Perfekt

Ik bestel een paar schoenen er wordt meteen aan gewerkt en vervolgens worden ze opgestuurd. In een woord perfekt!

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Saskia, Bedankt voor de prachtige 10 en de mooie recensie. Dat is ook weer heel fijn om terug te lezen. Veel draagplezier en tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

prima service

nvt

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Pieter, Hartelijk dank voor de fijne review, fijn om terug te lezen. Natuurlijk zijn we vooral blij met uw vertrouwen. Veel plezier weer van de aankoop en tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Kwaliteit

Moccasins !!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Lammineke, Bedankt voor de lovende review en de prachtige 10, fijn om terug te zien. En we hebben net nog meer moccasins binnen gekregen zelfs, voor de nieuwe lente-collectie. Hoop dat u lang en veel plezier heeft van deze aankoop, u weet ons nu te vinden! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Top schoenen

vorig jaar bij toeval in de schoenenzaak van Zwartjes een paar schoenen gekocht. ik ben direct fan geworden

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders/Weet niet

Beste Jack, Wat een leuke toevalstreffer! Wij zijn blij dat u ons gevonden heeft en hopen dat u heel lang plezier heeft van de aankoop. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Ik ben tevreden over de service. Wat ik wel jammer vind, is dat de doos waar de schoenen inzaten een beetje beschadigd is. Omdat ik gek ben op schoenendozen en mijn schoenen ook altijd bewaar in de originele doos, baalde ik daar wel een beetje van. Dat is het enige minpuntje!

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Ans, Wat jammer dat de doos beschadigd is geraakt. Zeker omdat u die dan ook echt gebruikt. Hadden we hem in pakpapier verpakt? Dat doen we vaker bij kleinere dozen om ze onderweg niet teveel ruimte te laten innemen. Tip voor de volgende keer, zet in het commentaar bij bestellen: "graag in een omdoos verpakken" - dan zorgen we gewoon dat er een extra doos omheen gaat. Verder, natuurlijk heel veel draagplezier! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Retourkosten voor een zaak als Zwartjes?

7,50 retourkosten is niet van deze tijd.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Beste Marc, Wat spijtig dat de retourkosten uw hele koopervaring zo onderuit hebben gehaald. Ik wil graag even toelichten, waarom het eigenlijk juist wél van deze tijd is. Door een drempel bij verzenden en retourneren, merken we dat er veel minder lukraak besteld wordt. Dat is een stuk duurzamer. Op dit moment zijn er meer bedrijven die het gratis retourneren juist weer (willen) terugdraaien. Wij zouden net als anderen de verzend- en retourkosten gewoon in de prijs kunnen verwerken, maar vinden het wel zo eerlijk dat we daar open over zijn. Zo kan de klant zelf afwegen of een bezoek aan de winkel in Amsterdam een alternatief is. We nemen vanaf 149 euro de verpakkings- en verzendkosten op de heenweg voor onze rekening. Eventueel betaalde verzendkosten zou u ook terugkrijgen bij een retour. Dan verliezen we dus op een geannuleerde koop daarnaast ook de retourkosten. Want gratis is natuurlijk niet gratis, dat moet ergens van betaald worden. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat het tegenvalt als u daar niet op had gerekend. We doen ons best om dit helder op de site te vermelden. Ik hoop dat u begrip heeft voor de keuze die we daarin maken. We zijn nu eenmaal meer dan een anonieme dozen-schuiver, we willen optimale service verlenen, in de winkels en op afstand. Kortom, juist een zaak als Zwartjes van 1883 kiest ervoor om niet te richten op massaal zo veel mogelijk pakjes rondsturen. We proberen bij de (maat)keuze te helpen, ook op afstand, maar dat blijft helaas lastig. Mocht u een keertje in de buurt zijn, dan hoop ik dat u ons nog een kans geeft (en uzelf, op een heel mooi paar passende schoenen). Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Erg goed!

Snelle levering met een leuk presentje!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Anette, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Fijn om terug te lezen. Veel plezier van de aankoop en hopelijk tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

De bestelling bij u liep op rolletjes

Uitstekende service in alle opzichten

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Eleonora, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10 als eindcijfer. Hopelijk loopt u nog een hele tijd "op rolletjes", graag tot weer een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Kwaliteitszaak met dito spullen!

