Uitstekende online service

Zeer snelle on-line order verwerking en levering . Toen bleek dat de schoenen te groot zijn werd ook zeer snel en professioneel het retour afgehandeld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Peter, Bedankt voor de prachtige review en de 10 als eindcijfer. Dat lezen we graag terug. Maar natuurlijk heel jammer dat de schoenen te groot waren. Gelukkig al met al een positieve ervaring en graag tot een volgende - passende - gelegenheid! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goed product, goede service

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Louis, Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige 10 als eindcijfer. Fijn om terug te lezen. Heel veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Makkelijk besteld en snel geregeld

Fijne schoen gekocht hoor een fijne prijs !

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Jan, Bedankt voor de fijne recensie! Worden we ook weer blij van. Veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Super schoenen gekocht en veel plezier van!

Het proces van bestellen verliep goed, alleen een missende e-mail van de zending. Hier heb ik voor gebeld en het werd direct opgelost! Verder een correcte levering en kwaliteit schoenen gekocht!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Bedankt voor de fijne recensie. Zo'n missend mailtje kan wel eens voorkomen, spamfilter vangt ze ook soms weg. Maar gelukkig komt dat altijd wel weer goed. Veel plezier van de schoenen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle afwikkeling en geweldige service.

Online een nieuw paar schoenen gekocht. Bij nader inzien de verkeerde uitvoering. Eén e-mail en de aankoop werd aangepast. En dat zelfs op tweede Kerstdag. Ze staan voor hun zaak!

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Roel, Wat leuk om terug te lezen, bedankt voor de mooie recensie. Voordeel van een kleine zaak, we zitten er bovenop! Veel plezier van de aankoop en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mooie kwaliteit

Fantastische pantoffels keurige levering

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jan, Heel erg bedankt voor de mooie recensie en de prachtige 10! Dat lezen we heel graag terug. Veel plezier van de pantoffels nog. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Fijn bedrijf

Dit was mijn eerste bestelling bij Zwartjes maar zeker niet de laatste. Fijn bedrijf, hebben alles goed geregeld!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Monique, Dat is nou leuk om te lezen, een nieuwe klant erbij! Bedankt voor de fijne review en de prachtige 10. Heel graag tot ziens, maar eerst veel plezier van de aankoop natuurlijk. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Volledig tevreden.

Via de webshop besteld en komende week een paar live ruilen. Telefonisch contact gehad en dat was zeer correct.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Michiel, Hartelijk dank voor de mooie recensie. We doen ons best om, via welk kanaal dan ook, dezelfde service te bieden. Veel plezier vast met de aankopen, graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Klantvriendelijkheid in winkel kan beter

De procedure is oké, maar degene in de winkel kan een cursus klant vriendelijkheid goed februiken

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat het bij het ophalen in de winkel niet fijn genoeg verliep, want dat is dan toch het laatste contact bij de bestelling. We gaan er intern nog even achteraan. En hopen dat u in elk geval heel veel draagplezier heeft en nog een keertje komt kijken of we dat laatste beetje ook voor u in orde krijgen. Hartelijke groet en fijne feestdagen, Corina - Team Zwartjes van 1883

Goede communicatie, snelle levering en keurig verpakt.

Zie hierboven

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Corrie, Hartelijk dank voor de fijne woorden en de prachtige 10 als eindcijfer, fijn om terug te lezen. Veel plezier van de aankoop, graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goed advies en begeleiding

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Aart, Bedankt voor de prachtige 10 en mooie review. Fijn om terug te lezen en hopelijk zien we u nog eens terug. In de tussentijd, veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Super snel en netjes verzorgd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Henk, Bedankt voor de prachtige review, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier weer van de aankoop en hopelijk tot nog een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle correcte levering

Nu 2 keer iets besteld bij Zwartjes. Levering correct en snel. Geen aanmerkingen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Sonja, Wat fijn dat het al twee keer goed ging! Bedankt voor het vertrouwen en heel veel plezier van de aankopen. Hopelijk tot weer een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Blij mee!

Snel gevonden, snel geleverd (zelfs half december!!).

• Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Mist u iets in ons aanbod? Nee, maar ik zocht heel gericht.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Lotte, Fijn dat u ons heeft gevonden! Bedankt voor de mooie review, daar zijn wij weer erg blij mee. Graag tot een eventuele volgende keer, maar in elk geval heel veel plezier van de aankoop! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Gewoon goed

Mooie schoenen en laarzen van goede kwaliteit en een zeer prettige winkelervaring

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jacqueline, Dank voor de mooie 10! Graag tot een volgende keer, voor nu veel draagplezier gewenst. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Prima service snelle reactie

Al een paar x schoenen besteld die niet in mijn maat aanwezig waren ze zijn zonder problemen bij de fabrikant besteld. Prima service.

• Mist u iets in ons aanbod? Mijn maat 36
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie in een krant/blad

Beste Yvonne, Soms is een paar schoenen niet op voorraad, maar als ze besteld kunnen worden bij de fabriek dan doen wij dat graag. Iedereen blij! Veel draagplezier weer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Goede website met de juiste informatie. eenvoudig bestellen. snelle verzending. Prijs was zeer aantrekkelijk.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Dion, Dank voor de mooie woorden en de 10 als eindcijfer. Daar zijn wij heel blij mee. Leuk! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

De afwikkeling van mijn bestelling verliep snel en goed.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste E.L.C., Dank voor de mooie 10! Graag tot een volgende keer en voor nu veel draagplezier gewenst. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Goed en heel snel persoonlijk contact.

Ging eerst even niet goed met de bestelling maar na een mailtje werd ik gelijk gebeld en mijn schoenen waren er de volgende dag. Erg fijn.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Dineke, Ondanks de technische problemen zijn wij blij dat alles toch nog (snel) goedgekomen is. Graag tot een volgende keer, dan in een keer goed ;-) Voor nu veel draagplezier gewenst! Hartelijke groet en dank voor uw begrip, Floris, Team Zwartjes van 1883

Duidelijke webshop met kwaliteit schoenen

Schoenen van kwaliteit, dat zie je direct. Een paar heren boots besteld van het merk Ugg. Waren ook al behandeld met een impregneerspray en een leuk handgeschreven kaartje erbij. Kom hier zeker terug en ga de winkel ook maar eens bezoeken.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Oscar, Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe UGG boots, draag ze met plezier! Graag tot een volgende keer, online of in een van onze winkels. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Mooie spullen

Inderdaad een van de beste schoenenzaken van Nederland met een mooie collectie. Afhandeling was ook prima in orde en redelijke prijs

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Sjoerd, Dank voor de mooie woorden. Veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Online loafers gekocht. Soepel in webshop proces afgerond. Nette afhandeling en in schoenendoos zat kaartje met hoe de schoen te behandelen en een handgeschreven kaartje met veel draagplezier erin. Kleine geste die op prijs wordt gesteld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Arna, Fijn dat alles m.b.t. uw bestelling soepel verlopen is, zo hoort het ook. Veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Mijn ervaring met Zwartjes is bijzonder goed. Bij vragen heel snel antwoord. Attent.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Inge, Wij helpen graag! Dank voor de mooie woorden en de prachtige 10 als eindcijfer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Vlotte en correcte levering!!!

Heb al een paar keer Arche schoenen/laarsjes bij U besteld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Anneke, Dank voor de mooie 10. Veel draagplezier gewenst! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Zeer prettig, vriendelijk informatief

Zeer prettig, vriendelijk Informatief

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Joke, Dank voor de mooie 10! Veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.