Prima zaak

Prima zaak, mooie sortering, fijn personeel.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Liesje, Heel erg bedankt voor de lovende sleutelwoorden... fijn om terug te lezen. Veel draagplezier en graag tot weer een volgende gelegenheid. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Alles keurig professioneel geregeld.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie in een krant/blad

Beste Hans, Bedankt voor de fijne review, altijd mooi om terug te lezen. Hopelijk weet u ons een volgende keer weer te vinden, maar in de tussentijd natuurlijk eerst veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Gave sneakers en en prettig contact met medewerkers

Zowel mail contact als telefonisch contact met medewerker gehad over keuze schoenmaat. Prima en gemoedelijk te woord gestaan! Ben zeer blij met Gola sneakers. De winkels zijn sowieso een begrip in Amsterdam, dus lekker zo doorgaan!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Michael, Wat een fijne feedback, bedankt daarvoor! Wij gaan inderdaad gewoon zo door, hopelijk tot ziens dan. Maar eerst nog veel plezier van de Gola sneakers. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

N

N

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Evert, Bedankt voor de mooie recensie, graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Correct en vlug

Niets aan te merken

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Klaas, Wat fijn dat het zo goed en snel ging. Fijn om terug te lezen en bedankt voor de prachtige recensie. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Super, vlotte service!

Zeer mooi aanbod! Ruime keuze Arche schoenen. Fijne eerste ervaring! Dankjewel!!!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Marie-Anne, Wat fijn dat de eerste ervaring zo positief was, hartelijk dank voor de mooie recensie. Veel plezier van de Arche schoenen, dat komt vast goed. En graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snel en volgens afspraak

Extra leuke attentie ontvangen en een persoonlijk geadresseerd kaartje. Mooi gebaar.

• Mist u iets in ons aanbod? Nog meer Loints
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Cécile, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en prachtige 10. Fijn om terug te lezen. Helaas is het ook voor ons onmogelijk om aan nog meer Loints of Holland schoenen te komen, wat we nu hebben is echt maximaal. Ik zou zeker nu toeslaan, als u nog iets ziet. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Kwaliteit met een goede service

Breed assortiment met mooie en kwalitatief goede schoenen. Eerder deze schoenen gehad en zeer tevreden mee. Online goed te bestellen en snel geleverd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jan-Hein, Bedankt voor de fijne woorden en de prachtige 10 als eindoordeel. Daar zijn wij weer erg blij mee. Veel draagplezier en graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Voortreffelijk!

Snelle en correcte levering. Keurige verpakking en gerichte onderhoudsinformatie. Top!

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Anne, Wat fijn om terug te lezen, heel erg bedankt voor de lovende woorden en de 10 als eindcijfer. Voor wat betreft het onderhoud van specifiek Arche schoenen, kunt u hier nog meer vinden: https://www.arche.com/world_en/faq#creation en we helpen graag bij vragen. Veel draagplezier en graag tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Smal en efficiënt service . Bedankt

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Marjory, Heel erg bedankt voor de prachtige 10 en de fijne recensie. Veel draagplezier en graag tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Super geregeld

Ik kom of bestel bij Zwartjes al jaren altijd de ruimste keuze in de categorie Enkel laarsjes en prachtige collectie.

• Hoe ervaart u onze service?
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Lex, Hartelijk dank voor de lovende recensie. Fijn dat onze collectie zo goed aansluit. Veel draagplezier en graag tot weer een volgende keer. Hopelijk kunnen we u dan nog eens positief verrassen met onze service. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle levering en, indien nodig, snelle terugbetaling!!