In mijn studententijd midden jaren '90 passeerde ik de etalage van Zwartjes regelmatig op weg naar Concerto. Ik tuurde altijd naar binnen maar kon me toen geen paar veroorloven. Na jaren in het buitenland en moeizaam zoeken naar degelijke schoenen in mijn kleine herenmaat kwam ik toch weer bij Zwartjes uit. En wat blijkt, een Amsterdams begrip bestond nog! Een professionele website met duidelijke maatvoering en verzending naar het buitenland. Toch even de winkel gebeld om wat te vragen, vriendelijk te woord gestaan en mijn Crockett and Jones Radnor met commando zool besteld. Prachtige elegante schoenen die als gegoten zitten. Het kalfsleer is super soepel en mooi afgewerkt tot in het detail. Betaling met AMEX of PayPal zou een mooie aanvulling zijn op de betaalmogelijkheden.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Over de hele range meer maat 39,5 voor heren zou fijn zijn. Of in ieder geval de indicatie dat deze besteld kunnen worden.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Anders/Weet niet

Hartelijk dank voor uw bestelling en prachtige recensie! Fijn dat de bestelling goed is aangekomen. Heel veel plezier van de mooie Radnors en graag tot een volgende keer, nu u ons weer heeft gevonden. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Zoals altijd, goed geregeld!

Voor het eerst online schoenen besteld bij Zwartjes. Normaal gesproken ga ik naar de winkel toe. Zelfs een online bestelling weten ze persoonlijk te maken middels een handgeschreven kaartje. Daarnaast ook een snelle levering.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Edwin, Fijn dat het online net zo goed ging als in de winkel. Het is ook goed te doen, als de maat en het model al bekend is. Natuurlijk zien we iedereen graag langs komen, maar soms is online een uitkomst. Hartelijk dank voor de prachtige recensie en graag tot ziens, in webshop of winkel! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle levering en perfect product!!

Ik heb reeds ervaring met Perti Palmroth en vind dat de beste laarzen ooit!

• Mist u iets in ons aanbod? Neen
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Marina, Dat snap ik heel goed, weerbestendig en modieus! Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de 10 als eindcijfer. Fijn om terug te lezen. Graag tot een volgende keer weer, maar eerst nog lang genieten van de laarzen. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Levert boven verwachting

Goede schoenen. Zwartjes behandelt het door mij gekochte paar als extra service met spray voor ze worden opgestuurd. Het opsturen duurt net een dagje langer, maar het is het waard gezien de service en kwaliteit en een persoonlijke benadering.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via radio advertentie

Hartelijk dank voor de mooie woorden en de 10 als eindoordeel. We sturen meestal gelijk op dezelfde (werk)dag, maar inderdaad, soms lukt dat net niet. Maar gelukkig is dat meestal ook niet echt een probleem. Heel veel draagplezier en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitstekende service.

Ik heb pantoffels besteld, helaas paste de maat niet (UGG). Ik heb ze teruggestuurd en kreeg meteen antwoord dat het geld aan mij zou worden teruggegeven. Al snel stond het geld samen met de verzendkosten terug op mijn rekening. Voor elke lof en aanbeveling.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Helaas waren niet alle maten leverbaar.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Nada, Hartelijk dank voor de recensie en de prachtige 10! En dat ondanks dat de maat niet paste, wat jammer. Hopelijk lukt het een eventueel volgende keer wel, we kunnen altijd helpen met kiezen of omrekenen als dat helpt. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie kwaliteit schoenen en super service

Ben je op zoek naar mooie kwalitatief schoenen van modern tot klassiek dan ben je hier op het goede adres. Mocht je advies nodig hebben dan wordt je in de winkel super goed en netjes geholpen.

• Mist u iets in ons aanbod? Aanbod is goed
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste René, Bedankt voor de recensie, het lijkt wel reclame! Heel veel draagplezier en graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

korrect en snel

ken schoenwinkel al andere items gekocht goede kwaliteit

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? nee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Leo, Bedankt voor de lovende woorden en de 10, fijn om terug te zien. Veel draagplezier en graag tot een volgende keer weer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snel, en netjes bezorgd

Mijn Uggs waren in 1 dag bezorgd. Netjes ingepakt en een aardig kaartje erbij wat persoonlijk was geschreven. Erg leuke ervaring. Top!

