakt !! Dus gewoon top en ik ben blij met mijn aankoop.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste René, Heel erg bedankt voor de prachtige recensie, leuk om terug te lezen. Veel draagplezier, graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Simpel en snel

Makkelijk kopen en goede naservice.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Tom, Hartelijk dank voor de prachtige recensie met een 10 als eindcijfer. De service na de aankoop is inderdaad vaak maar afwachten, fijn om te lezen dat we daar ook goed op scoorden. Veel draagplezier en graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Perfecte service

Nadat ik online een bestelling van Magnianni's had geplaats had ik mij vergist in de maat. Na een kort telefoontje werd dit direct keurig opgelost en heb ik de juiste schoenmaat toegestuurd gekregen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Joey, Fijn om te lezen dat we dit netjes hebben kunnen oplossen. Bedankt voor de prachtige recensie. Nog veel plezier van de Magnanni's en graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Duidelijke webshop ….. Prachtig product!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Pauline, Hartelijk dank voor de lovende recensie. Fijn om te lezen dat de webshop duidelijk is, dat is echt ons streven. De producten spreken verder voor zichzelf, heel veel draagplezier! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Super sevice

Communicatie en service zijn uitstekend!

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Boudewijn, Heel erg bedankt voor de lovende recensie en de 10 als eindcijfer. Fijn om terug te lezen. Veel draagplezier en natuurlijk tot weer een volgende gelegenheid. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

vlotte service, prima!

vlotte levering van de schoenen, goed/ makkelijk contact met de medewerkers van de winkel goede service nu de maat verkeerd blijkt

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? nee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Debby, Wat fijn dat u de service en het contact zo positief ervaart. Mooi dat het ruilen zo geregeld kon worden. Veel draagplezier straks! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Alles is goed en netjes verzorgd

Snelle verzending, netjes verpakt. Mijn ervaring is heel goed.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Evelien, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10. Fijn om terug te lezen. Graag tot een volgende keer, maar eerst nog veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Bestelde digitaal maat 5, maar maat werd veranderd in 6

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Mijn maat (5)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Hans, Wat jammer dat u de service niet optimaal heeft ervaren. We hebben van dit merk/model geen maat 5, dat klopt. Is ook niet op onze site te bestellen, de bestelling die we binnen kregen was voor maat 6. Maar we hebben u vervolgens via telefonisch contact laten weten dat we de maat 5 speciaal voor u bij Mephisto gaan bestellen. Dat duurt iets langer, maar dan krijgt u alsnog de gewenste maat binnen. Alvast bedankt voor uw geduld en ik hoop dat u veel draagplezier zult hebben van de schoenen. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prachtig assortiment C&J - Santoni

Prachtig assortiment goede service alleen jammer dat een van mijn favo loafer (Moreschi Baku) niet meer te verkrijgen is.

• Mist u iets in ons aanbod? Moreschi Baku
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Eric, Heel erg bedankt voor de prachtige recensie en de mooie 10 als eindoordeel. Wij vinden het zelf ook heel jammer, Moreschi is een ietwat andere koers gaan varen. We hebben zelf geprobeerd het gat op te vullen met veel nieuwe loafers onder ons private label en een nieuw merk in de collectie, Calzoleria Fiorentina. Misschien dat er alsnog een alternatief voor u bij zit. Graag tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Gelderlandplein 219

1082 LX Amsterdam

206442058

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.