Erg tevreden met de service en snelle terugbetaling. Schoenen prima maar zaten niet goed bij mij.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Marian, Wat jammer dat ze toch niet goed zaten, dat hadden we ook graag anders gezien. Maar heel erg bedankt voor de lovende recensie. Hopelijk tot een volgende keer, met meer succes. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitstekende kwaliteit, snel geleverd en duidelijke communicatie

Voor mijn werk heb ik specifieke schoenen nodig die ik bij toeval vond op de site van Zwartjes. Het zijn schoenen van een kwalitatief zeer goed merk en daardoor ook niet goedkoop. Maar dat is het mij waard als ik daar mijn werk goed op kan uitoefenen met zorg voor mijn voeten

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Hartelijk dank voor de fijne recensie en de prachtige 10 als eindcijfer. We zijn ook heel blij met de conclusie, dat kwaliteit kiezen het uiteindelijk ook waard is. Heel veel en lang draagplezier toegewenst en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitstekende service van begin tot einde van het bestelde artikel en leuk persoonlijk kaartje bij de schoenen

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Erica, Bedankt voor de prachtige 10! Heel fijn dat alles zo goed verliep, van het moment van bestellen tot aan de levering. Dat horen wij graag. Voor nu veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Mooie schoenen en snelle levering

Ik kwam de website online tegen, meteen vertrouwen. Bestelde de schoenen en 2 werkdagen later werden de schoenen afgeleverd. Aanrader

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Erwin, Goed om te horen dat u prettig bij ons gewinkeld heeft. Hartelijk dank voor de mooie review en de 10 als eindcijfer. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Zeer tevreden.

Schoenen zijn door Zwartjes al ingespoten en worden dus beschermd afgeleverd. Zeer vlot verstuurd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Henricke, Wat fijn dat u de schoenen snel in huis had, dat horen wij graag. Draag ze met veel plezier! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Snel geregeld en via Post NL, beste bezorger.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Joca, Fijn dat u een prettige ervaring had met PostNL, dat horen wij graag. Voor nu veel plezier gewenst met uw nieuwe schoenen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

heel positief

precies volgens afspraak en snelle levering zonder overbodig veel dozen en papier.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Getrudis, Bedankt voor de prachtige 10 en de mooie recensie. Heel fijn, dat de levering zo spoedig verliep. Graag tot een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Gewoon top voor elkaar allemaal

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jaap, Dank voor uw review, heel fijn. Draag ze met plezier! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste G., Wat fijn om te horen, dank u wel. Dank ook voor het mooie eindcijfer! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

uitstekend

uitstekend

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jeroen, Veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop, draag ze met plezier. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjs van 1883

Wat een geweldige schoen van goed materiaal

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Silta, Wat fijn om te horen dat uw nieuwe aankoop bevalt. Draag ze met plezier! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Kwaliteits schoenen tegen een faire prijs binnen 2 a 3 dagen geleverd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Henk, Dank voor de prachtige 9 en de heldere review. Veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Na plezierig overleg ontving ik de volgende dag prachtige schoenen die uitstekend passen.

De telefonisch gekregen informatie van de vriendelijke medewerker van Zwartjes klopte voor 100%. Dat maak je niet vaak mee. De schoenen hebben een prachtige pasvorm, en zoals de medewerker zei "de pasvorm is normaal", bleek ook te kloppen! Ik ben er erg blij mee, fijne sandalen die aan mijn wensen voldoen, prachtig leer, én een mooi ontwerp. Ze zijn best chique, maar er een eind op lopen gaat zeker lukken! Dat het merk Brunate ooit kinderschoenen maakte verbaast mij niet. Het moeten geriefelijke prachtige kinderschoenen geweest zijn. Meteen belde ik na ontvangst de winkel weer op om te bedanken. Eigenlijk zijn het museumstukken :)! Nu nog een zonnetje...

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Geachte mevrouw Plantenga, Dank voor uw review, wat fijn dat uw nieuwe schoenen zo goed bevallen. Draag ze met veel plezier. En dat de zon maar gauw mag gaan schijnen, en goed ook. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Via webshop schoenen besteld en laten afleveren bij filiaal. Keurige afhandeling en een attent handgeschreven kaartje bij de bestelling.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Sandra, Dank voor de 10 en de mooie recensie. Het handgeschreven kaartje blijft het goed doen, leuk om te horen. Veel plezier met uw nieuwe schoenen! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Bedrijfsgegevens

Gelderlandplein 219

1082 LX Amsterdam

206442058

[email protected]

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.