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders/Weet niet

Beste Anne, Bedankt voor de mooie recensie, leuk om terug te lezen. Veel plezier van de UGGs, gaat vast wel lukken. En graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Zeer vriendelijk en goed telefonisch gehopen

Zeer vriendelijke telefonisch verkoopster, die met je mee denkt

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Jerre, Bedankt voor de mooie recensie, dat lezen we graag terug. Fijn ook dat we aan de telefoon ook konden helpen, we zetten alles in om op afstand dezelfde service te bieden als in de winkel. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle levering na bestelling. Vragen over bestelling werden snel beantwoord. Product moest helaas retour: binnen 2 dagen geld al terug. Superservice.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Wilma, Wat jammer dat de laarzen toch niet goed waren. Blijft lastig, op afstand. Gelukkig ging het verder allemaal wel goed. Hopelijk tot een volgende keer, met vragen zijn we altijd bereikbaar! Bedankt voor de prachtige review. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Proces verliep snel en zeer netjes

Bestelling ging gepaard met tips, extra veters en keurig verpakt. Er werd binnen 2 dagen geleverd

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Frits, Bedankt voor de fijne recensie en de prachtige 10 als eindoordeel. Fijn om te lezen. Graag tot een volgende keer, maar eerst genieten van de aankoop natuurlijk. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prettig

Fijn geholpen , zoon blij met de kado bonnen

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Josje, Heel veel dank, voor de recensie en de 10, wat fijn dat ze er op tijd waren! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

vakmensen

Mensen die weten waar ze het over hebben.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Quinten, Wat fijn om te lezen, klopt ook wel, dat we weten waar we het over hebben (en anders rusten we niet tot we het wel weten). Leuk om terug te horen. Bedankt voor de recensie en prachtige 10 als eindcijfer. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst nog lang plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Verkeerde maat geleverd en verzendkosten betalen voor retour.

Vervelend om te ontdekken dat de bestelde schoenen in de verkeerde maat geleverd zijn. Ik heb een maat 7 besteld, maar kreeg een maat 7 1/2. Jammer dat je dan ook nog verzendkosten moet betalen voor het terugsturen. Ook staat er op de site dat er een retourformulier ingesloten zou zijn, wat niet zo is. En je moet ook nog de originele bon in de verpakking terugsturen, dus deze moet dan ook nog geprint worden, want die krijg je alleen per mail. Erg omslachtig en extra kosten.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Cynthia, Wat vervelend dat u zo'n naar gevoel aan de bestelling heeft overgehouden. Dat willen we natuurlijk voorkomen. Als wij een fout maken, dan betalen we uiteraard de retourkosten! In dat geval nemen mensen even contact op en zorgen we dat het helemaal weer goed komt. Maar als ik uw bestelling erop nasla, dan zie ik daar ook maat 7,5 staan. Op dat moment was er geen 7 meer bij ons op voorraad. Het retourformulier is in de binnenzijde van de bruine, glanzende folder. Die zat bij één van de door u bestelde paren in de doos. Dan is ook geen bon nodig hoor, daarmee weten we genoeg. Het is inderdaad zo dat de retourkosten voor de klant zijn, maar de verpakkings- en verzendkosten hebben wij weer voor onze rekening genomen. Delen we het verlies een beetje. Heeft u de schoenen al retour gestuurd? Dan zorgen we dat het bedrag weer in een paar dagen na ontvangst op uw rekening staat. Het blijft behelpen, zo op afstand bestellen. Maar ik begrijp dat in uw geval even in de winkel langskomen nog veel duurder en lastiger is. Neemt u gerust contact op via mail of telefoon als we nog iets voor u kunnen doen. Tenslotte wens ik u veel en lang draagplezier toe van de andere schoenen. Hopelijk verzacht dat de pijn weer een beetje. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Eerste paar schoenen bij zwartjes gekocht en perfect

Eerste paar schoenen bij zwartjes gekocht en perfect

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Gert, Wat fijn dat de eerste keer gelijk zo goed beviel. Bedankt voor uw review, dat lezen we graag terug. Wensen we u nog heel veel draagplezier en wie weet, tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Netjes en op tijd geleverd

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Irinka, Heel erg bedankt voor de recensie en de prachtige 10 als eindcijfer. Wat fijn! Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie schoenen in de outlet besteld doch voor mijn voet niet de juiste. Voor de zekerheid ermee naar de winkel. Vriendelijk en vakkundig geholpen en zonder schoenen de deur weer uit. Geld werd enkele dagen erna teruggestort.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Tom, Dat is nou jammer, dat u niet geslaagd bent. Ondanks de mooie beoordeling, hadden we het nog fijner gevonden als u met een passend paar schoenen de deur was uitgelopen. Hopelijk heeft u meer inzicht in de maat, voor een volgende keer. Graag tot ziens! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.