Online loafers gekocht. Soepel in webshop proces afgerond. Nette afhandeling en in schoenendoos zat kaartje met hoe de schoen te behandelen en een handgeschreven kaartje met veel draagplezier erin. Kleine geste die op prijs wordt gesteld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Arna, Fijn dat alles m.b.t. uw bestelling soepel verlopen is, zo hoort het ook. Veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Mijn ervaring met Zwartjes is bijzonder goed. Bij vragen heel snel antwoord. Attent.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Inge, Wij helpen graag! Dank voor de mooie woorden en de prachtige 10 als eindcijfer. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Vlotte en correcte levering!!!

Heb al een paar keer Arche schoenen/laarsjes bij U besteld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Anneke, Dank voor de mooie 10. Veel draagplezier gewenst! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Zeer prettig, vriendelijk informatief

Zeer prettig, vriendelijk Informatief

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Joke, Dank voor de mooie 10! Veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Ik was op zoek naar een best lastig te krijgen paar Engelse schoenen en vond ze op de site van Zwartjes. Informatie - oa over de maatvoering - was ruim voldoende, dus besteld. Werden snel en probleemloos bezorgd, met een keurig briefje en wat spulletjes erbij. Zeer tevreden!

• Mist u iets in ons aanbod? Weet ik (nog) niet
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste IPF, Fijn om te horen dat u goed bent geslaagd bij ons. Veel draagplezier gewenst! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Nvt

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Hoe ervaart u onze communicatie? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Brigit, Dank voor het mooie cijfer! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

30 jaar zéér tevreden vaste klant

Het is niet voor niets dat ik blijf terugkomen naar Zwartjes Amsterdam Met dit assortiment slaag ik altijd

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Henk, Dank voor het mooie eindcijfer en de bemoedigende woorden. Heel waardevol. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Prima service en snelle levering

Als Ik weet welke schoenen ik hebben wil dan. Gaat dat via de website snel en accuraat.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Peter, Altijd blij om van dienst te mogen zijn. Veel draagplezier en graag tot de volgende keer! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

" Zorgeloos " shoppen doe je bij Zwartjes

Alles correct zoals aangegeven, betrouwbaar, leuke verpakking en een persoonlijke wens erbij gevoegd. In mijn ogen zijn jullie toppers.

• Hoe ervaart u onze communicatie?
  • Mist u iets in ons aanbod? Schoenpoets voor mijn enkelboots
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Hans, Dank voor de mooie woorden en het prachtige eindcijfer. Leuk! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Jacqueline, Goede service, daar gaat het om. Kleine moeite, groot plezier! Dank voor de mooie 10, blij mee! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Een schoenenzaak met kwaliteit en vertrouwen

Ik kocht een fijne afgeprijsde laars: mooi, warm, comfortabel. Ideaal voor het eiland waar ik woon. Fantastisch dat de laarzen al ingespoten snel worden verstuurd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Ellen, Wat fijn om te horen, draag ze met plezier! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Prachtige schoenen, snelle verzending en uitstekende service!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Soraya, Dank voor de mooie 10! Graag tot een volgende keer en voor nu, veel plezier gewenst met uw nieuwe schoenen. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Prima, duidelijk en snel !

Duidelijke website en zeer snelle levering !

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Marianne, Dank voor de lovende woorden en de mooie 10! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Aangenaam verrast

Bij het zoeken naar een specifiek paar schoenen kwam ik via een zoekmachine bij Zwartjes van 1883 uit. Samen met deze schoenen besloot ik nog een bijpassende riem te bestellen beide Cognac (dacht ik). In plaats van dit zomaar te verzenden kreeg ik bericht van Zwartjes of ik de riem besteld had om samen met de schoenen te dragen, en zo ja dat deze niet heel goed bij elkaar paste en zij een beter bijpassende riem hadden en konden bijvoegen mocht ik dat willen. De bestelde artikelen waren zoals omschreven en netjes ingepakt. Ik zal hier zeker vaker terugkomen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Liam, Dank voor de mooie woorden en het hoge eindcijfer. Waar mogelijk helpen wij graag! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Goede producten met goede info en snelle levering

Altijd veel keus, ook in maten, met nuttige en uitgebreide informatie. Daarnaast goede service en snelle levering. Nooit teleurgesteld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Mattijs, Dank voor de mooie woorden en de 10 als eindcijfer. Doet ons goed! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Perfecte en snelle levering

Paar C&J gevonden op de site. Had vergelijkbaar paar thuis, maat gecheckt en bestelling gedaan. 2 dagen later goed verpakt in huis. Zeer tevreden. Zou het zo weer doen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Harald, Hartelijk dank voor de mooie 10! Graag tot een volgende keer en voor nu, veel plezier gewenst met uw nieuwe Crockett & Jones schoenen. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Fantastische loopschoenen

Meindl schoenen aangetekend geleverd . Goede kwaliteit voor een goede prijs

• Mist u iets in ons aanbod? Nvt
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Brie, Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige 10 als eindcijfer. Graag tot ziens, maar eerst heel veel comfortabele Meindl-kilometers toegewenst! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goed telefonisch bereikbaar, duidelijk advies, fijne ruime winkel met goede ,gratis, parkeermogelijkheid(Gelderlandplein) ,vriendelijk personeel

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Cora, Bedankt voor de prachtige 10 en de uitgebreide recensie. Ook in de winkel/aan de telefoon doen we ons best en dat is heel fijn om terug te lezen. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst veel plezier van de aankoop natuurlijk. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Altijd correkt en goed!

En volgens toezegging 3 werkdagen.fijn.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Gea, Hartelijk dank voor de mooie recensie en prachtige 10 als eindoordeel. Fijn dat u ons weer wist te vinden, dat is toch ook het mooiste compliment. Graag tot weer een volgende keer, maar nu eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle levering en hele goede service! Persoonlijk briefje bij de schoenen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Hilde, Bedankt voor de prachtige 10 en de lovende woorden. Dat lezen we heel graag terug natuurlijk. Heel veel draagplezier en wie weet, tot een volgende keer? Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Top winkel, veel keus en snel geleverd

Na bestelling heel snel verstuurd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Dirk Jan, Bedankt voor de mooie review en de prachtige 10 als eindoordeel. Natuurlijk zijn we heel blij met u als terugkerende klant, graag tot weer een volgende keer. Maar eerst veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

In het verleden regelmatig in de winkel gekocht, nu dus ook in de webshop.

Ik zocht een leverancier van Palmroth schoenen en vond die bij de Firma Zwartjes, die ik natuurlijk wel kende.

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Marga, Fijn dat u ons nog kent en dan ook voor de Palmroth weet te vinden. Bedankt voor de mooie recensie en graag tot ziens, in winkel of webshop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Ruime keuze en snelle levering

Ik loop graag op schoenen van Santoni en Crockett & Jones. Zwartjes heeft een ruim assortiment van beide merken op voorraad. Leest en maten van beide merken blijven constant waardoor je altijd zeker bent prettig zittende schoenen te bestellen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Pieter, Bedankt voor de lovende recensie. Inderdaad, als je de pasvorm kent van een merk, dan is online bestellen een prima optie. Zeker voor wie niet in de buurt woont. Mocht u een keer een uitje naar Amsterdam maken, wees dan zeker welkom in de winkel! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle goede levering

Top! Meermalen al ervaren!

• Mist u iets in ons aanbod? Weet niet
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Eveline, Wat fijn dat het zo goed verloopt en dat u terug komt. Dat is het mooiste compliment! Bedankt voor de mooie recensie. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

De service van 1883, met snelheid en techniek van vandaag!

Paar schoenen in de opruiming besteld, binnen 24 uur geleverd, keurig verpakt. De schoenen pasten helaas niet, dus teruggestuurd. Alles tip-top afgehandeld. Hier ga ik vaker shoppen!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Gijsbert, Wat fijn om terug te lezen, hartelijk dank voor de mooie slogan! Heel erg jammer dat de schoenen niet pasten, als we kunnen helpen met de maat, laat het ons gerust weten. Graag tot een volgende keer, met meer succes. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Gelderlandplein 219 1082 LX Amsterdam

206442058

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.